abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 19:23:02 #1
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_296030
Zijn hier nog andere mensen die deze geweldige serie volgen.
Stewie kicks ass.

En voor de mensen die niet weten waar het over gaat kijk naar fox zondag 18:30 of dl een afl.

pi_296033
Ik heb het een paar keer gezien. Maar om eerlijk te zijn: Het is één grote dikke SOUTHPARKKLOON! Niet vanwege de tekenstijl, maar vanwege het taalgebruik. Maar ja, dat schijnt tegenwoordig in te zijn ofzo.

...

Vroeger had je tenminste nog He-Man.

The FOK!ker Formerly Known As Stranger In The Night
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 20:11:09 #3
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296054
Ik vind het ook geweldig !

Jammer dat in de latere afleveringen Stewie wat minder bezig is Lois te vermoorden

Ik vraag me af of het weer verdwijnt als Futurama en the Simpsons weer terug komt, hopelijk maken ze er dit van:

19:00 Family Guy
19:30 Futurama
20:00 Simpsons

Super avondje !

Alcohol and calculus don't mix - PLEASE don't drink and derive.
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 20:28:38 #4
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296064
quote:
Op 11 augustus 2000 19:31 schreef stranger_in_the_night het volgende:
Ik heb het een paar keer gezien. Maar om eerlijk te zijn: Het is één grote dikke SOUTHPARKKLOON! Niet vanwege de tekenstijl, maar vanwege het taalgebruik. Maar ja, dat schijnt tegenwoordig in te zijn ofzo.
Hoe vaak is een paar keer? Family Guy heeft helemaal niet het grove taalgebruik wat in Southpark voorkomt. En hoezo lijkt dat taalgebruik in te zijn ?

Ik weet maar weinig tekenfilms die zulke grove taal gebruiken, en ook in Southpark wordt 'Shit' en 'Fuck' nog weggepiept, ook al weet iedereen wat er bedoeld wordt. Er wordt inderdaad wel te pas en te onpas met 'Bitch' etc. gegooid, maar het is ook niet bedoeld voor kindjes.

Anyway, Family Guy heeft geen grove taal nodig om grappig te zijn, de meest stupide acties van de vader, de parodieën op van alles en de absurde flashbacks zorgen daar wel voor.

(P.S. He-man roeleerde zwaar!)

vrijdag 11 augustus 2000 @ 20:41:10 #5
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_296072
I wou dat net zeggen over het taalgebruik, maar me comp chrashde.

En dat avondje als daar nog south park achteraan kan ben ik helemaal tevreden.

Er zijn nu geloof ik 28 afl van family guy, dus waarschijnelijk is het afgelopen wanneer futurama en the simpsons terug komen.

vrijdag 11 augustus 2000 @ 21:34:47 #6
5260 Stewie
March on down the field !
pi_296107
ja uiteraard vind ik deze serie ook briljant...
Maarre , stranger , wat is in hemelsnaam de overeenkomst tussen southpark en Family Guy ??? waarom noem je het dan geen simpsons rip-off.....
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 22:03:47 #7
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296130
quote:
Op 11 augustus 2000 21:34 schreef Stewie het volgende:
waarom noem je het dan geen simpsons rip-off.....
Inderdaad, bepaalde dingen lijken wel wat op de simpsons.

Vooral Peter (de vader in FG) doet me vaak aan Homer denken, bijvoorbeeld:

- Peter heeft soms ook van die compleet gestoorde opmerkingen zoals Homer ook wel eens doet.
- Peter heeft ook wel eens een maffe actie, waardoor heel de familie boos op hem is, maar aan het eind vergeven ze hem toch.
- En alhoewel die maffe acties meestal zijn familie kwetsen, doet ie op het einde toch 'the right thing', maar dan minder zoet dan in bijv. Full House

Hmmm meer kan ik zo snel ff niet bedenken. Toch vind ik FG genoeg 'eigen' humor hebben, het is zeker geen rip-off.

vrijdag 11 augustus 2000 @ 22:13:45 #8
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_296132
Ik heb het een paar keer gezien en het is best grappig.

Is er ook nog eens uitgelegd in de serie waarom de baby en de hond kunnen praten? Zelf vind ik dat erg vreemd en om eerlijk te zijn niet erg grappig.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_296137
quote:
Op 11 augustus 2000 22:03 schreef Squatt het volgende:
Inderdaad, bepaalde dingen lijken wel wat op de simpsons.

Vooral Peter (de vader in FG) doet me vaak aan Homer denken, bijvoorbeeld:

- Peter heeft soms ook van die compleet gestoorde opmerkingen zoals Homer ook wel eens doet.
- Peter heeft ook wel eens een maffe actie, waardoor heel de familie boos op hem is, maar aan het eind vergeven ze hem toch.

- Peter is ook dik net als Homer.
- Peter houdt net als Homer van bier en veel eten
- Peter is dom, net als Homer
- Peter heeft een vergelijkbaar suf baantje in een fabriek
- Peter is egoïstisch, en bekommert zich niet om het welzijn van anderen, net als Homer.
- Lois is net als Marge de stabiele factor in het gezin.

Meer weet ik even niet... BLAST!

quote:
Op 11 augustus 2000 22:03 schreef Squatt het volgende:

- En alhoewel die maffe acties meestal zijn familie kwetsen, doet ie op het einde toch 'the right thing', maar dan minder zoet dan in bijv. Full House

Hmmm, ben ik niet met je eens...
- bij de pianocontest wint hij toch de trofee, en die wordt hem niet afgenomen doordat hij dronken was...
pi_296140
quote:
Op 11 augustus 2000 22:13 schreef Kipman het volgende:

Is er ook nog eens uitgelegd in de serie waarom de baby en de hond kunnen praten? Zelf vind ik dat erg vreemd en om eerlijk te zijn niet erg grappig.

WHAAT!! Stewie is de grappigste cartoon-figuur sinds Cartman... Damn you...
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 22:32:20 #11
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296143
quote:
Op 11 augustus 2000 22:18 schreef MaxPower het volgende:
Hmmm, ben ik niet met je eens...
- bij de pianocontest wint hij toch de trofee, en die wordt hem niet afgenomen doordat hij dronken was...
Nou 'the right thing' is misschien een verkeerde term, wat ik bedoelde is dat hij het op het eind toch goed probeert te maken.

Zoals in de aflevering dat hij undercover op school is, aan het einde maakt hij Meg toch wat populairder of in die aflevering dat ze veel geld en een huis erven, aan het eind beseft hij toch dat dat geld niet gelukkig maakt, maar zijn familie wel.

Sowieso, doet hij het zelf niet altijd iets, zoals in de aflevering dat hij plastische chirurgie krijgt, daar wordt hij door een ongeluk weer normaal, maar het spijt hem dan wel dat hij zich zo gedroeg.

'the right thing doen' beschrijft inderdaad niet zo goed wat ik bedoelde, meer dat hij aan het eind altijd weer spijt heeft van zijn daden en blij is met zijn familie, zoals ook in de simpsons voor komt.

vrijdag 11 augustus 2000 @ 22:36:26 #12
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296146
quote:
Op 11 augustus 2000 22:13 schreef Kipman het volgende:
Dat wordt dacht ik niet uitgelegd, er wordt alleen een keer verteld dat Brian (de hond) de enige hond in zijn familie is die kan praten.

Persoonlijk vind ik het wel grappig, en ik heb er eigenlijk niet over nagedacht of het vreemd is. Ik accepteer het blijkbaar klakkeloos !

pi_296148
Aah gatsie néé,
Futurama? Dat vind je leuk?

Wansmaak

Geef mij maar: DUCKMEN!!!!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_296153
quote:
Op 11 augustus 2000 22:36 schreef Squatt het volgende:
Dat wordt dacht ik niet uitgelegd, er wordt alleen een keer verteld dat Brian (de hond) de enige hond in zijn familie is die kan praten.
Ergens heb ik gezien dat iemand vraagt: "So, what's with the baby? Can the family understand what he's saying? Is dat in de serie zelf (een parodie op hunzelf dus?) Of heb ik het gewoon op een website gelezen?
quote:
Op 11 augustus 2000 22:40 schreef Priscella het volgende:
Aah gatsie néé,

Wansmaak

Wat is er mis met Futurama? We gaan toch niet de aloude welles/nietes kwesties herinvoeren? Ik persoonlijk vind bijna alle cartoons leuk, van Futurama tot DuckmAn...
pi_296159
Van mij mag Family Guy om 19:30 komen... Net na die 1ste aflevering van Goudkust... Nar family Guy Simpsons...
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 23:05:37 #16
5260 Stewie
pi_296163
lekker belangrijk waarom een baby kan praten , het is een TEKENFILM ppl !!!!
en een goede ook nog........
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 23:06:38 #17
5260 Stewie
  vrijdag 11 augustus 2000 @ 23:12:22 #18
1358 Xhorder
He's back...
pi_296168
quote:
Op 11 augustus 2000 23:06 schreef Stewie het volgende:
en blijkbaar is Futurama alleen te pruimen voor die hard Simpson fans....
Nah... ik heb veel gemist van Futurama omdat Buffy op ongeveer hetzelfde tijdstip zat op een andere zender, maar Futurama is een leuke serie. Leuker dan ik had verwacht... Simpsons is ook wel leuk natuurlijk, maar na een tijdje gaat de lol ervan af.. Hoewel de nieuwere aflveringen steeds beter worden.. En Bart opgehouden is met het zeggen van "Have a cow man"
... na vijf jaar
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 15:42:56 #19
5260 Stewie
pi_296426
ja volgens mij is Bart ook veel minder asociaal geworden , hij sloopt de boel niet meer zo vaak...
  zaterdag 12 augustus 2000 @ 19:33:13 #20
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_296514
Lois de stabiele factor, ach na zo'n sm scene ga je toch twijfelen.

Ik vind futurama trouwens leuker dan the simpsons,van futurama heb ik dan ook alle afl gezien. Ben daardoor simpsons meer gaan kijken.

Wat ik ff wou weten is er in nederland al een kerstmis special op tv geweest van family guy?

zaterdag 12 augustus 2000 @ 23:27:13 #21
5260 Stewie
  Overall beste user 2022 zaterdag 12 augustus 2000 @ 23:30:39 #22
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_296600
quote:
Duckman roelt!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 13 augustus 2000 @ 00:39:43 #23
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_296634
Ik heb de eerste jaargangen van FG al gezien, en het schopt kont , vooral die aflevering die laatst op TV was, over die opa, die was geniaal. (in de VS heeft de serie daarna een tijdje stil gestaan omdat er zoveel commentaar op die aflevering was).
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 13 augustus 2000 @ 05:34:31 #24
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_296706
quote:
Op 12 augustus 2000 19:33 schreef Tweek het volgende:
Wat ik ff wou weten is er in nederland al een kerstmis special op tv geweest van family guy?
quote:
Op 12 augustus 2000 23:27 schreef Stewie het volgende:
Volgens mij niet.... Squatt , help me out here !..........
* Squatt to the rescue !

* Squatt probeert de kleine lettertjes in de tv-gids te lezen........dat lukt al niet

Hmm, uit het hoofd dan maar: volgens mij zijn we bij Fox8 nog niet zover dat die episode zou moeten komen, alhoewel ik er sowieso niets van snap, want als ik die kerstmis aflevering probeer te downen krijg ik 'There's something about Paulie' die ook leuk is daar niet van...

quote:
Op 12 augustus 2000 19:33 schreef Tweek het volgende:
Lois de stabiele factor, ach na zo'n sm scene ga je toch twijfelen.
Ja, ik viel ook bijna van mijn stoel van het lachen toen ik dat voor het eerst zag ! Zeker omdat ze het zo over een veilige omgeving voor hun kinderen hadden.
quote:
Aah gatsie néé,

Wansmaak

quote:
Op 12 augustus 2000 23:30 schreef Ulx het volgende:
Duckman roelt!
Futurama vind ik zeker leuk !
En Duckman is zeker weten briljant. (Ik kan nog steeds geen Seinfeld kijken zonder aan Duckman te denken)
  zondag 13 augustus 2000 @ 14:51:55 #25
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_296922
quote:
Op 13 augustus 2000 05:34 schreef Squatt het volgende:
Hmm, uit het hoofd dan maar: volgens mij zijn we bij Fox8 nog niet zover dat die episode zou moeten komen, alhoewel ik er sowieso niets van snap, want als ik die kerstmis aflevering probeer te downen krijg ik 'There's something about Paulie' die ook leuk is daar niet van...
Dat bedoel ik volgens fox bestaat ie wel, daar heet hij 'A Very Special Family Guy Freakin' Christmas'. Maar de volgorde die ze daar hebben staan klopt niet met die van sites. Ook missen er een paar afl.

Erg leuk alle afl dlden met traagsema .

In Amerika hebben ze eerst 7 afl laten zien, toen kwam er commentaar en zijn ze gestopt en in september verder gegaan. De meeste sites zien die eerste 7 afl nu als het eerste seizoen, maar bij fox zeggen ze dat het 1ste seizoen 14 afl is(eigenlijk 15 maar 10 is er geloof ik niet) en dan begint seizoen 2 die heeft 13 afl ofzo.

zondag 13 augustus 2000 @ 17:50:18 #26
5260 Stewie
  zondag 13 augustus 2000 @ 18:32:54 #27
5260 Stewie
  zondag 13 augustus 2000 @ 19:34:07 #28
2281 Squatt
*slaapt waarschijnlijk*
pi_297205
Vandaag was dus 'Brian in Love' als het goed is komt die christmas special dan over twee weken.

En ook bij Fox is het eerste seizoen 7 afleveringen, want daar noemen ze 'Brian, Portrait of a dog' de season finale.

Ze tellen daar waarschijnlijk met productiecodes of iets dergelijks

quote:
Op 11 augustus 2000 22:47 schreef MaxPower het volgende:
Ergens heb ik gezien dat iemand vraagt: "So, what's with the baby? Can the family understand what he's saying? Is dat in de serie zelf (een parodie op hunzelf dus?) Of heb ik het gewoon op een website gelezen?
Dat herinner ik me ook ja, weet alleen niet meer welke aflevering. Vanavond was ook een leuk stukje: als Peter en Brian in de bar zitten te praten zegt Peter opeens: 'Oh my God, you can talk !'
  zondag 13 augustus 2000 @ 20:21:10 #29
5260 Stewie
pi_297247
Ja dat met die baby , dat is dat stukje dat zich in de toekomst afspeelt , welke ep was dat ook al weer ???
pi_297258
quote:
Op 13 augustus 2000 20:21 schreef Stewie het volgende:
Ja dat met die baby , dat is dat stukje dat zich in de toekomst afspeelt , welke ep was dat ook al weer ???
Laten we ze maar weer 1 voor 1 gaan kijken dan...komen we het vanzelf tegen
  zondag 13 augustus 2000 @ 21:09:38 #31
5260 Stewie
pi_297374
OK, het is dus episode 218: E peterbus Unum ofzo... zeer vaag einde maar wel lache!
  maandag 14 augustus 2000 @ 17:02:10 #33
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_298209
Shit weer vergeten te kijken.
pi_320696
Afgelopen weekend dus de "Death episode"!

Volgens mij tot nu toe de beste ep die er is...(inclusief de gedownde van internet )

vrijdag 1 september 2000 @ 01:40:28 #35
5260 Stewie
pi_3134502
"SCHOP"

Family Guy rules

een leuke quote onder deze (.sig)

en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."

Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."

Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend weg das pas humor

pi_3134504
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 04:43 schreef Sapik-Online het volgende:
"SCHOP"

Family Guy rules

een leuke quote onder deze (.sig)

en nog een leuke brian:> "you're back from Manilla, you had ... for dinner, you had sex with 2 philippino woman and a man..."

Quagmire:> "You meen 3 philippine woman.."

Brian kijkt em serieus in de ogen
Quagmire rendt schreeuwend weg das pas humor

Simpsons rule bigger time
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_3134523
Tom: "Because of an accident today at the Quahog Cable Company all television transmission will be out of action for an undetermined amount of time. Of course no one can see this news programme, so it doesn't really matter what we say..."
Tom: "I'm the Lord Jesus Christ! Let's all go get drunk and beat up some midgets! How about you Diane?"
Diane: "Well Tom, I just plain don't like black people."
Camera Man: "You guys, we're still on in Boston..."

Trisha: "I'm standing in the bedroom of Judy and Glen Issac's - 10 years married and still in love. What's there secret? Judy has an unoperable brain tumor the size of my fist, and that just happens to be Glen's fetish."

[Dit bericht is gewijzigd door Sapik-Online op 12-02-2002 06:45]

pi_3199455
Net weer de laatste episode gezien, was weer lache
Bryan en Stewie brengen zelfs een kort bezoekje in een coffeeshop in Amsterdam
pi_3354637
dit lees ik net op het net:

Family Guy and Futurama will not make any more episodes, after FOX have shut it down.
But some new episodes will maybe be aired that have allready been made

Ze zijn daar bij FOX volgens mij helemaal de weg kwijt

pi_4787454
Vanaf maandag elke werkdag rond 16 uur Family Guy op NET 5
pi_4788047
quote:
Op donderdag 27 juni 2002 23:15 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf maandag elke werkdag rond 16 uur Family Guy op NET 5
  zaterdag 29 juni 2002 @ 23:55:12 #44
5260 Stewie
pi_4831127
Schop Vanmiddag dus
pi_4835225
Gemist Welke aflevering was het?
pi_4850116
Schop, nu bezig

Ow nu reclame.

pi_5217662
nu op net 5
pi_5409861
Echt lache johh, ik kijk er nu ook vaak naar.. Stewie is echt vet. Ik ben nu ook een paar afleveringen aan het downloaden via Kazaa. Die Willy Wonka-parodie is lachen.. Wasted Talent heet die..
Een pingwing valt niet ver van de boom
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 22:40:20 #50
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_5410511
Nooit geweten dat dit zo'n leuke serie is, ik kijk het pas sinds kort en het is echt lachen!

Die van vandaag was ook weer grappig, met die Sjakie en de chocoladefabriek-persiflage. En die van gisteren, met Luke Perry

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 17 augustus 2002 @ 00:01:12 #51
19918 KnoXville
Royale with cheese
pi_5411886
Alle afleveringen van Family Guy zijn via Kazaa te downloaden.

Hier nog een leuke stukje van brian:

Brian: Well, this is a good moment to catch up with my good old pall Jack Daniels....

Brian zit op een kruk en lijkt naar zijn fles Jack Daniels te grijpen maar hij pakt de telefoon die achter de fles staat

Brian: Hello Miss Daniels, is Jack there??

-- stilte --

Brian: O my God, When?!

*KnoXville us blij met z'n Family guy usericon*

:: "Marketing; the ability to make people believe." --- Samuel L. Jackson als Elmo McElroy in 'The 51st State' ::
pi_5658092
Wie schrijft er een klachtenbrief naar Net5/SBS dat Family Guy weer terug op de buis moet??!!?

Een pingwing valt niet ver van de boom
pi_5663458
Het is een schande. Ze hebben het als zomer-zendtijd-opvulprogramma geprogrammeerd... Ik voel me gebruikt...;)

Het zou elke avond op prime-time uitgezonden moeten worden!

donderdag 5 september 2002 @ 11:23:22 #54
5260 Stewie
pi_5665713
ja they're bastards ! gelukkig heb ik nog steeds 28 uur simpsons op tape... en lang leve kazaa !
pi_5666925
Grrr. Deze serie is zo verschikkelijk onderschat! Fox kapt er mee na 3 seizoenen, en Net 5 zend het uit rond een of ander wazig tijdstip, wanneer er geen hond naar kijkt. Gelukkig heb ik alle FG afleveringen op m'n PC'tje staan.

Ik lig toch altijd zo gigantisch in een scheur om die serie: De bizarre flashbacks en het belachelijk maken van Amerikaanse acteurs & sitcoms (Bill Cosby in 'Brian goes to Hollywood' was hilarisch! )

Nou ja, dan maar even afsluiten met een quotje van Peter:

"I'd say: Come again? ...And then I'd laugh because I said, 'cum'"

pi_7457915
Een flashback van toen Stewie werd geboren

Eerst zat hij in een "ruimteship' in een vorm van een sperma en schoot zijn tegenstanders neer om als eerst de doel te bereiken

Eenmaal in het eitje aangekomen bleek het een val te zijn en zat hij 9 maanden gevangen, hij werd langzaam aan gek

A lot of things have been changed, I've grown an eleventh finger, kijkend tussen zijn benen

Toen hij eruit kwam zei de dokter : Oh my god, there's something else
Zag je dan een kaart van Europa met Berlijn (en andere steden) aangekruisd om veroverd te worden

pi_7470328
Brilliante serie ik durf haast te zeggen nog beter dan futurama
Klootzak, your's truly
pi_7471259
Die dochter is niet leuk ...
maar dat is bij de Simpsons ook niet zo.
Lisa is ook niet grappig.

Misschien moet dat er ook wel in .. een cartoon character die wat serieuzer is. Dan valt de grappigheid van die anderen meer op.

pi_7472221
Geweldige serie

vooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven

quote:
I hope you'll burn in hell woman
My loyalties are flexible.
pi_7472952
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 22:50 schreef MR_White het volgende:
Geweldige serie

vooral de baby ( ben ff ze naam kwijt)
al gevonden hierboven

[afbeelding]
[..]

uhm
kijk es naar de bestandsnaam van het gifje dat je net geplaatst hebt ..
pi_7473001
Ik heb alle afleveringen gedld. Echt te gek deze serie, 1 van de betere cartoons die er bestaan. Southpark kan hier niet tegen op.
pi_7473204
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 23:30 schreef WAT het volgende:

[..]

uhm
kijk es naar de bestandsnaam van het gifje dat je net geplaatst hebt ..

oh je hebt hem al zelf gevonden typte je al ..
  maandag 23 december 2002 @ 15:49:46 #63
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7500083
Family Guy heerst!
Het is gewoon de beste tekenfilmserie allertijde!
Komt een bakker bij de man
pi_7502077
quote:
Op maandag 23 december 2002 15:49 schreef dj-ango het volgende:
Family Guy heerst!
Het is gewoon de beste tekenfilmserie allertijde!
nee hihi das the simpsons !!
pi_7502939
Family guy is geweldig, ik download alle episodes meestal omdat de Nederlandse televisie gewoon te langzaam is. Maar voor degene die het met south park vergelijken; das onzin. Het is heel anders dan south park: minder grof, ander thema, minder actueel enz.

South park is gewoon de beste serie ooit! Maar family guy is op een andere manier ook zeer leuk.

dinsdag 24 december 2002 @ 14:34:44 #66
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_7520027
quote:
Op maandag 23 december 2002 17:35 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

nee hihi das the simpsons !!

Ik ben er eigenlijk nog niet achter.Ze zijn allebei even goed en sarcastisch!

Family Guy en the Simpsons moeten allebei weer op TV.Net als Futurama!!!

Komt een bakker bij de man
pi_7878702
wie doet de stem van Meg ? (dochter)

Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...

stewie: This is my rifle this is my gun, this is for killing this is for fun

pi_7878818
zoow ik ben dr ook eindelijk achter dat family guy leuk is! heb vandaag weer in een scheur gelegen, Kate Moss die door een kier in een plank zakt! Chris: 'Are you the Matrix?'

en die flashbacks zijn geweldig! Lekker absurde humor, beetje een kruising tussen the simpsons en south park.

'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_7892076
quote:
Op maandag 13 januari 2003 19:34 schreef ASSpirine het volgende:
wie doet de stem van Meg ? (dochter)

Want die stem komt me zo bekend voor, en ik wil het weten...

Dat meisje die het inspreekt is Mila Kunis, bekend van That 70s Show waarin ze Jackie speelt.

I don't really come from outer space || Last.fm
pi_8244314
Nieuwtje: Family Guy Season 2 (R2) is gereleased, en de nooit uitgezonden aflevering 'When You Wish Upon A Weinstein' staat er ook op!
pi_8247167
Is dat niet met die Jood? Want die heb ik wel degelijk gezien
Zit een zeer grappige Star Wars parodie op

Vind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap

maandag 3 februari 2003 @ 01:31:15 #72
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8247175
family guy RULEZ!!!
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8248736
quote:
Op maandag 3 februari 2003 01:30 schreef CaptainCab het volgende:
Is dat niet met die Jood? Want die heb ik wel degelijk gezien
Zit een zeer grappige Star Wars parodie op

Vind Family Guy trouwens helemaal niet zo'n goeie serie.. Eén steengoede karakter (Stewie), de parodies zijn erg goed maar voor de rest is het maar een slappe hap

Kweenie. Had wel eens gehoord dat ie op BBC wel was uitgezonden, maar in Amerika en hier op Net 5 volgens mij niet. Die Star Wars parodie is idd super!

"Well, are you happy now?"
"*sigh* I've never been happy ...."

Of als ze in die synagoge (of zoiets) al die beroemde mensen spotten die ook joods blijken te zijn, komt Optimus Prime van de transformers opeens binnenrollen, transformeert, opent z'n borstkas en haalt er zo'n joods petje uit...

"OH MY GOD?! OPTIMUS PRIME IS JEWISH?!?!"

pi_8249356
omg geniale serie dit, ik zou bijna durven zeggen nog beter dan futurama of de simpsons.. bijna. jammer dat ik bijna al de afleveringen al heb gezien anders zou ik zeker die boxsets aanschaffen.
btw: stewie is zeker niet 't enige grappige element in deze show.. peter is ook verdomd komisch (die hammer-impressie ). stewie en peter worden trouwens beiden ingesproken door dezelfde gast, die ook nog es de show heeft verzonnen.
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_8250311
Beter dan Futurama vind ik deze serie zeker!

Beter dan de Simspons durf ik niet te zeggen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij FG afleveringen in m'n broek doe van het lachen, en bij de Simpsons is dit wat minder.

Maar de Simspons is ook zo'n geniale serie, en ik vind het zo sterk dat ze ieder seizoen gewoon weer een leuke serie neerzetten. Helaas heeft Family Guy nooit de kans gehad om te laten zien of deze serie hier ook toe in staat was! Klote Fox ...

Ook die gigantisch lange flashback als Peter tegen die vent in het kippenpak zegt:

"No thank you. I've vowed never to take coupons from chickens. Not after last time ..."

pi_8251691
heeft iemand nog coole plaatjes van Stewie?????
  Moderator maandag 3 februari 2003 @ 13:20:09 #77
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_8252576
Heeft er iemand een link naar een episode-guide?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 3 februari 2003 @ 16:16:37 #78
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_8256171
Family Guy is briljant!! Heb alle afleveringen van de vier seizoenen op m'n compie

Jammer dat ze in de states gestopt zijn met het maken van deze serie... er zit een stuk intelligentere humor in dan in the simpsons.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_8257034
quote:
Op maandag 3 februari 2003 13:20 schreef Mike het volgende:
Heeft er iemand een link naar een episode-guide?
http://www.fox.com/familyguy/

In de navigatiebalk: "Episodes"

pi_8257085
quote:
Op maandag 3 februari 2003 12:40 schreef AirRaid het volgende:
heeft iemand nog coole plaatjes van Stewie?????
Geen plaatjes, maar wel een hilarische transcript van een online chat tussen fans en Stewie! Hoop dat het een beetje goed overkomt die copy / paste

family_guy_host: Good evening everyone
family_guy_host: Welcome to the chat with Stewie
family_guy_host: Stewie, would you like to speak to the people?
family_guy_stewie: Hello, good people. Remember, everything said here tonight is admissable, and yet easily deniable in court.
family_guy_host: So, let's get started

a_perfect_angel_2000 asks: What's your next plan for domination?
family_guy_stewie: Presently, I am working on a plan to inject a smart gene into beef jerky, that will stop people from watching "Who Wants To Be A Millionaire.

das4683 asks: Stuie, tell me, why are you so evil?
family_guy_stewie: Ever try to Read the Art of War, with a six pounds of your oown filth strapped to your behind?

golem_eye asks: how do you feel about brian??
family_guy_stewie: I despise that vile hound with every fiber of my being. But as an ally, I would still choose him over the French.

workingirl_68 asks: Stewie, what's your IQ?
family_guy_stewie: Oh, please, have some respect. That's like asking Jennifer Aniston to whip out her boobies.

johnmuraro asks: Stewie: boxers or briefs?
family_guy_stewie: You know, I'm quite small. I have the same amount of freedom in both. But, anywho, it's not the size of the wand, but the magic you can perform with it.

snyper1 asks: stewie, how did you make that ray that froze that guard in frozen carbonite?
family_guy_stewie: Each step of the construction process is readily found on my web site.
family_guy_stewie: However, you will need Adobe Acrobat Reader, 3.0.
family_guy_stewie: No plug there, just a fact. And of course, a lot of hate.

candypagegirl asks: Hi Stewie, I think you're hot!
family_guy_stewie: Watch that. Last time Lois said that, she jammed a slender glass instrument into my button.
family_guy_stewie: I still haven't figured out what she was trying to pull.

BrettD25 asks: Stewie, your mom is hot? How do feel about that?
family_guy_stewie: Hot, please. Take a paint scraper to the three inches of make-up on her sorry mug, and she'll turn you to stone. ANd I don't mean down there.

fallenbrokencrushed asks: Are you attracted to Maggie Simpson?
family_guy_stewie: What do you think I am, a pedophile? You make me sick.
family_guy_stewie: Here's a tip, next time your computer needs repair, remember two words. Gary Glitter.

spasfu asks: What are yours favorites TV show?
family_guy_stewie: Antiques Road Show. Moesha, gotta get me some of that, hm?

stewie4prez asks: Stewie, what, if anything, are you afraid of?
family_guy_stewie: Also, E.R. since they slaughtered Kelly Martin. I guess sometimes, Life DOESN'T go on, hm?
family_guy_stewie: Sometimes I lay awake at night and think, "What would happen if I were in an accident and wound up looking like Ron Howard's brother'"? That's one ugly son of a bitch.

kirchh99 asks: You live in beautiful Rhode Island, when you take over the world, what are your plans for providence college?
family_guy_stewie: Three words. Toga! Toga! Toga! Also, I would make Ernie DiGregorrio the Secretary of Defense,

k1ttyk4t asks: If you could take over any country, Stewie... which would it be?
family_guy_stewie: Don't tell, anyone, but I've been running Spain for the last three months. Yo quiero Julio Iglesias!

Derfguy79 asks: Stewie your my hero
family_guy_stewie: Thank you. WHen the world is mine, I'll see to it that your death is swift and painless.
family_guy_stewie: At least swift.

dats_me_2000 asks: who is ur favorite family member and why?
family_guy_stewie: It's a toss-up between the fat one, the stupid one, the ugly one, and the lucky-she's-still-alive one.

keithnet asks: Stewie, have you speak to Bill Gates about teaming up and taking over the world?
family_guy_stewie: I had dinner with him once. But really, I just wanted to see the house.
family_guy_stewie: Nice digs, but he's a short-sighted geek. YES, BILL! i said it!

sprach420 asks: Why do you only have six hairs?
family_guy_stewie: I had to stop the Rogain. It was giving me night terrors, accompanied by some painful nocturnal emissions.

jigger2k asks: So how old are you Stewie?
family_guy_stewie: Old enough to know a come-on when I hear it. MOMMY! STRANGER!

UsagiMoon007 asks: How do you have such a large vocabulary?
family_guy_stewie: I've taken the Barron's Preparing for the SAT course eight times. Screw you, Harvard!

redstar007 asks: Given the ability to destroy one city, what would that city be and why?
family_guy_stewie: What city are you writing from?

jellebean_12 asks: Would you rather have complete world domination or a fresh diaper?
family_guy_stewie: Can't it be both?

White_Knight_14_98 asks: Back Street Boys or N'SYNC?
family_guy_stewie: Both of them. IN a house, on fire, surrounded by trick fire extinguishers filled with gasoline.

timgreen_1999 asks: Why is your head football shaped?
family_guy_stewie: I was born on Sunday.
family_guy_stewie: Speaking of football. Imagine what John Madden smells like on that bus of his? Get on the plane, you big baby!

westjax33_375 asks: Stewie, you're pretty sarcastic for a baby.
family_guy_stewie: And you're sitting here chatting with me on a computer, you wanker. Who wins that game of chicken? Certainly not man-kind.

MsDraven asks: what is your middle name?
family_guy_stewie: My middle name is Gilligan. I'm not proud of it, but at least it's not "Pussy", like the guy on the Sopranos.

sandman_supreme asks: Stewie have you considered Pro Wrestling?
family_guy_stewie: Not since Sky-Lo-Lo died.

Doom413 asks: If you're so smart....what is the square root of 54332423432?
family_guy_stewie: 233093.1647046, now pull down your pants, and count to one.

thejckal asks: Stewie, are your maladjusted antisocial tendencies the product of your beserk pituitary gland? - Calvin
family_guy_stewie: I'm not mal-adjusted. I'm merely relecting the general sense of malaise engulfing the current generation of American children -- a sense of futility that depletes motivation and threatens to weaken all of us by eroding our soul and spirit. Plus I'm still a little cheesed off that the purple Telly-tubby is a big fat poof.

k1ttyk4t asks: When you win your Oscar, which babe of the Hollywood world are you going to take with you ?
family_guy_stewie: Calista Flockhart. Just to see here eat at the Governor's Ball. Oh, I'm such the bitch aren't I?

unikorn5000 asks: Stewie do you think your older brother is nice? or a moron?
family_guy_stewie: He's a nice moron.

adamuhde asks: Did your mother listen to tapes when you were in the womb
family_guy_stewie: No, but I did. I still think I left "Eagles Live" in there. And for her sake, I hope it comes out sideways.

great1_2k asks: Do you like cheese
family_guy_stewie: I like cheese, but it doesn't like me. I've been wearing the same diaper for five days, and not so much as a turtle head here.

guybrush56 asks: If two trains leave from Chicago and Alabama and travel at 65 and 75 miles per hour respectively, which one would you blow up first?
family_guy_stewie: As long as I'm on the one leaving Alabama, I don't give a rat's ass.

hot_babe_4_u_15_99 asks: WHO WOULD YOU WANT TO PLAY YOU IN THE MOVIE OF YOUR LIFE?
family_guy_stewie: Who else-- Meryl. Marvelous Meryl.
family_guy_host: It's Stewie's bed time now.
family_guy_host: Thanks for joining us, everyone.
family_guy_host: Any last thoughts, Stewie?
family_guy_stewie: Well, I was going to offer something hopeful, and inspiring to all you beautiful faceless drones in the dark out there, but I just got and instant message from Spankme182, and it's a sizzler! Bye bye!
family_guy_host: Thanks, Stewie.
family_guy_host: Good night everyone and thanks for being here.
family_guy_host: Check out the Family Guy on Fox.com

pi_8277196
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:16 schreef Misanthroopia het volgende:
Jammer dat ze in de states gestopt zijn met het maken van deze serie... er zit een stuk intelligentere humor in dan in the simpsons.
hahahahahahahahaha

Oh wait, you're being serious.. let me laugh even harder

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

pi_8277552
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 18:37 schreef CaptainCab het volgende:

[..]

hahahahahahahahaha

Oh wait, you're being serious.. let me laugh even harder

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Tsja, ik kan me er toch wel redelijk in vinden. Na afloop van iedere Family Guy aflevering heb ik zoveel pijn in m'n buik van het lachen, dat ik gewoon ff bij moet komen.

Bij de Simpsons lig ik ook in een scheur, maar lang niet zo erg als bij Family Guy. Het is een kwestie van smaak denk ik. Ik vind de Simpsons vooral leuk om de fantastische personages die bedacht worden. Dat kun je niet bij Family Guy terug vinden. Die leunen vooral op stereotyperingen (ook leuk hoor, daar niet van ). Echter, de hilarische flashbacks en het belachelijk maken van sitcoms en andere beroemdheden bij FG is ongekend!

Overigens vind ik wel dat de makers van The Simpsons meer credit verdienen dan de makers van Family Guy. Het is ongeloofelijk knap om na 10+ seizoenen nog steeds zo'n grappig show neer te zetten. Dat had ik de makers van Family Guy wel eens willen zien na doen. Helaas krijgen ze die kans niet!

pi_9756337
15 april komt in de VS de volume 1 dvd uit.. hier zitten de eerste 2 seasons in (28 afleveringen), waarbij er bij 8 eps commentaar wordt geleverd door de maker en een paar gasten die de stemmen inspreken. voordeel van deze set tov de R2 edities is dat je bij de laatste geen commentaar hebt. zijn er nog mensen die deze set hierom gaan aanschaffen? zit er zelf wel over te denken namelijk...
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_10106153
ik heb nu en dan t trotse idee dat ik de enig nederlander ben met de dvd's van de eerste twee seizoenen van family guy in mijn bezit.
bewijs het tegendeel. en we zullen praten, lachen en herrineringen op halen. wat een geweldige tijd staat op ons te wachten wanneer je naar voren treedt

family guy trivia:
wat gaf ted turner als kado aan de wereld?
als je de vraag goed hebt, mag jij de vraag stellen.

pi_10161062
quote:
Op woensdag 30 april 2003 01:01 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik heb nu en dan t trotse idee dat ik de enig nederlander ben met de dvd's van de eerste twee seizoenen van family guy in mijn bezit.
bewijs het tegendeel. en we zullen praten, lachen en herrineringen op halen. wat een geweldige tijd staat op ons te wachten wanneer je naar voren treedt

family guy trivia:
wat gaf ted turner als kado aan de wereld?
als je de vraag goed hebt, mag jij de vraag stellen.

HA! Dacht je echt dat je de enige was? Ik ben ook de trotste bezitter van de 2 DVD's en kan niet wachten op seizoen 3

Antwoord: Als kado aan de wereld had hij de maan een kleurtje gegeven!

Hier ook een leuke:

Wie kwam in plaats van Jesse Jackson het gebed doen?

pi_10241167
Is er nog een speciale plaats waar je die dvd's kan bestellen, of hebben de mensen die de dvd's hebben het gewoon via amerika besteld?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 11:23:57 #87
45089 koston
CTRL + W
pi_10241322
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 16:47 schreef Rickman_ het volgende:

[..]

Wie kwam in plaats van Jesse Jackson het gebed doen?

LaToya Jackson toch?
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_10292214
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:17 schreef Man_Made_God het volgende:
Is er nog een speciale plaats waar je die dvd's kan bestellen, of hebben de mensen die de dvd's hebben het gewoon via amerika besteld?
Ik heb ze via rodisc.nl besteld.
quote:
LaToya Jackson toch?
Yup!

"Rub-a-dub-dub, thanks for the grub. Yay God!"

pi_10292350
Ik heb alle episodes gedownload.. season 1,2 en 3 maar ik wil ze zo snel mogelijk op DVD hebben wat ik vind het echt GENIALE humor
pi_10301971
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 11:26 schreef Rickman_ het volgende:

[..]

Yup!

"Rub-a-dub-dub, thanks for the grub. Yay God!"

Over een kwartiertje hep ik wel een vraag bedacht die jullie moge beantwoorden
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_10302117
Ok, ik hep er een gevonde, hij is best moeilijk en als ie te moeilijk is dan zeg t maar, dan pleur ik er een andere op Hier komt ie:
Hoe heet de school in Quahog waar Chris en Meg op zitten?
Hunter S. Thompson
pi_10302245
Er is maar een naam die ik me kan herinneren ... is het 'James Woods Memorial Highschool'?

Ok, mijn volgende vraag:

Welk bekend tekenfilmfiguur bleek joods te zijn?

pi_10302304
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:
Er is maar een naam die ik me kan herinneren ... is het 'James Woods Memorial Highschool'?

Ok, mijn volgende vraag:

Die is fout Moet ik het echte antwoord posten?
Hunter S. Thompson
pi_10302350

Ja ... ik kan het wel opzoeken, maar dat is flauw. Het was de enige naam waar ik op kon komen. Wat is het?

pi_10302374
"Buddy Cianci Junior High School".

Maar het antwoord op jouw vraag weet ik nie

Hunter S. Thompson
pi_10302394
quote:
Op maandag 3 februari 2003 16:16 schreef Misanthroopia het volgende:
Family Guy is briljant!! Heb alle afleveringen van de vier seizoenen op m'n compie

Alle 4 de seizoenen?!!? Ik heb nu een stuk of 30 afleveringen op me comp, heb nog steeds niet meer kunnen vinden
"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_10305063
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:42 schreef Rickman_ het volgende:
Optimus Prime.
pi_10310250
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 17:47 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Alle 4 de seizoenen?!!? Ik heb nu een stuk of 30 afleveringen op me comp, heb nog steeds niet meer kunnen vinden

Maak je niet druk... er zijn namelijk maar 3 seizoenen! Toen trok Fox de stekker er uit!

Wil je precies weten welke afleveringen er zijn:

http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=1
http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=2
http://www.familyguyfiles.com/episodes.php?season=3

quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:48 schreef Gio het volgende:

[..]

Optimus Prime.

Juistem! Nu mag jij een vraag stellen!
  donderdag 8 mei 2003 @ 23:35:40 #99
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_10310302
een van de beste catroons ever. En het lijkt op geen enkele, maar dan ook op geen ENKELE manier op south park Wie dat zegt heeft serieus een steekje los.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2000 20:11 schreef Squatt het volgende:
19:00 Family Guy
19:30 Futurama
20:00 Simpsons

Super avondje !

donderdag 8 mei 2003 @ 23:36:42 #100
33278 Flaman
GET..ME..OUTTTTT!!`~1!
pi_10310316
intelligenter moet je niet zeggen, das de verkeerde woord keuze maar bij fam. guy moet je zeker vaker doordenken dan bij simpsons. Minder onderbroeken lol
pi_10310439
Ja, er zijn vaker referenties naar andere TV shows, beroemdheden en situaties uit de geschiedenis. Een van m'n favo scenes:

Meg: "Mom, if you're elected for the school board, can you fix it so I win home coming queen?"
Lois: "Ohohohoh honey .............. uhh ... off course I can!"
Lois: "But winning without honor isn't really winning at all ... isn't that right Milly?"

*camera draait vlug naar links, en Milly (van Vanilli) haalt net wat uit de koelkast *

Milly: "No it's just as good! Papapapa papapapa baby!"
Milly: "...."
Milly: "Oh what's the use!?! ... you're right ... "

pi_10424144
Can't Touch Me
  woensdag 4 juni 2003 @ 09:42:29 #103
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_10871670
Family Guy: The Movie

Bikkit.com reports that the cancelled FOX adult animated comedy could be making a comeback. The three-season long show ran on Fox from 1999-2001 but was pulled due to low ratings which weren't helped by an unstable airing schedule - since then however the studio has been very impressed with both the first wave of DVD sales and Cartoon Network re-run ratings, so much so that a direct-to-DVD feature-length new movie is being considered by creator Seth MacFarlane. Seth told Variety that "It's certainly some vindication and a sign that the show is as popular as we always suspected. Fox certainly gave the show more of a chance than a lot of shows would've gotten, and we're indebted to Gail [Berman, Fox Entertainment Chief] for the fact that we even got a third season. But it's also frustrating for everyone who worked on the show. We all felt it was killed before its time". Fox will release a second batch of episodes on disc later this Fall.

* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_10873814
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 09:42 schreef Patch het beste nieuws sinds tijden:
Family Guy: The Movie

Wow! Geweldig. Geeft FOX toch eindelijk toe dat ze misschien wel een foutje hebben gemaakt door Family Guy van de buis te halen. Wisten jullie trouwens dat de klachtenregen die Fox binnenkreeg na het cancelen van Family Guy op no. 2 staat in de ranglijst daar? Toen ze Hawai 5-0 cancelden kregen ze de meeste

Echt super!

pi_11402894
Yeah Family Guy moet gewoon terug .
pi_11742029
dit is zo cool. ik heb eindelijk dat deel gezien uit Behind The Music, wat Brian in een aflevering volledig meepraat. ik vind t altijd zo stoer om zulke dingen te zien. dan ken je de parodie, maar t origineel nog niet.
pi_11898957
jaja morgen is ie uit! family guy dvd 3. besteld bij play en hij is al vanaf de 17e onderweg! woehoe!
pi_11899234
zijn er nog xtra's op die dvd's?
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_11899297
* Ingridh007 l0ves Family Guy!!!!!!!
pi_11899357
quote:
Op zondag 20 juli 2003 22:11 schreef RAM_ het volgende:
zijn er nog xtra's op die dvd's?
Nee! Helemaal niks! Woehoe! wacht..
..
nee das best jammer, de regio 1 versie heeft wel audiocommentaar enzo. misschien dat ik die ooit nog ns koop en de regio 2 versies verkoop
pi_11991492
niemand anders m gekocht?
  vrijdag 25 juli 2003 @ 07:02:38 #112
5260 Stewie
pi_12003115
hmm nope, ik heb inmiddels ALLE afleveringen van kazaa geript... en een ding moet ik toch weer kwijt, ik was echt de ultimate simpsons fan, heb ze vrijwel allemaal gezien, en er is maar 1 conclusie mogelijk :

Family Guy is beter.

there, I said it...

Het is gewoon ietsjes beter aangepast aan de 21ste eeuw...

eindig ik met een goeie Joe-quote:

"You get in there, and you kick that fish's ass !!!"

pi_12003126
Get it oooooooooooon!

Serieus, Family Guy is op zeker de beste serie die ik tot nu toe heb gezien. Ik heb ze ook allemaal stuk voor stuk met de episode listings erbij gedownload en bekeken in goede volgorde. Geweldig gewoon! Ik lag iedere aflevering wel meerdere keren snikkend op de vloer :')

We'll keep on whispering our mantras.
pi_12003476
Nog een paar van m'n favo quote's om dit topic op te fleuren:
quote:
Quagmire: Hey there Gorgeous--how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18?
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is going! Giggity, giggity, gigg-i-ty.
quote:
Doctor: Well Rudolf we finally figured out what makes your nose red
Rudolf: Is it pixy dust or Leprocaun tails?
Doctor: No its a tumor
Rudolf: You mean like a magical christmas tumor?
Doctor: No a malignant tumor the base of which is lodged deep within your brain
Rudolf: Oh... like a happy special-
Doctor: Youre going to die.
quote:
Business Man: So Peter, where do you see yourself in five years?"

In Peter's head: Don't say "doin' your wife," don't say "doin' your wife," don't say "doin' your wife."

Peter: Doin' your. . .son?

quote:
Bob Ross: "Alright, now we're gunna use a fan brush here and-uh-I want you to take some Hunter Green, and we're gunna put a happy li'l bush right down over here in the corner there. And that'll just be our little secret...and if you tell ANYONE that that bush is there, I will come to your house and I will cut you!"
pi_12007741
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 08:43 schreef Rickman_ het volgende:
Nog een paar van m'n favo quote's om dit topic op te fleuren:
[..]

[..]

[..]

[..]

Is er nog nieuws over de show zelf, is er nog een klein kansje dat het doorgaat?
pi_12008540
Vanwege het gigantische succes van de DVD verkoop is men er nu over aan het denken om een direct-to-video speelfilm te maken van family guy!

Dus iedereen: Kopen die DVD's! Wellicht dat Fox toch inziet dat ze een foute beslissing heeft gemaakt om FG van de buis te halen!

pi_12009308
Heb er al 2, de 3e is in bestelling bij play
  zondag 27 juli 2003 @ 23:34:05 #118
61587 Retuobak
My oh my!
pi_12056443
mmmmh welke aflevering is ook alweer met die flashback van Black to the future?
pi_12057030
Btw, weten mensen toevallig de aflevering Road to Rhode island?

Ik kan me echt herinneren dat ik die gezien heb met een scene met Bin laden bij het vliegveld. Dat was voor de ramp enzo...

Maar op de dvd staat ie niet, dus heb ik me het verbeeld of wat?

Hehe, net gekeken op imdb :

quote:
The UK 2nd season DVD set has the Osama Bin Laden scene removed from episode "The Road to Rhode Island
ik lag echt plat toen ik dat stukje zag, beetje lullig van me misschien, maar was zo mooi.

[Dit bericht is gewijzigd door Hermez op 28-07-2003 00:04]

Alsof SM zo lekker is
  maandag 28 juli 2003 @ 09:29:02 #120
61587 Retuobak
My oh my!
pi_12061100
yeah eerst stewie dansen om zijn wapens langs de douane te krijgen en dan zo sarcastisch zeggen I hope Osama bin laden doesn't know the words to blablabla. En dan zie je die gast ook zo dansen
pi_12061372
"I hope Osama Bin Laden doesn't know showtunes."
  maandag 28 juli 2003 @ 14:51:47 #122
61587 Retuobak
My oh my!
pi_12067874
yeah idd
scheet bijna in de broek van het lachen

maarruh niemand weet welke aflevering de black to the future flashback was?

pi_12067958
quote:
Op maandag 28 juli 2003 14:51 schreef Retuobak het volgende:
yeah idd
scheet bijna in de broek van het lachen

maarruh niemand weet welke aflevering de black to the future flashback was?

Dat was aflevering 209: If I'm Lyin' I'm Dyin'
quote:
"Marty, I wanna be your fine sweet ass bitch!"
"Damn!! Brother dot kissed his mama!"
  maandag 28 juli 2003 @ 15:44:45 #124
61587 Retuobak
My oh my!
pi_12069251
thanks rickman

Die scene in Lethal Weapons met basketballen van stewie was ook erg vet imho

*I know you're puttin' that rock from up here, you ain't got no J

-Yo man That's Trippin'

*Brother please, you're the one who's trippin'. Go home cry to your momma, she waitin' for ya

-Now don't make me put my size 13's up your narrow ass

*No sweat, you bring it on bitch. Now how you gonna act!
*pfft bringin' that trash in here, this is my house!

(ofzoiets, ben geen expert in slang )

pi_12069839
quote:
Doctor: Well Rudolf we finally figured out what makes your nose red
Rudolf: Is it pixy dust or Leprocaun tails?
Doctor: No its a tumor
Rudolf: You mean like a magical christmas tumor?
Doctor: No a malignant tumor the base of which is lodged deep within your brain
Rudolf: Oh... like a happy special-
Doctor: Youre going to die.
Geniaal
pi_12106895
Joepie! Vandaag m'n DVD's van seizoen 3 binnen!
pi_12106943
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:39 schreef Rickman_ het volgende:
Joepie! Vandaag m'n DVD's van seizoen 3 binnen!
* NiteSpeed jaloers is.
pi_12106973
*Welcome back to quahog 5 news, and now here's ollie williams with the black weather forcast.

-It's gonna rain!

*thanks ollie

ook masterlijk

pi_12107018
quote:
Brian : Oh my God! They're eating Asian reporter Trisha Takanowa!

Peter : That's crazy! They're just gonna be hungry again in an hour

woensdag 30 juli 2003 @ 09:04:49 #130
52552 FullySedated
in Technicolor ©
pi_12107130
season 3 ruleerd
eyes pop - skin explodes - eveybody dead
pi_12124924
alle seasons roeleren, spijtig dat er niks nieuws word gemaakt :'(
pi_12850425
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 08:49 schreef Retuobak het volgende:
*Welcome back to quahog 5 news, and now here's ollie williams with the black weather forcast.

-It's gonna rain!

*thanks ollie

Erg droog

Stewie had trouwens ook een cameo in de MTV VMA's

pi_12857639
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2000 19:23 schreef Tweek het volgende:
Zijn hier nog andere mensen die deze geweldige serie volgen.
Stewie kicks ass.

En voor de mensen die niet weten waar het over gaat kijk naar fox zondag 18:30 of dl een afl.

Ja heb ze ook allemaal gezien en stewie is egt de leukste!!!!
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:18:21 #134
5260 Stewie
pi_12859217
Victory shall yet be mine !

Heeft iemand nog iets gehoord over die Family Guy Film ??
Misschien kunnen ze met een film zoveel publiciteit halen dat FOX ze wel weer moet gaan uitzenden...

pi_13392577
Er komt ook een Complete Season 1-3 Box Set
Volgens play.com is de release op 10-11-2003
pi_13392648
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:39 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
Er komt ook een Complete Season 1-3 Box Set
Volgens play.com is de release op 10-11-2003
Als het niet te duur is
pi_13394701
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 19:42 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Als het niet te duur is

word m'n eerste DVD aankoop
(heb nog geen stand-alone dvd)
pi_13395705
ik ben bang dat ook op deze geen special features zitten
pi_13396071
hoezo geen special features? Bij de regio1 DVD's zit iig het volgende:

Season 1 & 2 Bonus Features
* Commentaries on Selected Episodes With Series Creator Seth MacFarlane, Executive Producer David Zuckerman, Writers And Cast Members
* Internet Promo Spots
* Behind-The-Scenes Featurette

Season 3 staat iig Once Upon A Weinstein op, de aflevering die niet mocht worden uitgezonden op de Amerikaanse TV

pi_13396438
ja maar niet op de regio 2 zoals je weet. degene die ik heb.
pi_13433466
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 21:35 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ja maar niet op de regio 2 zoals je weet. degene die ik heb.
dan ga ik nog ff door

Region 1 Volume 2 (Season 3) Bonus Features:
* Never-Before-Seen Unaired Episode: "When You Wish Upon A Weinstein"
* Commentaries On Selected Episodes By Series Creator Seth MacFarlane, Producers, Directors, Writers And Cast Members
* 28 Deleted Scenes (Animatics)
* Original Series Pitch (Cut-Down Of Pilot Episode)
* 2 New Features: "Uncensored" And "Series Overview"

dinsdag 13 januari 2004 @ 00:22:07 #142
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_16205659
Iemand een idee hoe ik aan season 3 (region 2) kan komen? Bestel normaal altijd alles bij Bol of Nlstore, maar helaas deze hebben hem niet. Wat nu?
pi_16205675
Family Guy, nostalgie .
  dinsdag 13 januari 2004 @ 00:40:21 #144
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_16206153
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 00:22 schreef Takje het volgende:
Iemand een idee hoe ik aan season 3 (region 2) kan komen? Bestel normaal altijd alles bij Bol of Nlstore, maar helaas deze hebben hem niet. Wat nu?
Family Guy is naar mijn weten niet in nederland uitgebracht, dus je zult hem dan waarschijnelijk uit engeland moeten halen. bijvoorbeeld bij www.play.com wat een zeer goede site is.
  woensdag 14 januari 2004 @ 00:14:24 #145
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_16948599
Zeeeeeer goed nieuws. Vanwege de gigantisch goede verkoop van de DVD's lijkt het erop dat ze de serie nieuw leven gaan inblazen:
quote:
In a sign of the growing importance of DVD sales to Hollywood, 20th Century Fox is considering a plan to resume production of Family Guy, a sometimes crude animated comedy that the Fox network took off the air more than 18 months ago.

As many as 35 new episodes could return in January 2005, marking the first time that a canceled series has been revived based on strong DVD demand and ratings in syndication.

Fox Television Entertainment Group chairman Sandy Grushow said a decision is expected soon and called the series a late-blooming phenomenon that may have aired before its time.

A DVD set of the show's first 28 episodes released in April has sold nearly 1 million copies, making it this year's top-selling TV show and the No. 4 television title ever, according to Video Store magazine. A second collection, of 22 episodes, has sold 520,000 copies. And the series is Cartoon Network's most popular among adults.

Family Guy premiered with a big audience 22 million viewers and some controversy after Fox's 1999 Super Bowl telecast. In the pilot episode, Stewie, a talking toddler with a clipped British accent, was openly contemptuous of his loutish dad and bent on killing his sweet-natured mother in a quest for world domination.

Creator Seth MacFarlane, then 24, wrote scripts, drew characters, provided voices and infused the show with rapid-fire sight gags, a nod to The Simpsons. But ratings faded, and the show ended with a whimper early last year.

The relatively short network run may have helped DVD sales, Video Store's Judith McCourt says. "It really speaks to something that had a following, was cut off network TV, and people said, 'What did I miss?' "

DVD and cable viewers have "created kind of a groundswell that could lead to better ratings" on Fox, Grushow says, although new episodes could end up going directly to Cartoon Network.

A decision to restart the show suggests a reversal from the old TV business model, in which a network hit predicts a profit windfall in syndication. This time, the promise of DVD and syndication gold could justify a show's return even if low network ratings didn't.

But canceled favorites aren't likely to rise from the grave en masse. Family Guy has one major advantage: With no actors and no sets, it can simply be drawn back into existence.

vrijdag 6 februari 2004 @ 17:14:47 #147
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_16948803
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:08 schreef Rickman_ het volgende:
Zeeeeeer goed nieuws. Vanwege de gigantisch goede verkoop van de DVD's lijkt het erop dat ze de serie nieuw leven gaan inblazen:
[..]

Beter!!!!
Blaat
pi_16949562
Zooo echt beterz, werdt tijd ook, ik wil meer meer meer. Family Guy is gewoon vet.

Film komt er ook aan heb ik gehoord

woensdag 11 februari 2004 @ 00:07:03 #149
5260 Stewie
pi_17171789
Mooi!
pi_17174494
eer gister season one dvd gekocht bij vanleest! 24 euro nog wat hopen dat ze nog meer seizoene krijge

JEsus moet je deze fout zien!

http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=344116

[Dit bericht is gewijzigd door RAM_ op 14-02-2004 19:40]

pi_17179603
Family Man, en nog een speelfilm ook? !
pi_17184145
jah heel erg slecht!
pi_17184375
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Family Man, en nog een speelfilm ook? !
Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..

Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..

''Going mental on the Wabbu''
pi_17185231
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 22:59 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..

Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..

oei dat zou kut zijn
pi_17201933
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

oei dat zou kut zijn

Heb jij em besteld dan?
''Going mental on the Wabbu''
pi_17204450
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:11 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Heb jij em besteld dan?

nee ik leef mee
pi_18987869
heeft iemand die boxset van family guy? ik heb m net besteld en de drie seizoenen die ik al thuis heb te koop aangeboden op t internet
pi_18987892
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
heeft iemand die boxset van family guy? ik heb m net besteld en de drie seizoenen die ik al thuis heb te koop aangeboden op t internet
Check. Wat wil je weten ervan?
pi_18987997
zijn de extra's de moeite waard om mn ouwe versies om te ruilen voor de nieuwe? keep in mind, dat ik een familyguy- o-phile ben. ik hoorde dat er o.a. een hoop deleted scenes bij zitten, audio commentaar en een pilot. hoe zijn ze?
pi_18988036
quote:
Op zondag 9 mei 2004 01:26 schreef Astronaut_Jones het volgende:
zijn de extra's de moeite waard om mn ouwe versies om te ruilen voor de nieuwe? keep in mind, dat ik een familyguy- o-phile ben. ik hoorde dat er o.a. een hoop deleted scenes bij zitten, audio commentaar en een pilot. hoe zijn ze?
Ik vind de uncovered DVD erg leuk zelf.
Het is prachtig om Seth Green tijdens de afleveringen commentaar horen te geven, of opeens stewie imiteert. Ze wijzen je ook echt op dingen die je anders niet ziet. De allereerste aflevering was bijvoorbeeld érg slecht, als je erop let. (Gekke tongbewegingen, Brian die écht als een hond zit.)

Dus ja, ik vind het de moeite waard .
pi_18988058
oke dan, wilde ik even weten. bedankt!
pi_18988071
Your welcome.
pi_19613107
Wordt family guy nog ergens uitgezonden want ik kan het nergens meer vinden. De laatste keer was op net 5 ofzo maar dat is ook al weer een tijd geleden

weet iemand dat misschien of moet ik ook gewoon die dvd's kopen?
pi_19613962
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 12:48 schreef kultivate het volgende:
Wordt family guy nog ergens uitgezonden want ik kan het nergens meer vinden. De laatste keer was op net 5 ofzo maar dat is ook al weer een tijd geleden

weet iemand dat misschien of moet ik ook gewoon die dvd's kopen?
net5 (volgens mij) heeft het inderdaad een tijdje uitgezonden 's middags rond half 5. Prachtig tijdstip natuurlijk voor een serie waar de gemiddelde 10-jarige vrij weinig van snapt. Ik denk ook dat het daarom van de buis is gehaald, en dus zul je inderdaad die boxen moeten kopen...
pi_19615284
Ik heb al een aantal afleveringen gedownload met kazaa maar dan ga ik toch maar ff van die boxen aanschaffen
pi_19615374
Ik zit nu alleen ff te zoeken bij bol.com en free record shop maar daar hebben ze de box niet. Weet iemand misschien waar ze die boxen wel verkopen?
pi_19616901
http://www.amazon.co.uk/e(...)2025%26link_code=xm2

Wel prijzig overigens. Maar ja, dat kost hij evengoed bij Play.com
pi_19627533
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:46:31 #172
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_20987284
Hoeveel seizoenen zijn er hier nou van? En maken ze er nog, of moet het echt plaatsmaken voor de grootste rip-off American Dad
pi_20987425
Zijn er 3 van, maar volgend jaar gaat de serie weer een herstart beleven voor zover ik weet.
  zondag 1 augustus 2004 @ 11:15:39 #175
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_20987449
Er zijn in totaal 3 seizoenen, maar ik heb gehoord dat er plannen liggen voor een vierde. Dit is echter allemaal verre toekomst.
pi_20996118
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Takje het volgende:
Er zijn in totaal 3 seizoenen, maar ik heb gehoord dat er plannen liggen voor een vierde. Dit is echter allemaal verre toekomst.
Ze gaan eerst die stomme nieuwe lanceren vermoed ik dan. American Dad. De regelrechte FG rip-off
  zondag 1 augustus 2004 @ 20:14:33 #177
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_20996259
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 20:07 schreef Flying het volgende:
American Dad. De regelrechte FG rip-off
Het is van dezelfde gozer, gast.

Futurama is toch ook geen Simpsons rip?
Ik ga naar huis.
pi_21556257
Death is a Bitch blijft een geniale aflevering .
pi_21556392
Op http://www.fox.com/familyguy/ staan trouwens wat leuke behind the scenes filmpjes

[ Bericht 28% gewijzigd door -Mk- op 26-08-2004 14:21:59 ]
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:17:31 #180
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_21658110
Thanks for the tip!
pi_21659383
Ja echt grappig om te zien hoe hij die stem inspreekt
pi_22079395
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:

#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
  maandag 20 september 2004 @ 13:53:24 #183
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_22080309
Dat klinkt al hoopvol :-D
The Light Is Leaving Us All
pi_22090422
Wanneer komt de DVD in Nederland uit?
pi_22131675

er zou toch een family guy film komen? gaat die nog door?
pi_24203260
Is family guy ergens op tv nu of moeten we het doen met de dvd's?
pi_24203993
We moeten het doen met de DVD's
Victory is mine!!
pi_24208121
quote:
Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef -Mk- het volgende:
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:

#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
wanneer komen die uit?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 14:50:24 #189
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24669518
quote:
Monday January 17, 2005

Premiere Date Confirmed

The premiere date for the new season of Family Guy has finally been confirmed. No more “FOX 2005” for us. Oh no, we have a date AND a time. The season premiere of Family Guy season 4 will take place on Sunday, May 1st 9/8c on FOX. Mark your calendars and buckle up… only 104 days to go!

# posted by THE BARON @ 9:01 a.m.
vreugde dans doet en begint met dagen aftellen
pi_24702484
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef Tweek het volgende:

[..]

vreugde dans doet en begint met dagen aftellen
Kun jij Fox ontvangen dan
pi_24703451
Nee maar minder als 24 uur later kunnen de meeste mensen de ep al hebben
pi_24770342
Bij Rodirect kost een seizoen ¤ 41,99
Comfortably numb
  donderdag 27 januari 2005 @ 00:20:00 #193
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_24770968
quote:
Op zondag 23 januari 2005 11:52 schreef RAM_ het volgende:
Nee maar minder als 24 uur later kunnen de meeste mensen de ep al hebben
pi_26456627
die nieuwe aflevering is weer ouderwets goed
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:35:55 #195
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_26456752
Hij was heerlijk.
Ik ga naar huis.
pi_26457043
Hehe, grappig als ie alle geannuleerde FOX shows opnoemt
  Moderator zaterdag 23 april 2005 @ 19:46:43 #197
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_26459276
Posts over downloaden worden verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_26460493
Hij was idd leuk. het was wel raar om weer een nieuwe ep te zien!
pi_26460529
heel raar, maar wel een leuke alfevering...
(en met dat raar refereer ik dus richting dat het vreemd is een nieuwe ep te zien)
You can't blame yourself for what gorilla's did
pi_26471812
1 mei gaat het weer van start

Komt het nou weer op FOX in de States of is het overgekocht?
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 13:17:21 #201
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_26471853
Ik vond de nieuwe aflevering echt hilarisch...en ook lekker grof. Eigenlijk heel on-Amerikaans dus.
pi_26472056
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Mike het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering echt hilarisch...en ook lekker grof. Eigenlijk heel on-Amerikaans dus.
gewoon family guy dus.
pi_26474415
Hij was dit keer wel heel wat grover dan eerst.

Ik heb echt genoten Hilarische comeback episode
  zondag 24 april 2005 @ 15:50:38 #204
93859 joogdepoog
you there, cut my milk!
pi_26475588
the passion of the christ 2
crucify this!!

with chris tucker, and jim cazi... cavi... the guy from the last film
"Ik moet je iets becanon, wat ik eerder nikon, maar je bent mijn sony"
  maandag 25 april 2005 @ 10:08:01 #205
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho