abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:13:56 #1
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162802
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:14:10 #2
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94162819
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat was hele bizarre shit achter Z. Pepperspray spuitende agenten. Arrestant bont en blauw geslagen. Hoog oplopende gemoederen. En dat alleen maar, omdat een medewerker van de catering kutkakkerlakken zei.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:21:53 #3
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163456
quote:
Van Geel en Gudde spreken elkaar tegen

Martin van Geel ontkent met klem dat hij al bezig is met zijn werk als technisch directeur van Feyenoord terwijl hij op dit moment bij Roda JC nog algemeen directeur is. De 50-jarige Brabander doet dat op de website van de Limburgse club.

Daarmee spreekt Van Geel algemeen directeur Eric Gudde tegen. Hij liet enkele weken geleden weten dat Van Geel nu al veel (vrije) tijd in de Rotterdamse club steekt. Volgens Gudde gebeurt dat in een soort technisch platform. Van Geel zegt op de website rodajc.nl iets heel anders: Ik kan er niet duidelijk genoeg over zijn, tot de laatste dag van deze competitie is er voor mij maar één club en dat is Roda JC Kerkrade. Daar zet ik me met ziel en zaligheid voor in en zij gaat voor mij boven alles.'

Bij Roda JC is men niet blij met de houding van Van Geel. Clubman Nol Hendriks heeft zich met name geërgerd aan zijn gedrag tijdens Feyenoord-NAC. Van Geel zat tijdens dat duel op het ereterras tussen de huidige directie-leden van de Rotterdamse club en stak zijn blijdschap na de 2-1 overwinning niet onder stoelen of banken. Van Geel zegt dat hij niet juichde in de Kuip. Formeel heeft hij daar gelijk in, maar alleen zijn aanwezigheid al was ongepast vinden velen, omdat Feyenoord met onder meer Roda JC strijdt om een plek in de play-offs voor Europees voetbal.

Komende zondag staan beide clubs in Kerkrade tegenover elkaar. Daarom zat Roda-trainer Harm van Veldhoven afgelopen zondag drie rijen voor Van Geel om de aanstaande tegenstander te analyseren. Volgens de Limburgers had het Van Geel gesierd als hij naast z'n trainer was gaan zitten.
quote:
Feyenoord eist onderzoek naar 'City'

Feyenoord wil een onderzoek instellen naar de handelswijze van de Engelse club Manchester City en naar zaakwaarnemer Soren Lerby. De Rotterdammers zijn het zat dat voor de zoveelste keer een talent vanuit Engeland wordt weggehaald.

Manchester City staat op het punt de 16-jarige jeugdinternational Karim Rekik een 4-jarig contract aan te bieden. Feyenoord is van mening dat de club uit de Premier League de FIFA-regels overschrijdt. Verder heeft Feyenoord de KNVB per brief gevraagd om actie te nemen tegen de zaakwaarnemer van Rekik, Soren Lerby.

De Deen, die werkt voor Essel Sports Management, zou volgens Feyenoord al voor de zestiende verjaardag van Rekik de belangen hebben verdedigd van de Feyenoorder en volgens het FIFA-regelement mag een speler van 15 geen zaakwaarnemer hebben. Verder zou Rekik dus al zijn gepolst door 'City', terwijl hij nu nog speelt in Rotterdam.

Onlangs heeft Feyenoord Rekik een eerste contract aangeboden, maar de verdediger uit de B1 en Lerby zijn daar niet op in gegaan. Feyenoord is de laatste jaren meerdere jeugdspelers kwijtgeraakt aan clubs uit de premier League. Kyle Ebicilio, Jeffrey Bruma en Nathan Ake gingen Rekik voor. Tegenover het mogelijke vertrek van Rekik staat het langere verblijf van jeugdspeler Joey Sleegers. De 16-jarige jeugdinternational tekende een contract voor drie jaar.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:25:55 #4
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94163750
quote:
Fer toont begrip voor keuze Been

Feyenoorder Leroy Fer heeft begrip voor de keuze van trainer Mario Been om hem op de bank te laten zitten, nu het basiselftal zonder hem al drie duels ongeslagen is. "Ik heb er begrip voor, al wil een voetballer wel altijd spelen," zegt Fer tegenover RTV Rijnmond. "Ik heb drie jaar lang nooit op de bank gezeten. Maar ik ben er drie maanden uit geweest met een blessure en toen ik terugkwam begon het te lopen," vertelt Fer.

De middenvelder heeft al een gesprek gehad met zijn trainer over de huidige situatie waarin hij zit: "Twee weken terug hebben we een gesprek gehad waarin hij (Mario Been red.) eerlijk heeft aangegeven dat het nu staat en dat hij nu niet hoeft te wisselen. We pakken nu de punten en daar moet je begrip voor hebben. De trainer heeft ook gezegd dat ik wel gewoon goed train en klaar moet staan voor wanneer hij mij nodig heeft."

Vanwege zijn plek op de bank bij het eerste elftal maakt Fer de laatste weken zijn minuten in het beloftenelftal van Feyenoord, waar ook veel spelers van Excelsior rondlopen in het kader van de samenwerking tussen beide Rotterdamse verenigingen. "Je leert elkaar wel kennen als je een aantal wedstrijden met de beloften hebt meegedaan," vertelt Fer over de situatie in de kleedkamer.

"Het spreekt nu voor zich, maar in het begin was het wel even wennen. Vier weken geleden kwam ik voor het eerste bij het tweede elftal en zat ik tussen spelers van Excelsior die ik niet ken. Maar als je daarna gewoon met elkaar gaat voetballen, dan komt het wel goed. Deze constructie hoort ook wel bij deze tijd.''
quote:
Wijnaldum twijfelgeval voor uitduel bij Roda JC

Het is twijfelachtig of Georginio Wijnaldum zondag met Feyenoord in actie kan komen tegen Roda JC. De middenvelder verzwikte tijdens de wedstrijd tegen NAC Brada afgelopen weekeinde zijn enkel. Wijnaldum sluit op zijn vroegst vrijdag aan bij de groepstraining.

Stefan de Vrij mist het uitduel in Kerkrade zondag sowieso. De verdediger kreeg tegen NAC Breda zijn vijfde gele kaart van het seizoen en is daardoor automatisch voor een duel geschorst.
Fer + Bahia in de basis?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:55:29 #5
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94166207
*O* Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:50:09 #6
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_94170776
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_94173541
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
Denk je ? :P
  woensdag 16 maart 2011 @ 00:58:47 #9
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94177252
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
2000 light years from home
pi_94177271
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom heeft die ME'er op 1:04 een Feyenoord-helm op :')?
Haha je ziet gewoon hetzelfde als mij. Geniale ME'er. :D
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177287
Deze over Marco Bakker is ook :X _O-

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_94177406
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:32:22 #13
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94178541
Spreekkoren horen er bij. Schelden, beledigen en zelfs "racisme" of "anti-semitisme" vind ik ook zo'n ramp niet. Ieder mens met een beetje verstand kan dat in de context plaatsen en hoeft er dus geen aanstoot aan te nemen. Een Feyenoorder heeft niet specifiek een hekel aan iemand die in een klein stukje grond 3500 km verderop z'n vaderland kent, en als je daar toch om huilt kun je als Calimero zijnde beter eens in de spiegel kijken. Voor de spreekkoren over Van Gaal's vrouw echter schaam ik me plaatsvervangend heel diep als Feyenoordsupporter. Zoiets hoort absoluut niet in de sport thuis.
pi_94178586
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.

Overigens komt dat van 2 kanten. De bombardementsvestjes liggen in amsterdam alweer klaar voor de bekerfinale tegen notabene Twente. Schijt aan.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:42:43 #15
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178605
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
Kan me niet grof genoeg zijn :P Zolang het de club maar geen geld kost of er fysiek geweld bij komt kijken. :P Zelfs dat gedoe rond V Gaal heb ik hard om kunnen lachen.
Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:48:20 #16
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178655
Over dar Van Gaal-incident:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Ik mag Louis ook niet, maar zoiets laags doe je gewoon niet.
pi_94178661
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo heb je daarom kunnen lachen? Dat is toch gewoon dieptriest.
95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:52:16 #18
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178690
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

95% van de spreekkoren bij Feyenoord zijn triest of kwetsend. Vuurpijl geluiden tegen Twente of hamas joden aan het gas het hoort er allemaal een beetje bij. :P
Dat is echt niet vergelijkbaar.
pi_94178698
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Menu_69 het volgende:

Dieptriest om zo op de persoon te spelen, nadat hij net is kwijtgeraakt wat hem misschien wel het meest lief was. Alleen meelopers of mensen die geestelijk beperkt ontwikkeld zijn, halen zoiets in hun hoofd.

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:53:54 #20
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_94178705
Absoluut niet, de spreekkoren met Van Gaal waren veel persoonlijker en gerichter.
  woensdag 16 maart 2011 @ 02:55:30 #21
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178727
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het zijn maar spreekkoren.
En nogmaals "Rotterdam kankerstad, in de oorlog lag je plat" is net zo laag en kwetsend.
Elke club heeft trieste liedjes voor hun rivalen.
Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen. En ieder weldenkend mens snapt wel dat het dan ook zeer kwetsend was destijds.
pi_94178729
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is echt niet vergelijkbaar.
Ga maar hier in het FC Twente-topic vragen. Die gasten haten Feyenoord naast die steekpartij grotendeels ook door dat gedoe met die vuurwerkgeluiden. Omdat sommigen van hun mensen hebben verloren in de vuurwerkramp.

Waarom zou dat minder erg zijn dan het gedoe rondom die V Gaal?
Groetjes, Ezio.
pi_94178742
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:55 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Dat zullen bepaalde mensen ook best als kwetsend ervaren, maar wat het zo laag maakt, is het feit dat het zo direct op 1 persoon is gericht. Niets ludieks meer aan, maar puur om te kwetsen.
Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.

Laatste jaren valt het trouwens reuze mee vergeleken met eind jaren 90.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 16 maart 2011 @ 03:02:28 #24
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94178770
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Mn wijlen opa ging ook mee naar Feyenoord - Ajax toen ze zongen over die bommen op Rotterdam terwijl hij 2 broers heeft verloren op de Rosestraat tijdens die gebeurtenissen.
Spreekkoren zijn eenmaal om te kwetsen en shockeren.
Het zou pas een beetje vergelijkbaar zijn als ze hem daar bij de lokale voetbalvereniging op een schandalige wijze aan zouden herinneren, wanneer ze dat wisten van zijn broers. Het wordt pas echt kwetsend als het heel direct op de persoon gericht is, zoals destijds bij Van Gaal. Maargoed jij kon er hard om lachen, dus wellicht voel je dat verschil niet zo aan.
pi_94178860
Spreekkoren tegen V Gaal 15 jaar geleden die nog niet eens gelogen waren.
Is maar waar je je druk om maakt.
Groetjes, Ezio.
pi_94179565
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
:')

Het is gewoon jammer dat het vaak alleen maar kwetsend is (wat zinloos is, want de tegenstander boeit het echt niet). Ludieke spreekkoren zijn veel leuker. Of gewoon het Hand in Hand, maar dat kon er zondag niet af, i.t.t. verwensingen aan het adres Leonardo en Lurling.
  woensdag 16 maart 2011 @ 07:39:51 #27
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94179756
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 02:48 schreef Menu_69 het volgende:

Amen!

Beetje jennen prima maar er zijn grenzen en daar gaat men hier ver overheen!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 16 maart 2011 @ 08:42:04 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94180529
Dat met Van Gaal vond ik ook een stap te ver gaan trouwens, het gekanker in het stadion is dan wel 'normaal' bevonden en geaccepteerd in de regio, om bewust iemand te kwetsen die dusdanig persoonlijk leed meemaakt, d.m.v dergelijke spreekkoren gaat mij te ver.
Dat met Kluivert, Bakker, Lurling en co heb ik dan weer geen enkel probleem mee, die hebben het er zelf naar gemaakt en zullen er ook best door geraakt worden, maar zijn zelf verantwoordelijk voor die gebeurtenissen.
Al moet ik daarbij zeggen, mocht een van hun in een dergelijke situatie zitten als Van Gaal destijds zal ik dergelijke spreekkoren ook niet aanhalen.

Beetje dubbele moraal, maar mensen die al in de hoek zitten waar de klappen vallen hoef je niet KO te slaan als ze al wankelen.
pi_94185723
quote:
'Uitpubliek weer stapsgewijs bij Klassieker'

De supportersverenigingen van Feyenoord en Ajax hebben samen een voorstel klaar liggen om weer uitpubliek toe te laten bij de Klassieker. De bedoeling is dat volgend seizoen de eerste uitsupporters weer toegang hebben tot de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.

De laatste keer dat de Klassieker is gespeeld met uitpubliek is twee jaar geleden. Momenteel wordt er door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam, Eberhard van der Laan en Ahmed Aboutaleb geëvalueerd of het mogelijk zou zijn om in de toekomst weer uitpubliek toe te laten. Met dit plan hopen de supportersverenigingen mee te denken naar een passende oplossing.

Vooralsnog is het een voorstel, maar binnenkort wordt het aan de burgemeesters van Rotterdam en Amsterdammer aangeboden. Om alle betrokken partijen te laten wennen aan de uitsupporters stellen de initiatiefnemers voor om te beginnen met 800 supporters. Eric van Dorp van de supportersvereniging van Feyenoord denkt door middel van de Voetbalwet en de combiregeling het risico op ongeregeldheden te verminderen.

Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
pi_94186054
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Goede zaak.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_94187521
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

quote:
Aanleiding voor het niet toelaten van uitpubliek bij de Klassieker waren grote ongeregeldheden tussen de fans uit Amsterdam en Rotterdam.
pi_94187926
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:45 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

Alleen in 2005 is het flink misgegaan, als ze daarna maatregelen hadden genomen had ik het nog wel kunne begrijpen maar na die wedstrijd is er toch niets noemenswaardigs meer gebeurd ?
pi_94187978
rijnmond :

quote:
Trindade de Vilhena tekent bij Feyenoord

Feyenoord heeft een principeakkoord bereikt met Tonny Trindade de Vilhena. Het contract zal op 1 juli 2011 ingaan en zal hem drie jaar aan Feyenoord verbinden. De 16-jarige moet alleen nog medisch gekeurd, maar wanneer dat gebeurt is zal hij zijn handtekening zetten.

Joey Sleegers tekende eerder deze week al een profcontract bij de Rotterdammers. Terence Kongolo en Jean-Paul Boëtius gingen Sleegers en Trindade de Vilhena eerder ook al voor. De talenten maken deel uit van het jeugdelftal Excelsior/Feyenoord onder 17.
  woensdag 16 maart 2011 @ 12:58:16 #34
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_94187986
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
rijnmond :

[..]

Gelukkig!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:01:26 #35
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_94188094
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alleen in 2005 is het flink misgegaan, als ze daarna maatregelen hadden genomen had ik het nog wel kunne begrijpen maar na die wedstrijd is er toch niets noemenswaardigs meer gebeurd ?
Klopt, alleen wat leuzen heen en weer.
En in 2005 gingen er dingen fout op zoveel fronten, dat was ook niet normaal.
Leuk zo'n plan van aanpak, maar praktisch alles ging toen fout, hekken die open stonden die op slot hadden moeten zitten, charges op de verkeerde plek, NS die slecht geïnformeerd werd, blikken ME'ers die op locaties kwamen waar ze niet mochten komen etc.

Niet dat ik die rellen wil afschuiven op de lokale driehoek, maar ze hebben het wel laten escaleren.
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:32:46 #36
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_94193860
*O* Weer een jeugdspelertje vastgelegd *O*
Nog 2 te gaan toch?
pi_94194954
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Leuk zo'n plan van aanpak, maar praktisch alles ging toen fout, hekken die open stonden die op slot hadden moeten zitten, charges op de verkeerde plek, NS die slecht geïnformeerd werd, blikken ME'ers die op locaties kwamen waar ze niet mochten komen etc.

Niet dat ik die rellen wil afschuiven op de lokale driehoek, maar ze hebben het wel laten escaleren.
zoals altijd...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_94198976
quote:
Feyenoord-trainer Mario Been zit in zijn maag met de situatie van Kamohelo Mokotjo. De middenvelder, die vorig seizoen werd verhuurd aan Excelsior, speelde voor het laatst een wedstrijd voor de Rotterdammers tegen Ajax (2-0 verlies) en kwam sindsdien niet meer in actie voor de Stadionclub. De Zuid Afrikaan zit zelfs de laatste de wedstrijden op de tribune.

Ik vind het ongelooflijk vervelend dat een talent als Kamo op de tribune zit. Maar er mogen maar zeven spelers op de bank zitten, aldus Been tegenover Megastad FM.

De oefenmeester geeft de voorkeur aan andere. Van Haaren is een ander type, die kan ook op 10 spelen. Daarom zat hij op de bank ten koste van Mokotjo. Ik kies voor Fer (en het succesvolle koppel Meeuwis en Leerdam). Fer is hetzelfde type als Kamo. Daarom zit die laatste op de tribune.
  woensdag 16 maart 2011 @ 17:48:42 #39
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94200590
quote:
15s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:15 schreef Sportex het volgende:

[..]

Wisselspelers tegen NAC:
Bahia, Lamprou, Martins Indi, van Haaren, Fer, Cabral, Larsen.

Mokotjo heb ik dit seizoen beter zien spelen als een groot deel van de bank. Wanneer heeft Van Haaren een wedstrijd op slot gegooid of beslist? Tegen Willem 2 misschien de 1-1.

Daarbij schijnt Mokotjo ook heel degelijk in de verdediging te kunnen spelen. Dus dan zou je Van Haaren en Martins Indi eventueel terug kunnen zetten naar de jeugd? Onlogisch van Mario.
pi_94201712
Even over die spreekkoren, dat tegen Van Gaal was gewoon te laag voor woorden. Bij andere liedjes, ook bij het Hamassen en het bommen op Rotterdam gaat het toch meer om een algemeen iets waarbij iedereen een beetje aangesproken wordt. Bij dat op de man afvuren is dat iets heel anders.

Op de man mag als diegene zelf verantwoordelijk is voor iets slechts. Het op de man spelen bij Kluivert vind ik wel kunnen, omdat hij nu eenmaal met z'n dronken kop het leven van anderen heeft verkloot. Bij van Gaal lag dat natuurlijk compleet anders en dan is het niet alleen ongepast maar gewoon misselijkmakend als je dat gebruikt om een man persoonlijk te breken.

Fluitconcerten en spreekkoren naar Leonardo zijn gewoon een gevolg van zijn overstap naar Ajax, simpel. Tegen Lurling omdat hij zo nodig vreemde uitlatingen in de media moest doen. (Feyenoord pijn doen, dat soort dingen.) Dus allemaal te begrijpen. Vond het zelfs nog wel ludiek met Lurling die achterbleef in de kleedkamer en iedereen begon te zingen: "Joden lopen altijd weg."

Dat is gewoon inherent aan het huidige klimaat en het voetbal. Dat hoort er ook wel een beetje bij. Het zou wel leuk zijn als er wat meer creativiteit bij kwam kijken, of als het op een ludiekere wijze gebeurt. Het zingen van "Always look on the bright side of life" hoort ook bij het sarren van de tegenstander, maar is al een stuk ludieker.

Ik vind 't allemaal bij elkaar toch wel belangrijk voor de sfeer. De clubliederen, het gevoel van rivaliteit, de liederen voor specifieke spelers van zowel tegenstanders als spelers van je eigen team...het hoort er gewoon bij.

Dan krijg je dit soort leuke dingen:

En snel creatief zijn hoort erbij, inspelen op de actualiteiten:

:P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_94202011
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Wisselspelers tegen NAC:
Bahia, Lamprou, Martins Indi, van Haaren, Fer, Cabral, Larsen.

Mokotjo heb ik dit seizoen beter zien spelen als een groot deel van de bank. Wanneer heeft Van Haaren een wedstrijd op slot gegooid of beslist? Tegen Willem 2 misschien de 1-1.

Daarbij schijnt Mokotjo ook heel degelijk in de verdediging te kunnen spelen. Dus dan zou je Van Haaren en Martins Indi eventueel terug kunnen zetten naar de jeugd? Onlogisch van Mario.
En daarbij denk ik dat Mokotjo op 10 beter uit de verf zou komen dan wat Wijnaldum nu daar doet. Van Haaren heeft nog niet veel kans gehad, daar kun je nog niet over oordelen. Hij is wel vier weken uitgeschakeld las ik net, dan zou Mokotjo nou wel op de bank te komen zitten.
pi_94203779
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja leuk . Alleen jammer dat de supportersverenigingen sowieso nooit tegen uitpubliek zijn geweest + er ook nog eens totaal niets over te zeggen hebben.
Zolang die Aboutaleb aan het roer zit hoef je echt nergens op te rekenen.
Stond van de week nog ergens dat hij trots is op zijn succes in het beleid van de 'aanpak' van 'hooligans' :')
Groetjes, Ezio.
pi_94203988
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is concreet besloten nadat het (weer) was misgegaan was in amsterdam. Relletjes op het plein voor de arena tussen ME en supporters van ajax daar. Waren verder ook geen Feyenoorders bij betrokken.

Al was dat natuurlijk wel de druppel voor weet ik veel hoeveel jaren ellende en gedoe over en weer.
Groetjes, Ezio.
pi_94204043
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja leuk . Alleen jammer dat de supportersverenigingen sowieso nooit tegen uitpubliek zijn geweest + er ook nog eens totaal niets over te zeggen hebben.
Zolang die Aboutaleb aan het roer zit hoef je echt nergens op te rekenen.
Stond van de week nog ergens dat hij trots is op zijn succes in het beleid van de 'aanpak' van 'hooligans' :')
Ik vind het afgrijselijk om te zien dat die josti iedere thuiswedstrijd in de Kuip zit. :r
Maar hij ging minimaal 100 euro doneren aan de v.v.f. :{
pi_94204346
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_94204710
quote:
Liever Steve de Ridder.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_94204803
quote:
Hoe kan een bankzitter van De Graafschap een aanwinst voor ons zijn...
Groetjes, Ezio.
pi_94205547
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Inderdaad. Er staan wat mensen op een brug, laten we die allemaal maar oppakken en vast zetten :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 19:32:58 #49
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_94205750
quote:
19s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Sportex het volgende:

[..]

En daarbij denk ik dat Mokotjo op 10 beter uit de verf zou komen dan wat Wijnaldum nu daar doet. Van Haaren heeft nog niet veel kans gehad, daar kun je nog niet over oordelen. Hij is wel vier weken uitgeschakeld las ik net, dan zou Mokotjo nou wel op de bank te komen zitten.
Voorlopig schat ik zelfs Bruins nog hoger in dan Van Haaren. Dat is ook niet zo gek aangezien hij nog jeugdspeler is. Maar het is toch wel weer de wispelturigheid van Been dat Mokotjo eerst bij Feyenoord moest komen van Excelsior, vervolgens basisspeler is, en nu niet goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.
pi_94206621
Mokotjo is echt geen nummer 10. Hij is een typische 'stofzuiger'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')