volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijnquote:
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
Maar niemand weet wat er is??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
gekletter in de WCquote:
Iets met Freud enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijn
Ja, daarom is ze ook lang niet altijd bij bewustzijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.quote:
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometatiesquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke
Ik had de baudrate nog op 192 staan, oeps....
A dirty mind...quote:
Jeetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.
en als ik stop kom je er automagich weer in?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometaties
af en toe doet mijn mind wel erg rare dingenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als ik stop kom je er automagich weer in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |