Hey dude dat doe ik ook he, iets meer respect voor tieners die het vak willen leren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik kan mensen die in de jaren 90 geboren zijn niet serieus nemen. Ga maar door met je noobvragen in het bb topic
Hoogstaandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"hij doet serious bro"
"you jealous"
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke teksten posten ook niet.
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)quote:
zyzz is wel kk smexy iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)
Ik vraag me nou al jaren af wat dat ding in je UI nou eigenlijk isquote:
ja dat is srs brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
Praten mensen serieus zo met elkaar of is dit het nieuwe breezah?
Alleen op internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
nee, in reallife ben ik ook een troll, als ik uitga en ik loop tegen iemand aan zeg ik ook u mad brah?quote:
Dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)
Dit is de breezah onder de anabolenjunkies met kleine plassertjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
doe ik ook. Die koppen als je zegt 'u jelly'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee, in reallife ben ik ook een troll, als ik uitga en ik loop tegen iemand aan zeg ik ook u mad brah?
(srs)
why u so mad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg.
[..]
Dit is de breezah onder de anabolenjunkies met kleine plassertjes.
je hoeft niet te verwachten dat ik ga spotten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Omdat iedereen toch jou 'advies' gebruikt en dus op de maandag gaat benchen?
Ons proberen te verleiden met die foto van jezelfquote:
wat heeft een kleine pik met AS te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg.
[..]
Dit is de breezah onder de anabolenjunkies met kleine plassertjes.
je moet is come at me brah zeggen dan kijken ze al helemaal zo:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
doe ik ook. Die koppen als je zegt 'u jelly'
Maar je ontkent dus niet dat je een kleine piemel hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat heeft een kleine pik met AS te maken?
als je AS gebruikt spuit je testosteron naar binnen, testosteron word niet in je pik aangemaakt dus staat los van AS gebruiken,testosteron word in je ballen aangemaakt dus tijdens het kuren gaan je ballen geen testosteron meer aanmaken omdat je al zoveel naar binnen spuit, als gevolg, je ballen krimpen. als je klaar bent met kuren en aan je nakuur begint gaat je eigen testosteron weer op gang komen en dan gaan je ballen dus weer groeien omdat ze weer testosteron aan moeten maken.
zo ff een lesje ASmisschien kraam je nu geen onzin meer uit
zullen we meten? (no homo)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je ontkent dus niet dat je een kleine piemel hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Check ze hier stoer doen terwijl ze alleen maar benchen met die stang zonder gewichten.
fap jij je dan nooit op foto's van mannen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef 2dope het volgende:
TS en zijn homovriend fappen op naakte mannen pics![]()
Hou die collectie voor je brah.
jij woest?
wat zijn jouw stats dan, 'held'?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Check ze hier stoer doen terwijl ze alleen maar benchen met die stang zonder gewichten.
ja dat ja, sorry mij nl is nog niet zo goedquote:
Het zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat heeft een kleine pik met AS te maken?
als je AS gebruikt spuit je testosteron naar binnen, testosteron word niet in je pik aangemaakt dus staat los van AS gebruiken,testosteron word in je ballen aangemaakt dus tijdens het kuren gaan je ballen geen testosteron meer aanmaken omdat je al zoveel naar binnen spuit, als gevolg, je ballen krimpen. als je klaar bent met kuren en aan je nakuur begint gaat je eigen testosteron weer op gang komen en dan gaan je ballen dus weer groeien omdat ze weer testosteron aan moeten maken.
zo ff een lesje ASmisschien kraam je nu geen onzin meer uit
waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld.
Het enige probleem is... I really don't give a shit
Omdat je een fucking klapmongool bent en ik en wat andere users zo aardig zijn om jou dat duidelijk te maken.quote:
wat een correct taalgebruik ineens nu er een admin isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je een fucking klapmongool bent en ik en wat andere users zo aardig zijn om jou dat duidelijk te maken.
Alleen heb jij zo'n gigantische plaat voor je kop (had ook niet anders verwacht) dat je maar doorgaat
Je ziet het écht niet he?!
zucht.. hoeveel verstandlozen mensen zijn er wel niet...quote:
ik had vannacht een droom dat er een hangslot uit mijn kuit groeide na een stevig gevecht met een hyenaquote:
synthol boy?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
cc gewoon op met je fitness-slang, synthol boy
wtf?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik had vannacht een droom dat er een hangslot uit mijn kuit groeide na een stevig gevecht met een hyena
Neger wat?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
wat een correct taalgebruik ineens nu er een admin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |