Het werd hier eerder gepost door iemand. Of het de echte locatie is weet ik ook niet helemaal zeker, maar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:08 schreef LSD.tv het volgende:
@infection, hoe kom je aan die stream dan?
volgens mij is dit namelijk een hele andere locatie...
Dat ging toch over tsjernobyl? Of wat? overlijden of ziek? In japan zijn er nog helemaal geen gevallen van acute stralingsziekte bekend toch?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:11 schreef Dale. het volgende:
LOOOOL ook heel mooi bij het 8 uur journaal... zeggen dat er 'maar' 28 mensen door accute stralingsziekte
ya right
en in een badje zit hoeveel water precies?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat lijkt me stoom. Als het stopt is het bad leeg en kan de verbranding van de fuel rods beginnnen.
Is dat niet gewoon de sneeuw?quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:22 schreef thesiren.nl het volgende:
Zagen jullie ook iets oplichten in die stream?
http://abcnews.go.com/Blo(...)st/story?id=13141287quote:Thirty-five years ago, Dale G. Bridenbaugh and two of his colleagues at General Electric resigned from their jobs after becoming increasingly convinced that the nuclear reactor design they were reviewing -- the Mark 1 -- was so flawed it could lead to a devastating accident.
Grappig, had ik niet van die Japanners verwachtquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:28 schreef Thomass het volgende:
Tot de meltdown kun je dit kijken. Ze maken best goede tv die japanners:
Ja klopt het is sterk overschat die effecten van straling:quote:Op woensdag 16 maart 2011 02:11 schreef Dale. het volgende:
LOOOOL ook heel mooi bij het 8 uur journaal... zeggen dat er 'maar' 28 mensen door accute stralingsziekte
ya right
Want dat gaat helpen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
Komt een persconferentie aan zeggen ze op NHK. Eens kijken of we iets wijzer worden.
Hoop wel dat ze hun excuses aanbieden.
Ik vraag mij trouwens af: vroeger testten ze toch zo'n duizend atoombommen die ze boven de grond hebben laten afgaan, dat moet toch ook heel veel radioactief materiaal de lucht ingeblazen hebben? Maar daar hoor je geen kip over..quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
vroeger ging het nog zo:
tegenwoordig zijn er zoveel nieuwsbronnen dat er geen touw aan vast te knopen is.
spreken we hier over milli of micro?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:21 schreef inperu het volgende:
ik lees nu het volgende :
"Reported 1000 mSv/hr at it's highest in and around the plant. Not good. It's fluctuating. "
Die zijn van de stok gevallen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:21 schreef SemperSenseo het volgende:
Maar daar hoor je geen kip over..
De mensen daar gaan nu hun grenzen tegenkomen, eigenlijk moeten ze vervangen worden en meer materiaal erheen maar hoe en wie gaat het doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 03:26 schreef NorthernStar het volgende:
- De witte rook afkomstig van #3 is waarschijnlijk (radioactieve) stoom/waterdamp
- Bron is waarschijnlijk de gescheurde containment vessel
- Radioactiviteit fluctueert erg
- De werkers hebben eerder moeten schuilen toen de radioactiviteit plotseling erg opliep
ik zit in peru op het ogenblik en dat is 6 uur terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 03:23 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
spreken we hier over milli of micro?
BTW, zijn er nog zo veel mensen wakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |