Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Woohooquote:
Meestal zeg ik nog wel 'hoi' of iets hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT
en door niks te zeggen versterk je het dan
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen jongenstot morgen
wel terusten LDGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het nooit zo erg eigenlijkquote:
komt omdat je blauw bentquote:
Zo klopt diequote:
Dat is wel klotequote:
Slaap Lekker Ldgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik ben niet creatiefquote:
wat?quote:
of primperanquote:domperidom tegen de misselijkheid
quote:
ja whooptydoo daar wordt je idd blij vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
En dan toch nog iets positiefs over de laptop: ik kan er mee inloggen op de VPN, dus als de werk-PC het begeeft, heb ik een back-up.
misschien past PM zich aan aan de persoonquote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik schrik me iedere keer een ongeluk én je moet een TT maken
preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik schrik me iedere keer een ongeluk én je moet een TT maken
niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat?
[..]
of primperan![]()
of nux vomica![]()
verder ben ik noooooooooooooooit misselijk
Het is wel zo handig natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja whooptydoo daar wordt je idd blij van
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien past PM zich aan aan de persoon![]()
ik zou het eerder handig vinden als het niet werktquote:
je weet toch, ik ben een biatchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik vind het echt kut...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet toch, ik ben een biatch
volgende meet dus wel een echte bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPNquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
[..]
Toch wel een hele lieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik garandeer nietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende meet dus wel een echte bitch
je werk vpn?quote:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPN.
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Bij mij ook, en dan nog allleen maar in Chrome.. Ik heb dus speciaal voor de dm's 1 Chrome scherm open staanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dm doet het echt niet
ik zie ze wel in het grote Dm scherm maar niet in de topics...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverd
Inmiddels wel. PM is zwaar onstabiel, de ene x vertikt íe het, dan andere x meteen verstuurd en ontvangenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor of we het kunnen geven is iets anders
quote:
STEL:quote:
en kreeg je een DM net ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. PM is zwaar onstabiel, de ene x vertikt íe het, dan andere x meteen verstuurd en ontvangen
Dat heb ik dus altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dm doet het echt niet
ik zie ze wel in het grote Dm scherm maar niet in de topics...
Ik ken je probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
STEL:
Je hebt morgen een beurs en je moet om 8 uur aanwezig zijn. Je reistijd is zo'n anderhalf uur
Wat zouden jullie doen ?
1. Doorfok!en omdat je de afleiding wel even fijn vind en nodig hebt
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
Doorfokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
STEL:
Je hebt morgen een beurs en je moet om 8 uur aanwezig zijn. Je reistijd is zo'n anderhalf uur
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
doen wat jou het beste lijktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
STEL:
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
ze blijven er maar intrappen ookquote:
gelukkig ken ik je welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze blijven er maar intrappen ook
* Stuart zou gaan slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
STEL:
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
damn, ik ben er dus ook ingetrapt zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je probleemzelf doe ik het eerste terwijl ik weet dat het 2de beter is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doorfokken![]()
Nog eventjes, uiterlijk 00:00 uur in bed
nou kick je het probleem weer terugquote:
ik ken het probleem ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je probleemzelf doe ik het eerste terwijl ik weet dat het 2de beter is
Ben ik blij dat ik jou beter kenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ST is de aardigste van heel de wereld
jaquote:
een verstandig iemand die op FOK zitquote:
Ja, maar ik hou het ff niet meer bij nuquote:
mij leid je niet om de tuin lieverdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik kan voor jou toch niet bepalen wat he beste voelt om te doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
nou kick je het probleem weer terug
Maar ik ga nu toch maar voor optie 1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken het probleem ook
en zeker als je met de auto gaat: doe optie 2..
ik ga heet eerste kwartier met de auto, flikker die in de garage en d^neem dan de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken het probleem ook
en zeker als je met de auto gaat: doe optie 2..
Wij zijn er morgen ook nog wel namelijk en als je al om half 7 de deur uit moet en voor die tijd nog moet douchen en weet ik het wat dan zou ik nu lekker gaan slapen als ik jou was. Maar goed, dat ben ik dusquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ga nu toch maar voor optie 1
Lui Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Een paar van die opties heb ik anders niet om jou te bereiken hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd.
Kortom, ik gebruik het niet, en ben per PM, mail, MSN, sms, whatsapp, telefoon, etc. meer dan uitstekend bereikbaar.
hart ?quote:
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
das ook wel weer waar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik kan voor jou toch niet bepalen wat he beste voelt om te doen?
Jij moet ook msnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een paar van die opties heb ik anders niet om jou te bereiken hoor
Truste Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
Ik heb nog een goede redenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
als ik jou was zou ik idd nog ffies blijven, maar niet zolang dat je nachtrust de mist in gaat
Iets wat mezelf maar al te vaak overkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
gewoon rustig kijken wat je doet zo/straksquote:
Ik niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik heb maar heul weinig MSN adressen van people hier
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog een goede redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja ik wou al zeggen ken je mij welquote:
optie 1 was doorfokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
Al TIG jaar niet gedaanquote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
de tsunami heeft toch nog 1 ding goed gedaan
http://www.telegraaf.nl/b(...)isjacht__.html?p=4,2
en voor de rest alleen maar
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
net zo als met walvissen hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaien
ik helemaal geen, en is maar beter dat ik die ook niet hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
jonguh, ik vond je je haaienschoenen jaquote:
Jij staat er overigens bij mij nog wel in want ik heb al die tijd niet meer ingelogd.quote:
dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou dat de mensen eens zo begaan waren met haaien
ik 2quote:
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Ik alleen Esther maar die is hier nagenoeg nooit en ook al jaren niet meer op MSN gesproken. Doe ik wel via mail of Facebookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik 2![]()
of 4 maar die andere 2 zijn hier nooit meer en ook niet op msn_!
Heb je msn inmiddels?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zei gisteren (vanochtend) al: ik moet eens gaan verzamelen![]()
En ik kreeg meteen ietsDus ik ben begonnen ad verzameling
Ik maakte ook een grapje hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat er overigens bij mij nog wel in want ik heb al die tijd niet meer ingelogd.
Had verder overigens geen reden om MSN te hebben dus vandaar dat het nooit meer aanstaat.
da's het voordeel van vrouw zijn, als ik dat hier roep reageert niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het, echt geweldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
ja ik doel dus op mensen in het algemeenquote:
ja en ik moet sgelijk ene bijpassend tshirt erbbij, wete je hoeveel geld jij mij kost heh heh hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jonguh, ik vond je je haaienschoenen ja
die blind epaniek nog steeds al ser een keer iemand wordt aangevallenquote:
Dat weet ik wel joh maar het klopt ook nog want ik word snel boos en dan flikker ik mensen uit MSN / Facebookquote:
tuurlijk, de wetenschap heeft toch walvissen nodig hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het, echt geweldig![]()
![]()
![]()
Als Noorwegen en IJsland het nu maar niet gaan compenseren
Ik ook hoor, maar het schijnt dat alle KSC-ers in de KSC zitten, dus ik spreek ze hier aardig vaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het voordeel van vrouw zijn, als ik dat hier roep reageert niemand
ik steetje en mijn lief die hier soms isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik alleen Esther maar die is hier nagenoeg nooit en ook al jaren niet meer op MSN gesproken. Doe ik wel via mail of Facebook
Al jaren, maar ik gebruik het niet. En waarschijnlijk weet ik ook niet meer hoequote:
Ik vind het geweldige dieren. Mijn droom/doel is om ooit witte haaien live te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
die blind epaniek nog steeds al ser een keer iemand wordt aangevallen
quote:
ik heb er 1 op mijn arm, mijn wc hangt vol haaien en ik houd van ze en ik ken mijn leif dankzij haaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind het geweldige dieren. Mijn droom/doel is om ooit witte haaien live te zien.
Heb al met haaien esnorkeld en vond het geweldig
als je die van mij wilt: mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com, nee, ik heb 'm niet zelf bedacht, maar ikbeneenkaboutermeteengekkemuts@hotmail.com was gehacked dus ik had een nieuwe nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik steetje en mijn lief die hier soms is![]()
de ander is pien maar die is er nooooooit
de andere kan wat mij betreft doodvallen
hmmm ik moet ook maar eens cursussen gaan gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
omg, ik hou van de computercursusmeneer
die is idd zeldzaamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pien
Jammer dat Pien hier bijna nooit is
Wieso?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
omg, ik hou van de computercursusmeneer
ini mini pien is tof jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pien
Jammer dat Pien hier bijna nooit is
shark wcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er 1 op mijn arm, mijn wc hangt vol haaien en ik houd van ze en ik ken mijn leif dankzij haaien
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt benquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt ben
magnieistverbotenbbanbaarquote:
Oooow, ik dacht alquote:
Art. 6aquote:
Heb jij me ook die banner voor alleenstaande mama's gegeven nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nu die irritante gepersonaliseerde reclamebanners kwijt ben
pinquinsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
shark wc![]()
Ik heb in NL een pinguin WCzelfs de tegels op de muur zijn ingebrand met pinguins
Ik mag chatten en daten met volslanke damesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij me ook die banner voor alleenstaande mama's gegeven nu?
die heb ik ook vaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag chatten en daten met volslanke dames![]()
...
Onze makelaar heeft elke keer in een stuip gelegen als hij het toilet liet zien als er kijkers warenquote:
*ksc dames modus on* met ons dus hihih *ksc dames modus off*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag chatten en daten met volslanke dames![]()
...
ik heb de gekste wc gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
Onze makelaar heeft elke keer in een stuip gelegen als hij het toilet liet zien als er kijkers waren
MPG mag met jou daten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
*ksc dames modus on* met ons dus hihih *ksc dames modus off*
Ik wil niet met PeZu datenquote:
ik wil niet met mpg datenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat, wijs je die arme volslanke vrouwman nu af?
Uiteraard..want mama'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij me ook die banner voor alleenstaande mama's gegeven nu?
ik hou niet zo van sluts with nutsquote:
Heyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
*ksc dames modus on* met ons dus hihih *ksc dames modus off*
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb de gekste wc gezien![]()
aparte wc's zijn cool
quote:
vrouwne versieren, letterlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef DaMart het volgende:
En wat moet ik in godsnaam met de make-uptips van Loreal.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik val nog NIET onder de categorie "volslank" hoor![]()
Niet dat daar iets mis mee is overigens![]()
![]()
mijn moeder had een vlinder wcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
ja waarom zou je er zo'n saai plekje van maken. een vriendin van ons is helemaal gek van katten en heeft der toilet volstaan mêt allerlei kat dingetjes
niet zo gek als jie hier telkens Zxxxxxmeer postquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Koen66 het volgende:
Ze weten ook waar ik woon
"Chatten en daten regio Den Haag"
Zoetermeer is geen geheim hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo gek als jie hier telkens Zxxxxxmeer post
nee, dat zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]gaat er niet opeens vanaf door te trouwen
toch zou ik maar uitkijken. voor je het weet heb je een banquote:
ooh werkt dat zo en niet op ipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef crv het volgende:
[..]
niet zo gek als jie hier telkens Zxxxxxmeer post
Heb vanaf 16:00 aan mijn huiswerk gewerkt en moet nu nog 2 proefwerken leren, dus nee...quote:
fok op foonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef crv het volgende:
[..]
toch zou ik maar uitkijken. voor je het weet heb je een ban
FOK!Mobilequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk eens helemaal onderaan de pagina!
lijkt me ook leuk.quote:
op mijn werk krijg ik vaak Duitse reclames (Duitse proxy)quote:
ooooh!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sterker nog, voor velen wordt het dan extra![]()
Meneer van de rotzige-igloquote:
dat wordt nachtwerk en dus slapen tijdens je proefwerkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb vanaf 16:00 aan mijn huiswerk gewerkt en moet nu nog 2 proefwerken leren, dus nee...
Hoi
hier nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daar zitten helemaal onderaan de pagina nu ook banners!
dus dat, plus wat leesvoer en vochtig toilet papierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt me ook leuk.
Eigenlijk maakt het niet uit wat je doet daar. Alles is beter dan een saai schijthok
Denk het ook jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daar zitten helemaal onderaan de pagina nu ook banners!
en sudoku'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dat, plus wat leesvoer en vochtig toilet papier
dus je komt ook welterusten zeggen ?quote:
Neuhhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef crv het volgende:
[..]
dat wordt nachtwerk en dus slapen tijdens je proefwerk
Technische onuitvoerbaarheidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf?
Net een FOK! reclame: Wil je vreemd gaan? Wat houd je tegen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef PeZu het volgende:
ik moet npog dik een uurtje wakker blijven om te kunnen gaan slapen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Morgen is er de dag zonder gitaar op ONZ radio
Ik ben al aan het zoeken, ik ga om 23:00 draaien
Zonder gitaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
ik wacht idd jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Je bed moet nog gemonteerd??
Je wacht op Fluitbekzeenaald 2.0??
Wat??
Dat.quote:
komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Herinner me er morgen nog ff aan
denk je echt dat ik dat ga draaienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat.
Maar goed genoeg liefhebbers, van house trance enzo. DIe moeten ook eens verwend worden
House/trancequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat.
Maar goed genoeg liefhebbers, van house trance enzo. DIe moeten ook eens verwend worden
weet je, ik was op een gegeven moment dat heen en weer gegeveef ook zat. bij mij is het zo: kom lekker langs als je tijd hebt en laten we het gezellig maken. kado's ... meestal hebben we alles al.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit, Je hebt wel wat anders aan je hoofd nu
Alleen wat geld van oom, Met Pa hebben we afgesproken elkaar niks meer te geven met de verjaardag
Maar goed ook, anders haak ik meteen afquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk je echt dat ik dat ga draaien
whehehehe echt niet
jij was toch slapenquote:
quote:
ik zou stakenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Was hij slapen?? Ik dacht sport kijken??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
jij was toch slapen![]()
dus je zit nog stiekum mee te lezen
Wat dan? Big Band muziek?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
denk je echt dat ik dat ga draaien
whehehehe echt niet
trustenquote:
Mie Ketelkampquote:
Ik heb nog nooit een cadeau kunnen bedenken voor mezelf, ik kijk wel of iemand iets meebrengt of niet, ik heb alles om me te vermaken en meer, meestal zeg ik een boekenbon als iemand per se iets wilt gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef crv het volgende:
[..]
weet je, ik was op een gegeven moment dat heen en weer gegeveef ook zat. bij mij is het zo: kom lekker langs als je tijd hebt en laten we het gezellig maken. kado's ... meestal hebben we alles al.
Dat heb je weleensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:30 schreef crv het volgende:
[..]
jij was toch slapen![]()
dus je zit nog stiekum mee te lezen
das voor hem hetzelfdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was hij slapen?? Ik dacht sport kijken??
pgr kan FOKken in zijn slaapquote:
Wat te denken van klassiek?quote:
WbD??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat te denken van klassiek?
Of opnames van de harmonie uit WbD..
Net tijdens het uitlaten van het hondje van mijn vader weer Sanitarium op mijn mp3-spelerquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net tijdens het uitlaten van het hondje van mijn vader weer Sanitarium op mijn mp3-speler![]()
Wijk bij Duurstedequote:
Jazeker. De harmonie daar heeft een geweldige cornetspeelsterquote:
DAT geloof ik wel hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker. De harmonie daar heeft een geweldige cornetspeelster!
Wijk bij Duurstede?quote:
Welterusten jarige jopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Welterusten, bedankt voor de felicitaties enzo![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, werd weer eens afgeleid door mijn leuke werkgeefster
De laatste keer dat ik er was, bestond het nog jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Wijk bij Duurstede?
Is gewoon een bestaande plaats hoor
Truste Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Ja ik mis ook even wat daar ZO grappig aan isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Wijk bij Duurstede?
Weet ik wel, maar zoals het gepost werd vond ik grappigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Wijk bij Duurstede?
Truste Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik begrijp er ook niets vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik mis ook even wat daar ZO grappig aan is
IK VOND HET GEWOON GRAPPIG JAquote:
Misschien hoeven we whisk niet altijd te begrijpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |