Voor m'n tante, die zeer waarschijnlijk het weekend niet meer zal halen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:58 schreef crv het volgende:
[..]
ow jij ook gecondoleerd dan Famousman.
Waarom ben je in het ziekenhuis als ik vragen mag ?
Gaat wel lukken...quote:
goede familieband in ieder geval, ik moest vorig jaar telefonisch vernemen dat tante dood was en crematie alleen voor naaste familiequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Voor m'n tante, die zeer waarschijnlijk het weekend niet meer zal halen.
Wat heeft ze iegenlijk, leek wel HEEL plotselingquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
He flauw zegquote:
OK je eerste inspiratie staat hierboven alquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen inspiratie én ik weet niet hoe het moet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wel trusten Hondaquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:02 schreef crv het volgende:
ok ik denk dat het toch maar beter is dat ik plat ga
Bedankt weer voor de gezelligheid en welterusten iedereen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik las "natte poes"quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
OK je eerste inspiratie staat hierboven al![]()
en hoe het moet:
Ga naar je profiel
Zoek naar "signature" daar zet je jde regeltjes neer die onder je posts moeten verschijnen
Bij "ondertitel" zet je "niet voor de poes" of zoiets
Ja, doe ik. Geen lol aan tot nu toequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuur mij dan gewoon wat![]()
Veel leuker
gvdquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gehikquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we zijn ff aan het testen
wat hoor je nu?
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft ze iegenlijk, leek wel HEEL plotseling
wat dan springt ie door de kamerquote:
Dat hoopte je te lezenquote:
Nee hoor niks of gehikquote:
volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijnquote:
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
Maar niemand weet wat er is??quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ze kan uit zichzelf niet meer ademen, door beademing krijgt ze een klein beetje lucht binnen, ze weten niet precies wat er is maar d'r longen kunnen het ieder moment begeven.
gekletter in de WCquote:
Iets met Freud enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is daar een term voor, dingen anders zien/lezen als dat ze zijn
Ja, daarom is ze ook lang niet altijd bij bewustzijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:07 schreef crv het volgende:
[..]
ai, vreselijk. dus ze heeft het continu benauwd ?
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.quote:
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometatiesquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke
Ik had de baudrate nog op 192 staan, oeps....
A dirty mind...quote:
Jeetjequote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Alleen vermoedens, maar alle scans/tests zijn negatief tot nu toe.
en als ik stop kom je er automagich weer in?quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das teveel van 't goeie, maar overschakelen ging dus wel autometaties
af en toe doet mijn mind wel erg rare dingenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en als ik stop kom je er automagich weer in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |