Ik hoorde dat ze aan het recruteren zijn of zijn geweest onder gepensioneerde ingenieurs. Oudere mensen die er al een leven op hebben zitten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mensen daar gaan nu hun grenzen tegenkomen, eigenlijk moeten ze vervangen worden en meer materiaal erheen maar hoe en wie gaat het doen?
Begin van het einde, dan moet iedereen weg daar en is er totaal geen koeling meer en kokend zeewater.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:31 schreef inperu het volgende:
[..]
ik zit in peru op het ogenblik en dat is 6 uur terug
btw :
reactor #2 containment shell has cracked and is currently melting down very fast
Welke bron?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:31 schreef inperu het volgende:
[..]
reactor #2 containment shell has cracked and is currently melting down very fast
Ik heb wel erg veel respect voor zulke beroepsfanaten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze aan het recruteren zijn of zijn geweest onder gepensioneerde ingenieurs. Oudere mensen die er al een leven op hebben zitten.
Die mensen die daar bezig zijn, tja die lopen wel heel veel risico ja.
Die meltdown gaat er wel komen maar al zo snel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef inperu het volgende:
weer een update :
"this just in elsewhere: smoke is coming from the bottom of reactor #2- indicates full meltdown "
Last defence at troubled reactors: 50 Japanese workersquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb wel erg veel respect voor zulke beroepsfanaten.
"just in elsewhere"quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef inperu het volgende:
weer een update :
"this just in elsewhere: smoke is coming from the bottom of reactor #2- indicates full meltdown "
Iemand vroeg je al om een bron, ik wil dat verzoek graag herhalen. Met zulke belangrijke berichten zijn bronvermeldingen van vitaal belang.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:37 schreef inperu het volgende:
weer een update :
Het voelt klote om te moeten zeggen dat ze waarschijnlijk een hopenloze strijd voeren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Last defence at troubled reactors: 50 Japanese workers
Lijkt of ie in de rook zit..quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:46 schreef truepositive het volgende:
Ik zie helemaal niks meer op deze: http://fukushima-1.tk/
Op CNN zeggen ze dat ook deze 50 mensen nu zijn geevacueerd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Last defence at troubled reactors: 50 Japanese workers
voordat ik deze had gecopieerd was de bron al weg gechat op http://www.ustream.tv/channel/nhk-world-tvquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand vroeg je al om een bron, ik wil dat verzoek graag herhalen. Met zulke belangrijke berichten zijn bronvermeldingen van vitaal belang.
Of vervangen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:47 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Op CNN zeggen ze dat ook deze 50 mensen nu zijn geevacueerd.
Ah, maar de bron is dan een chatter op Ustream? Want dat is niet zo betrouwbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:48 schreef inperu het volgende:
[..]
voordat ik deze had gecopieerd was de bron al weg gechat op http://www.ustream.tv/channel/nhk-world-tv
Bedoelen ze niet dat deze 50 zich vandaag hebben moeten terugtrekken toen de straling opliep?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:47 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Op CNN zeggen ze dat ook deze 50 mensen nu zijn geevacueerd.
Joh iedereen kan daar roepen wat ie wil. Als alles wat door voorbijkomt waar was hadden we al niet meer bestaan.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:48 schreef inperu het volgende:
[..]
voordat ik deze had gecopieerd was de bron al weg gechat op http://www.ustream.tv/channel/nhk-world-tv
quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:50 schreef mg794613 het volgende:
wat een doomdenkers(hopers?) zeg. De straling neemt al een poosje af op meerdere meters. Deze rook is waarsch gewoon waterdamp (voor de tigste keer)
Ook op bbc news zeggen dat de 50 workers zich terugtrekken..... :-(quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat deze 50 zich vandaag hebben moeten terugtrekken toen de straling opliep?
Ze zijn niet weggegaan, alleen tijdelijk moeten schuilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |