Maar je ontkent dus niet dat je een kleine piemel hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat heeft een kleine pik met AS te maken?
als je AS gebruikt spuit je testosteron naar binnen, testosteron word niet in je pik aangemaakt dus staat los van AS gebruiken,testosteron word in je ballen aangemaakt dus tijdens het kuren gaan je ballen geen testosteron meer aanmaken omdat je al zoveel naar binnen spuit, als gevolg, je ballen krimpen. als je klaar bent met kuren en aan je nakuur begint gaat je eigen testosteron weer op gang komen en dan gaan je ballen dus weer groeien omdat ze weer testosteron aan moeten maken.
zo ff een lesje ASmisschien kraam je nu geen onzin meer uit
zullen we meten? (no homo)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar je ontkent dus niet dat je een kleine piemel hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Check ze hier stoer doen terwijl ze alleen maar benchen met die stang zonder gewichten.
fap jij je dan nooit op foto's van mannen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:27 schreef 2dope het volgende:
TS en zijn homovriend fappen op naakte mannen pics![]()
Hou die collectie voor je brah.
jij woest?
wat zijn jouw stats dan, 'held'?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Check ze hier stoer doen terwijl ze alleen maar benchen met die stang zonder gewichten.
ja dat ja, sorry mij nl is nog niet zo goedquote:
Het zal ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
wat heeft een kleine pik met AS te maken?
als je AS gebruikt spuit je testosteron naar binnen, testosteron word niet in je pik aangemaakt dus staat los van AS gebruiken,testosteron word in je ballen aangemaakt dus tijdens het kuren gaan je ballen geen testosteron meer aanmaken omdat je al zoveel naar binnen spuit, als gevolg, je ballen krimpen. als je klaar bent met kuren en aan je nakuur begint gaat je eigen testosteron weer op gang komen en dan gaan je ballen dus weer groeien omdat ze weer testosteron aan moeten maken.
zo ff een lesje ASmisschien kraam je nu geen onzin meer uit
waarom post je hier dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld.
Het enige probleem is... I really don't give a shit
Omdat je een fucking klapmongool bent en ik en wat andere users zo aardig zijn om jou dat duidelijk te maken.quote:
wat een correct taalgebruik ineens nu er een admin isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat je een fucking klapmongool bent en ik en wat andere users zo aardig zijn om jou dat duidelijk te maken.
Alleen heb jij zo'n gigantische plaat voor je kop (had ook niet anders verwacht) dat je maar doorgaat
Je ziet het écht niet he?!
zucht.. hoeveel verstandlozen mensen zijn er wel niet...quote:
ik had vannacht een droom dat er een hangslot uit mijn kuit groeide na een stevig gevecht met een hyenaquote:
synthol boy?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Golden_Pauper het volgende:
cc gewoon op met je fitness-slang, synthol boy
wtf?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:40 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik had vannacht een droom dat er een hangslot uit mijn kuit groeide na een stevig gevecht met een hyena
Neger wat?!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
wat een correct taalgebruik ineens nu er een admin is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |