Knul, ik heb vrijwel vanaf m'n geboorte in een 1-ouder-gezin geleefd dus ik denk dat het tijd is om weer terug te gaan naar je sociale isolementquote:Op donderdag 17 maart 2011 21:36 schreef Kloonhommel het volgende:
Ja, geweldig hoe snel jij dingen oppikt. Met jou is urenlang praten niet nodig.
Hetgeen ik op doelde toon je met deze post weer even piekfijn aan knullie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat je nou wilt zeggen, probeer je te zeggen dat ik als 12 jarige maar met 16 jarigen of zo moest omgaan want ik moet elke dag thuis zijn want anders houdt papa niet van me?
Ik ook, en dus? Wat wil je nou ermee zeggen? Dat jij in een eenoudergezin kon overleven moeten de internaten maar dicht want ja, "Kasta had het niet nodig" en anders houden je ouders niet van je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Knul, ik heb vrijwel vanaf m'n geboorte in een 1-ouder-gezin geleefd dus ik denk dat het tijd is om weer terug te gaan naar je sociale isolement.
Heeft Kasta na al die jaren op dit forum nou nog niet genoeg foksters geneukt en gefotografeerd? Struint hij nu ook datingsites af? Is er op het callcentre niets meer te neuken?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hetgeen ik op doelde toon je met deze post weer even piekfijn aan knullie.
Nou ja ik ben daar heel simpel in . Dat je al in die situatie komt zegt al iets over de persoon.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Mensen die anderen veroordelen zonder te weten of te begrijpen hoe de situatie is weten ook niet hoe de wereld in mekaar steekt en is mijn mening.
Op rp zitten leukere mensen, maar contact leggen is moeilijker op rp. Relatiematchingtechnisch is paiq een beter product en rp heeft het monopoly voornamelijk door reclame.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:41 schreef edraket31 het volgende:
Ik zit een beetje rond te neuzen op RP en Lexa en krijg de indruk dat RP populairder is.
Sowieso lijkt me het "aanbod" beter/leuker.
Is die veronderstelling juist?
Je hebt geen eyeopeners op paiq idd, gelukkig maar want dat leidt jullie vrouwen alleen maar af. Bij directe invloed veranderen vrouwen in engelen, bij langzame correspondentie in egocentrische monsters.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:58 schreef Seven. het volgende:
Nadeel van paiq is wel trouwens, alles is er gericht op korte berichtjes. Geen lange verhalen typen en noem maar op.
You don't sayquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik associeer dominantie met 'klootzak'. Dat is wel een valkuil in deze, dat ik hem op basis daarvan niet zou durven vertrouwen. Maar toch zegt mijn verstand dat dit een man is die weet wat hij wil, maar dat ik in de praktijk veel meer van hem zou accepteren dan hij van mij. Hij vindt holebi's onnatuurlijk en ik ben openlijk biseksueel. Hij spreekt geen Nederlands en zelfs geen Engels. Er zitten nogal wat haken en ogen aan.
Nou ja, nu weet ik dat er veel schuilgaat achter die knots dus de devaluatie mag niet baten.
In het Frans, gaat redelijk OK wel. Maar sommige nuances mis ik nog wel. Ik heb in de liefde het liefst Engels, maar Duits of Frans zal wel lukken. De basis is goed genoeg en kan ik bijleren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
You don't say!! Hoe hebben jullie dan zitten communiceren, in het Duits?
Nadat dat knuz-contact Marloes Poes had geblokkeerd heeft dat wijf een nieuw profiel aangemaakt en is haar weer lastig gaan vallen met onderstaand verhaal.quote:Ja, en nu? Dit weet ik toch allemaal al, ********* heeft me allang verteld dat jij haar lastigvalt.
Wat een kuthoer, ze verandert gewoon m'n mailtjes.quote:Hoi *******,
Blokken heb je niks aan als ik gratis zo weer een profiel kan aanmaken met andere naam. Ik heb je bericht doorgezet naar Silenus dus die date zit er niet meer voor je in. Dat krijg je ervan als je mij boos maakt.
Hierbij complete mailverslagen van Silenus en mij. Ik zou vooral tijden vergelijken wanneer hij mij wel mailde en jou niet. Je kan wel stoer lopen doen maar hij moet jou toch niet, onzeker meisje. Lees de eerste zin maar hieronder.
Op 17 maart 2011 17:11 schreef <naam Silenus ><**********8@gmail.com> het volgende:
Ja, en nu? Ze stelt toch niks voor, is gewoon om mijzelf even bezig te houden.
Hate to say I told you so.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Silenus het volgende:
Wat die ongelofelijk doortrapte hoer van een Marloes Poes nu weer heeft gedaan.Ik had jullie gisteren verteld (en laten zien) dat zij me het mailtje van dat knuz-contact naar me doorstuurde.
Als reactie daarop had ik nog gestuurd:
[..]
Nadat dat knuz-contact Marloes Poes had geblokkeerd heeft dat wijf een nieuw profiel aangemaakt en is haar weer lastig gaan vallen met onderstaand verhaal.
[..]
Wat een kuthoer, ze verandert gewoon m'n mailtjes.Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Silenus het volgende:
Wat die ongelofelijk doortrapte hoer van een Marloes Poes nu weer heeft gedaan.Ik had jullie gisteren verteld (en laten zien) dat zij me het mailtje van dat knuz-contact naar me doorstuurde.
Als reactie daarop had ik nog gestuurd:
[..]
Nadat dat knuz-contact Marloes Poes had geblokkeerd heeft dat wijf een nieuw profiel aangemaakt en is haar weer lastig gaan vallen met onderstaand verhaal.
[..]
Wat een kuthoer, ze verandert gewoon m'n mailtjes.Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Krijg ik dit terug.quote:Ga je nu ook nog mijn mailtjes die ik naar jou stuur veranderen en naar haar doorsturen? Haha, ongelofelijk...hoe diep kun je zinken?
Maak jezelf nou niet zo belachelijk. En zoek psychische hulp, want je hebt overduidelijk wat problemen in je hoofd. Als ik je ooit wat heb aangedaan, sorry, maar het was oprecht niet m'n bedoeling om je te kwetsen. Ik hoop dat je wat met m'n advies doet, want je begrijpt hoop ik zelf ook wel dat je nu nogal kinderachtig bezig bent. En dan druk ik me nog vrij netjes uit..
Ik heb volgens mij echt ooit met Cruella de Vil gedate ofzo, wat een psycho.quote:En nu? Nu heb ik bereikt wat ik wilde. Als ik jou niet kan krijgen dan ****** ook niet. Jou kan ik niet overtuigen om niet met haar te daten maar ******** kan ik wel overtuigen. Dus dikke pech Silenus, ook al is het volgens mij een onzeker meisje, oprecht en lief is zij wel te noemen, kans weg!
Je hebt een fan!! Je bent nu officieel een beroemdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:10 schreef Silenus het volgende:
Had dit teruggestuurd een half uur geleden:
[..]
Krijg ik dit terug.
[..]
Ik heb volgens mij echt ooit met Cruella de Vil gedate ofzo, wat een psycho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |