Niet waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Ja, dit kreeg ik ook. Jammer dat Socios het zo slecht voor heeft met ons FOK!kers.
De feiten vertellen ons wat anders. Het is niet wat je gelooft, het is wat je kan bewijzen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 03:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin, ik geloof het niet meer dat iemand een virus gehad heeft van het plaatje in de OP.
Wat knutselwerk in MS Paint is geen bewijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:45 schreef Weissman het volgende:
De feiten vertellen ons wat anders. Het is niet wat je gelooft, het is wat je kan bewijzen.
Absurde beschuldiging, verworpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat knutselwerk in MS Paint is geen bewijs.
Bespottelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat knutselwerk in MS Paint is geen bewijs.
Schei toch uit. Ik doe niets `crimineels´.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:19 schreef Weissman het volgende:
Daarom juist even een TR aangemaakt over de criminele praktijken van de TS.
Da's lekker makkelijk - je dik laten voorstaan op je geweldige schrijfkunsten en taalgevoel, maar als je dan een fout maakt 'dan heb je ineens nooit "nooit" gezegd'.quote:
tja het blijft een laffe vieze troll hehquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's lekker makkelijk - je dik laten voorstaan op je geweldige schrijfkunsten en taalgevoel, maar als je dan een fout maakt 'dan heb je ineens nooit "nooit" gezegd'._!
Onzin. Ik ben trots op mijn Nederlands, ja. En ik weet zeker dat ik in de `top 0,5%´ sta van alle users op FOK! die de minste spelfouten maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:03 schreef Garisson72 het volgende:
Da's lekker makkelijk - je dik laten voorstaan op je geweldige schrijfkunsten en taalgevoel, maar als je dan een fout maakt 'dan heb je ineens nooit "nooit" gezegd'._!
Zelfverheerlijking, verworpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:06 schreef Socios het volgende:
Ik ben trots op mijn Nederlands, ja. En ik weet zeker dat ik in de `top 0,5%´ sta van alle users op FOK! die de minste spelfouten maken.
dit doe je helemaal zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Allesbehalve en houd op mij constant in een kwaad daglicht te zetten.
Onmogelijk omdat al jouw uitspraken al bij voorbaat nietig zijn verklaard en dus nooit hebben bestaan. Dus ook deze post van jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Alle volgende uitspraken van Socios in dit topic, dit subforum alsmede de rest van dit forum, zijn bij dezen nietig verklaard totdat aan de benodigde eisen is voldaan welke Socios, verder aangeduid als TS, zullen ontdoen van elke blaam.
Actie die ondernomen dient te worden door TS:
- Malafide afbeelding uit de OP verwijderen
Mocht TS dit niet binnen de gestelde termijn van twee uur doen (tijd van schrijven: 16:13), dan zal de nietigverklaring permanent zijn.
Uitspraak; herroepen en geaccepteerd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Alle volgende uitspraken van Socios in dit topic, dit subforum alsmede de rest van dit forum, zijn bij dezen nietig verklaard totdat aan de benodigde eisen is voldaan welke Socios, verder aangeduid als TS, zullen ontdoen van elke blaam.
Actie die ondernomen dient te worden door TS:
- Malafide afbeelding uit de OP verwijderen
Mocht TS dit niet binnen de gestelde termijn van twee uur doen (tijd van schrijven: 16:13), dan zal de nietigverklaring permanent zijn.
jawel op jouw gedrag en dus krijg je het gewoon voor je kiezen, als je daar niet mee om kan gaan dikke vette pech kut trollquote:
Gelieve commentaar binnen de richtlijnen van Fok! B.V. houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel op jouw gedrag en dus krijg je het gewoon voor je kiezen, als je daar niet mee om kan gaan dikke vette pech kut troll
Pertinent niet waar. Jij bent degene die er blijkbaar niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:16 schreef PeZu het volgende:
jawel op jouw gedrag en dus krijg je het gewoon voor je kiezen, als je daar niet mee om kan gaan dikke vette pech kut troll
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Jij bent degene die er blijkbaar niet mee om kan gaan.
Je weet dat je op dit moment impliceert in jezelf te praten, aangezien mijn post volgens jou 'nooit bestaan heeft'.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Onmogelijk omdat al jouw uitspraken al bij voorbaat nietig zijn verklaard en dus nooit hebben bestaan. Dus ook deze post van jou.
Zie post #199. Hierbij zijn de posts met het volgnummer: 200,201 en 205 ongeldig verklaard:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Pertinent niet waar. Jij bent degene die er blijkbaar niet mee om kan gaan.
Natuurlijk weet ik dat, maar het is handig dat het voor jou en anderen ook duidelijk is.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef CaptainCookie het volgende:
Je weet dat je op dit moment impliceert in jezelf te praten, aangezien mijn post volgens jou 'nooit bestaan heeft'.
Niet van toepassing dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef Weissman het volgende:
Zie post #199. Hierbij is post #205 ongeldig verklaard.
Hier, nu doe je het weer. Misschien moet je even naar de dokter, in jezelf praten op zo'n leeftijd is niet gezond.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat, maar het is handig dat het voor jou en anderen ook duidelijk is.
Aantijging dus ongegrond verklaard.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Hier, nu doe je het weer. Misschien moet je even naar de dokter, in jezelf praten op zo'n leeftijd is niet gezond.
Zie post #173.quote:
Allemaal allang onherroepelijk verworpen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:25 schreef Weissman het volgende:
Zie post #173.
Hierbij zijn nogmaals meerdere posts van de user ''Socios'' nietig verklaard. Tot een nader te verklaren corrigerend bericht van de users ''Weissman'' of ''CaptainCookie'' blijft deze uitspraak de absolute waarheid.
Uw gebruikersnaam zal worden doorgegeven aan de desbetreffende beheerders van dit subforum vanwege opruiende uitspraken ook wel ''trolling'' genoemdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Allemaal allang onherroepelijk verworpen.
Geenszins van toepassing.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:29 schreef Weissman het volgende:
Uw gebruikersnaam zal worden doorgegeven aan de desbetreffende beheerders van dit subforum vanwege opruiende uitspraken ook wel ''trolling'' genoemd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |