ooh dan heb je ene kleine ontsteking die nu geneestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die waar de dokter vandaag een naaldje in ramde
nee, ik ben heel vredelievend en handtamquote:
ik zit eigenlijk ook alleen nog maar hier en nog een beetje in TALquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Koen66 het volgende:
laatste tijd lukt het me niet eens om tegelijk ook op andere SC's te posten
Zo snel gaat het hier vaak
en toch wildquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben heel vredelievend en handtam
Daar gebeurd gewoon niet meer genoeg. Jammer wel maar zo gaat dat. En van TAL is het gewoon slecht van mij want ik ben daar al 2 of 3 weken niet meer geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus... was vandaag overdag nog wel ff in GRTD, opende er zelfs een topic in de ochtend
en die was net nog open
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben bekend met heel wat medicijnen maar van 1x een dubbele dosis kan je idd goed beroerd of knocked out zijn maar heel gevaarlijk is het niet er zit ook een veiligheidmarg ein heh
Bis Later flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou skatjuns, ik volg het allemaal niet meer zo. Tot een andere keer weer.
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk man morfinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.
Ooit morfine gehad tegen de pijn. hielp niet, moest er enkel van kotsen omdat ik misselijk werd. snap niet dat je daar verslaafd aan kan raken
maar daar is het ook regelmatig uitgestorven (helaas)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
In GRTD heb ik niets meer te zoeken gevoelsmatig nu CC daar niet meer is en ik moet eigenlijk weer eens in TAL komen posten
quote:
Ik reageer alleen maar op pijnstillend/ontstekingsremmend gewone aspirines werken bij mij nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
hmm heb ik nog nooit last van gehad. maar ik reageer niet zo op medicijnen.
Ooit morfine gehad tegen de pijn. hielp niet, moest er enkel van kotsen omdat ik misselijk werd. snap niet dat je daar verslaafd aan kan raken
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef crv het volgende:
[..]
maar daar is het ook regelmatig uitgestorven (helaas)
trusten flesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijn
quote:
domperidom tegen de misselijkheidquote:
laatste post is van mij om 22:35quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook vaak jammer in TAL. Ik kom daar vaak op het verkeerde moment en dan lijkt er niemand te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |