gewoon family guy dus.quote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Mike het volgende:
Ik vond de nieuwe aflevering echt hilarisch...en ook lekker grof. Eigenlijk heel on-Amerikaans dus.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Spideyman het volgende:
Robot Chicken van dezelfde makers is als die van Family Guy?
Der is al een tijdje de eerste aflevering van te vinden, en het lijkt sterk op family guy.quote:Op zaterdag 30 april 2005 11:34 schreef Keano het volgende:
Zou dat American Dad eigenlijk wat zijn?
Hoorde dat het vooral een slappe rip-off van Family Guy was
I could have assasinated you!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:27 schreef nietzman het volgende:
De tweede aflevering van American Dad is ook best goed.
Hij kwam wat langzaam op gang maar daarna vond ik de grappen harder/absurder dan de eerste ep.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:18 schreef Spideyman het volgende:
Persoonlijk vind ik s04e02 over de hele ietsje minder dan de eerste. Wel weer enkele hilarische grappen!
Blijft het trouwens bij 13 episodes dit seizoen?quote:Op maandag 20 september 2004 13:13 schreef -Mk- het volgende:
The official Fox Family Guy website has released the names of the first 13 episodes of the new season. They are as follows:
#4ACX01 - North by North Quahog
#4ACX02 - Fast Times at Buddy Cianci High
#4ACX03 - Don't Make Me Over
#4ACX04 - Blind Ambition
#4ACX05 - Stewie B. Goode (Part I)
#4ACX06 - Bango Was His Name Oh (Part II)
#4ACX07 - Stu & Stewie's Excellent Adventure (Part III)
#4ACX08 - The Cleveland-Loretta Quagmire
#4ACX09 - Petarded
#4ACX010 - Brian the Bachelor
#4ACX011 - 8 Simple Rules for Buying My Teenage Daughter
#4ACX012 - Breaking Out Is Hard to Do
#4ACX013 - Model Misbehavior
Ik dacht dat hij in dat papieren wc-bril-houdertje (of hoe zo'n ding dan ook mag heten) zou zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Ben ik overigens de enige die verwachte dat Quagmire IN the wc zou zitten?
waar denk je dat iedereen in dit topic het over heeft?quote:Op woensdag 18 mei 2005 06:49 schreef Speth het volgende:
MY WIFE IS VERY ILL!
Ultra-grappige tekenfilm inderdaad... Hoewel ik FG eerder een getekende sitcom zou noemen.
Wordt seizoen 4 (het echte seizoen 4 dus, seizoen 3 eindigt bij viewer mail) al uitgezonden?
Over een kip, maar dat kan ook op seizoen 2 episode 2 slaan, of die andere aflevering waarbij Peter's mexicaanse achterneef met een haan vecht..quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar denk je dat iedereen in dit topic het over heeft?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:45 schreef Speth het volgende:
[..]
Over een kip, maar dat kan ook op seizoen 2 episode 2 slaan, of die andere aflevering waarbij Peter's mexicaanse achterneef met een haan vecht..
Maar heb ze in de tussentijd al gevonden en gedownload.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:35 schreef wolfrolf het volgende:
Peter: Oh Meg, honey. I always thought you were beautiful just the way... Hahaha...ohohoh. Oh, God... couldn't do that with a straight face. Haha... Oh... welcome to the family, sweetheart. Chris, go burn all of Meg's old pictures.
[afbeelding]
Uit het nieuwsbericht begrijp ik dat de film voor DVD release gemaakt wordt.. Geen probleem dus..quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:53 schreef Spideyman het volgende:
Seizoen 4 is toch een stuk minder dan voorgaande drie. Stewie is lang niet meer zo briljant en into werelddominatie, de flashbacks zijn een stuk minder origineel, minder harde grappen en het wordt allemaal wat meer van hetzelfde. Ik heb dan ook zo m'n twijfels of die film wel leuk gaat worden aangezien die ook nog eens voor een breed publiek moeten worden geschreven.
Maar blijven kijken doe ik natuurlijk wel
I hope soquote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:31 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Uit het nieuwsbericht begrijp ik dat de film voor DVD release gemaakt wordt.. Geen probleem dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:46 schreef Mike het volgende:
Grappig, ik vond episode 5 juist een van de beste afleveringen ooit...misschien wel de beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]Wat interesseren mij die relaties nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
Harde grappen zijn natuurlijk uitermate tof, alle andere afleveringen van Episode 4 vond ik zowaar nóg beter dan de drie voorgaande seriesquote:Op zondag 19 juni 2005 22:52 schreef Mike het volgende:
[..]
Wat interesseren mij die relaties nou?Het waren af en toe ijzersterke grappen en ook behoorlijk hard...zeker voor Amerikaanse begrippen. Ik had juist verwacht dat jij dat wel zou kunnen waarderen.
http://familyguy.armygrade.com/media/Song/Family_Guy_-_Rock_Lobster.mp3quote:Op zondag 19 juni 2005 22:57 schreef NiteSpeed het volgende:
*Gitaar stemt*
We were at the beach
Everybody had, matching towels
Somebody went under a dock
and there they saw a roooock
But it wasn't a rock
it was a rock lobster!
Róck Lób-stáh!
OMG, geniaalquote:Op zondag 19 juni 2005 23:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://familyguy.armygrad(...)y_-_Rock_Lobster.mp3
Die was goedquote:
Ja, whehehhe.quote:Op maandag 20 juni 2005 22:08 schreef search64 het volgende:
Biblefight!
En ook mooi dat onder de retards nog creationists staan.
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 13:12 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo bewolkt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |