probleem is dat toen de term straling niet zo bekend was, en nu wel...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar dat heeft mensen in Tsjernobyl toen ook niet weerhouden om toch nog massaal aan het werk te gaan.
Het is onvoorspelbaar, niemand die weet wat er precies gaat gebeuren dan, ook die hooggeleerde wetenschappers niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef Fireblast het volgende:
Quote van de OP:
[..]
Ik mis alleen waarom? Wat is er erg aan een meltdown?
Ik hoop dat dit minder invloed gaat hebben op de wereld dan het midden oosten, weet je dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja ik durf te wedden dat de helft van de users in dit topic ook niet vaker dan 2 keer per dag de gebeurtenissen in het midden oosten volgt, terwijl wat daar nu gebeurd waarschijnlijk veel meer impact heeft op de rest van de wereld dan wat er nu in Japan gebeurd.
Klopt, maar om de 2~3 minuten toch altijd even kijkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel tijdje duren , continue volgen is niet nodig het is een traag proces.
En werk of studeer je ook nog?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Ik volg het ook zeker 16 uur per dag, dit nieuws. M'n seesmic (twitter-client) lijkt wel een crisiscentrum, met alle nieuwsbronnen die ik volg.
16 uur per dag? Vrij ziekelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:22 schreef Strani het volgende:
Ik volg het ook zeker 16 uur per dag, dit nieuws. M'n seesmic (twitter-client) lijkt wel een crisiscentrum, met alle nieuwsbronnen die ik volg.
Relaxedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk thuis op de computer.
Nou ja kijk, de computer staat toch aan, dus dan volg je het ook een beetje automatisch. Maar goeie vriendin van m'n vrouw zit in Tokyo (woordvoerster van de Colombiaanse ambassade daar) dus dat brengt het ook wat dichterbij.quote:
de situatie is nog niet gestabili-- <boem>quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef eleusis het volgende:
Vroeg of laat zou de situatie toch moeten stabiliseren?
lol maken en Disneyland in 1 zin.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef mschol het volgende:
ik volg het zodra ik kan, maar vanaf vrijdag ga ik dit verplicht achterwege laten, eff 4 dagen lol maken in disneyland...
yep, het zal ongeveer gaan stabiliseren op niveau FUBAR....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef eleusis het volgende:
Vroeg of laat zou de situatie toch moeten stabiliseren?
euh... waarom niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
lol maken en Disneyland in 1 zin.....
Maaruh.. ieder zijn ding natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |