En voor de mensen die niet weten waar het over gaat kijk naar fox zondag 18:30 of dl een afl.
...
Vroeger had je tenminste nog He-Man.
Jammer dat in de latere afleveringen Stewie wat minder bezig is Lois te vermoorden
Ik vraag me af of het weer verdwijnt als Futurama en the Simpsons weer terug komt, hopelijk maken ze er dit van:
19:00 Family Guy
19:30 Futurama
20:00 Simpsons
Super avondje !
quote:Hoe vaak is een paar keer? Family Guy heeft helemaal niet het grove taalgebruik wat in Southpark voorkomt. En hoezo lijkt dat taalgebruik in te zijn ?
Op 11 augustus 2000 19:31 schreef stranger_in_the_night het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien. Maar om eerlijk te zijn: Het is één grote dikke SOUTHPARKKLOON! Niet vanwege de tekenstijl, maar vanwege het taalgebruik. Maar ja, dat schijnt tegenwoordig in te zijn ofzo.
Ik weet maar weinig tekenfilms die zulke grove taal gebruiken, en ook in Southpark wordt 'Shit' en 'Fuck' nog weggepiept, ook al weet iedereen wat er bedoeld wordt. Er wordt inderdaad wel te pas en te onpas met 'Bitch' etc. gegooid, maar het is ook niet bedoeld voor kindjes.
Anyway, Family Guy heeft geen grove taal nodig om grappig te zijn, de meest stupide acties van de vader, de parodieën op van alles en de absurde flashbacks zorgen daar wel voor.
(P.S. He-man roeleerde zwaar!)
En dat avondje als daar nog south park achteraan kan ben ik helemaal tevreden.
Er zijn nu geloof ik 28 afl van family guy, dus waarschijnelijk is het afgelopen wanneer futurama en the simpsons terug komen.
quote:Inderdaad, bepaalde dingen lijken wel wat op de simpsons.
Op 11 augustus 2000 21:34 schreef Stewie het volgende:
waarom noem je het dan geen simpsons rip-off.....
Vooral Peter (de vader in FG) doet me vaak aan Homer denken, bijvoorbeeld:
- Peter heeft soms ook van die compleet gestoorde opmerkingen zoals Homer ook wel eens doet.
- Peter heeft ook wel eens een maffe actie, waardoor heel de familie boos op hem is, maar aan het eind vergeven ze hem toch.
- En alhoewel die maffe acties meestal zijn familie kwetsen, doet ie op het einde toch 'the right thing', maar dan minder zoet dan in bijv. Full House
Hmmm meer kan ik zo snel ff niet bedenken. Toch vind ik FG genoeg 'eigen' humor hebben, het is zeker geen rip-off.
Is er ook nog eens uitgelegd in de serie waarom de baby en de hond kunnen praten? Zelf vind ik dat erg vreemd en om eerlijk te zijn niet erg grappig.
quote:- Peter is ook dik net als Homer.
Op 11 augustus 2000 22:03 schreef Squatt het volgende:
Inderdaad, bepaalde dingen lijken wel wat op de simpsons.Vooral Peter (de vader in FG) doet me vaak aan Homer denken, bijvoorbeeld:
- Peter heeft soms ook van die compleet gestoorde opmerkingen zoals Homer ook wel eens doet.
- Peter heeft ook wel eens een maffe actie, waardoor heel de familie boos op hem is, maar aan het eind vergeven ze hem toch.
Meer weet ik even niet... BLAST!
quote:Hmmm, ben ik niet met je eens...
Op 11 augustus 2000 22:03 schreef Squatt het volgende:- En alhoewel die maffe acties meestal zijn familie kwetsen, doet ie op het einde toch 'the right thing', maar dan minder zoet dan in bijv. Full House
![]()
quote:WHAAT!! Stewie is de grappigste cartoon-figuur sinds Cartman... Damn you...
Op 11 augustus 2000 22:13 schreef Kipman het volgende:Is er ook nog eens uitgelegd in de serie waarom de baby en de hond kunnen praten? Zelf vind ik dat erg vreemd en om eerlijk te zijn niet erg grappig.
quote:Nou 'the right thing' is misschien een verkeerde term, wat ik bedoelde is dat hij het op het eind toch goed probeert te maken.
Op 11 augustus 2000 22:18 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm, ben ik niet met je eens...
- bij de pianocontest wint hij toch de trofee, en die wordt hem niet afgenomen doordat hij dronken was...
Zoals in de aflevering dat hij undercover op school is, aan het einde maakt hij Meg toch wat populairder of in die aflevering dat ze veel geld en een huis erven, aan het eind beseft hij toch dat dat geld niet gelukkig maakt, maar zijn familie wel.
Sowieso, doet hij het zelf niet altijd iets, zoals in de aflevering dat hij plastische chirurgie krijgt, daar wordt hij door een ongeluk weer normaal, maar het spijt hem dan wel dat hij zich zo gedroeg.
'the right thing doen' beschrijft inderdaad niet zo goed wat ik bedoelde, meer dat hij aan het eind altijd weer spijt heeft van zijn daden en blij is met zijn familie, zoals ook in de simpsons voor komt.
quote:Dat wordt dacht ik niet uitgelegd, er wordt alleen een keer verteld dat Brian (de hond) de enige hond in zijn familie is die kan praten.
Op 11 augustus 2000 22:13 schreef Kipman het volgende:
Is er ook nog eens uitgelegd in de serie waarom de baby en de hond kunnen praten? Zelf vind ik dat erg vreemd en om eerlijk te zijn niet erg grappig.
Persoonlijk vind ik het wel grappig, en ik heb er eigenlijk niet over nagedacht of het vreemd is. Ik accepteer het blijkbaar klakkeloos !
Wansmaak
Geef mij maar: DUCKMEN!!!!
quote:Ergens heb ik gezien dat iemand vraagt: "So, what's with the baby? Can the family understand what he's saying? Is dat in de serie zelf (een parodie op hunzelf dus?) Of heb ik het gewoon op een website gelezen?
Op 11 augustus 2000 22:36 schreef Squatt het volgende:
Dat wordt dacht ik niet uitgelegd, er wordt alleen een keer verteld dat Brian (de hond) de enige hond in zijn familie is die kan praten.
quote:Wat is er mis met Futurama? We gaan toch niet de aloude welles/nietes kwesties herinvoeren? Ik persoonlijk vind bijna alle cartoons leuk, van Futurama tot DuckmAn...
Op 11 augustus 2000 22:40 schreef Priscella het volgende:
Aah gatsie néé,
Futurama? Dat vind je leuk?Wansmaak
quote:Nah... ik heb veel gemist van Futurama omdat Buffy op ongeveer hetzelfde tijdstip zat op een andere zender, maar Futurama is een leuke serie. Leuker dan ik had verwacht... Simpsons is ook wel leuk natuurlijk, maar na een tijdje gaat de lol ervan af.. Hoewel de nieuwere aflveringen steeds beter worden.. En Bart opgehouden is met het zeggen van "Have a cow man"
Op 11 augustus 2000 23:06 schreef Stewie het volgende:
en blijkbaar is Futurama alleen te pruimen voor die hard Simpson fans....
Ik vind futurama trouwens leuker dan the simpsons,van futurama heb ik dan ook alle afl gezien. Ben daardoor simpsons meer gaan kijken.
Wat ik ff wou weten is er in nederland al een kerstmis special op tv geweest van family guy?
quote:Duckman roelt!
quote:
Op 12 augustus 2000 19:33 schreef Tweek het volgende:
Wat ik ff wou weten is er in nederland al een kerstmis special op tv geweest van family guy?
quote:* Squatt to the rescue !
Op 12 augustus 2000 23:27 schreef Stewie het volgende:
Volgens mij niet.... Squatt , help me out here !..........
* Squatt probeert de kleine lettertjes in de tv-gids te lezen........dat lukt al niet
Hmm, uit het hoofd dan maar: volgens mij zijn we bij Fox8 nog niet zover dat die episode zou moeten komen, alhoewel ik er sowieso niets van snap, want als ik die kerstmis aflevering probeer te downen krijg ik 'There's something about Paulie' die ook leuk is daar niet van...
quote:Ja, ik viel ook bijna van mijn stoel van het lachen toen ik dat voor het eerst zag ! Zeker omdat ze het zo over een veilige omgeving voor hun kinderen hadden.
Op 12 augustus 2000 19:33 schreef Tweek het volgende:
Lois de stabiele factor, ach na zo'n sm scene ga je toch twijfelen.
quote:
Aah gatsie néé,
Futurama? Dat vind je leuk?Wansmaak
quote:Futurama vind ik zeker leuk !
Op 12 augustus 2000 23:30 schreef Ulx het volgende:
Duckman roelt!
quote:Dat bedoel ik volgens fox bestaat ie wel, daar heet hij 'A Very Special Family Guy Freakin' Christmas'. Maar de volgorde die ze daar hebben staan klopt niet met die van sites. Ook missen er een paar afl.
Op 13 augustus 2000 05:34 schreef Squatt het volgende:
Hmm, uit het hoofd dan maar: volgens mij zijn we bij Fox8 nog niet zover dat die episode zou moeten komen, alhoewel ik er sowieso niets van snap, want als ik die kerstmis aflevering probeer te downen krijg ik 'There's something about Paulie' die ook leuk is daar niet van...
Erg leuk alle afl dlden met traagsema .
In Amerika hebben ze eerst 7 afl laten zien, toen kwam er commentaar en zijn ze gestopt en in september verder gegaan. De meeste sites zien die eerste 7 afl nu als het eerste seizoen, maar bij fox zeggen ze dat het 1ste seizoen 14 afl is(eigenlijk 15 maar 10 is er geloof ik niet) en dan begint seizoen 2 die heeft 13 afl ofzo.
En ook bij Fox is het eerste seizoen 7 afleveringen, want daar noemen ze 'Brian, Portrait of a dog' de season finale.
Ze tellen daar waarschijnlijk met productiecodes of iets dergelijks
quote:Dat herinner ik me ook ja, weet alleen niet meer welke aflevering. Vanavond was ook een leuk stukje: als Peter en Brian in de bar zitten te praten zegt Peter opeens: 'Oh my God, you can talk !'
Op 11 augustus 2000 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Ergens heb ik gezien dat iemand vraagt: "So, what's with the baby? Can the family understand what he's saying? Is dat in de serie zelf (een parodie op hunzelf dus?) Of heb ik het gewoon op een website gelezen?
quote:Laten we ze maar weer 1 voor 1 gaan kijken dan...komen we het vanzelf tegen
Op 13 augustus 2000 20:21 schreef Stewie het volgende:
Ja dat met die baby , dat is dat stukje dat zich in de toekomst afspeelt , welke ep was dat ook al weer ???
Volgens mij tot nu toe de beste ep die er is...(inclusief de gedownde van internet )
Family Guy rules
een leuke quote onder deze (.sig)
en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."
Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."
Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend weg das pas humor
quote:Simpsons rule bigger time
Op dinsdag 12 februari 2002 04:43 schreef Sapik-Online het volgende:
"SCHOP"Family Guy rules
een leuke quote onder deze (.sig)
en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."
Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."
Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend wegdas pas humor
Trisha: "I'm standing in the bedroom of Judy and Glen Issac's - 10 years married and still in love. What's there secret? Judy has an unoperable brain tumor the size of my fist, and that just happens to be Glen's fetish."
[Dit bericht is gewijzigd door Sapik-Online op 12-02-2002 06:45]
Family Guy and Futurama will not make any more episodes, after FOX have shut it down.
But some new episodes will maybe be aired that have allready been made
Ze zijn daar bij FOX volgens mij helemaal de weg kwijt
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:15 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf maandag elke werkdag rond 16 uur Family Guy op NET 5![]()
![]()
Die van vandaag was ook weer grappig, met die Sjakie en de chocoladefabriek-persiflage. En die van gisteren, met Luke Perry
Hier nog een leuke stukje van brian:
Brian: Well, this is a good moment to catch up with my good old pall Jack Daniels....
Brian zit op een kruk en lijkt naar zijn fles Jack Daniels te grijpen maar hij pakt de telefoon die achter de fles staat
Brian: Hello Miss Daniels, is Jack there??
-- stilte --
Brian: O my God, When?!
*KnoXville us blij met z'n Family guy usericon*
Het zou elke avond op prime-time uitgezonden moeten worden!
Ik lig toch altijd zo gigantisch in een scheur om die serie: De bizarre flashbacks en het belachelijk maken van Amerikaanse acteurs & sitcoms (Bill Cosby in 'Brian goes to Hollywood' was hilarisch! )
Nou ja, dan maar even afsluiten met een quotje van Peter:
"I'd say: Come again? ...And then I'd laugh because I said, 'cum'"
Eerst zat hij in een "ruimteship' in een vorm van een sperma en schoot zijn tegenstanders neer om als eerst de doel te bereiken
Eenmaal in het eitje aangekomen bleek het een val te zijn en zat hij 9 maanden gevangen, hij werd langzaam aan gek
A lot of things have been changed, I've grown an eleventh finger, kijkend tussen zijn benen
Toen hij eruit kwam zei de dokter : Oh my god, there's something else
Zag je dan een kaart van Europa met Berlijn (en andere steden) aangekruisd om veroverd te worden
Misschien moet dat er ook wel in .. een cartoon character die wat serieuzer is. Dan valt de grappigheid van die anderen meer op.
vooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven
quote:
I hope you'll burn in hell woman
quote:uhm
Op zaterdag 21 december 2002 22:50 schreef MR_White het volgende:
Geweldige serievooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven![]()
[afbeelding]
[..]
quote:oh je hebt hem al zelf gevonden typte je al ..
Op zaterdag 21 december 2002 23:30 schreef WAT het volgende:[..]
uhm
kijk es naar de bestandsnaam van het gifje dat je net geplaatst hebt ..
quote:nee hihi das the simpsons !!
Op maandag 23 december 2002 15:49 schreef dj-ango het volgende:
Family Guy heerst!
Het is gewoon de beste tekenfilmserie allertijde!
South park is gewoon de beste serie ooit! Maar family guy is op een andere manier ook zeer leuk.
quote:Ik ben er eigenlijk nog niet achter.Ze zijn allebei even goed en sarcastisch!
Op maandag 23 december 2002 17:35 schreef FlyingFox het volgende:[..]
nee hihi das the simpsons !!
Family Guy en the Simpsons moeten allebei weer op TV.Net als Futurama!!!
Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...
stewie: This is my rifle this is my gun, this is for killing this is for fun
en die flashbacks zijn geweldig! Lekker absurde humor, beetje een kruising tussen the simpsons en south park.
quote:Dat meisje die het inspreekt is Mila Kunis, bekend van That 70s Show waarin ze Jackie speelt.
Op maandag 13 januari 2003 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
wie doet de stem van Meg ? (dochter)Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...
Vind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap
quote:Kweenie. Had wel eens gehoord dat ie op BBC wel was uitgezonden, maar in Amerika en hier op Net 5 volgens mij niet. Die Star Wars parodie is idd super!
Op maandag 3 februari 2003 01:30 schreef CaptainCab het volgende:
Is dat niet met die Jood? Want die heb ik wel degelijk gezien
Zit een zeer grappige Star Wars parodie opVind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap
"Well, are you happy now?"
"*sigh* I've never been happy ...."
Of als ze in die synagoge (of zoiets) al die beroemde mensen spotten die ook joods blijken te zijn, komt Optimus Prime van de transformers opeens binnenrollen, transformeert, opent z'n borstkas en haalt er zo'n joods petje uit...
"OH MY GOD?! OPTIMUS PRIME IS JEWISH?!?!"
Beter dan de Simspons durf ik niet te zeggen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij FG afleveringen in m'n broek doe van het lachen, en bij de Simpsons is dit wat minder.
Maar de Simspons is ook zo'n geniale serie, en ik vind het zo sterk dat ze ieder seizoen gewoon weer een leuke serie neerzetten. Helaas heeft Family Guy nooit de kans gehad om te laten zien of deze serie hier ook toe in staat was! Klote Fox ...
Ook die gigantisch lange flashback als Peter tegen die vent in het kippenpak zegt:
"No thank you. I've vowed never to take coupons from chickens. Not after last time ..."
Jammer dat ze in de states gestopt zijn met het maken van deze serie... er zit een stuk intelligentere humor in dan in the simpsons.
quote:http://www.fox.com/familyguy/
Op maandag 3 februari 2003 13:20 schreef Mike het volgende:
Heeft er iemand een link naar een episode-guide?
In de navigatiebalk: "Episodes"
quote:Geen plaatjes, maar wel een hilarische transcript van een online chat tussen fans en Stewie!
Op maandag 3 februari 2003 12:40 schreef AirRaid het volgende:
heeft iemand nog coole plaatjes van Stewie?????
a_perfect_angel_2000 asks: What's your next plan for domination?
family_guy_stewie: Presently, I am working on a plan to inject a smart gene into beef jerky, that will stop people from watching "Who Wants To Be A Millionaire.
das4683 asks: Stuie, tell me, why are you so evil?
family_guy_stewie: Ever try to Read the Art of War, with a six pounds of your oown filth strapped to your behind?
golem_eye asks: how do you feel about brian??
family_guy_stewie: I despise that vile hound with every fiber of my being. But as an ally, I would still choose him over the French.
workingirl_68 asks: Stewie, what's your IQ?
family_guy_stewie: Oh, please, have some respect. That's like asking Jennifer Aniston to whip out her boobies.
johnmuraro asks: Stewie: boxers or briefs?
family_guy_stewie: You know, I'm quite small. I have the same amount of freedom in both. But, anywho, it's not the size of the wand, but the magic you can perform with it.
snyper1 asks: stewie, how did you make that ray that froze that guard in frozen carbonite?
family_guy_stewie: Each step of the construction process is readily found on my web site.
family_guy_stewie: However, you will need Adobe Acrobat Reader, 3.0.
family_guy_stewie: No plug there, just a fact. And of course, a lot of hate.
candypagegirl asks: Hi Stewie, I think you're hot!
family_guy_stewie: Watch that. Last time Lois said that, she jammed a slender glass instrument into my button.
family_guy_stewie: I still haven't figured out what she was trying to pull.
BrettD25 asks: Stewie, your mom is hot? How do feel about that?
family_guy_stewie: Hot, please. Take a paint scraper to the three inches of make-up on her sorry mug, and she'll turn you to stone. ANd I don't mean down there.
fallenbrokencrushed asks: Are you attracted to Maggie Simpson?
family_guy_stewie: What do you think I am, a pedophile? You make me sick.
family_guy_stewie: Here's a tip, next time your computer needs repair, remember two words. Gary Glitter.
spasfu asks: What are yours favorites TV show?
family_guy_stewie: Antiques Road Show. Moesha, gotta get me some of that, hm?
stewie4prez asks: Stewie, what, if anything, are you afraid of?
family_guy_stewie: Also, E.R. since they slaughtered Kelly Martin. I guess sometimes, Life DOESN'T go on, hm?
family_guy_stewie: Sometimes I lay awake at night and think, "What would happen if I were in an accident and wound up looking like Ron Howard's brother'"? That's one ugly son of a bitch.
kirchh99 asks: You live in beautiful Rhode Island, when you take over the world, what are your plans for providence college?
family_guy_stewie: Three words. Toga! Toga! Toga! Also, I would make Ernie DiGregorrio the Secretary of Defense,
k1ttyk4t asks: If you could take over any country, Stewie... which would it be?
family_guy_stewie: Don't tell, anyone, but I've been running Spain for the last three months. Yo quiero Julio Iglesias!
Derfguy79 asks: Stewie your my hero
family_guy_stewie: Thank you. WHen the world is mine, I'll see to it that your death is swift and painless.
family_guy_stewie: At least swift.
dats_me_2000 asks: who is ur favorite family member and why?
family_guy_stewie: It's a toss-up between the fat one, the stupid one, the ugly one, and the lucky-she's-still-alive one.
keithnet asks: Stewie, have you speak to Bill Gates about teaming up and taking over the world?
family_guy_stewie: I had dinner with him once. But really, I just wanted to see the house.
family_guy_stewie: Nice digs, but he's a short-sighted geek. YES, BILL! i said it!
sprach420 asks: Why do you only have six hairs?
family_guy_stewie: I had to stop the Rogain. It was giving me night terrors, accompanied by some painful nocturnal emissions.
jigger2k asks: So how old are you Stewie?
family_guy_stewie: Old enough to know a come-on when I hear it. MOMMY! STRANGER!
UsagiMoon007 asks: How do you have such a large vocabulary?
family_guy_stewie: I've taken the Barron's Preparing for the SAT course eight times. Screw you, Harvard!
redstar007 asks: Given the ability to destroy one city, what would that city be and why?
family_guy_stewie: What city are you writing from?
jellebean_12 asks: Would you rather have complete world domination or a fresh diaper?
family_guy_stewie: Can't it be both?
White_Knight_14_98 asks: Back Street Boys or N'SYNC?
family_guy_stewie: Both of them. IN a house, on fire, surrounded by trick fire extinguishers filled with gasoline.
timgreen_1999 asks: Why is your head football shaped?
family_guy_stewie: I was born on Sunday.
family_guy_stewie: Speaking of football. Imagine what John Madden smells like on that bus of his? Get on the plane, you big baby!
westjax33_375 asks: Stewie, you're pretty sarcastic for a baby.
family_guy_stewie: And you're sitting here chatting with me on a computer, you wanker. Who wins that game of chicken? Certainly not man-kind.
MsDraven asks: what is your middle name?
family_guy_stewie: My middle name is Gilligan. I'm not proud of it, but at least it's not "Pussy", like the guy on the Sopranos.
sandman_supreme asks: Stewie have you considered Pro Wrestling?
family_guy_stewie: Not since Sky-Lo-Lo died.
Doom413 asks: If you're so smart....what is the square root of 54332423432?
family_guy_stewie: 233093.1647046, now pull down your pants, and count to one.
thejckal asks: Stewie, are your maladjusted antisocial tendencies the product of your beserk pituitary gland? - Calvin
family_guy_stewie: I'm not mal-adjusted. I'm merely relecting the general sense of malaise engulfing the current generation of American children -- a sense of futility that depletes motivation and threatens to weaken all of us by eroding our soul and spirit. Plus I'm still a little cheesed off that the purple Telly-tubby is a big fat poof.
k1ttyk4t asks: When you win your Oscar, which babe of the Hollywood world are you going to take with you ?
family_guy_stewie: Calista Flockhart. Just to see here eat at the Governor's Ball. Oh, I'm such the bitch aren't I?
unikorn5000 asks: Stewie do you think your older brother is nice? or a moron?
family_guy_stewie: He's a nice moron.
adamuhde asks: Did your mother listen to tapes when you were in the womb
family_guy_stewie: No, but I did. I still think I left "Eagles Live" in there. And for her sake, I hope it comes out sideways.
great1_2k asks: Do you like cheese
family_guy_stewie: I like cheese, but it doesn't like me. I've been wearing the same diaper for five days, and not so much as a turtle head here.
guybrush56 asks: If two trains leave from Chicago and Alabama and travel at 65 and 75 miles per hour respectively, which one would you blow up first?
family_guy_stewie: As long as I'm on the one leaving Alabama, I don't give a rat's ass.
hot_babe_4_u_15_99 asks: WHO WOULD YOU WANT TO PLAY YOU IN THE MOVIE OF YOUR LIFE?
family_guy_stewie: Who else-- Meryl. Marvelous Meryl.
family_guy_host: It's Stewie's bed time now.
family_guy_host: Thanks for joining us, everyone.
family_guy_host: Any last thoughts, Stewie?
family_guy_stewie: Well, I was going to offer something hopeful, and inspiring to all you beautiful faceless drones in the dark out there, but I just got and instant message from Spankme182, and it's a sizzler! Bye bye!
family_guy_host: Thanks, Stewie.
family_guy_host: Good night everyone and thanks for being here.
family_guy_host: Check out the Family Guy on Fox.com
quote:hahahahahahahahaha
Op maandag 3 februari 2003 16:16 schreef Misanthroopia het volgende:
Jammer dat ze in de states gestopt zijn met het maken van deze serie... er zit een stuk intelligentere humor in dan in the simpsons.
Oh wait, you're being serious.. let me laugh even harder
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
quote:Tsja, ik kan me er toch wel redelijk in vinden. Na afloop van iedere Family Guy aflevering heb ik zoveel pijn in m'n buik van het lachen, dat ik gewoon ff bij moet komen.
Op dinsdag 4 februari 2003 18:37 schreef CaptainCab het volgende:[..]
hahahahahahahahaha
Oh wait, you're being serious.. let me laugh even harder
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
Bij de Simpsons lig ik ook in een scheur, maar lang niet zo erg als bij Family Guy. Het is een kwestie van smaak denk ik. Ik vind de Simpsons vooral leuk om de fantastische personages die bedacht worden. Dat kun je niet bij Family Guy terug vinden. Die leunen vooral op stereotyperingen (ook leuk hoor, daar niet van ). Echter, de hilarische flashbacks en het belachelijk maken van sitcoms en andere beroemdheden bij FG is ongekend!
Overigens vind ik wel dat de makers van The Simpsons meer credit verdienen dan de makers van Family Guy. Het is ongeloofelijk knap om na 10+ seizoenen nog steeds zo'n grappig show neer te zetten. Dat had ik de makers van Family Guy wel eens willen zien na doen. Helaas krijgen ze die kans niet!
family guy trivia:
wat gaf ted turner als kado aan de wereld?
als je de vraag goed hebt, mag jij de vraag stellen.
quote:HA! Dacht je echt dat je de enige was? Ik ben ook de trotste bezitter van de 2 DVD's en kan niet wachten op seizoen 3
Op woensdag 30 april 2003 01:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb nu en dan t trotse idee dat ik de enig nederlander ben met de dvd's van de eerste twee seizoenen van family guy in mijn bezit.
bewijs het tegendeel. en we zullen praten, lachen en herrineringen op halen. wat een geweldige tijd staat op ons te wachten wanneer je naar voren treedtfamily guy trivia:
wat gaf ted turner als kado aan de wereld?
als je de vraag goed hebt, mag jij de vraag stellen.
Antwoord: Als kado aan de wereld had hij de maan een kleurtje gegeven!
Hier ook een leuke:
Wie kwam in plaats van Jesse Jackson het gebed doen?
quote:LaToya Jackson toch?
Op vrijdag 2 mei 2003 16:47 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Wie kwam in plaats van Jesse Jackson het gebed doen?
quote:Ik heb ze via rodisc.nl besteld.
Op dinsdag 6 mei 2003 11:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Is er nog een speciale plaats waar je die dvd's kan bestellen, of hebben de mensen die de dvd's hebben het gewoon via amerika besteld?
quote:Yup!
LaToya Jackson toch?
"Rub-a-dub-dub, thanks for the grub. Yay God!"
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:26 schreef Rickman_ het volgende:[..]
Yup!
"Rub-a-dub-dub, thanks for the grub. Yay God!"
Ok, mijn volgende vraag:
Welk bekend tekenfilmfiguur bleek joods te zijn?
quote:Die is fout
Op donderdag 8 mei 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:
Er is maar een naam die ik me kan herinneren ... is het 'James Woods Memorial Highschool'?Ok, mijn volgende vraag:
Ja ... ik kan het wel opzoeken, maar dat is flauw. Het was de enige naam waar ik op kon komen. Wat is het?
Maar het antwoord op jouw vraag weet ik nie
quote:Alle 4 de seizoenen?!!? Ik heb nu een stuk of 30 afleveringen op me comp, heb nog steeds niet meer kunnen vinden
Op maandag 3 februari 2003 16:16 schreef Misanthroopia het volgende:
Family Guy is briljant!! Heb alle afleveringen van de vier seizoenen op m'n compie
quote:Optimus Prime.
Op donderdag 8 mei 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:
quote:Maak je niet druk... er zijn namelijk maar 3 seizoenen!
Op donderdag 8 mei 2003 17:47 schreef Blokhut het volgende:[..]
Alle 4 de seizoenen?!!? Ik heb nu een stuk of 30 afleveringen op me comp, heb nog steeds niet meer kunnen vinden
Wil je precies weten welke afleveringen er zijn:
http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=1
http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=2
http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=3
quote:Juistem!
Op donderdag 8 mei 2003 19:48 schreef Gio het volgende:[..]
Optimus Prime.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2000 20:11 schreef Squatt het volgende:
19:00 Family Guy
19:30 Futurama
20:00 SimpsonsSuper avondje !
Meg: "Mom, if you're elected for the school board, can you fix it so I win home coming queen?"
Lois: "Ohohohoh honey .............. uhh ... off course I can!"
Lois: "But winning without honor isn't really winning at all ... isn't that right Milly?"
*camera draait vlug naar links, en Milly (van Vanilli) haalt net wat uit de koelkast *
Milly: "No it's just as good! Papapapa papapapa baby!"
Milly: "...."
Milly: "Oh what's the use!?! ... you're right ... "
Bikkit.com reports that the cancelled FOX adult animated comedy could be making a comeback. The three-season long show ran on Fox from 1999-2001 but was pulled due to low ratings which weren't helped by an unstable airing schedule - since then however the studio has been very impressed with both the first wave of DVD sales and Cartoon Network re-run ratings, so much so that a direct-to-DVD feature-length new movie is being considered by creator Seth MacFarlane. Seth told Variety that "It's certainly some vindication and a sign that the show is as popular as we always suspected. Fox certainly gave the show more of a chance than a lot of shows would've gotten, and we're indebted to Gail [Berman, Fox Entertainment Chief] for the fact that we even got a third season. But it's also frustrating for everyone who worked on the show. We all felt it was killed before its time". Fox will release a second batch of episodes on disc later this Fall.
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 09:42 schreef Patch het beste nieuws sinds tijden:
Family Guy: The Movie
Wow! Geweldig. Geeft FOX toch eindelijk toe dat ze misschien wel een foutje hebben gemaakt door Family Guy van de buis te halen. Wisten jullie trouwens dat de klachtenregen die Fox binnenkreeg na het cancelen van Family Guy op no. 2 staat in de ranglijst daar? Toen ze Hawai 5-0 cancelden kregen ze de meeste
Echt super!
quote:Nee! Helemaal niks! Woehoe! wacht..
Op zondag 20 juli 2003 22:11 schreef RAM_ het volgende:
zijn er nog xtra's op die dvd's?
Family Guy is beter.
there, I said it...
Het is gewoon ietsjes beter aangepast aan de 21ste eeuw...
eindig ik met een goeie Joe-quote:
"You get in there, and you kick that fish's ass !!!"
Serieus, Family Guy is op zeker de beste serie die ik tot nu toe heb gezien. Ik heb ze ook allemaal stuk voor stuk met de episode listings erbij gedownload en bekeken in goede volgorde. Geweldig gewoon! Ik lag iedere aflevering wel meerdere keren snikkend op de vloer :')
quote:
Quagmire: Hey there Gorgeous--how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18?
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is going! Giggity, giggity, gigg-i-ty.
quote:
Doctor: Well Rudolf we finally figured out what makes your nose red
Rudolf: Is it pixy dust or Leprocaun tails?
Doctor: No its a tumor
Rudolf: You mean like a magical christmas tumor?
Doctor: No a malignant tumor the base of which is lodged deep within your brain
Rudolf: Oh... like a happy special-
Doctor: Youre going to die.
quote:
Business Man: So Peter, where do you see yourself in five years?"In Peter's head: Don't say "doin' your wife," don't say "doin' your wife," don't say "doin' your wife."
Peter: Doin' your. . .son?
quote:
Bob Ross: "Alright, now we're gunna use a fan brush here and-uh-I want you to take some Hunter Green, and we're gunna put a happy li'l bush right down over here in the corner there. And that'll just be our little secret...and if you tell ANYONE that that bush is there, I will come to your house and I will cut you!"
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 08:43 schreef Rickman_ het volgende:
Nog een paar van m'n favo quote's om dit topic op te fleuren:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus iedereen: Kopen die DVD's! Wellicht dat Fox toch inziet dat ze een foute beslissing heeft gemaakt om FG van de buis te halen!
Ik kan me echt herinneren dat ik die gezien heb met een scene met Bin laden bij het vliegveld. Dat was voor de ramp enzo...
Maar op de dvd staat ie niet, dus heb ik me het verbeeld of wat?
Hehe, net gekeken op imdb :
quote:ik lag echt plat toen ik dat stukje zag, beetje lullig van me misschien, maar was zo mooi.
The UK 2nd season DVD set has the Osama Bin Laden scene removed from episode "The Road to Rhode Island
[Dit bericht is gewijzigd door Hermez op 28-07-2003 00:04]
maarruh niemand weet welke aflevering de black to the future flashback was?
quote:Dat was aflevering 209: If I'm Lyin' I'm Dyin'
Op maandag 28 juli 2003 14:51 schreef Retuobak het volgende:
yeah idd
scheet bijna in de broek van het lachenmaarruh niemand weet welke aflevering de black to the future flashback was?
quote:
"Marty, I wanna be your fine sweet ass bitch!"
"Damn!! Brother dot kissed his mama!"
Die scene in Lethal Weapons met basketballen van stewie was ook erg vet imho
*I know you're puttin' that rock from up here, you ain't got no J
-Yo man That's Trippin'
*Brother please, you're the one who's trippin'. Go home cry to your momma, she waitin' for ya
-Now don't make me put my size 13's up your narrow ass
*No sweat, you bring it on bitch. Now how you gonna act!
*pfft bringin' that trash in here, this is my house!
(ofzoiets, ben geen expert in slang )
quote:Geniaal
Doctor: Well Rudolf we finally figured out what makes your nose red
Rudolf: Is it pixy dust or Leprocaun tails?
Doctor: No its a tumor
Rudolf: You mean like a magical christmas tumor?
Doctor: No a malignant tumor the base of which is lodged deep within your brain
Rudolf: Oh... like a happy special-
Doctor: Youre going to die.
quote:* NiteSpeed jaloers is.
Op woensdag 30 juli 2003 08:39 schreef Rickman_ het volgende:
Joepie! Vandaag m'n DVD's van seizoen 3 binnen!
-It's gonna rain!
*thanks ollie
ook masterlijk
quote:
Brian : Oh my God! They're eating Asian reporter Trisha Takanowa!Peter : That's crazy! They're just gonna be hungry again in an hour
quote:Erg droog
Op woensdag 30 juli 2003 08:49 schreef Retuobak het volgende:
*Welcome back to quahog 5 news, and now here's ollie williams with the black weather forcast.-It's gonna rain!
*thanks ollie
Stewie had trouwens ook een cameo in de MTV VMA's
quote:Ja heb ze ook allemaal gezien en stewie is egt de leukste!!!!
Op vrijdag 11 augustus 2000 19:23 schreef Tweek het volgende:
Zijn hier nog andere mensen die deze geweldige serie volgen.
Stewie kicks ass.En voor de mensen die niet weten waar het over gaat kijk naar fox zondag 18:30 of dl een afl.
Heeft iemand nog iets gehoord over die Family Guy Film ??
Misschien kunnen ze met een film zoveel publiciteit halen dat FOX ze wel weer moet gaan uitzenden...
quote:Als het niet te duur is
Op dinsdag 23 september 2003 19:39 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Er komt ook een Complete Season 1-3 Box Set
Volgens play.com is de release op 10-11-2003
quote:word m'n eerste DVD aankoop
Op dinsdag 23 september 2003 19:42 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Als het niet te duur is
Season 1 & 2 Bonus Features
* Commentaries on Selected Episodes With Series Creator Seth MacFarlane, Executive Producer David Zuckerman, Writers And Cast Members
* Internet Promo Spots
* Behind-The-Scenes Featurette
Season 3 staat iig Once Upon A Weinstein op, de aflevering die niet mocht worden uitgezonden op de Amerikaanse TV
quote:dan ga ik nog ff door
Op dinsdag 23 september 2003 21:35 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja maar niet op de regio 2 zoals je weet. degene die ik heb.
Region 1 Volume 2 (Season 3) Bonus Features:
* Never-Before-Seen Unaired Episode: "When You Wish Upon A Weinstein"
* Commentaries On Selected Episodes By Series Creator Seth MacFarlane, Producers, Directors, Writers And Cast Members
* 28 Deleted Scenes (Animatics)
* Original Series Pitch (Cut-Down Of Pilot Episode)
* 2 New Features: "Uncensored" And "Series Overview"
quote:Family Guy is naar mijn weten niet in nederland uitgebracht, dus je zult hem dan waarschijnelijk uit engeland moeten halen. bijvoorbeeld bij www.play.com wat een zeer goede site is.
Op dinsdag 13 januari 2004 00:22 schreef Takje het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan season 3 (region 2) kan komen? Bestel normaal altijd alles bij Bol of Nlstore, maar helaas deze hebben hem niet. Wat nu?
quote:
In a sign of the growing importance of DVD sales to Hollywood, 20th Century Fox is considering a plan to resume production of Family Guy, a sometimes crude animated comedy that the Fox network took off the air more than 18 months ago.As many as 35 new episodes could return in January 2005, marking the first time that a canceled series has been revived based on strong DVD demand and ratings in syndication.
Fox Television Entertainment Group chairman Sandy Grushow said a decision is expected soon and called the series a late-blooming phenomenon that may have aired before its time.
A DVD set of the show's first 28 episodes released in April has sold nearly 1 million copies, making it this year's top-selling TV show and the No. 4 television title ever, according to Video Store magazine. A second collection, of 22 episodes, has sold 520,000 copies. And the series is Cartoon Network's most popular among adults.
Family Guy premiered with a big audience 22 million viewers and some controversy after Fox's 1999 Super Bowl telecast. In the pilot episode, Stewie, a talking toddler with a clipped British accent, was openly contemptuous of his loutish dad and bent on killing his sweet-natured mother in a quest for world domination.
Creator Seth MacFarlane, then 24, wrote scripts, drew characters, provided voices and infused the show with rapid-fire sight gags, a nod to The Simpsons. But ratings faded, and the show ended with a whimper early last year.
The relatively short network run may have helped DVD sales, Video Store's Judith McCourt says. "It really speaks to something that had a following, was cut off network TV, and people said, 'What did I miss?' "
DVD and cable viewers have "created kind of a groundswell that could lead to better ratings" on Fox, Grushow says, although new episodes could end up going directly to Cartoon Network.
A decision to restart the show suggests a reversal from the old TV business model, in which a network hit predicts a profit windfall in syndication. This time, the promise of DVD and syndication gold could justify a show's return even if low network ratings didn't.
But canceled favorites aren't likely to rise from the grave en masse. Family Guy has one major advantage: With no actors and no sets, it can simply be drawn back into existence.
quote:Beter!!!!
Op vrijdag 6 februari 2004 17:08 schreef Rickman_ het volgende:
Zeeeeeer goed nieuws. Vanwege de gigantisch goede verkoop van de DVD's lijkt het erop dat ze de serie nieuw leven gaan inblazen:
[..]
![]()
Film komt er ook aan heb ik gehoord
JEsus moet je deze fout zien!
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=344116
[Dit bericht is gewijzigd door RAM_ op 14-02-2004 19:40]
quote:Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..
Op zaterdag 14 februari 2004 20:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Family Man, en nog een speelfilm ook?!
Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..
quote:oei dat zou kut zijn
Op zaterdag 14 februari 2004 22:59 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..
Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..
quote:Heb jij em besteld dan?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
oei dat zou kut zijn
quote:nee ik leef mee
Op zondag 15 februari 2004 19:11 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Heb jij em besteld dan?
Check. Wat wil je weten ervan?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
heeft iemand die boxset van family guy? ik heb m net besteld en de drie seizoenen die ik al thuis heb te koop aangeboden op t internet
Ik vind de uncovered DVD erg leuk zelf.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:26 schreef Astronaut_Jones het volgende:
zijn de extra's de moeite waard om mn ouwe versies om te ruilen voor de nieuwe? keep in mind, dat ik een familyguy- o-phile ben. ik hoorde dat er o.a. een hoop deleted scenes bij zitten, audio commentaar en een pilot. hoe zijn ze?
net5 (volgens mij) heeft het inderdaad een tijdje uitgezonden 's middags rond half 5. Prachtig tijdstip natuurlijk voor een serie waar de gemiddelde 10-jarige vrij weinig van snapt. Ik denk ook dat het daarom van de buis is gehaald, en dus zul je inderdaad die boxen moeten kopen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:48 schreef kultivate het volgende:
Wordt family guy nog ergens uitgezonden want ik kan het nergens meer vinden. De laatste keer was op net 5 ofzo maar dat is ook al weer een tijd geleden
weet iemand dat misschien of moet ik ook gewoon die dvd's kopen?
Ze gaan eerst die stomme nieuwe lanceren vermoed ik dan. American Dad. De regelrechte FG rip-offquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Takje het volgende:
Er zijn in totaal 3 seizoenen, maar ik heb gehoord dat er plannen liggen voor een vierde. Dit is echter allemaal verre toekomst.
Het is van dezelfde gozer, gast.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:07 schreef Flying het volgende:
American Dad. De regelrechte FG rip-off![]()
wanneer komen die uit?quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef -Mk- het volgende:
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:
#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
vreugde dans doet en begint met dagen aftellenquote:Monday January 17, 2005
Premiere Date Confirmed
The premiere date for the new season of Family Guy has finally been confirmed. No more “FOX 2005” for us. Oh no, we have a date AND a time. The season premiere of Family Guy season 4 will take place on Sunday, May 1st 9/8c on FOX. Mark your calendars and buckle up… only 104 days to go!
# posted by THE BARON @ 9:01 a.m.
Kun jij Fox ontvangen danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
vreugde dans doet en begint met dagen aftellen
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:52 schreef RAM_ het volgende:
Nee maar minder als 24 uur later kunnen de meeste mensen de ep al hebben
gewoon family guy dus.quote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Mike het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering echt hilarisch...en ook lekker grof. Eigenlijk heel on-Amerikaans dus.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
Robot Chicken van dezelfde makers is als die van Family Guy?
Der is al een tijdje de eerste aflevering van te vinden, en het lijkt sterk op family guy.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:34 schreef Keano het volgende:
Zou dat American Dad eigenlijk wat zijn?
Hoorde dat het vooral een slappe rip-off van Family Guy was
I could have assasinated you!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef nietzman het volgende:
De tweede aflevering van American Dad is ook best goed.
Hij kwam wat langzaam op gang maar daarna vond ik de grappen harder/absurder dan de eerste ep.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef Spideyman het volgende:
Persoonlijk vind ik s04e02 over de hele ietsje minder dan de eerste. Wel weer enkele hilarische grappen!
Blijft het trouwens bij 13 episodes dit seizoen?quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef -Mk- het volgende:
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:
#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
Ik dacht dat hij in dat papieren wc-bril-houdertje (of hoe zo'n ding dan ook mag heten) zou zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Ben ik overigens de enige die verwachte dat Quagmire IN the wc zou zitten?
waar denk je dat iedereen in dit topic het over heeft?quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:49 schreef Speth het volgende:
MY WIFE IS VERY ILL!
Ultra-grappige tekenfilm inderdaad... Hoewel ik FG eerder een getekende sitcom zou noemen.
Wordt seizoen 4 (het echte seizoen 4 dus, seizoen 3 eindigt bij viewer mail) al uitgezonden?
Over een kip, maar dat kan ook op seizoen 2 episode 2 slaan, of die andere aflevering waarbij Peter's mexicaanse achterneef met een haan vecht..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar denk je dat iedereen in dit topic het over heeft?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Speth het volgende:
[..]
Over een kip, maar dat kan ook op seizoen 2 episode 2 slaan, of die andere aflevering waarbij Peter's mexicaanse achterneef met een haan vecht..
Maar heb ze in de tussentijd al gevonden en gedownload.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
Peter: Oh Meg, honey. I always thought you were beautiful just the way... Hahaha...ohohoh. Oh, God... couldn't do that with a straight face. Haha... Oh... welcome to the family, sweetheart. Chris, go burn all of Meg's old pictures.
[afbeelding]
Uit het nieuwsbericht begrijp ik dat de film voor DVD release gemaakt wordt.. Geen probleem dus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef Spideyman het volgende:
Seizoen 4 is toch een stuk minder dan voorgaande drie. Stewie is lang niet meer zo briljant en into werelddominatie, de flashbacks zijn een stuk minder origineel, minder harde grappen en het wordt allemaal wat meer van hetzelfde. Ik heb dan ook zo m'n twijfels of die film wel leuk gaat worden aangezien die ook nog eens voor een breed publiek moeten worden geschreven.
Maar blijven kijken doe ik natuurlijk wel
I hope soquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht begrijp ik dat de film voor DVD release gemaakt wordt.. Geen probleem dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Mike het volgende:
Grappig, ik vond episode 5 juist een van de beste afleveringen ooit...misschien wel de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]Wat interesseren mij die relaties nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Harde grappen zijn natuurlijk uitermate tof, alle andere afleveringen van Episode 4 vond ik zowaar nóg beter dan de drie voorgaande seriesquote:Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat interesseren mij die relaties nou?Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
http://familyguy.armygrade.com/media/Song/Family_Guy_-_Rock_Lobster.mp3quote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
*Gitaar stemt*
We were at the beach
Everybody had, matching towels
Somebody went under a dock
and there they saw a roooock
But it wasn't a rock
it was a rock lobster!
Róck Lób-stáh!
OMG, geniaalquote:Op zondag 19 juni 2005 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://familyguy.armygrad(...)y_-_Rock_Lobster.mp3
Die was goedquote:
Ja, whehehhe.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef search64 het volgende:
Biblefight!
En ook mooi dat onder de retards nog creationists staan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo bewolkt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |