Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Woohooquote:
Meestal zeg ik nog wel 'hoi' of iets hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT
en door niks te zeggen versterk je het dan
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga slapen jongenstot morgen
wel terusten LDGquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik vind het nooit zo erg eigenlijkquote:
komt omdat je blauw bentquote:
Zo klopt diequote:
Dat is wel klotequote:
Slaap Lekker Ldgquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:47 schreef littledrummergirl het volgende:
maar ik ben niet creatiefquote:
wat?quote:
of primperanquote:domperidom tegen de misselijkheid
quote:
ja whooptydoo daar wordt je idd blij vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
En dan toch nog iets positiefs over de laptop: ik kan er mee inloggen op de VPN, dus als de werk-PC het begeeft, heb ik een back-up.
misschien past PM zich aan aan de persoonquote:
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik schrik me iedere keer een ongeluk én je moet een TT maken
preciesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik schrik me iedere keer een ongeluk én je moet een TT maken
niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat?
[..]
of primperan![]()
of nux vomica![]()
verder ben ik noooooooooooooooit misselijk
Het is wel zo handig natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja whooptydoo daar wordt je idd blij van
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien past PM zich aan aan de persoon![]()
ik zou het eerder handig vinden als het niet werktquote:
je weet toch, ik ben een biatchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik vind het echt kut...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet toch, ik ben een biatch
volgende meet dus wel een echte bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPNquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou het eerder handig vinden als het niet werkt
[..]
Toch wel een hele lieveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik garandeer nietsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgende meet dus wel een echte bitch
je werk vpn?quote:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
IE begrijpt dat wel... telkens de aanbeveling om maar vooral geen verbinding te maken met de VPN.
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Ik sluit me hier bij aanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij het prototype van een bitch was, dan was de wereld best een stuk aangenamer
Bij mij ook, en dan nog allleen maar in Chrome.. Ik heb dus speciaal voor de dm's 1 Chrome scherm open staanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dm doet het echt niet
ik zie ze wel in het grote Dm scherm maar niet in de topics...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, hou toch je smoel, jij..jij....jij.....lieverd
Inmiddels wel. PM is zwaar onstabiel, de ene x vertikt íe het, dan andere x meteen verstuurd en ontvangenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja hoor of we het kunnen geven is iets anders
quote:
STEL:quote:
en kreeg je een DM net ook?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Inmiddels wel. PM is zwaar onstabiel, de ene x vertikt íe het, dan andere x meteen verstuurd en ontvangen
Dat heb ik dus altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
Dm doet het echt niet
ik zie ze wel in het grote Dm scherm maar niet in de topics...
Ik ken je probleemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
STEL:
Je hebt morgen een beurs en je moet om 8 uur aanwezig zijn. Je reistijd is zo'n anderhalf uur
Wat zouden jullie doen ?
1. Doorfok!en omdat je de afleiding wel even fijn vind en nodig hebt
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
Doorfokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
STEL:
Je hebt morgen een beurs en je moet om 8 uur aanwezig zijn. Je reistijd is zo'n anderhalf uur
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
doen wat jou het beste lijktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
STEL:
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
ze blijven er maar intrappen ookquote:
gelukkig ken ik je welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ze blijven er maar intrappen ook
* Stuart zou gaan slapenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef crv het volgende:
STEL:
Wat zouden jullie doen ?
2. Naar bed gaan![]()
![]()
![]()
damn, ik ben er dus ook ingetrapt zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je probleemzelf doe ik het eerste terwijl ik weet dat het 2de beter is
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doorfokken![]()
Nog eventjes, uiterlijk 00:00 uur in bed
nou kick je het probleem weer terugquote:
ik ken het probleem ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken je probleemzelf doe ik het eerste terwijl ik weet dat het 2de beter is
Ben ik blij dat ik jou beter kenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aaahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ST is de aardigste van heel de wereld
jaquote:
een verstandig iemand die op FOK zitquote:
Ja, maar ik hou het ff niet meer bij nuquote:
mij leid je niet om de tuin lieverdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja maar ik kan voor jou toch niet bepalen wat he beste voelt om te doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
nou kick je het probleem weer terug
Maar ik ga nu toch maar voor optie 1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken het probleem ook
en zeker als je met de auto gaat: doe optie 2..
ik ga heet eerste kwartier met de auto, flikker die in de garage en d^neem dan de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken het probleem ook
en zeker als je met de auto gaat: doe optie 2..
Wij zijn er morgen ook nog wel namelijk en als je al om half 7 de deur uit moet en voor die tijd nog moet douchen en weet ik het wat dan zou ik nu lekker gaan slapen als ik jou was. Maar goed, dat ben ik dusquote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik ga nu toch maar voor optie 1
Lui Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Een paar van die opties heb ik anders niet om jou te bereiken hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd.
Kortom, ik gebruik het niet, en ben per PM, mail, MSN, sms, whatsapp, telefoon, etc. meer dan uitstekend bereikbaar.
hart ?quote:
Welterusten Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
das ook wel weer waar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar ik kan voor jou toch niet bepalen wat he beste voelt om te doen?
Jij moet ook msnenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een paar van die opties heb ik anders niet om jou te bereiken hoor
Truste Trevquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
Ik heb nog een goede redenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
als ik jou was zou ik idd nog ffies blijven, maar niet zolang dat je nachtrust de mist in gaat
Iets wat mezelf maar al te vaak overkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
gewoon rustig kijken wat je doet zo/straksquote:
Ik niemandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik heb maar heul weinig MSN adressen van people hier
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb nog een goede redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ja ik wou al zeggen ken je mij welquote:
optie 1 was doorfokkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en Bis Later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |