JEsus moet je deze fout zien!
http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?ProductID=344116
[Dit bericht is gewijzigd door RAM_ op 14-02-2004 19:40]
quote:Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..
Op zaterdag 14 februari 2004 20:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Family Man, en nog een speelfilm ook?!
Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..
quote:oei dat zou kut zijn
Op zaterdag 14 februari 2004 22:59 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Family Man is ook een speelfilm. Zoek eens op Nicolas Cage of Tea Leoni op IMDB..
Zie nu op imdb dat er ook 2 oudere series bestaan die Family Man heten, hoeft dus niet perse een fout te zijn, alleen dat speelfilm dan misschien..
quote:Heb jij em besteld dan?
Op zaterdag 14 februari 2004 23:28 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
oei dat zou kut zijn
quote:nee ik leef mee
Op zondag 15 februari 2004 19:11 schreef Together-Alone het volgende:[..]
Heb jij em besteld dan?
Check. Wat wil je weten ervan?quote:Op zondag 9 mei 2004 01:16 schreef Astronaut_Jones het volgende:
heeft iemand die boxset van family guy? ik heb m net besteld en de drie seizoenen die ik al thuis heb te koop aangeboden op t internet
Ik vind de uncovered DVD erg leuk zelf.quote:Op zondag 9 mei 2004 01:26 schreef Astronaut_Jones het volgende:
zijn de extra's de moeite waard om mn ouwe versies om te ruilen voor de nieuwe? keep in mind, dat ik een familyguy- o-phile ben. ik hoorde dat er o.a. een hoop deleted scenes bij zitten, audio commentaar en een pilot. hoe zijn ze?
net5 (volgens mij) heeft het inderdaad een tijdje uitgezonden 's middags rond half 5. Prachtig tijdstip natuurlijk voor een serie waar de gemiddelde 10-jarige vrij weinig van snapt. Ik denk ook dat het daarom van de buis is gehaald, en dus zul je inderdaad die boxen moeten kopen...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:48 schreef kultivate het volgende:
Wordt family guy nog ergens uitgezonden want ik kan het nergens meer vinden. De laatste keer was op net 5 ofzo maar dat is ook al weer een tijd geleden
weet iemand dat misschien of moet ik ook gewoon die dvd's kopen?
Ze gaan eerst die stomme nieuwe lanceren vermoed ik dan. American Dad. De regelrechte FG rip-offquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Takje het volgende:
Er zijn in totaal 3 seizoenen, maar ik heb gehoord dat er plannen liggen voor een vierde. Dit is echter allemaal verre toekomst.
Het is van dezelfde gozer, gast.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:07 schreef Flying het volgende:
American Dad. De regelrechte FG rip-off![]()
wanneer komen die uit?quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef -Mk- het volgende:
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:
#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
vreugde dans doet en begint met dagen aftellenquote:Monday January 17, 2005
Premiere Date Confirmed
The premiere date for the new season of Family Guy has finally been confirmed. No more “FOX 2005” for us. Oh no, we have a date AND a time. The season premiere of Family Guy season 4 will take place on Sunday, May 1st 9/8c on FOX. Mark your calendars and buckle up… only 104 days to go!
# posted by THE BARON @ 9:01 a.m.
Kun jij Fox ontvangen danquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:50 schreef Tweek het volgende:
[..]
vreugde dans doet en begint met dagen aftellen
quote:Op zondag 23 januari 2005 11:52 schreef RAM_ het volgende:
Nee maar minder als 24 uur later kunnen de meeste mensen de ep al hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |