Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien hoeven we whisk niet altijd te begrijpen
Daar is ik weer, de les is afgelopen en de nieuwe instellingen gemaaktquote:
nee nog 45 min denk ikquote:
okequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is ik weer, de les is afgelopen en de nieuwe instellingen gemaakt
Die gast heb ik een keer live gezienquote:
Ben moe en de laatste tijd toch niet in zo'n beste stemming vrees ikquote:
ja moet welquote:
Ken het gevoel, al lijkt het beter te gaan... Afleiding is dan wel fijn toch??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben moe en de laatste tijd toch niet in zo'n beste stemming vrees ik![]()
volhouden man, of wat anders zoekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben moe en de laatste tijd toch niet in zo'n beste stemming vrees ik![]()
kreeg wat meel binnen dus moest ff reagerenquote:
Is ook wel zo maar ik heb toch niets 'leuks' te melden dus dan is het voor een ander ook niet zo leuk zeg maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ken het gevoel, al lijkt het beter te gaan... Afleiding is dan wel fijn toch??
Kan gebeuren hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:47 schreef crv het volgende:
[..]
kreeg wat meel binnen dus moest ff reageren
quote:
Ben je er nou alweer??quote:
Welterusten crv en succes met de beurs morgenquote:
ja maar af en toe heb ik het idee dat ik 24x7 werkquote:
jij ging slapen ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten crv en succes met de beurs morgen
Ik ben nog wakker hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
iedereen slapen
was ff kleren pakken voor morgen en scheren
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
oohoo zomaar stiekem een nieuw deel beginnen he
Nogmaals weltrusten ootootjequote:
Gewoon meedoen, je hoeft niks te vertellen ofzo hoor. Of grappig te zijn.. Of wat dan ook. Je bent er gewoon en da's al goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is ook wel zo maar ik heb toch niets 'leuks' te melden dus dan is het voor een ander ook niet zo leuk zeg maar
Klopt, maar ik denk ik wens je vast succes morgenvroegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
jij ging slapen ik niet
of misschien toch wel
nu scheren voor morgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
iedereen slapen
was ff kleren pakken voor morgen en scheren
Das liefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, je hoeft niks te vertellen ofzo hoor. Of grappig te zijn.. Of wat dan ook. Je bent er gewoon en da's al goed
Ik had weer 7 minuten geen internetquote:
mr Talibaardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef crv het volgende:
[..]
nu scheren voor morgen![]()
Als ik dat doe loop ik 's middagsd met een baard
Da's rot jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:49 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar af en toe heb ik het idee dat ik 24x7 werk
Koen is terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij was er net NIET, dus haaaaii Muckje
ja dat begreep ik ook na de tweede keer lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk ik wens je vast succes morgenvroeg
Hey Honda,quote:
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's rot ja![]()
![]()
Maar huis is verkocht toch, dus vrouw kan overkomen.. Lichtpuntje
Truste Stuquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das lief![]()
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
haaaiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar jij was er net NIET, dus haaaaii Muckje
hoi friemel,ik was er zelf ook niet al teveel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Honda,
ik heb de afgelopen dagen nogal wat gemist dus vergeef me als ik een stomme vraag stel, maar wat is de situatie nu ?
Ik heb én geen sig én dat andere nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ik moet ook eens iets meer met mijn sig doen want het weekend blijft voorbij zo
Gecondoleerd Vent,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef crv het volgende:
[..]
hoi friemel,ik was er zelf ook niet al teveel.
mijn schoonpa is zondag namiddag overleden (gelukkig, want het was echt ondraaglijk voor hem)
Zitten allemaal dus in een emotionele spagaat, blij voor hem en verdriet omdat we hem missen.
we zijn de afgelopen dagen dus lekker druk bezig met de voorbereidingen voor donderdag wanneer de dienst is
beetje kale boel zeg maarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb én geen sig én dat andere niet
Kan onze drumband vast ook welquote:
ja dank je wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gecondoleerd Vent,
En sterkte met de emotionele rollercoaster
alsof we ooit ramstein willen horenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
OMG![]()
Rammstein zoals je 't nog nooit gehoord hebt:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Zal ik eens iets grappigs vertellen?
Ik ben nu al 32 uur wakker omdat ik vannacht weer in het ziekenhuis heb doorgebracht en de medicijnen werken nog ongeveer twee uur, dus ik heb vandaag al 4x gekotst, heb koppijn en hartkloppingen, heb spierpijn en voel me helemaal kapot, en ik kan niet slapen, en daarbij komt ook nog dat ik morgen m'n derde begravenis in twee weken tijd heb!
Lachen joh
quote:
En mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef crv het volgende:
[..]
alsof we ooit ramstein willen horen![]()
de enige die je er een plezier mee doet is BOS
ik kan me ook niet voorstellen dat een damenvattingf interessant isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit nog steeds TV te kijken. Vara: "Je mist meer dan je ziet" een damenvatting van de afgelopen TV-avond.
WAT IS DIT VOOR ONZIN???
Echt ultieme ideeloosheid
Niet dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben nu al 32 uur wakker omdat ik vannacht weer in het ziekenhuis heb doorgebracht en de medicijnen werken nog ongeveer twee uur, dus ik heb vandaag al 4x gekotst, heb koppijn en hartkloppingen, heb spierpijn en voel me helemaal kapot, en ik kan niet slapen, en daarbij komt ook nog dat ik morgen m'n derde begravenis in twee weken tijd heb!
Lachen joh
Poehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Lachen joh
laten we iets origineels bedenken voor Whiskquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarom maak je dan geen sig en geen ondertitels
da's kut kerelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Lachen joh
Stuur mij dan gewoon watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit nog steeds TV te kijken. Vara: "Je mist meer dan je ziet" een damenvatting van de afgelopen TV-avond.
WAT IS DIT VOOR ONZIN???
Echt ultieme ideeloosheid
oh nou. een damenvatting daar kan ik me nog wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef crv het volgende:
[..]
ik kan me ook niet voorstellen dat een damenvattingf interessant is
Asl ondertitel zou 1 regel kunnen zijn "draaideurpoesje van friem"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we iets origineels bedenken voor Whisk
ja maar wij hebben geen kronkel in onze hersensquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou. een damenvatting daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen
Geen inspiratie én ik weet niet hoe het moetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Waarom maak je dan geen sig en geen ondertitels
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Asl ondertitel zou 1 regel kunnen zijn "draaideurpoesje van friem"
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef crv het volgende:
[..]
hoi friemel,ik was er zelf ook niet al teveel.
mijn schoonpa is zondag namiddag overleden (gelukkig, want het was echt ondraaglijk voor hem)
Zitten allemaal dus in een emotionele spagaat, blij voor hem en verdriet omdat we hem missen.
we zijn de afgelopen dagen dus lekker druk bezig met de voorbereidingen voor donderdag wanneer de dienst is
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Asl ondertitel zou 1 regel kunnen zijn "draaideurpoesje van friem"
welterusten manquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef crv het volgende:
ok ik denk dat het toch maar beter is dat ik plat ga
Bedankt weer voor de gezelligheid en welterusten iedereen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Laten we dames gaan vattenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar wij hebben geen kronkel in onze hersens
dank je NiJN en succes morgen straksquote:
Truste crv en heel veel sterkte voor jullie allemaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef crv het volgende:
quote:
Voor m'n tante, die zeer waarschijnlijk het weekend niet meer zal halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
ow jij ook gecondoleerd dan Famousman.
Waarom ben je in het ziekenhuis als ik vragen mag ?
Gaat wel lukken...quote:
goede familieband in ieder geval, ik moest vorig jaar telefonisch vernemen dat tante dood was en crematie alleen voor naaste familiequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor m'n tante, die zeer waarschijnlijk het weekend niet meer zal halen.
Wat heeft ze iegenlijk, leek wel HEEL plotselingquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
He flauw zegquote:
OK je eerste inspiratie staat hierboven alquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen inspiratie én ik weet niet hoe het moet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel trusten Hondaquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef crv het volgende:
ik las "natte poes"quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK je eerste inspiratie staat hierboven al![]()
en hoe het moet:
Ga naar je profiel
Zoek naar "signature" daar zet je jde regeltjes neer die onder je posts moeten verschijnen
Bij "ondertitel" zet je "niet voor de poes" of zoiets
Ja, doe ik. Geen lol aan tot nu toequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuur mij dan gewoon wat![]()
Veel leuker
gvdquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gehikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn ff aan het testen
wat hoor je nu?
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft ze iegenlijk, leek wel HEEL plotseling
wat dan springt ie door de kamerquote:
Dat hoopte je te lezenquote:
Nee hoor niks of gehikquote:
volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijnquote:
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
Maar niemand weet wat er is??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
gekletter in de WCquote:
Iets met Freud enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijn
Ja, daarom is ze ook lang niet altijd bij bewustzijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.quote:
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometatiesquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke
Ik had de baudrate nog op 192 staan, oeps....
A dirty mind...quote:
Jeetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.
en als ik stop kom je er automagich weer in?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometaties
af en toe doet mijn mind wel erg rare dingenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als ik stop kom je er automagich weer in?
Al 12 x gedaan.. NIKSquote:
Hier nu ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al 12 x gedaan.. NIKS
Blijft bufferen
Zeur niet zeg, ik sta al bijna 16 jaar zo goed als droogquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
af en toe doet mijn mind wel erg rare dingen
kom ik iets tekort ofzo
Zekerquote:
Iets met profiel.. Als ik dat kan vinden.. Kan ik niet gewoon Remlof mailen ofzo??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Had je nu gelezen hoe je je sig kunt instellen ?
Ik zie/hoor hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik draai nu zo mooi liedje...
ik heb hem op 64 staan
hij deed t ff en begon te hikkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik draai nu zo mooi liedje...
ik heb hem op 64 staan
Dus je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen?quote:
hmmmm en ik het over natte poes hebbenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zeur niet zeg, ik sta al bijna 16 jaar zo goed als droog
remlof mailen om je sig in te stellen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets met profiel.. Als ik dat kan vinden.. Kan ik niet gewoon Remlof mailen ofzo??
Ikkequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er een boek?
Ik moet een boek kopen, dan krijg ik het boekengeschenk en dat is een dagkaart voor de trein
Profiel staat boven in de paginaquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets met profiel.. Als ik dat kan vinden.. Kan ik niet gewoon Remlof mailen ofzo??
Die krijg je alleen als je een relatie hebt??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm en ik het over natte poes hebben
dat bedoel ik niet, vond het ffquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die krijg je alleen als je een relatie hebt??![]()
Nee hoor
okequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent naar 56K gegaan![]()
Idd minder hikjes nu
Is JOUW budget he?? Zoek het lekker zelf maar uit danquote:
Nee, ze heeft vertragingquote:
Komt wel goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is JOUW budget he?? Zoek het lekker zelf maar uit dan
ja en dus aansluting gemist en dus wachten en du ssterf ns sterfquote:
waar wordt KSC radio eigenlijk gehostquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hippocampus heeft vertraging
Truste TFMquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar hé, ik bekijk het van de positieve kant: ik ben dit jaar 5 kilo afgevallen, nog 5 eraf en het word wel heel erg ongezond volgens meneer de dokter
Ik ga maar weer leren, slaap lekker en post ze
daar dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar wordt KSC radio eigenlijk gehost
'mijnmooistekiekjes'
In mijn schuurtje serverruimtequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar wordt KSC radio eigenlijk gehost
'mijnmooistekiekjes'
mijn hippocampus heet ca dacht ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hippocampus heeft vertraging
Truste Nijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
bahh, ik leer morgen dalijk wel
Doei
klopt het dat de 'currently playing' niet klopt nuu?quote:
ga slapen mutsquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
bahh, ik leer morgen dalijk wel
Doei
http://92.65.183.121:8000quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt het dat de 'currently playing' niet klopt nuu?
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt het dat de 'currently playing' niet klopt nuu?
Was ik ook van plan hoorquote:
Nou nog iets voor die anderequote:
maar nu helemaalquote:
Goed planquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar nu helemaal
Ik heb nog twee nummers klaar staan en daarna knal ik hem uit, kunnen we ook gelijk testen of het terugschakelen werkt
ik heb nu Eros Ramazottiquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar nu helemaal
Ik heb nog twee nummers klaar staan en daarna knal ik hem uit, kunnen we ook gelijk testen of het terugschakelen werkt
ja dat hoorde ik ook ineensquote:
Jammer, trustequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, jullie klooien maar een eind raak ookIk kap ermee.
onee ik had ff de verkeerde stream.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onee ik had ff de verkeerde stream.
Nu Baby come back
Nou hequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik ook ineenswe zijn bedonderd
Wel trusten stuitertballetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Sorry voor mijn aanstellerige gezeik, ik moet jullie er ook niet mee lastigvallen, jullie hebben er Ook niet voOr gevraagd om mij hier te horen huilen.
Nu ga ik echt [proberen] te leren, slaap lekker
Het is GEEN aanstellerig gezeik TFMquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Sorry voor mijn aanstellerige gezeik, ik moet jullie er ook niet mee lastigvallen, jullie hebben er Ook niet voOr gevraagd om mij hier te horen huilen.
die was dus ff stil, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit klaar om de radio af te sluiten
OK doe maar, dan zien we wat er gebeurtquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit klaar om de radio af te sluiten
donequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK doe maar, dan zien we wat er gebeurt
Kan hoeft niet.. Huisartsenpost bellenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Oh, shit, nog één vraagje, zijn hartkloppingen ernstig/gevaarlijk?
neeeee is geen enkel probleem, als het jou helpt je hart te luchten werken we daar metquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Nee dat ben ik zeker niet, maar ik ook even niet op rozenblaadjes..quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ongevoelige klootzakken dat jullie zijn![]()
nu direct?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan hoeft niet.. Huisartsenpost bellen
er is ook niks meer, Symph staat op 'not connected' en auto DJ doet niksquote:
Nu is hij weer terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is ook niks meer, Symph staat op 'not connected' en auto DJ doet niks
Als je bezorgd bent: ja! Als ze je geruststellenquote:
Ja terug iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu is hij weer terug![]()
Diconnecten gaat dus niet vlekkeloos
Mij boeit het allemaal niet meer, maar nu weet ik dat ik m'n ouders er niet ongerust mee hoef te maken, ze hebben al wel genoeg aan hun hoofd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je bezorgd bent: ja! Als ze je geruststellen, als het gevaarlijk is ben je er op tijd bij
..
Ik gok op het eerste trouwens
Daar zijn het ouders voor he??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mij boeit het allemaal niet meer, maar nu weet ik dat ik m'n ouders er niet ongerust mee hoef te maken, ze hebben al wel genoeg aan hun hoofd.
morgen draai ik van iets van 19:00 tot 22:50quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu is hij weer terug![]()
Diconnecten gaat dus niet vlekkeloos
Truste Koenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
slapen
herenWhisk:*
TFM: sterkte man.......
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
slapen
OK, rond die eindtijd ben ik wel in de buurt van m'n pcquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
morgen draai ik van iets van 19:00 tot 22:50
Truste Koenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:45 schreef Koen66 het volgende:
slapen
Oke topquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK, rond die eindtijd ben ik wel in de buurt van m'n pc
zal ook wel weer een godvergeten bijwerking zijn... Ik wil gewoon eindelijk eens slapen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:45 schreef PeZu het volgende:
Tfm hartkloppingen zijn niet gevaarlijk. Voora rustig blijven en probeer t onspannen n rustig ademen.
Ahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Mag het volgende plaatje? ik kan de naam Anne even niet meer horen
Als ik kon toverenquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ook wel weer een godvergeten bijwerking zijn... Ik wil gewoon eindelijk eens slapen!
Ik heb nooit langer dan 24 uur rust de laatste weken.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:51 schreef Symphonic het volgende:
Mag het volgende plaatje? ik kan de naam Anne even niet meer horen
nee hoor, alleen is het niet netjes om te praten met je mond volquote:
Typ dan maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor, alleen is het niet netjes om te praten met je mond vol
je bent toch onschuldigquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor, alleen is het niet netjes om te praten met je mond vol
Bestquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
wordt dan wel het "adelaar systeem" (met 1 vinger )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |