Het gaat er ook niet over om te bepalen of zoiets in een relatie acceptabel is, maar om te kijken waar die drang vandaan komt en of je er iets mee zou moeten willen doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat lijkt me onzinnig. Een psycholoog kan niet bepalen of zoiets in een relatie acceptabel is, daar moeten ze samen uit komen.
Het is iig vergelijkbaar met de drang die ook bij vrouwen aanwezig is tussen de 30 en de 40. Persoonlijk zou ik pas naar de psycholoog gaan als het een onwenselijke drang is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet over om te bepalen of zoiets in een relatie acceptabel is, maar om te kijken waar die drang vandaan komt en of je er iets mee zou moeten willen doen.
Lees de OP anders nog eens...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is iig vergelijkbaar met de drang die ook bij vrouwen aanwezig is tussen de 30 en de 40. Persoonlijk zou ik pas naar de psycholoog gaan als het een onwenselijke drang is.
mwoah... TS heeft de drang zwangerschappen van dichtbij mee te maken. Niet geheel mannelijk... Een echte vent laat ( vanuit oerdrang oogpunt bekeken) overal zijn zaad achter om te bevruchten en maakt dan dat hij wegkomt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is iig vergelijkbaar met de drang die ook bij vrouwen aanwezig is tussen de 30 en de 40. Persoonlijk zou ik pas naar de psycholoog gaan als het een onwenselijke drang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
Had je eigenlijk überhaupt nog aan het kind gedacht, TS?
Elk kind heeft recht op een vader en een moeder die er voor het kind zijn.
Je kunt het niet maken om in het geheim een kind te nemen (puur omdat jij dat zo leuk vindt) en het dan te druk hebben met je echtgenote, en haar kinderen. Niemand kiest ervoor om een bastaard te zijn!
Dus idd, heb de ballen om dit toe te geven aan je vrouw en een oplossing proberen te bedenken (waarbij het hele idee verwerpen ook een optie is), of maak het uit en ga je gang, maar je kunt niet alles hebben wat je wilt.DitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En TS, je bent een klootzak.“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
Niemandquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:38 schreef Lienekien het volgende:
Hallo zeg, wie noemt er tegenwoordig een kind dat niet geboren is uit een huwelijk of vaste relatie nog een bastaard.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Julian1965 het volgende:
Tsjonge, tsjonge... Naast een paar goede opmerkingen (bedankt Maanvis) getuigen de meeste reacties van een ongelooflijk gevoel voor superioriteit. God, god, god, wat zijn jullie allemaal perfecte mensen zeg. Jullie gaan nooit vreemd, worden nooit verliefd in een huwelijk, hebben totaal geen verlangens...
Ik dacht dat er maar 1 jezus geboren was, ooit. Ik had het blijkbaar fout!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Julian1965 het volgende:
Tsjonge, tsjonge... Naast een paar goede opmerkingen (bedankt Maanvis) getuigen de meeste reacties van een ongelooflijk gevoel voor superioriteit. God, god, god, wat zijn jullie allemaal perfecte mensen zeg. Jullie gaan nooit vreemd, worden nooit verliefd in een huwelijk, hebben totaal geen verlangens...
Inderdaad. Schandalig dat er mensen zijn die hun partner en kinderen met respect behandelenquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Julian1965 het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:08 schreef missbehavin het volgende:
Hahaha, TS is nog beledigd ook?
!!
In die culturen weet de vrouw er in ieder geval vanaf en heeft ze er (vaak) zelf mee ingestemd.. Hij doet het achter de rug van z'n vrouw omquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jullie reacties een beetje overdrevenHet is niet zo dat hij graag mensen vermoord of een gezin wil stichten met zijn dochter. Hij heeft een wens die in onze cultuur eh... nogal apart wordt gevonden. In een andere samenleving is dit misschien helemaal niet zo buitensporig.
Hoe heet die geloofsgemeenschap in Amerika ook alweer waar polygamie een normaal verschijnsel is?
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar waar staat dat hij dit achter de rug van zijn vrouw om wil doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In die culturen weet de vrouw er in ieder geval vanaf en heeft ze er (vaak) zelf mee ingestemd.. Hij doet het achter de rug van z'n vrouw om
Ach kom op zeg! Hij heeft een wens die waarschijnlijk iedereen om zich heen schade zal berokkenen, vooral het 'gewenste' kind... en dan reageren wij overdreven, boefuckinghoe..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind jullie reacties een beetje overdrevenHet is niet zo dat hij graag mensen vermoord of een gezin wil stichten met zijn dochter. Hij heeft een wens die in onze cultuur eh... nogal apart wordt gevonden. In een andere samenleving is dit misschien helemaal niet zo buitensporig.
Hoe heet die geloofsgemeenschap in Amerika ook alweer waar polygamie een normaal verschijnsel is?
In de OP zegt TS dat ie is vreemdgegaan en een kind had verwekt bij een ander. Als z'n vrouw ervan had geweten zou het geen 'vreemdgaan' zijn geweest.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb er misschien overheen gelezen, maar waar staat dat hij dit achter de rug van zijn vrouw om wil doen?
Ja, dat vind ik. Er zijn wel meer mensen die in een driehoeksrelatie leven. Zolang alle partijen (!) hier mee in kunnen stemmen zie ik het probleem niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op zeg! Hij heeft een wens die waarschijnlijk iedereen om zich heen schade zal berokkenen, vooral het 'gewenste' kind... en dan reageren wij overdreven, boefuckinghoe..
Hij heeft zelf gezegd dat hij was vreemdgegaan, dus echt in overleg met zijn vrouw zal het niet gaan neem ik aan..quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn wel meer mensen die in een driehoeksrelatie leven. Zolang alle partijen (!) hier mee in kunnen stemmen zie ik het probleem niet.
Dan snap ik ook niet waarom hij het probleem hier post. Dan lijkt het mij dat alle partijen er niet mee kunnen leven, anders was het ook geen probleem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik. Er zijn wel meer mensen die in een driehoeksrelatie leven. Zolang alle partijen (!) hier mee in kunnen stemmen zie ik het probleem niet.
Je vroeg toch om feedback? Niet iedereen zal je het gewenste antwoord geven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:00 schreef Julian1965 het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef seasushi het volgende:
[..]
Heb je ook nog aan de lasten gedacht ipv de lusten? Alimentatie?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:19 schreef krapula het volgende:
En als je een tweede zwangerschap hebt meegemaakt/een tweede kind op de wereld hebt gezet dan is het probleem opgelost en ben je gelukkig?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:34 schreef Tanin het volgende:
[..]
Verder kun je misschien overwegen zaad te doneren om het moreel nog enigszins verantwoord te houden...
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
Had je eigenlijk überhaupt nog aan het kind gedacht, TS?
Het is volgens mij wel duidelijk dat de vrouw van TS er niks van af weet, anders zou hij inderdaad niet over vreemdgaan spreken. Verder heeft hij het ook niet zo zeer over dat hij graag meer kinderen wil, nee, alleen de zwangerschap is belangrijk.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |