abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:13:56 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162802
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:14:10 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162819
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat was hele bizarre shit achter Z. Pepperspray spuitende agenten. Arrestant bont en blauw geslagen. Hoog oplopende gemoederen. En dat alleen maar, omdat een medewerker van de catering kutkakkerlakken zei.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:21:53 #3
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163456
quote:
Van Geel en Gudde spreken elkaar tegen

Martin van Geel ontkent met klem dat hij al bezig is met zijn werk als technisch directeur van Feyenoord terwijl hij op dit moment bij Roda JC nog algemeen directeur is. De 50-jarige Brabander doet dat op de website van de Limburgse club.

Daarmee spreekt Van Geel algemeen directeur Eric Gudde tegen. Hij liet enkele weken geleden weten dat Van Geel nu al veel (vrije) tijd in de Rotterdamse club steekt. Volgens Gudde gebeurt dat in een soort technisch platform. Van Geel zegt op de website rodajc.nl iets heel anders: Ik kan er niet duidelijk genoeg over zijn, tot de laatste dag van deze competitie is er voor mij maar één club en dat is Roda JC Kerkrade. Daar zet ik me met ziel en zaligheid voor in en zij gaat voor mij boven alles.'

Bij Roda JC is men niet blij met de houding van Van Geel. Clubman Nol Hendriks heeft zich met name geërgerd aan zijn gedrag tijdens Feyenoord-NAC. Van Geel zat tijdens dat duel op het ereterras tussen de huidige directie-leden van de Rotterdamse club en stak zijn blijdschap na de 2-1 overwinning niet onder stoelen of banken. Van Geel zegt dat hij niet juichde in de Kuip. Formeel heeft hij daar gelijk in, maar alleen zijn aanwezigheid al was ongepast vinden velen, omdat Feyenoord met onder meer Roda JC strijdt om een plek in de play-offs voor Europees voetbal.

Komende zondag staan beide clubs in Kerkrade tegenover elkaar. Daarom zat Roda-trainer Harm van Veldhoven afgelopen zondag drie rijen voor Van Geel om de aanstaande tegenstander te analyseren. Volgens de Limburgers had het Van Geel gesierd als hij naast z'n trainer was gaan zitten.
quote:
Feyenoord eist onderzoek naar 'City'

Feyenoord wil een onderzoek instellen naar de handelswijze van de Engelse club Manchester City en naar zaakwaarnemer Soren Lerby. De Rotterdammers zijn het zat dat voor de zoveelste keer een talent vanuit Engeland wordt weggehaald.

Manchester City staat op het punt de 16-jarige jeugdinternational Karim Rekik een 4-jarig contract aan te bieden. Feyenoord is van mening dat de club uit de Premier League de FIFA-regels overschrijdt. Verder heeft Feyenoord de KNVB per brief gevraagd om actie te nemen tegen de zaakwaarnemer van Rekik, Soren Lerby.

De Deen, die werkt voor Essel Sports Management, zou volgens Feyenoord al voor de zestiende verjaardag van Rekik de belangen hebben verdedigd van de Feyenoorder en volgens het FIFA-regelement mag een speler van 15 geen zaakwaarnemer hebben. Verder zou Rekik dus al zijn gepolst door 'City', terwijl hij nu nog speelt in Rotterdam.

Onlangs heeft Feyenoord Rekik een eerste contract aangeboden, maar de verdediger uit de B1 en Lerby zijn daar niet op in gegaan. Feyenoord is de laatste jaren meerdere jeugdspelers kwijtgeraakt aan clubs uit de premier League. Kyle Ebicilio, Jeffrey Bruma en Nathan Ake gingen Rekik voor. Tegenover het mogelijke vertrek van Rekik staat het langere verblijf van jeugdspeler Joey Sleegers. De 16-jarige jeugdinternational tekende een contract voor drie jaar.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:25:55 #4
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163750
quote:
Fer toont begrip voor keuze Been

Feyenoorder Leroy Fer heeft begrip voor de keuze van trainer Mario Been om hem op de bank te laten zitten, nu het basiselftal zonder hem al drie duels ongeslagen is. "Ik heb er begrip voor, al wil een voetballer wel altijd spelen," zegt Fer tegenover RTV Rijnmond. "Ik heb drie jaar lang nooit op de bank gezeten. Maar ik ben er drie maanden uit geweest met een blessure en toen ik terugkwam begon het te lopen," vertelt Fer.

De middenvelder heeft al een gesprek gehad met zijn trainer over de huidige situatie waarin hij zit: "Twee weken terug hebben we een gesprek gehad waarin hij (Mario Been red.) eerlijk heeft aangegeven dat het nu staat en dat hij nu niet hoeft te wisselen. We pakken nu de punten en daar moet je begrip voor hebben. De trainer heeft ook gezegd dat ik wel gewoon goed train en klaar moet staan voor wanneer hij mij nodig heeft."

Vanwege zijn plek op de bank bij het eerste elftal maakt Fer de laatste weken zijn minuten in het beloftenelftal van Feyenoord, waar ook veel spelers van Excelsior rondlopen in het kader van de samenwerking tussen beide Rotterdamse verenigingen. "Je leert elkaar wel kennen als je een aantal wedstrijden met de beloften hebt meegedaan," vertelt Fer over de situatie in de kleedkamer.

"Het spreekt nu voor zich, maar in het begin was het wel even wennen. Vier weken geleden kwam ik voor het eerste bij het tweede elftal en zat ik tussen spelers van Excelsior die ik niet ken. Maar als je daarna gewoon met elkaar gaat voetballen, dan komt het wel goed. Deze constructie hoort ook wel bij deze tijd.''
quote:
Wijnaldum twijfelgeval voor uitduel bij Roda JC

Het is twijfelachtig of Georginio Wijnaldum zondag met Feyenoord in actie kan komen tegen Roda JC. De middenvelder verzwikte tijdens de wedstrijd tegen NAC Brada afgelopen weekeinde zijn enkel. Wijnaldum sluit op zijn vroegst vrijdag aan bij de groepstraining.

Stefan de Vrij mist het uitduel in Kerkrade zondag sowieso. De verdediger kreeg tegen NAC Breda zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is daardoor automatisch voor een duel geschorst.
Fer + Bahia in de basis?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:55:29 #5
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94166207
*O* Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:50:09 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94170776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_94173541
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Denk je ? :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:58:47 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94177252
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
2000 light years from home
pi_94177271
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
Haha je ziet gewoon hetzelfde als mij. Geniale ME'er. :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177287
Deze over Marco Bakker is ook :X _O-

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177406
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:32:22 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94178541
Spreekkoren horen er bij. Schelden, beledigen en zelfs "racisme" of "anti-semitisme" vind ik ook zo'n ramp niet. Ieder mens met een beetje verstand kan dat in de context plaatsen en hoeft er dus geen aanstoot aan te nemen. Een Feyenoorder heeft niet specifiek een hekel aan iemand die in een klein stukje grond 3500 km verderop z'n vaderland kent, en als je daar toch om huilt kun je als Calimero zijnde beter eens in de spiegel kijken. Voor de spreekkoren over Van Gaal's vrouw echter schaam ik me plaatsvervangend heel diep als Feyenoordsupporter. Zoiets hoort absoluut niet in de sport thuis.
pi_94178586
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.

Overigens komt dat van 2 kanten. De bombardementsvestjes liggen in amsterdam alweer klaar voor de bekerfinale tegen notabene Twente. Schijt aan.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:42:43 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178605
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.
Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:48:20 #16
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178655
Over dar Van Gaal-incident:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Ik mag Louis ook niet, maar zoiets laags doe je gewoon niet.
pi_94178661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:52:16 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178690
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Dat is echt niet vergelijkbaar.
pi_94178698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Menu_69 het volgende:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:53:54 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178705
Absoluut niet, de spreekkoren met Van Gaal waren veel persoonlijker en gerichter.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:55:30 #21
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178727
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen. En ieder weldenkend mens snapt wel dat het dan ook zeer kwetsend was destijds.
pi_94178729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is echt niet vergelijkbaar.
Ga maar hier in het FC Twente-topic vragen. Die gasten haten Feyenoord naast die steekpartij grotendeels ook door dat gedoe met die vuurwerkgeluiden. Omdat sommigen van hun mensen hebben verloren in de vuurwerkramp.

Waarom zou dat minder erg zijn dan het gedoe rondom die V Gaal?
Groetjes, Ezio.
pi_94178742
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen.
Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.

Laatste jaren valt het trouwens reuze mee vergeleken met eind jaren 90.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:02:28 #24
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178770
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.
Het zou pas een beetje vergelijkbaar zijn als ze hem daar bij de lokale voetbalvereniging op een schandalige wijze aan zouden herinneren, wanneer ze dat wisten van zijn broers. Het wordt pas echt kwetsend als het heel direct op de persoon gericht is, zoals destijds bij Van Gaal. Maargoed jij kon er hard om lachen, dus wellicht voel je dat verschil niet zo aan.
pi_94178860
Spreekkoren tegen V Gaal 15 jaar geleden die nog niet eens gelogen waren.
Is maar waar je je druk om maakt.
Groetjes, Ezio.
pi_94179565
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
:')

Het is gewoon jammer dat het vaak alleen maar kwetsend is (wat zinloos is, want de tegenstander boeit het echt niet). Ludieke spreekkoren zijn veel leuker. Of gewoon het Hand in Hand, maar dat kon er zondag niet af, i.t.t. verwensingen aan het adres Leonardo en Lurling.
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:39:51 #27
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94179756
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Menu_69 het volgende:

Amen!

Beetje jennen prima maar er zijn grenzen en daar gaat men hier ver overheen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:42:04 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94180529
Dat met Van Gaal vond ik ook een stap te ver gaan trouwens, het gekanker in het stadion is dan wel 'normaal' bevonden en geaccepteerd in de regio, om bewust iemand te kwetsen die dusdanig persoonlijk leed meemaakt, d.m.v dergelijke spreekkoren gaat mij te ver.
Dat met Kluivert, Bakker, Lurling en co heb ik dan weer geen enkel probleem mee, die hebben het er zelf naar gemaakt en zullen er ook best door geraakt worden, maar zijn zelf verantwoordelijk voor die gebeurtenissen.
Al moet ik daarbij zeggen, mocht een van hun in een dergelijke situatie zitten als Van Gaal destijds zal ik dergelijke spreekkoren ook niet aanhalen.

Beetje dubbele moraal, maar mensen die al in de hoek zitten waar de klappen vallen hoef je niet KO te slaan als ze al wankelen.
pi_94185723
quote:
'Uitpubliek weer stapsgewijs bij Klassieker'

De supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax hebben samen een voorstel klaar liggen om weer uitpubliek toe te laten bij de Klassieker. De bedoeling is dat volgend seizoen de eerste uitsupporters weer toegang hebben tot de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De laatste keer dat de Klassieker is gespeeld met uitpubliek is twee jaar geleden. Momenteel wordt er door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, Eberhard van der Laan en Ahmed Aboutaleb geëvalueerd of het mogelijk zou zijn om in de toekomst weer uitpubliek toe te laten. Met dit plan hopen de supportersverenigingen mee te denken naar een passende oplossing.

Vooralsnog is het een voorstel, maar binnenkort wordt het aan de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdammer aangeboden. Om alle betrokken partijen te laten wennen aan de uitsupporters stellen de initiatiefnemers voor om te beginnen met 800 supporters. Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord denkt door middel van de Voetbalwet en de combiregeling het risico op ongeregeldheden te verminderen.

Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
pi_94186054
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Goede zaak.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_94187521
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

quote:
Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
pi_94187926
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

Alleen in 2005 is het flink misgegaan, als ze daarna maatregelen hadden genomen had ik het nog wel kunne begrijpen maar na die wedstrijd is er toch niets noemenswaardigs meer gebeurd ?
pi_94187978
rijnmond :

quote:
Trindade de Vilhena tekent bij Feyenoord

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Tonny Trindade de Vilhena. Het contract zal op 1 juli 2011 ingaan en zal hem drie jaar aan Feyenoord verbinden. De 16-jarige moet alleen nog medisch gekeurd, maar wanneer dat gebeurt is zal hij zijn handtekening zetten.

Joey Sleegers tekende eerder deze week al een profcontract bij de Rotterdammers. Terence Kongolo en Jean-Paul Boëtius gingen Sleegers en Trindade de Vilhena eerder ook al voor. De talenten maken deel uit van het jeugdelftal Excelsior/Feyenoord onder 17.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:58:16 #34
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94187986
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
rijnmond :

[..]

Gelukkig!
Sporten voor Sophia
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:01:26 #35
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94188094
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alleen in 2005 is het flink misgegaan, als ze daarna maatregelen hadden genomen had ik het nog wel kunne begrijpen maar na die wedstrijd is er toch niets noemenswaardigs meer gebeurd ?
Klopt, alleen wat leuzen heen en weer.
En in 2005 gingen er dingen fout op zoveel fronten, dat was ook niet normaal.
Leuk zo'n plan van aanpak, maar praktisch alles ging toen fout, hekken die open stonden die op slot hadden moeten zitten, charges op de verkeerde plek, NS die slecht geïnformeerd werd, blikken ME'ers die op locaties kwamen waar ze niet mochten komen etc.

Niet dat ik die rellen wil afschuiven op de lokale driehoek, maar ze hebben het wel laten escaleren.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:32:46 #36
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94193860
*O* Weer een jeugdspelertje vastgelegd *O*
Nog 2 te gaan toch?
pi_94194954
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Leuk zo'n plan van aanpak, maar praktisch alles ging toen fout, hekken die open stonden die op slot hadden moeten zitten, charges op de verkeerde plek, NS die slecht geïnformeerd werd, blikken ME'ers die op locaties kwamen waar ze niet mochten komen etc.

Niet dat ik die rellen wil afschuiven op de lokale driehoek, maar ze hebben het wel laten escaleren.
zoals altijd...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_94198976
quote:
Feyenoord-trainer Mario Been zit in zijn maag met de situatie van Kamohelo Mokotjo. De middenvelder, die vorig seizoen werd verhuurd aan Excelsior, speelde voor het laatst een wedstrijd voor de Rotterdammers tegen Ajax (2-0 verlies) en kwam sindsdien niet meer in actie voor de Stadionclub. De Zuid Afrikaan zit zelfs de laatste de wedstrijden op de tribune.

Ik vind het ongelooflijk vervelend dat een talent als Kamo op de tribune zit. Maar er mogen maar zeven spelers op de bank zitten, aldus Been tegenover Megastad FM.

De oefenmeester geeft de voorkeur aan andere. Van Haaren is een ander type, die kan ook op 10 spelen. Daarom zat hij op de bank ten koste van Mokotjo. Ik kies voor Fer (en het succesvolle koppel Meeuwis en Leerdam). Fer is hetzelfde type als Kamo. Daarom zit die laatste op de tribune.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:48:42 #39
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94200590
quote:
15s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Sportex het volgende:

[..]

Wisselspelers tegen NAC:
Bahia, Lamprou, Martins Indi, van Haaren, Fer, Cabral, Larsen.

Mokotjo heb ik dit seizoen beter zien spelen als een groot deel van de bank. Wanneer heeft Van Haaren een wedstrijd op slot gegooid of beslist? Tegen Willem 2 misschien de 1-1.

Daarbij schijnt Mokotjo ook heel degelijk in de verdediging te kunnen spelen. Dus dan zou je Van Haaren en Martins Indi eventueel terug kunnen zetten naar de jeugd? Onlogisch van Mario.
pi_94201712
Even over die spreekkoren, dat tegen Van Gaal was gewoon te laag voor woorden. Bij andere liedjes, ook bij het Hamassen en het bommen op Rotterdam gaat het toch meer om een algemeen iets waarbij iedereen een beetje aangesproken wordt. Bij dat op de man afvuren is dat iets heel anders.

Op de man mag als diegene zelf verantwoordelijk is voor iets slechts. Het op de man spelen bij Kluivert vind ik wel kunnen, omdat hij nu eenmaal met z'n dronken kop het leven van anderen heeft verkloot. Bij van Gaal lag dat natuurlijk compleet anders en dan is het niet alleen ongepast maar gewoon misselijkmakend als je dat gebruikt om een man persoonlijk te breken.

Fluitconcerten en spreekkoren naar Leonardo zijn gewoon een gevolg van zijn overstap naar Ajax, simpel. Tegen Lurling omdat hij zo nodig vreemde uitlatingen in de media moest doen. (Feyenoord pijn doen, dat soort dingen.) Dus allemaal te begrijpen. Vond het zelfs nog wel ludiek met Lurling die achterbleef in de kleedkamer en iedereen begon te zingen: "Joden lopen altijd weg."

Dat is gewoon inherent aan het huidige klimaat en het voetbal. Dat hoort er ook wel een beetje bij. Het zou wel leuk zijn als er wat meer creativiteit bij kwam kijken, of als het op een ludiekere wijze gebeurt. Het zingen van "Always look on the bright side of life" hoort ook bij het sarren van de tegenstander, maar is al een stuk ludieker.

Ik vind 't allemaal bij elkaar toch wel belangrijk voor de sfeer. De clubliederen, het gevoel van rivaliteit, de liederen voor specifieke spelers van zowel tegenstanders als spelers van je eigen team...het hoort er gewoon bij.

Dan krijg je dit soort leuke dingen:

En snel creatief zijn hoort erbij, inspelen op de actualiteiten:

:P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_94202011
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Wisselspelers tegen NAC:
Bahia, Lamprou, Martins Indi, van Haaren, Fer, Cabral, Larsen.

Mokotjo heb ik dit seizoen beter zien spelen als een groot deel van de bank. Wanneer heeft Van Haaren een wedstrijd op slot gegooid of beslist? Tegen Willem 2 misschien de 1-1.

Daarbij schijnt Mokotjo ook heel degelijk in de verdediging te kunnen spelen. Dus dan zou je Van Haaren en Martins Indi eventueel terug kunnen zetten naar de jeugd? Onlogisch van Mario.
En daarbij denk ik dat Mokotjo op 10 beter uit de verf zou komen dan wat Wijnaldum nu daar doet. Van Haaren heeft nog niet veel kans gehad, daar kun je nog niet over oordelen. Hij is wel vier weken uitgeschakeld las ik net, dan zou Mokotjo nou wel op de bank te komen zitten.
pi_94203779
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja leuk . Alleen jammer dat de supportersverenigingen sowieso nooit tegen uitpubliek zijn geweest + er ook nog eens totaal niets over te zeggen hebben.
Zolang die Aboutaleb aan het roer zit hoef je echt nergens op te rekenen.
Stond van de week nog ergens dat hij trots is op zijn succes in het beleid van de 'aanpak' van 'hooligans' :')
Groetjes, Ezio.
pi_94203988
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is concreet besloten nadat het (weer) was misgegaan was in amsterdam. Relletjes op het plein voor de arena tussen ME en supporters van ajax daar. Waren verder ook geen Feyenoorders bij betrokken.

Al was dat natuurlijk wel de druppel voor weet ik veel hoeveel jaren ellende en gedoe over en weer.
Groetjes, Ezio.
pi_94204043
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja leuk . Alleen jammer dat de supportersverenigingen sowieso nooit tegen uitpubliek zijn geweest + er ook nog eens totaal niets over te zeggen hebben.
Zolang die Aboutaleb aan het roer zit hoef je echt nergens op te rekenen.
Stond van de week nog ergens dat hij trots is op zijn succes in het beleid van de 'aanpak' van 'hooligans' :')
Ik vind het afgrijselijk om te zien dat die josti iedere thuiswedstrijd in de Kuip zit. :r
Maar hij ging minimaal 100 euro doneren aan de v.v.f. :{
pi_94204346
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_94204710
quote:
Liever Steve de Ridder.
pi_94204803
quote:
Hoe kan een bankzitter van De Graafschap een aanwinst voor ons zijn...
Groetjes, Ezio.
pi_94205547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. Er staan wat mensen op een brug, laten we die allemaal maar oppakken en vast zetten :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:32:58 #49
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94205750
quote:
19s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Sportex het volgende:

[..]

En daarbij denk ik dat Mokotjo op 10 beter uit de verf zou komen dan wat Wijnaldum nu daar doet. Van Haaren heeft nog niet veel kans gehad, daar kun je nog niet over oordelen. Hij is wel vier weken uitgeschakeld las ik net, dan zou Mokotjo nou wel op de bank te komen zitten.
Voorlopig schat ik zelfs Bruins nog hoger in dan Van Haaren. Dat is ook niet zo gek aangezien hij nog jeugdspeler is. Maar het is toch wel weer de wispelturigheid van Been dat Mokotjo eerst bij Feyenoord moest komen van Excelsior, vervolgens basisspeler is, en nu niet goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.
pi_94206621
Mokotjo is echt geen nummer 10. Hij is een typische 'stofzuiger'.
pi_94212064
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

800 man....pfff
Kunnen ze wennen? Wat een geouwehoer man...
Ze vinden uiteindelijk toch wel weer iets om het weer 5 jaar op te schorten. Kijk alleen al hoe overspannen Aboutaleb doet met de mini klassieker.
#12 is not for sale!
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:14:36 #52
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_94212174
Vind het wel hypocriet dat ze nu wel naar de Kuip zouden mogen komen met de bekerfinale...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_94212341
Nee joh, gewoon overal op internet kalken dat wij kaarten hebben voor de 'vrije vakken', dan wordt het vast een finale in twee wedstrijden..
#12 is not for sale!
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:18:16 #54
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_94212387
Ja, Haringkop, heb jij die kaarten ook al weten te reserveren? Ik heb er al een stuk of 8 en ga samen met al mijn hooliganmatties heen...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_94212463
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Haringkop het volgende:
Nee joh, gewoon overal op internet kalken dat wij kaarten hebben voor de 'vrije vakken', dan wordt het vast een finale in twee wedstrijden..
Ja, zodat we de komende 10 jaar nog niet naar amsterdom kunnen om onze jongens te steunen als ze daar moeten voetballen.
pi_94212937
Alsof ze ons nu weer met open armen gaan ontvangen...
Joh ze laten er één keer weer 800 komen, dan wordt er weer een TL-balk van de muur getrokken en is het de komende 5 jaar gewoon over.
Bevalt ze prima zonder uitsupporters, niemand die staat te springen over onze komst of over die van 'hunnie'
#12 is not for sale!
pi_94213023
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef Siyara het volgende:
Ja, Haringkop, heb jij die kaarten ook al weten te reserveren? Ik heb er al een stuk of 8 en ga samen met al mijn hooliganmatties heen...
Niet door vertellen er zitten straks 350 Vlaardingers op Z..ssssstt
#12 is not for sale!
pi_94219674
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
Mokotjo is echt geen nummer 10. Hij is een typische 'stofzuiger'.
Wat voor kwaliteiten heeft Wijnaldum voor de nummer 10?
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:18:42 #59
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94219830
We stoppen gewoon met het middenveld en gaan met de lange bal spelen.
pi_94220009
Al het geinvesteerde geld maar gebruiken voor Suarez dan.
pi_94220719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Haringkop het volgende:
Alsof ze ons nu weer met open armen gaan ontvangen...
Joh ze laten er één keer weer 800 komen, dan wordt er weer een TL-balk van de muur getrokken en is het de komende 5 jaar gewoon over.
Bevalt ze prima zonder uitsupporters, niemand die staat te springen over onze komst of over die van 'hunnie'
Als ze nu besluiten een Klassieker met publiek te spelen gaat er echt niks gebeuren. Althans niet van Feyenoord-kant.
Al hoor ik daar zelf absoluut niet bij kan ik me best voorstellen dat harde kern/ SCF onderling hebben afgesproken niet te rellen zolang Blokland bezig is met zijn investeringen/herstel-acties.
Groetjes, Ezio.
pi_94220904
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:15 schreef Sportex het volgende:

[..]

Wat voor kwaliteiten heeft Wijnaldum voor de nummer 10?
Ik heb al de hele tijd gezegd dat hij geen 10 is, alleen Bruins is een echte 10.
pi_94221366
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:42 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik heb al de hele tijd gezegd dat hij geen 10 is, alleen Bruins is een echte 10.
Ik zei dus ook alleen dat ik daar nog liever Mokotjo zie dan Wijnaldum.
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:54:35 #64
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94221448
quote:

Smolov kijkt tevreden terug op periode bij Feyenoord

Feodor Smolov speelde in de eerste seizoenshelft op huurbasis voor Feyenoord. De Rotterdamse club huurde de spits van Dinamo Moskou, die hem in de winterstop terug haalde naar Rusland

Smolov kijkt toch tevreden terug op zijn tijd bij Feyenoord. "Ik had me er op ingesteld om een jaar bij Feyenoord te blijven en dat had ik ook best gewild, maar ik heb altijd geweten dat Dinamo me terug kon roepen in de winterstop. De club had me nodig en dus ben ik teruggegaan", vertelde de spits in het Feyenoord Magazine.

"Ondanks de matige resultaten is het voor mij toch een heel goede ervaring geweest. Ik heb me in een totaal nieuwe omgevingen en cultuur staande gehouden, heb nieuwe vrienden gemaakt en een andere manier van voetballen ervaren. Ik ben er echt een betere voetballer door geworden. Ook was ik heel erg onder de indruk van het enorme aantal supporters dat naar de wedstrijden in De Kuip bleef komen. Ik ben de fans dankbaar voor de manier waarop ze mij en het team hebben gesteund", ging Smolov verder.

Smolov houdt de verrichtingen van Feyenoord nauwlettend in de gaten. "Ik kijk altijd meteen wat ze gedaan hebben en probeer via internet altijd de doelpunten te zien. Ik ben blij dat het nu wat beter gaat, omdat ik weet dat er heel veel talent in de groep zit."
Dat hoor je ook niet vaak, dat zo'n jonge zich toch nog positief uitlaat over Feyenoord...
  woensdag 16 maart 2011 @ 23:56:08 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94221522
We love u Feyenoord we do.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94221553
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat hoor je ook niet vaak, dat zo'n jonge zich toch nog positief uitlaat over Feyenoord...
Hij heb wel speeltijd gehad dus waarom zou hij achteraf haten? ;)
Groetjes, Ezio.
pi_94221729
quote:
19s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:52 schreef Sportex het volgende:

[..]

Ik zei dus ook alleen dat ik daar nog liever Mokotjo zie dan Wijnaldum.
Ahzo, dat is ook weer wat overdreven. ;)

Wijnaldum heeft meer kwaliteit voor op 10 dan Mokotjo, maar Wijnaldum moet gewoon aan de buitenkant staan. Al die 'technische' voetballers denken dat ze op 10 moeten als spelbepaler. :N
Ze weten zelf nog niet eens dat ze daar de eigenschappen niet voor hebben.
pi_94223637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wijnaldum heeft meer kwaliteit voor op 10 dan Mokotjo, maar Wijnaldum moet gewoon aan de buitenkant staan. Al die 'technische' voetballers denken dat ze op 10 moeten als spelbepaler. :N
Juist een speler als Wijnaldum die dribbelt met zijn ogen op de bal zou beter moeten weten.
pi_94224226
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar Wijnaldum is toch niet in de positie om dat zelf te bepalen lijkt me? Het is een beperkte voetballer die nog heel veel moet leren en die zegt tegen Mario dat 'ie op 10 wil spelen en hij laat dat zomaar toe.

Hem moet je eens goed op z'n plek zetten, laat hem eens wat videobeelden zien van de afgelopen wedstrijden. Met hem van de zijkanten en een beetje ruimte wat we nu krijgen, is hij tien keer zo gevaarlijk.
pi_94224409
Ik ben eerlijk gezegd al een tijdje klaar met Wijnaldum. Ik irriteer me vaak aan zijn houding, en dat gedraai over wel/niet verlengen begin je ook moe te worden. Ik lig er niet wakker van als hij vertrekt deze zomer.
pi_94224484
Prima speler om in je selectie te hebben Wijnaldum. Maar niet voor op de 10.
Groetjes, Ezio.
pi_94235495
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 01:21 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd al een tijdje klaar met Wijnaldum. Ik irriteer me vaak aan zijn houding, en dat gedraai over wel/niet verlengen begin je ook moe te worden. Ik lig er niet wakker van als hij vertrekt deze zomer.
Amen. Ligt nog een klein stukje van, "Nu hoeft hij niet eens meer bij te tekenen" en "Van mij mag die weg".
pi_94236074
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Amen. Ligt nog een klein stukje van, "Nu hoeft hij niet eens meer bij te tekenen" en "Van mij mag die weg".
Jep, en als ik dan in de Vi de uitspraak van Wijnaldum lees : 'Ik hoef niet meer te bewijzen dat ik kan voetballen dat heb ik allang gedaan.' Dan begin ik me af te vragen hoe die jongen zichzelf eigenlijk ziet.
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:14:31 #74
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94237638
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Als ze nu besluiten een Klassieker met publiek te spelen gaat er echt niks gebeuren. Althans niet van Feyenoord-kant.
Ach, een paar springende Feyenoorders of wat ge-Hamas en het is weer geëscaleerd in de ogen van de burgervaders en de ME.
Dan beginnen ze weer over antisemitisme, haat naar een complete bevolkingsgroep, oorlogs-praatjes en meer van die onzin. :')
pi_94240968
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:14 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ach, een paar springende Feyenoorders of wat ge-Hamas en het is weer geëscaleerd in de ogen van de burgervaders en de ME.
Dan beginnen ze weer over antisemitisme, haat naar een complete bevolkingsgroep, oorlogs-praatjes en meer van die onzin. :')
Idd
Aboutaleb is sowieso een hypocriete downie als het gaat om de aanpak van relschoppers. Feyenoord/hooligans zijn altijd de lul. Terwijl hij andere bevolkingsgroepen die net zo goed rellen gewoon hun gang laat gaan.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:38:44 #76
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94241023
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 13:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep, en als ik dan in de Vi de uitspraak van Wijnaldum lees : 'Ik hoef niet meer te bewijzen dat ik kan voetballen dat heb ik allang gedaan.' Dan begin ik me af te vragen hoe die jongen zichzelf eigenlijk ziet.
hij is gewoon een goede speler voor ons!
Sporten voor Sophia
pi_94241215
quote:
19s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Toekito het volgende:

[..]

Is hij ook. Denk alleen dat mensen doelen op zijn misplaatste vedettehoudingkje.
Hij is echt het niveau Feyenoord niet ontgroeid en klaar voor de PL. Bij lange na niet. :N
Groetjes, Ezio.
pi_94241229
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:38 schreef Toekito het volgende:

[..]

Dat mag hij dan weleens wat vaker laten zien.
pi_94241492
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zijn rendement is anders dik in orde.
Groetjes, Ezio.
pi_94241608
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja leuk die 4 goals tegen Grunn (waarvan 2 pingels), leuke opleving maar ook die wedstrijd was hij niet geweldig. En hij heeft nog altijd 0 assists.
pi_94241642
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja leuk die 4 goals tegen Grunn (waarvan 2 pingels), leuke opleving maar ook die wedstrijd was hij niet geweldig. En hij heeft nog altijd 0 assists.
4 assists

http://nl.wikipedia.org/wiki/Georginio_Wijnaldum
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 15:52:56 #82
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94241662
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

hij faalt idd nog weleens maar dat zijn vaak momenten dat de hele aanval faalt
Sporten voor Sophia
pi_94241728
In de vi staat toch echt 0. Bruins en Biseswar ieder 4.
pi_94241802
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:52 schreef Toekito het volgende:

[..]

hij faalt idd nog weleens maar dat zijn vaak momenten dat de hele aanval faalt
Als 10 moet je een verlengstuk zijn tussen het middenveld en de aanval, ik heb het nog niet gezien.
pi_94241891
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:54 schreef Paul-89 het volgende:
In de vi staat toch echt 0. Bruins en Biseswar ieder 4.
En 8 goals.
Kun jij zeggen ja vier tegen Groningen, penalty's. Maar hij maakt ze wel gewoon.
Vergelijk dat maar eens met het rendement van een Luigi Bruins die in jouw ogen wel een echte nummer 10 is.
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:00:36 #86
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94242037
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als 10 moet je een verlengstuk zijn tussen het middenveld en de aanval, ik heb het nog niet gezien.
er worden ook weinig ballen bij hem ingeleverd. En idd zelf dribbelt hij te vaak.
Sporten voor Sophia
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:01:42 #87
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94242095
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En 8 goals.
Kun jij zeggen ja vier tegen Groningen, penalty's. Maar hij maakt ze wel gewoon.
Vergelijk dat maar eens met het rendement van een Luigi Bruins die in jouw ogen wel een echte nummer 10 is.
die schiet die penals vanuit de Kuip zo de Coolsingel op ipv in de goal
Sporten voor Sophia
pi_94242106
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

En 8 goals.
Bruins heeft 2 goals en 4 assists en heel wat minder speeltijd gehad. En tegen Vitesse (thuis) kreeg Feyenoord een pingel die genomen moest worden door Bruins (1e nemer) maar Wijnaldum pakte de bal af van Bruins, walgelijk gedrag.
pi_94242160
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 16:00 schreef Toekito het volgende:

[..]

er worden ook weinig ballen bij hem ingeleverd. En idd zelf dribbelt hij te vaak.
Heeft geen overzicht en te lage handelingssnelheid.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:03:44 #90
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94242202
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:02 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heeft geen overzicht en te lage handelingssnelheid.
nee Bruins handelt lekker snel. Dat probleem hebben zowel Bruins als Wijnaldum als De Guzman toen die op 10 stond.
Sporten voor Sophia
pi_94242209
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:01 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Bruins heeft 2 goals en 4 assists en heel wat minder speeltijd gehad. En tegen Vitesse (thuis) kreeg Feyenoord een pingel die genomen moest worden door Bruins (1e nemer) maar Wijnaldum pakte de bal af van Bruins, walgelijk gedrag.
Scoorde hij hem?
Groetjes, Ezio.
pi_94242289
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Scoorde hij hem?
Ja maar daar gaat het niet om, er zijn afspraken gemaakt. Dat ego gedoe moet hij achterwege laten.
pi_94242299
quote:
19s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:

[..]

nee Bruins handelt lekker snel. Dat probleem hebben zowel Bruins als Wijnaldum als De Guzman toen die op 10 stond.
Precies. Vergeleken met Bruins is Wijnaldum met al zijn gebreken Messi.
Gezien de resultaten missen we hem trouwens ook niet echt. :)
Groetjes, Ezio.
pi_94242528
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 16:03 schreef Toekito het volgende:

[..]

Bruins heeft ook een te lage handelingssnelheid maar heeft wel overzicht en bereikt de zijkanten/spitsen.
pi_94242596
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja maar daar gaat het niet om, er zijn afspraken gemaakt. Dat ego gedoe moet hij achterwege laten.
Dat is dan een faal van Mario. Aangezien Gini ze (aantoonbaar) beter kan nemen.
Kom je weer op het rendement trouwens.
Groetjes, Ezio.
pi_94242860
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:10 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat is dan een faal van Mario. Aangezien Gini ze (aantoonbaar) beter kan nemen.
Kom je weer op het rendement trouwens.
Als Bruins de 1e nemer is volgens de afspraken moet je je daar aan houden.
pi_94242979
quote:
Totaal bedrag veiling shirts boven 30.000 euro

De veiling van de speciale wedstrijdshirts, die de spelers droegen ter gelegenheid van de actie Supporters steunen Feyenoord, loopt boven verwachting. Alle shirts samen leveren de supportersactie momenteel 32.865 euro op (inclusief het reeds geveilde shirt van Leroy Fer). Het meest gewilde shirt is nog steeds die van Luc Castaignos, die alle andere biedingen op shirts achter zich laat. Het laatste bod op het shirt van de jonge spits is 4850 euro.

Ook de shirts van Ron Vlaar, Ryo Miyaichi en Stefan de Vrij doen het goed op de veiling, die loopt via de site veiling.nl. De shirts leveren respectievelijk 3100 euro, 3250 euro en 2900 euro op. Het shirt van Adil Auassar is de minst gewilde (515 euro). De actie loopt tot en met zondag 20 maart.
^O^
pi_94243093
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als Bruins de 1e nemer is volgens de afspraken moet je je daar aan houden.
Hoe weet jij zo zeker dat Bruins op dat moment de nummer 1 was voor strafschoppen?
Heb even zitten Googlen maar kan zo snel ook geen lijstje vinden
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:22:18 #99
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94243187
Als Been zegt dat Mulder de penals neemt moet iedere andere boerenlul weg bij die bal en moet Erwin hem nemen. En zo is het met elke andere nemer van hoekschop/penal/vrije bal en evt ingooi
Sporten voor Sophia
pi_94243218
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe weet jij zo zeker dat Bruins op dat moment de nummer 1 was voor strafschoppen?
Heb even zitten Googlen maar kan zo snel ook geen lijstje vinden
Dat heeft volgens mij zelfs Mario nog een keer gezegd, maar zeker weet ik dat niet.
pi_94243328
quote:
19s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:22 schreef Toekito het volgende:
Als Been zegt dat Mulder de penals neemt moet iedere andere boerenlul weg bij die bal en moet Erwin hem nemen. En zo is het met elke andere nemer van hoekschop/penal/vrije bal en evt ingooi
Dat is zeker waar ja.
Groetjes, Ezio.
pi_94243392
De vraag is alleen of er zulke duidelijke afspraken zijn natuurlijk. Al vind ik wel dat zulke afspraken er moeten zijn.
pi_94243859
quote:
Been kiest voor Leerdam, Fer houdt zich rustig

Kelvin Leerdam is dan misschien niet de speler die het oogstrelend voetbal heeft uitgevonden, maar hij presteert goed. Dat is de reden dat trainer Mario Been hem in de basis houdt ten koste van Leroy Fer.

Mario Been zegt simpelweg niet om Leerdam heen te kunnen. "Kelvin doet het zo goed, dat ik geen reden heb hem te wisselen", aldus Been in gesprek met Voetbal International. "Ik weet dat hij nooit opvalt en dat hij voor het grote publiek misschien geen interessante speler is. Maar voor ons is hij belangrijk."

"Leerdam zorgt samen met Meeuwis voor balans. Hij is een dienende speler die andere jongens beter laat voetballen", verklaart Been. Door de komst van Meeuwis en de basisplaats van Leerdam is Leroy Fer, beschouwd als één van de grootste talenten in Rotterdam, ineens bankzitter geworden. Been is echter niet van plan om zijn winnend elftal om te gooien.

Dilemma

Feyenoord onderhandelt momenteel met Fer, die een contract heeft tot de zomer van 2012. Wanneer Fer niet verlengd zal Feyenoord hem moeten verkopen, maar de transferwaarde van een speler daalt nou eenmaal als deze niet speelt.

Het is een dilemma voor de trainer en de clubleiding, maar vooralsnog stelt Fer zich begripvol op. "Natuurlijk wil ik graag spelen", zegt Fer, "maar de trainer heeft niet veel reden tot wisselen. Hij legt me dat uit en ik snap het. Ik zal geduld moeten hebben en dat héb ik. Gelukkig krijg ik de laatste weken steeds meer minuten als invaller. Alleen door goed te presteren kan ik mijn plek terug verdienen."

Fer weer eens op 10 proberen?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:47:59 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94249126
Ja.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 17 maart 2011 @ 18:52:52 #105
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94249314
Volgens mij waren er toen onduidelijke afspraken met die strafschop van Wijnaldum/Bruins, deze zijn daarna pas goed afgesproken.

Met Wijnaldum en Van Haaren geblesseerd verwacht ik toch Bruins en/of Mokotjo terug bij de selectie. Wat mij betreft in ieder geval met Leerdam en Meeuwis blijven spelen. Wie hij dan daar als derde speler bij kiest maakt me niet ZO heel veel uit.
pi_94249370
Ik ben echt benieuwd wat er met die contracten gaan gebeuren die in 2012 aflopen
pi_94249396
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Fer weer eens op 10 proberen?
Ja, waarom niet?

quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
Volgens mij waren er toen onduidelijke afspraken met die strafschop van Wijnaldum/Bruins, deze zijn daarna pas goed afgesproken.
Dat moet je gewoon aan het begin van het seizoen afspreken.

quote:
Met Wijnaldum en Van Haaren geblesseerd verwacht ik toch Bruins en/of Mokotjo terug bij de selectie. Wat mij betreft in ieder geval met Leerdam en Meeuwis blijven spelen. Wie hij dan daar als derde speler bij kiest maakt me niet ZO heel veel uit.
Ik mag toch hopen dat Mokotjo de voorkeur krijgt boven Bruins.
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:01:13 #108
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94249767
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:54 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?

[..]

Dat moet je gewoon aan het begin van het seizoen afspreken.

[..]

Ik mag toch hopen dat Mokotjo de voorkeur krijgt boven Bruins.
Als dat niet duidelijk is afgesproken is dat compleet idioot, maar niet de schuld van Wijnaldum.
Hoewel Bruins dit seizoen bij vlagen aardig heeft gevoetbald (zeker in vergelijking met de afgelopen 2 jaar) sla ik Mokotjo inderdaad een stuk hoger aan. Bruins is echter veel meer een 10, dus ik zou Mario opzich nog begrijpen als hij Bruins er bij haalt. In principe staan Leerdam en Fer nu voor Mokotjo, niet Bruins/Wijnaldum oid.
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:19:08 #109
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_94258997
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nou, juist niet. Zijn rendement is véél te laag voor een speler die zo vaak in de buurt van het doel komt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_94259310
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:19 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nou, juist niet. Zijn rendement is véél te laag voor een speler die zo vaak in de buurt van het doel komt.
8 goals en (al dan niet) 4 assists voor een aanvallende middenvelder/nummer 10 in een kwakkelend Feyenoord is gewoon prima hoor.
Weet niet wat jij allemaal voor ogen hebt maar ik zie 10x liever Wijnaldum op 10 dan die prutser van een Bruins, die heeft op zijn eerste seizoen na helemaal geen reet laten zien namelijk....
Groetjes, Ezio.
pi_94260025
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

8 goals en (al dan niet) 4 assists voor een aanvallende middenvelder/nummer 10 in een kwakkelend Feyenoord is gewoon prima hoor.
Weet niet wat jij allemaal voor ogen hebt maar ik zie 10x liever Wijnaldum op 10 dan die prutser van een Bruins, die heeft op zijn eerste seizoen na helemaal geen reet laten zien namelijk....
Hij heeft gewoon 0 assists hoor.
pi_94260465
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon 0 assists hoor.
4 staat op zn Wiki

Sowieso geen 0 want hij gaf de assist op Swerts tegen twente.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stokstaart op 17-03-2011 21:44:42 ]
Groetjes, Ezio.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:06:26 #113
53267 TC03
pi_94263008
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

4 staat op zn Wiki

Sowieso geen 0 want hij gaf de assist op Swerts tegen twente.
Dat kan je geen assist noemen. :')
pi_94263115
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 22:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat kan je geen assist noemen. :')
Nee het was een ingooi :')
Stelletje haters op Wijnaldum hier.
Groetjes, Ezio.
pi_94263167
quote:
It's so typical; many Feyenoord fans are Celtic fans, and Rangers fans are Ajax fans. I guess we love football, the real stuff
Groetjes, Ezio.
pi_94263709
Bruins heeft een liesbreuk en is min. 6 weken uitgeschakeld.
pi_94263749
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee het was een ingooi :')
Stelletje haters op Wijnaldum hier.
Heeft niets met haten te maken.
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:40:07 #118
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94265553
quote:
Feyenoord moet het de komende weken stellen zonder Luigi Bruins. De middenvelder heeft een liesbreuk en wordt daar vrijdag aan geopereerd. Het herstel zal waarschijnlijk zo'n zes weken duren.

"Luigi had al een tijd wat last van zijn lies, maar dat was te overzien", zegt clubarts Casper van Eijck. "Nu ging het echt niet meer, vandaar dat we tot een operatie besloten hebben."

Een directe impact op de prestaties van Feyenoord zal het wegvallen van Bruins niet hebben. De Rotterdammer zat de laatste weken tijdens wedstrijden niet meer bij de selectie. De spoeling op het middenveld van Feyenoord wordt wel dunner met het wegvallen van Bruins, aangezien eerder deze week ook Ricky van Haaren geblesseerd raakte.
Feyenoord zou ook eens blessurevrij zijn :')
Gelukkig ondertussen een stuk bredere selectie, nu zal Mokotjo toch wel weer kansen gaan krijgen lijkt me :)
pi_94268337
quote:
Van Geel: "Geen transfervrije Roda-spelers naar Feyenoord"

Martin van Geel heeft de supporters van Roda JC Kerkrade gerustgesteld. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord bevestigde donderdag geen transfervrije spelers uit Limburg mee te zullen nemen naar Rotterdam. "Dus ook Pa-Modou Kah en Anouar Hadouir niet", aldus de clubbestuurder tegenover Nusport.

Al tijden gaan er geruchten dat Kah, Hadouir en doelman Przemyslaw Tyton van Roda aankomend seizoen in De Kuip te bewonderen zijn. "Of er spelers van Roda zijn die ik graag bij Feyenoord zou willen zien? Daarover doe ik geen uitspraken", zegt Van Geel. "Wat ik wel kan zeggen is dat geen van de spelers van wie het contract bij Roda afloopt naar Feyenoord komt."

"Ik hoor mensen zeggen: Van Geel neemt Tyton mee naar Feyenoord. Terwijl ik zijn contract vier maanden geleden heb verlengd tot 2013 en Feyenoord geen transfersommen kan betalen. Waarom moet ik me dan verdedigen tegen geruchten die beweren dat hij met me meegaat?"

Van Geel zegt te balen van het stempel dat de media hem zou hebben gegeven. "Dat ik tijdens mijn carrière als technisch directeur af en toe spelers van mijn oude club heb gehaald, lijkt me logisch. Spelers met wie je hebt gewerkt, ken je goed. Met hen loop je het minste risico. Wie haalt er nou géén spelers die hij goed kent? Ik zou wel eens willen weten hoeveel spelers van RKC Marcel Brands naar AZ heeft gehaald. Ik denk meer dan ik van Willem II. Maar ík heb dat stempel gekregen. Waaróm toch? Dat vraag ik me wel eens af."
http://www.soccernews.nl/(...)elers_naar_Feyenoord
Geen Kah en Hadouir dus. Ook een hele geruststelling voor ons Martin :P
Groetjes, Ezio.
pi_94268406
:D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:57:03 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94278808
Prioriteit volgens Been.

quote:
,Een nieuwe spits is prioriteit 1, een linksback 2, een nummer 10 misschien 3."
http://twitter.com/#!/EdwardMegaFR/status/48653302648418304
Elite
Tegen TTIP
pi_94280690
Hehe, nu komen die blessures toch een keer van pas. Van Haaren en Bruins gebelesseerd = kans voor Mokotjo. Beter is Wijnaldum ook niet fit voor zondag en we kunnen, of met Fer, of met Mokotjo op 10 spelen. Zou wel mooi zijn, want dan kan die daar daarna ook niet meer omheen :D
pi_94282266
quote:
Feyenoord en Anass Achahbar bereiken principeakkoord

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met jeugdspeler Anass Achahbar over een contract dat hem voor drie jaar aan de club zal verbinden. De verbintenis met de talentvolle 17-jarige aanvaller gaat in op 1 juli 2011. Achahbar zal op korte termijn medisch gekeurd worden en daarna zo spoedig mogelijk zijn handtekening onder een contract bij Feyenoord zetten.

Achahbar is het vijfde talent uit Feyenoord/Excelsior B1 dat zijn toekomst verbindt aan Feyenoord. Eerder bereikte de Rotterdamse club al overeenstemming met Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius, Tonny Trindade De Vilhena en Joey Sleegers over meerjarige verbintenissen.

Feyenoord/Excelsior B1 is niet het enige elftal waarin de talenten samenspelen. Achahbar, Kongolo, Boëtius en Trindade De Vilhena maken ook deel uit van het Nederlands elftal voor spelers onder de zeventien jaar dat van 21 tot en met 29 maart onder meer op Varkenoord strijdt voor een plaats op het Europees kampioenschap. Middenvelder Sleegers staat stand by voor de nationale jeugdploeg.

Kongolo tekende reeds afgelopen zomer zijn contract. Met de andere vier talenten bereikte Feyenoord de afgelopen week overeenstemming. Voor Boëtius vond de feestelijke ondertekening van zijn contract in De Kuip zelfs al plaats. Feyenoords algemeen directeur Eric Gudde is verheugd dat ook Achahbar kiest voor een toekomst bij Feyenoord. Ik ben blij dat ook deze talentvolle aanvaller gaat voor zijn kans bij Feyenoord, zei hij. Hartstikke mooi dat met Anass het vierde talent in één week ervoor kiest om er alles aan te doen om door te breken bij de club waar hij is en wordt opgeleid.

Gudde is blij dat het gros van de grote talenten binnen Feyenoord Academy ervoor kiest om dezelfde weg af te leggen als spelers als Stefan de Vrij, Luc Castaignos en Leroy Fer hebben gedaan. Het is mooi voor de club dat deze jongens willen gaan voor een doorbraak in het eerste elftal van Feyenoord, zei de algemeen directeur. Ik ben ervan overtuigd dat deze jeugdspelers ook voor zichzelf de juiste beslissing hebben genomen. Voor het bewijs dat een doorbraak reëel is voor toptalenten, hoef je namelijk alleen maar wekelijks de opstelling van ons eerste elftal te bekijken. Bij Feyenoord krijgen talenten de kans zich door te ontwikkelen tot topspelers.

(Bron: feyenoord.nl .)
Goed bezig Gudde :D
pi_94282461
Hoe doet Jordy Toorenburg het eigenlijk? Die veelbelovende spits die toen van Ado over is gekomen naar ons.
pi_94285198
Swerts gepasseerd, in zijn plaats waarschijnlijk Fer. Vraag is of Kelvin of Leroy de back gaat worden.
pi_94287700
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 12:13 schreef Paul-89 het volgende:
Swerts gepasseerd, in zijn plaats waarschijnlijk Fer. Vraag is of Kelvin of Leroy de back gaat worden.
Ik denk gewoon Leerdam omdat hij daar ervaring heeft. Fer is ook wat te onbehouwen voor die RB-positie in mijn ogen. Op zo'n plek moet je iets sneller en wendbaarder zijn. Fer is meer een typische verdedigende middenvelder.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:25:58 #127
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94288126
:r Zou wel heel lomp, lullig en laf zijn om Leerdam nu nog terug te zetten naar de rechtsbackpositie :r
pi_94288270
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
:r Zou wel heel lomp, lullig en laf zijn om Leerdam nu nog terug te zetten naar de rechtsbackpositie :r
Waarom? Swerts presteert niet en Leerdam is wat dat betreft multifunctioneel. Daarnaast zitten we op het middenveld wel ruim in de opties. Ook Mokotjo is nog een mogelijkheid daar. Op zich zou je Mokotjo ook nog wel een keer als RB kunnen proberen maar Leerdam heeft ervaring op die positie. Als je voor punten gaat, zou ik toch gewoon voor Leerdam als RB kiezen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:36:42 #129
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94288580
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:29 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom? Swerts presteert niet en Leerdam is wat dat betreft multifunctioneel. Daarnaast zitten we op het middenveld wel ruim in de opties. Ook Mokotjo is nog een mogelijkheid daar. Op zich zou je Mokotjo ook nog wel een keer als RB kunnen proberen maar Leerdam heeft ervaring op die positie. Als je voor punten gaat, zou ik toch gewoon voor Leerdam als RB kiezen.
Heb jij de situatie wel gevolgd? Leerdam is naar been gestapt dat hij zich alles behalve op z'n gemak voelt op RB, en heel graag op het middenveld wil spelen. Been antwoord, okay, is goed, maar daar is wel heel veel concurrentie. Leerdam: geen probleem, ik zal er voor vechten.

Vervolgens presteert Leerdam ineens echt ongelooflijk goed, beter dan wie dan ook van hem zou kunnen verwachten, en vervolgens flikker je hem terug naar RB, terwijl Fer tot op heden niet heeft aangetoond beter te spelen op het middenveld?
pi_94288877
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
Heb jij de situatie wel gevolgd? Leerdam is naar been gestapt dat hij zich alles behalve op z'n gemak voelt op RB, en heel graag op het middenveld wil spelen. Been antwoord, okay, is goed, maar daar is wel heel veel concurrentie. Leerdam: geen probleem, ik zal er voor vechten.

Vervolgens presteert Leerdam ineens echt ongelooflijk goed, beter dan wie dan ook van hem zou kunnen verwachten, en vervolgens flikker je hem terug naar RB, terwijl Fer tot op heden niet heeft aangetoond beter te spelen op het middenveld?
Dus? Team voor het individu. Als je gevraagd wordt om in dienst van het elftal en de club op die positie te spelen, dan moet je dat doen. De LB van Milan is van origine ook een LW. Er komen niet alleen slechte dingen van. Maar goed, als Swerts een kapitale fout begaat, moet je hier maar weer komen posten. :)
pi_94289050
Hoezo is Castaignos niet voor Jong Oranje opgeroepen? Lijkt me dat hij daar toch wel aanspraak op moet kunnen maken. Hij staat zelfs niet op de stand-by lijst...
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_94292146
quote:

[..]

Bijkomend dat Roda JC waarschijnlijk toch niet met een linksbuiten aan de wedstrijd zal verschijnen, zodat Leerdam wat meer ruimte krijgt aan de rechterkant
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_94292483
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:46 schreef UltraR het volgende:
Hoezo is Castaignos niet voor Jong Oranje opgeroepen? Lijkt me dat hij daar toch wel aanspraak op moet kunnen maken. Hij staat zelfs niet op de stand-by lijst...
Hij doet nog mee met Oranje onder 19 evenals Stefan de Vrij.
pi_94297810
quote:

[..]

Leerdam als back is niet ideaal nee, verre van zelfs. Maar alles beter dan Swerts. Het is nu aan Fer om Leerdam goed te vervangen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:14:53 #135
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94297868
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:10 schreef Sportex het volgende:

[..]

Hij doet nog mee met Oranje onder 19 evenals Stefan de Vrij.
puur om het EK-19 mee te kunnen doen en voor Oranje die bokaal te winnen.
Sporten voor Sophia
pi_94298353
quote:

[..]

Moet je Swerts laten staan dan na zijn doelpunt kostende blunders ?
Been zal hem hier een signaal mee af geven.
daarnaast zal hij denken dat een onzekere Leerdam as RB nog beter is dan blunderende Swerts.
Fer op de RB lijkt me zowiezo geen goede optie.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:29:01 #137
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94298458
quote:
Been passeert Gill Swerts, Leerdam rechtsback

Feyenoord-trainer Mario Been zet komende zondag in Kerkrade tegen Roda JC Gill Swerts zo goed als zeker op de reservebank. De Belg wordt op de rechtsback-positie vervangen door middenvelder Kelvin Leerdam. Leroy Fer keert daardoor terug in de basiself. Dat werd vrijdagochtend duidelijk tijdens de training.

Met het posteren op de rechtsachter-positie van Leerdam gaat Been in tegen de wensen van de 20-jarige allrounder. Leerdam heeft zelf namelijk laten weten liever niet in de verdediging te spelen. Daarbij liet hij aantekenen er wel toe bereid te zijn als de trainer dat noodzakelijk achtte. Been passeert Swerts, omdat de AZ-huurling al weken ondermaats presteert.

Georginio Wijnaldum is fit voor de wedstrijd tegen Roda JC. De middenvelder verzwikte in de thuiswedstrijd van afgelopen weekend tegen NAC Breda zijn enkel, maar ondervindt daar geen hinder meer van. Doelman Erwin Mulder neemt zijn positie in het doel weer over van Rob van Dijk. De ervaren doelman verving in de laatste twee wedstrijden Mulder, die afwezig was na het overlijden van zijn vader. De geschorste Stefan de Vrij zal worden vervangen door Andre Bahia.
Ik denk zondag een nederlaag die er niet om liegt.
Never change a winning team. Oke Swerts presteert niet naar behoren, maar met hem als rechtsback en Leerdam op het middenveld wint Feyenoord wel wedstrijden. Bovendien maakt Swerts toch een hoop goed met werklust en agressie. Nu ineens weer 4 positie wisselingen, 1 gedwongen maar dan nog, Been :N
pi_94298538
2 gedwongen wissels.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:32:19 #139
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94298603
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef Paul-89 het volgende:
2 gedwongen wissels.
Volgens mij alleen Bahia voor De Vrij?
pi_94298722
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Volgens mij alleen Bahia voor De Vrij?
Mulder - van Dijk
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:36:03 #141
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94298763
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:35 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Mulder - van Dijk
Van Dijk is toch niet geblesseerd of geschorst?
pi_94298846
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:36 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Van Dijk is toch niet geblesseerd of geschorst?
Mulder is eerste keeper.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:39:27 #143
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94298902
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mulder is eerste keeper.
Nog lang niet.
pi_94298967
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mulder is eerste keeper.
Dit.
Van Dijk wil zelfs niet de plek van Mulder overnemen na de ellende bij de Mulders.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:42:57 #145
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94299040
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:40 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dit.
Van Dijk wil zelfs niet de plek van Mulder overnemen na de ellende bij de Mulders.
Mulder is nog lang niet dé eerste keeper bij Feyenoord. Tragisch van zijn familie inderdaad, maar hier staat het belang van de club Feyenoord buiten.
pi_94299218
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:42 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Mulder is nog lang niet dé eerste keeper bij Feyenoord. Tragisch van zijn familie inderdaad, maar hier staat het belang van de club Feyenoord buiten.
Been heeft toch aangegeven dat Mulder 1e keeper is. Hij staat alweer een tijdje in de basis en doet het goed. Van Dijk heeft hem 2 wedstrijden goed vervangen maar Mulder mag niet zijn plek verliezen door zoiets.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 17:49:25 #147
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94299304
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Been heeft toch aangegeven dat Mulder 1e keeper is. Hij staat alweer een tijdje in de basis en doet het goed. Van Dijk heeft hem 2 wedstrijden goed vervangen maar Mulder mag niet zijn plek verliezen door zoiets.
Ja maar Been heeft wel vaker een selectieve trouw naar spelers. Feit is dat Van Dijk beter is dan Mulder. En wat ik van Darley heb gezien is die zelfs beter. Daarbij doet Mulder het helemaal niet goed, tegen Groningen dook hij bij elke corner onder of naast de bal. Het is dat de aanval zo gesmeerd liep.
pi_94299494
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 17:49 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ja maar Been heeft wel vaker een selectieve trouw naar spelers. Feit is dat Van Dijk beter is dan Mulder. En wat ik van Darley heb gezien is die zelfs beter. Daarbij doet Mulder het helemaal niet goed, tegen Groningen dook hij bij elke corner onder of naast de bal. Het is dat de aanval zo gesmeerd liep.
En Van Dijk maakte een blunder tegen Grunn en keepte tegen Heerenveen geweldig. Nu een discussie over de keepers vind ik niet terecht.
pi_94299766
Blunder van Van Dijk had ons bijna drie punten gekost, dus wat dat betreft hebben beide keepers problemen. Kun je beter kiezen voor het talent. Van Dijk weet van zichzelf dat hij wissel is.
pi_94299849
quote:
"Ik ga niet iemand wisselen vanwege zo'n trieste gebeurtenis. Rob heeft het uitstekend gedaan, maar dat deed Erwin daarvóór ook. Daarom krijgt hij weer het vertrouwen. Ik heb Rob daarvan op de hoogte gesteld en hij begrijpt het", zegt Been in Voetbal International. Feyenoord wist zowel Heerenveen als NAC te verslaan, waardoor het linkerrijtje in zicht is.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:13:16 #151
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94300204
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat zei je net ook al. Maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn. Feit is dat Van Dijk meer punten heeft gepakt voor Feyenoord en Mulder vaker punten gekost. Dan snap ik gedachtegang van talent wel, maar je wil toch ook een respectievelijke plek op de ranglijst als Feyenoord zijnde, en misschien zelfs Europees voetbal halen. Dan kan je beter voor Van Dijk kiezen, voor de trieste gebeurtenis en erna.
pi_94300354
De 2e periode dat hij in de basis staat heeft hij het gewoon goed gedaan.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:29:22 #153
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94300856
Ik vind hem nog steeds te zwak. Maar de waarheid ligt op het veld, dus we zullen het zien zondag.
pi_94301364
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:29 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik vind hem nog steeds te zwak. Maar de waarheid ligt op het veld, dus we zullen het zien zondag.
Hij heeft de laatste wedstrijden gewoon goed gekeept hoor.
pi_94301375
quote:
Been wil Koevermans niet meer

Hoewel Feyenoord voor komend seizoen dringend behoefte heeft aan een spits is de dan transfervrije Danny Koevermans geen kandidaat. Dat heeft Mario Been laten weten in Fc Rijnmond. Volgens de trainer heeft Koevermans in de winterstop zijn kans gehad om van Psv naar Feyenoord over te stappen. 'Maar hij vond het belangrijker om op de bank te blijven zitten in Eindhoven', aldus Been in de wekelijkse voetbaltalkshow op TV Rijnmond. De 47-jarige Rotterdammer wekte daarbij de indruk dat wat hem betreft de deur naar de Kuip nu dicht is voor Koevermans.

Wie Feyenoord wel gaat halen als opvolger van de naar Inter vertrekkende spits Luc Castaignos is niet bekend. De aanstaand technisch directeur Martin van Geel sluit niet uit dat hij pogingen gaat ondernemen Castaignos te huren van de Italiaanse topclub.
^O^
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:42:04 #156
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94301415
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:40 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hij heeft de laatste wedstrijden gewoon goed gekeept hoor.
Nee. Tegen Groningen was hij ronduit zwak.

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:41 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

^O^
Terecht. Ben alleen benieuwd of Been echt zijn poot stijf houdt zodra er geen andere kandidaten zich voordoen.
pi_94301465
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:42 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Nee. Tegen Groningen was hij ronduit zwak.
En bij Vitesse zorgde hij ervoor dat we niet verloren.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:43:56 #159
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94301500
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En bij Vitesse zorgde hij ervoor dat we niet verloren.
In tegenstelling tot tegen Twente.
pi_94301573
Tja we kunnen wel blijven discussiëren, feit is dat hij de 1e keeper is. ^O^
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:47:31 #161
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94301665
Helaas wel. Maar de keus is aan Been.
Het ging mij eigenlijk ook meer om al die positiewisselingen, aangezien Been vaker heeft gezegd dat hij daar totaal niet aan deed. Het had mij het beste geleken hetzelfde te starten als tegen NAC met uitzondering van Simon en De Vrij dan natuurlijk.
pi_94301722
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:47 schreef H.M.Murdock het volgende:
Helaas wel. Maar de keus is aan Been.
Het ging mij eigenlijk ook meer om al die positiewisselingen, aangezien Been vaker heeft gezegd dat hij daar totaal niet aan deed. Het had mij het beste geleken hetzelfde te starten als tegen NAC met uitzondering van Simon en De Vrij dan natuurlijk.
Maar het is toch gewoon logisch dat Mulder zijn plek weer terug krijgt ?
pi_94301785
Tekent 'gewoon' bij, samen met De Vrij. Misschien ook wel een beetje als statement naar andere jongens. Willen er toch nog wel wat van gaan maken met zijn allen, en dat kan alleen als de sterkhouders blijven..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:52:01 #164
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94301869
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar het is toch gewoon logisch dat Mulder zijn plek weer terug krijgt ?
Nou het is niet bepaald respectvol om hem nu te wisselen. Maar ik snap de loyaliteit van Been niet naar bepaalde spelers, Wijnaldum en Mulder in dit geval en eerder dit seizoen Bruins. Zoals hij dat vaker niet doet met spelers als Mokotjo en Swerts bijvoorbeeld.
pi_94302248
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Nou het is niet bepaald respectvol om hem nu te wisselen. Maar ik snap de loyaliteit van Been niet naar bepaalde spelers, Wijnaldum en Mulder in dit geval en eerder dit seizoen Bruins. Zoals hij dat vaker niet doet met spelers als Mokotjo en Swerts bijvoorbeeld.
Mulder was eerste keeper, zijn vader overleed en toen nam van Dijk het over, Mulder mocht zelf bepalen wanneer hij weer wilde spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2011 19:00:22 ]
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:03:48 #166
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94302432
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mulder was eerste keeper, zijn vader overleed en toen nam van Dijk het over, Mulder mocht zelf bepalen wanneer hij weer wilde spelen.
Ja dat snap ik ook wel. Ik zeg toch net dat ik dat best wil begrijpen. Het gaat erom dat hij mag blijven staan als hij ondermaats presteert, in tegenstelling tot andere spelers.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:39:13 #167
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94304263
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:52 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

je vergeet De Cler. Die had ik na 2 maanden eruit gegooid en nooit meer opgesteld. Liever zonder back dan met die gast.
Sporten voor Sophia
pi_94306172
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 19:39 schreef Toekito het volgende:

[..]

je vergeet De Cler. Die had ik na 2 maanden eruit gegooid en nooit meer opgesteld. Liever zonder back dan met die gast.
Zondag was hij 'goed'.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:22:33 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94306676
De Cler is goed genoeg voor dit Feyenoord. Hoeveel tegendoelpunten zijn aan hem te wijten? Een stuk minder dan Swerts, Mulder en Bahia.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:53:00 #170
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94308743
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef Merkie het volgende:
De Cler is goed genoeg voor dit Feyenoord. Hoeveel tegendoelpunten zijn aan hem te wijten? Een stuk minder dan Swerts, Mulder en Bahia.
maar vaak staat die NAAST Ryo ipv daar waar die hoort.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:53:28 #171
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94308775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zondag was hij 'goed'.
het is helaas een feit dat hij te vaak beroerd speelt.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:54:33 #172
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94308859
Trouwens Been serveert bij FC Rijnmond Koevermans erg hard (wel terecht denk ik) af als nieuwe spits.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:07:55 #173
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94309792
Ik vind het wel meevallen, er zijn een hoop spelers die een stuk minder bijgedragen hebben die veel minder hoon over zich heen krijgen. Je kunt niet zeggen dat De Cler nooit inzet toont of de kantjes er van af loopt...
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:51:32 #174
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94318932
Jezus, nou hebben we de laatste paar wedstrijden gewonnen, gaan we allemaal kalfjes uit de gedempte put halen. :N
pi_94326954
Vanavond Heracles-Heerenveen kijken en hopen dat die gelijkspelen. Dan morgen over Roda en *poef* weekend geslaagd :Y

Toch?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_94327454
Waarom voetbalt Feyenoord de laatste tijd altijd op zondag?
pi_94327966
Veiligheid
pi_94329186
het komt allemaal wel weer goed met ons clubbie
pi_94330353
zekers en als die volksmenner en geldwolf Van Hanegem wegblijft wordt het misschien toch nog een redelijk seizoen met Mario Been. :Y
Hij zei iig gisteren bij Rijnmond Sport dat ze bij Feyenoord Van Hanegem kunnen missen als kiespijn aangezien ze daar een koko hoekstra,wijnstekers,makaay,van gasten al hebben rondlopen die niet de minsten zijn. :Y

Goed gezegd Mario! ^O^ weg met die geld mummie en zijn borrelpraat en volksmennerij. :Y :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94331262
Hey, daar is het van Hanegem hatertje weer.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:01:49 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94332441
Wat een kneus is het ook.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:06:47 #182
198365 Morendo
The Real Deal
pi_94332580
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef Happel het volgende:
Wat een kneus is het ook.
Van Hanegem heeft anders wel veel betekend voor Feyenoord. :N
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:52:04 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94333826
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:06 schreef Morendo het volgende:

[..]

Van Hanegem heeft anders wel veel betekend voor Feyenoord. :N
Bijzonder veel, ja.
Elite
Tegen TTIP
pi_94371370
Potverdikkie kerels, ik heb er zin in.
pi_94371471
Jaa wordt leuk, kan niet wachten, duurt nog wel ff.
Ajax achter, leuk, maar als Ado iets lager stond...
pi_94374684
Ajax staat achter tegen ADO en verliest dit waarschijnlijk.

Dan kan voor mij de wedstrijd al niet beter beginnen *O*
  zondag 20 maart 2011 @ 14:31:14 #187
53267 TC03
pi_94375199
We staan 21 punten achter op Ajax met nog 7 wedstrijden te gaan, kan precies. :9~
pi_94375218
KAMPIOENUH!
pi_94375292
Volgens mij heeft de commentator wat aan zijn uitspraak gedaan

Casteeknos -> Castaajnnos
pi_94375471
GVD
pi_94375486
NEE :( :( :(
  zondag 20 maart 2011 @ 14:37:24 #193
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_94375493
Godverdomme.
The Most Incredible, Baby
pi_94375511
Klote.
  zondag 20 maart 2011 @ 14:38:05 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94375535
:{
  zondag 20 maart 2011 @ 14:39:22 #196
53267 TC03
pi_94375590
Komt wel goed. :{
pi_94375625
Wat ligt het open :N
pi_94375653
ik miste de vrije trap zit op werk. was het wel een terechte vrije trap voor roda waar de goal uit kwam?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_94375697
quote:
Op zondag 20 maart 2011 14:40 schreef Cara het volgende:
ik miste de vrije trap zit op werk. was het wel een terechte vrije trap voor roda waar de goal uit kwam?
Jep, na knullig hands. Gewoon pech.
pi_94375712
Hoge bal komt op de knie bij leerdam, bal stuit omhoog waarbij zijn hand al omhoog was. In de beweging gaat zijn hand lichtjes naar beneden naar de bal toe...
pi_94375813
Ryo goed ^O^
pi_94375822
Neeee dat scheelde niks :(
pi_94375838
Wel heel traag van Biseswar trouwens zeg, tering.
pi_94376365
Dat is toch gewoon een pingel ?
pi_94376812
Pfff
pi_94376827
Kut Blom
  zondag 20 maart 2011 @ 15:11:44 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94376832
Mulder _O_ _O_ _O_ .
pi_94376842
Mulder :D
pi_94376867
Tuurlijk joh
  zondag 20 maart 2011 @ 15:13:07 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94376890
Sneu voor Mulder :{ .
pi_94376907
Biseswar, stomme zak.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:14:54 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94376957
Hoe kan het nou dat Roda op 2-0 staat zonder echte kansen gehad te hebben terwijl Feyenoord het overwicht heeft :') .
pi_94376977
jongens die strafschop was toch helemaal geen strafschop?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 20 maart 2011 @ 15:16:04 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94376996
Nee natuurlijk niet.
  Forum Admin zondag 20 maart 2011 @ 15:18:39 #215
35723 crew  GGMM
pi_94377083
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:15 schreef Cara het volgende:
jongens die strafschop was toch helemaal geen strafschop?
Ik vond van wel. Gelukkig maar dat Roda alsnog uit de corner scoort, vond ik wel een stukje gerechtigheid.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 20 maart 2011 @ 15:20:00 #216
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94377130
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vond van wel. Gelukkig maar dat Roda alsnog uit de corner scoort, vond ik wel een stukje gerechtigheid.
Gerechtigheid? Ze kregen toch de (in jouw ogen terechte) penalty? Ik snap dit helemaal niet.
pi_94377143
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gerechtigheid? Ze kregen toch die penalty? Ik snap dit helemaal niet.
  Forum Admin zondag 20 maart 2011 @ 15:22:48 #218
35723 crew  GGMM
pi_94377230
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Merkie het volgende:

[..]

Gerechtigheid? Ze kregen toch de (in jouw ogen terechte) penalty? Ik snap dit helemaal niet.
Ik vond dat Feyenoord een beetje liep vast te houden bij de corner, maar goed, ik snap dat je nu uit emotie misschien niet helemaal objectief bent. Misschien beter om hier morgen over te discussieren.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_94377445
Argh firstrow is geblokkeerd :P
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_94377502
Die penalty :N en dat zeg ik als ajaxfan :P
  zondag 20 maart 2011 @ 15:32:12 #221
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94377533
quote:
12s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik vond dat Feyenoord een beetje liep vast te houden bij de corner, maar goed, ik snap dat je nu uit emotie misschien niet helemaal objectief bent. Misschien beter om hier morgen over te discussieren.
Daar gaat het niet om. Jij vindt dat Fer een overtreding maakte en een strafschop verdiende. Die kregen ze. Wat moet er dan precies goedgemaakt worden? Is het de schuld van Feyenoord dat Roda die penalty miste?
pi_94377542
Hopelijk gaat het nog een wedstrijd worden anders is het einde seizoen.
pi_94377571
quote:
Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Jij vindt dat Fer een overtreding maakte en een strafschop verdiende. Die kregen ze. Wat moet er dan precies goedgemaakt worden? Is het de schuld van Feyenoord dat Roda die penalty miste?
Ga er nou niet op in, is een trollende jood.
  Forum Admin zondag 20 maart 2011 @ 15:34:36 #224
35723 crew  GGMM
pi_94377619
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hmm.. je hebt gelijk. Penalty missen is uiteindelijk eigen verantwoordelijkheid.
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:33 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ga er nou niet op in, is een trollende jood.
Ik troll niet, ik geef een mening. In dit geval had Merkie idd gelijk.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_94377654
Wat is er eigelijk met die Craig Bellamy gebeurd? hij wou toch zo graag voor Feyenoord spelen?
pi_94378791
Ze spelen echt inspiratieloos. Seizoen is nu wel voorbij want deze achterstand maken ze niet meer goed.
pi_94379138
Slecht zeg -O-
Niks lukt, loopt of wil...
pi_94379193
Einde van het seizoen. :')
  zondag 20 maart 2011 @ 16:18:06 #229
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94379209
Prima afgemaakt door Biseswar.
pi_94379254
Pfoe Castaignos ;o het mag vandaag allemaal niet.
pi_94379265
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:18 schreef Merkie het volgende:
Prima afgemaakt door Biseswar.
Inderdaad zeg. Kon er ook nog wel bij...
  zondag 20 maart 2011 @ 16:29:11 #232
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94379638
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 17:29 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Ik denk zondag een nederlaag die er niet om liegt.
Never change a winning team.
Swerts eruit voor Fer, Meeuwis wisselen, Ryo op rechts. Geniaal Been ^O^
pi_94379778
Wel jammer dat de aankomende duels dan meteen ook niet meer zo spannend zijn.
pi_94380194
Nummer 9 geeft toch ook recht op play-offs, omdat de bekerfinale ajax-Twente is?
pi_94380199
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:35 schreef Stuurver het volgende:
Wat is er eigelijk met die Craig Bellamy gebeurd? hij wou toch zo graag voor Feyenoord spelen?
Dat salaris is toch onbetaalbaar man...
pi_94380388
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Nummer 9 geeft toch ook recht op play-offs, omdat de bekerfinale ajax-Twente is?
Nee.
pi_94380550
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee.
Wie krijgt dan dat Europese ticket van de bekerfinale? Want ajax en Twente hebben dat niet nodig. Volgens mij wordt het dat de nummer 5 die krijgt en de play-offs doorschuiven naar de nummers 6 t/m 9
pi_94381388
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wie krijgt dan dat Europese ticket van de bekerfinale? Want ajax en Twente hebben dat niet nodig. Volgens mij wordt het dat de nummer 5 die krijgt en de play-offs doorschuiven naar de nummers 6 t/m 9
nee play-offs is van 4 t/m 7
nr 4 krijgt nu ticket van ajax/twente dus play off's 5-8
  Forum Admin zondag 20 maart 2011 @ 17:12:49 #239
35723 crew  GGMM
pi_94381491
Nog 3 punten achter een play-off plaats, dat zal nog een spannend slot van de competitie worden.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_94382026
We hebben uit ook nooit echt goed gespeeld.
pi_94383517
quote:
7s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:12 schreef GGMM het volgende:
Nog 3 punten achter een play-off plaats, dat zal nog een spannend slot van de competitie worden.
7 punten.
pi_94383647
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 16:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar zo, dit jaar hebben we een plekje minder Europees. Volgend jaar komt die plek weer terug
  zondag 20 maart 2011 @ 18:47:40 #243
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_94385311
Belachelijke vertoning. Je weet dat Utrecht uit naar PSV moet en dus waarschijnlijk punten gaan verspelen en dan ga je er met 3-0 op tegen een matig spelend Roda. :N :r

Vond trouwens Fer en Bahia echt heel slecht spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_94387872
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef PIETR het volgende:
daarom stonden ze de afgelopen weken ernaast..
blijkt maar weer dat we een "leuke" basis hebben maar totaal geen gelijkwaardige backups
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 20 maart 2011 @ 19:46:39 #245
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94387884
Was weer op het niveau van het begin van het seizoen zeg. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94388258
Zat er ook wel weer een beetje aan te komen na de afgelopen periode.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 20 maart 2011 @ 19:57:15 #247
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94388356
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:54 schreef Paul-89 het volgende:
Zat er ook wel weer een beetje aan te komen na de afgelopen periode.
Ik had toch wel de hoop dat ze die stijgende lijn door konden zetten eerlijk gezegd.
In ieder geval een gelijk spel, niet met 3-0 het schip in.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_94388454
quote:
15s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik had toch wel de hoop dat ze die stijgende lijn door konden zetten eerlijk gezegd.
In ieder geval een gelijk spel, niet met 3-0 het schip in.
Ik had van tevoren al niet zo'n geweldig gevoel over deze wedstrijd, zeker niet zonder De Vrij.
Bahia is een en al onrust, volgende wedstrijd weer lekker met De Vrij centraal.
pi_94388972
quote:
Hadouir hoopt op topclub: 'Feyenoord beschouw ik ook als zodanig'

Anouar Hadouir zal waarschijnlijk na de zomer niet meer te bezichtigen zijn op de Nederlandse velden. De spelmaker van Roda JC, die over een aflopend contract beschikt, verklaarde zondag na de 3-0 zege op Feyenoord dat zijn toekomst hoogstwaarschijnlijk in het buitenland ligt. De kans dat ik naar een buitenlandse club vertrek, is 75 procent.

Helemaal zeker is het echter niet dat de technicus Nederland verlaat. Ik hoop eerlijk gezegd ook nog op een topclub in Nederland, voegde hij aan zijn eerdere opmerking toe. Ja, Feyenoord beschouw ik ook nog steeds als zodanig. Maar er speelt op dit moment helemaal niets.

De kans dat Hadouir naar Rotterdam verhuist is overigens niet bijzonder groot. Technisch directeur Martin van Geel, die in de zomer zelf overstapt van Roda naar Feyenoord, liet eerder deze week al weten dat hij niet van plan is om transfervrije spelers uit Kerkrade mee te nemen naar zijn nieuwe werkgever.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 20 maart 2011 @ 20:12:27 #250
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94389134
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ben ik persoonlijk niet echt rouwig om...
pi_94389260
Dat hij die vrije trap scoort, dat kan elke gek overkomen. Voor de rest een beperkte voetballer met matige mentaliteit.
pi_94389426
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat hij die vrije trap scoort, dat kan elke gek overkomen. Voor de rest een beperkte voetballer met matige mentaliteit.
Mwah het is wel een aparte jongen inderdaad, maar zijn mentaliteit is wel veranderd de laatste jaren.
Werkt hard, en heeft meestal wel een redelijk rendement. Bruins gaat vertrekken en ik zie Wijnaldum zo snel nog niet verlengen, en daarbij laat Wijnaldum al weken zien dat hij geen nummer 10 is. Hadouir is straks transfervrij en dat is toch onze vijver, dus waarom niet ?
pi_94389763
jesus christus wat een bout seizoen weer... EU voetbal kenne we vergeten
wanneer komt de verandering!!
pi_94389778
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 18:47 schreef PIETR het volgende:
...

Fer met twaalfhonderdeenentachtig neuslengtes voorop. Die deed echt niks goed...
Bahia zag ik soms nog een bal weghalen. Soms he, heel soms. Eén en al onrust zoals iemand al opmerkte. Het is een fijne jongen qua mentaliteit en loyaliteit naar de club toe dus ik vind het sneu voor hem, maar laten ze hem alsjeblieft verkopen voor elk mooi bod.
  zondag 20 maart 2011 @ 20:26:42 #255
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94389955
Hadouir heeft trouwens geen Marokkaans accent, bizar :P .
pi_94390060
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:26 schreef Merkie het volgende:
Hadouir heeft trouwens geen Marokkaans accent, bizar :P .
Die zijn schaars.
pi_94390350
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:28 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die zijn schaars.
van der wiel wel
pi_94392486
Hadouir zou leuk zijn voor de breedte als hij geen gek salaris eist. Je haalt iemand in huis die een wedstrijd kan open breken EN spelhervattingen kan nemen. We scoren nu echt amper uit vrije trappen en corners, omdat al die kneuzen geen vrije trap kunnen nemen. Niet dat hij komt, maar het zou echt geen slechte zijn.

En tja de wedstrijd, je kan altijd goals tegen krijgen uit spelhervattingen. Eerst een vrije trap en daarna een corner. Vervolgens nog een lomp doelpunt als de wedstrijd allang gespeeld is. Feyenoord was zeker in de 1ste helft gewoon beter, maar kon voorin niks afdwingen. Wijnaldum speelde weer als een natte krant, hij moet van die #10 positie af. Hij kan het gewoon niet.
  zondag 20 maart 2011 @ 21:21:06 #259
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94393405
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

van der wiel wel
Bruins ook.
pi_94395114
Heb de wedstrijd niet gezien. Niks gemist ook aan de score te zien. Of was het geflatteerd deze nederlaag?
Groetjes, Ezio.
pi_94395460
We hadden het balbezit maar er gebeurde te weinig. Heel saai duel.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:22:19 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94397162
Niet heel verrassend dit verlies...
Elite
Tegen TTIP
pi_94397342
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:22 schreef Happel het volgende:
Niet heel verrassend dit verlies...
Bij wie ligt de schuld volgens jou dan? Toch weer Been?
Groetjes, Ezio.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:26:35 #264
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94397453
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee, ligt bij het team. Selectie is gewoon niet goed genoeg.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 20 maart 2011 @ 22:28:32 #265
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94397608
quote:
Op zondag 20 maart 2011 22:26 schreef Happel het volgende:
Nee, ligt bij het team. Selectie is gewoon niet goed genoeg.
en Been haalt 1 van de uitblinkers van de laatste weken van zijn plek.

Hij had gewoon Leerdam moeten laten staan. Jammer voor Fer maar Leerdam verdiend het op het middenveld te blijven.
Sporten voor Sophia
  zondag 20 maart 2011 @ 22:29:21 #266
53267 TC03
pi_94397661
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Bij niemand. Voetbal is een sport, verlies is daaraan inherent verbonden.

We hebben vandaag terecht verloren. Dat kan je niemand echt aanrekenen. Ondanks goede intenties hebben we geen goede kans kunnen creëren. De 1-0 was gewoon perfect ingeschoten, de 2-0 was een beetje lucky uit de kluts en de 3-0 was gewoon erg ongelukkig. Hier is verder niks aan te doen en gezien de omstandigheden is dit ook totaal geen schande.

Het domste wat je nu kan doen is de spelers weer al hun zelfvertrouwen af te nemen door te gaan praten over schandalige vertoningen, gebrek aan inzet, etc. Soms zit er gewoon even niet meer in en daar moet je dan maar vrede mee hebben.
  zondag 20 maart 2011 @ 22:29:45 #267
53267 TC03
pi_94397687
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef Toekito het volgende:

[..]

en Been haalt 1 van de uitblinkers van de laatste weken van zijn plek.

Hij had gewoon Leerdam moeten laten staan. Jammer voor Fer maar Leerdam verdiend het op het middenveld te blijven.
Leerdam deed het als RB ook uitstekend hoor. Ze moeten zijn contract snel verlengen.
pi_94398536
Was gewoon een kansloos duel, die heb je er af en toe tussen. Aan die ongeslagen reeks moest natuurlijk eens een eind komen. Of had iemand gedacht dat we inmiddels onverslaanbaar waren ?
  zondag 20 maart 2011 @ 22:51:46 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94399112
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Paul-89 het volgende:
Was gewoon een kansloos duel, die heb je er af en toe tussen. Aan die ongeslagen reeks moest natuurlijk eens een eind komen. Of had iemand gedacht dat we inmiddels onverslaanbaar waren ?
We hebben het laatste jaar 1 (!!!!!) uitwedstrijd gewonnen. Ze zitten er dus af en toe tussen, ja. :')

Deze selectie is gewoon niet goed genoeg om mee te doen om de bovenste plaatsen. Dat moet toch wel duidelijk zijn bij het gros van de mensen? Ze kunnen leuk voetballen, soms beter dan verwacht, maar goed genoeg om de top 5 te bereiken?

Ik zie het niet gebeuren met dit zooitje.
Elite
Tegen TTIP
pi_94399289
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

We hebben het laatste jaar 1 (!!!!!) uitwedstrijd gewonnen. Ze zitten er dus af en toe tussen, ja. :')

Deze selectie is gewoon niet goed genoeg om mee te doen om de bovenste plaatsen. Dat moet toch wel duidelijk zijn bij het gros van de mensen? Ze kunnen leuk voetballen, soms beter dan verwacht, maar goed genoeg om de top 5 te bereiken?

Heeft een Ado dan echt beter materiaal dan ons? Daar kan het kennelijk wel met beperkte middelen goede resultaten neerzetten dit seizoen.
Groetjes, Ezio.
pi_94399356
quote:
Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Happel het volgende:

[..]

Wie heeft het over de top 5 ?
  zondag 20 maart 2011 @ 22:56:54 #272
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94399432
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef PabloLopez het volgende:
jesus christus wat een bout seizoen weer... EU voetbal kenne we vergeten
wanneer komt de verandering!!
En gisteren dacht je dat ze misschien wel Europees voetbal zouden halen? :')
pi_94399516
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

En gisteren dacht je dat ze misschien wel Europees voetbal zouden halen? :')
Ben allang blij dat we uit de degradatiezone weg zijn. Een kloteseizoen was het al na 24 okt 2010. :r
Groetjes, Ezio.
pi_94399633
Play-Offs verwachten was niet meer heel realistisch, daarvoor kwam de eindsprint gewoon te laat.

Maar we kunnen een goede 11 opstellen nu maar zodra daar bepalende spelers gaan wegvallen is het meteen een stuk minder.
pi_94400063
Verschil tussen 9 is 3 punten en 14 is ook maar 2 punten dus kunnen nog alle kanten op aldus Aad de Mos.
Groetjes, Ezio.
pi_94400129
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heeft een Ado dan echt beter materiaal dan ons? Daar kan het kennelijk wel met beperkte middelen goede resultaten neerzetten dit seizoen.
waaruit blijkt dat een andere aanpak zeker kan helpen, want het zijn vrijwel dezelfde spelers als vorig jaar.

Een centrum Bosschaart- Derijk need i say more wint van Ajax
pi_94401900
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ze hebben meer kerels die de mouwen willen opstropen en 110% kunnen geven als het moet. Wij hebben een Wijnaldum, Bahia en Biseswar die normaliter op 80% spelen en dan net te kort schieten, terwijl als ze op 100% spelen ze gewoon heel aardig zijn voor het niveau eredivisie. Vooral in uitwedstrijden stellen ze zich veelste timide op en worden ze bij het minste geringste weg geblazen. Bahia en Wijnaldum speelden vandaag beide als een natte krant en Biseswar was ook een schim vergeleken met voorgaande weken.

Het tandem De Cler - Ryo lijkt nog het beste te lopen .. De Cler of all people ><
  Forum Admin zondag 20 maart 2011 @ 23:42:12 #278
35723 crew  GGMM
pi_94402008
John van den Brom is gewoon een veel betere trainer dan Been.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_94402634
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef GGMM het volgende:
De relatie die hij heeft met de spelers is ook een stuk informeler dan Been
pi_94402759
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ze hebben meer kerels die de mouwen willen opstropen en 110% kunnen geven als het moet. Wij hebben een Wijnaldum, Bahia en Biseswar die normaliter op 80% spelen en dan net te kort schieten, terwijl als ze op 100% spelen ze gewoon heel aardig zijn voor het niveau eredivisie. Vooral in uitwedstrijden stellen ze zich veelste timide op en worden ze bij het minste geringste weg geblazen. Bahia en Wijnaldum speelden vandaag beide als een natte krant en Biseswar was ook een schim vergeleken met voorgaande weken.

Het tandem De Cler - Ryo lijkt nog het beste te lopen .. De Cler of all people ><
Heldere analyse wel.
Groetjes, Ezio.
pi_94402854
quote:
Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef GGMM het volgende:
Slap gelul.
pi_94403003
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef GGMM het volgende:
Ook beter dan Frankie mompelmond.
Groetjes, Ezio.
pi_94403042
Vinden jullie zaterdagwedstrijden ook veel gezelliger dan zondag wedstrijden? Ik wel nl. Is dit alleen vanwege veiligheid of wordt dit door de KNVB bepaald?
pi_94403151
quote:
Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef jakees het volgende:
Vinden jullie zaterdagwedstrijden ook veel gezelliger dan zondag wedstrijden? Ik wel nl. Is dit alleen vanwege veiligheid of wordt dit door de KNVB bepaald?
In overleg met club,Gemeente en KNVB. Dus zolang die gekke Mocro nog burgemeester is zullen we van alle wedstrijden wel 85% op Zondag spelen.
pi_94403960
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

er zit gewoon totaal geen ontwikkeling in bij Feyenoord, een paar weken geleden zei ik dat Ryo ook een terugval zou krijgen en zie.

veldspel blijft slecht (ook tegen Heerenveen en NAC, die nu alles verliezen) corners en vrije trappen hebben geen enkel rendement, ADO scoorde uit 3 standaardsituaties vandaag, is trainbaar hoor.

Maar Mario blijft met WIjnaldum spelen (die niet functioneert als 10), nu weer met Leerdam als RB (wat hij niet kan/wil, wel als DM), Biseswar die gewoon zwaar tekort komt voor de (sub)top.
pi_94405228
Iemand had het over ADO, of die nu echt beter materiaal hebben. Nee, dat hebben ze niet. Maar wij hebben ook geen significant beter materiaal dan ADO. Dan kan het gewoon het ene seizoen kut gaan en het volgende beter. Een wisselvallig Feyenoord, dat gewoon een soort Heerenveen is geworden. Leuke spelers, af en toe een uitschieter naar boven en naar beneden. Als ze niet heel snel de boel weer op de rails krijgen dan worden we langzamerhand echt zo'n club. Goed, eerst waren we ook niet verzekerd van een kampioenschap maar je stak in ieder geval wel boven de rest uit. Nu is het gewoon matig, zeer matig. En dan te bedenken dat de betere spelers of niet van ons zijn of transfervrij/voor een fooi de deur uit zullen lopen. :(

Maar goed, deze algehele malaise geldt voor iedere voormalige topclub in Nederland. Ajax is al lang niet meer wat het ooit was, PSV is zijn hegemonie ook kwijt maar verstaan de kunst van het 1-0 voetballen nog wel. Zij verliezen spelers echter ook voor een appel en een ei, dus tja. In de Europa League ballen we nog even leuk mee, omdat onze top daar net goed genoeg voor is. De Champions League is al niets meer dan even cashen in de poule, nul illusies.

Jammer, het was een fantastische eeuw maar het is voorbij. :(
pi_94405503
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 01:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Iemand had het over ADO, of die nu echt beter materiaal hebben. Nee, dat hebben ze niet. Maar wij hebben ook geen significant beter materiaal dan ADO. Dan kan het gewoon het ene seizoen kut gaan en het volgende beter. Een wisselvallig Feyenoord, dat gewoon een soort Heerenveen is geworden. Leuke spelers, af en toe een uitschieter naar boven en naar beneden. Als ze niet heel snel de boel weer op de rails krijgen dan worden we langzamerhand echt zo'n club. Goed, eerst waren we ook niet verzekerd van een kampioenschap maar je stak in ieder geval wel boven de rest uit. Nu is het gewoon matig, zeer matig. En dan te bedenken dat de betere spelers of niet van ons zijn of transfervrij/voor een fooi de deur uit zullen lopen. :(

Maar goed, deze algehele malaise geldt voor iedere voormalige topclub in Nederland. Ajax is al lang niet meer wat het ooit was, PSV is zijn hegemonie ook kwijt maar verstaan de kunst van het 1-0 voetballen nog wel. Zij verliezen spelers echter ook voor een appel en een ei, dus tja. In de Europa League ballen we nog even leuk mee, omdat onze top daar net goed genoeg voor is. De Champions League is al niets meer dan even cashen in de poule, nul illusies.

Jammer, het was een fantastische eeuw maar het is voorbij. :(
Nah wij hebben echt veel meer potentie hoor. Zowel qua aanhang als financieel (als de boel weer op orde is) :+
En we hebben een naam. Ga naar Engeland en ze kennen Feyenoord. Wat? Heerenveen? Nooit van gehoord! :{
Die naam raak je heus niet zomaar ff kwijt hoor. ;)

Volgend seizoen als al die gasten weggaan gewoon weer een elftal met echte kerels in plaats van het mietencollectief dat er nu staat. Paar gemene gasten er bij samen met onze talentvolle a-junioren. En het kan zomaar weer gaan draaien als een gek. _O_
Groetjes, Ezio.
pi_94409011
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 00:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

er zit gewoon totaal geen ontwikkeling in bij Feyenoord, een paar weken geleden zei ik dat Ryo ook een terugval zou krijgen en zie.

veldspel blijft slecht (ook tegen Heerenveen en NAC, die nu alles verliezen) corners en vrije trappen hebben geen enkel rendement, ADO scoorde uit 3 standaardsituaties vandaag, is trainbaar hoor.

Maar Mario blijft met WIjnaldum spelen (die niet functioneert als 10), nu weer met Leerdam als RB (wat hij niet kan/wil, wel als DM), Biseswar die gewoon zwaar tekort komt voor de (sub)top.
Terugval Ryo? Waar heb je het over man... hij was gisteren misschien niet super, maar wel weer een van de gevaarlijkste Feyenoorders samen met Luc. Ook Davy de fauw gaf dat aan.

Wat betreft Leerdam ben ik het mee eens, snap echt niet waarom hij rechtsback is gezet. Laat Swerts lekker staan, doe je met Wijnaldum toch ook al. En Bahia heeft weer eens laten zien waarom hij bankzitter is, jammer...

Op naar de volgende wedstrijd, bij Roda win je gewoon niet makkelijk, en in deze vorm helemaal niet dus dit verlies zat er dik in. Over 2 weken gewoon AZ pakken in een volle kuip op zaterdag avond, en een dikke vinger voor Verbeek.
pi_94409153
Met een beetje geluk, hadden ze twee keer gescored redelijk kort achter elkaar, en had het zomaar 1-2 gestaan. Maar ja, dat ontbrak nu.
pi_94410214
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:48 schreef Freudie het volgende:
Met een beetje geluk, hadden ze twee keer gescored redelijk kort achter elkaar, en had het zomaar 1-2 gestaan. Maar ja, dat ontbrak nu.
Dat zou dan wel weer een overwinning als tegen Heerenveen zijn geweest, want ze bakten er voor de rest vrijwel niets van.
pi_94411234
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat zou dan wel weer een overwinning als tegen Heerenveen zijn geweest, want ze bakten er voor de rest vrijwel niets van.
Eens, al vond ik de eerste helft een stuk beter dan de tweede helft. Helaas zegt dat meer over de tweede dan over de eerste helft :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 21 maart 2011 @ 10:35:45 #292
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_94411347
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:39 schreef Thunder0x het volgende:
Over 2 weken gewoon AZ pakken in een volle kuip op zaterdag avond, en een dikke vinger voor Verbeek.
Gewoon AZ pakken. :D
pi_94411766
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Daarna gewoon Europa in, even de UEFA Cup pakken. Seizoen daarop kampioen, CL in, Manchester United oprollen in de Kuip en in de finale Barcelona zoekspelen.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:06:22 #294
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94412257
quote:

[..]

ja joh, appeltje eitje.

Sporten voor Sophia
pi_94412594
Je ziet bij Ado hoe snel iets kan omslaan. Het moet net allemaal even op zijn plek vallen. Als daar nu die Toornstra en Verhoek wat breken/scheuren is het ook meteen héél wat minder.
pi_94413106
Feyenoord blijft gewoon een matig seizoen hebben.
Er waren mensen bij die meteen gingen roepen, EUROPEES voetbal is in zicht!
Schei toch uit, wat een crap.

Ik ben bij vrijwel alle thuiswedstrijden geweest dit seizoen, en we hebben misschien 1 á 2 keer echt goed gevoetbald. De rest van de keren was het allemaal maar degradatie voetbal.
We mogen dus blij zijn dat we ons handhaven, en dan snel door naar het nieuwe seizoen.
l'état, c'est moi!
pi_94413351
De enige winst die we dit seizoen nog kunnen behalen is dat de talenten gaan verlengen. Cisse en Fernandez volgend seizoen terug en héél misschien Tomasson. En dan een LB halen ( El-Akchaoui?) een spits en een nr. 10. Hopen dat je Ryo en Meeuwis nog een jaartje kunt behouden.
pi_94416986
quote:

[..]

Alsof AZ sprankelend voetbal speelt.... En tegen de top5 doen we het nog best redelijk thuis dus heb er de volste vertrouwen in.
pi_94417010
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Daarna gewoon Europa in, even de UEFA Cup pakken. Seizoen daarop kampioen, CL in, Manchester United oprollen in de Kuip en in de finale Barcelona zoekspelen.
Huilie
pi_94417060
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:32 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Huilie
pi_94419962
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: