Jelly? mager paupertje met je mini-dickquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Chestbrah het volgende:
2dope legt het er wel dik bovenop dat hij het zelf is met zijn baas
Kan hij niet dicht?quote:
wij hebben in LIF ook een bodybuilders topic toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
forum.dutchbodybuilding.com
Alstublieft, en nu wegwezen.
Nee!! Hier houden deze onzinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
wij hebben in LIF ook een bodybuilders topic toch?
Maar daar komen alleen eckten, i.t.t. TS en zijn holmaat ZyZzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
wij hebben in LIF ook een bodybuilders topic toch?
tnx brah, maar ik ben daar gebannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
forum.dutchbodybuilding.com
Alstublieft, en nu wegwezen.
quote:
eckten? wtf is dat brah?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar daar komen alleen eckten, i.t.t. TS en zijn holmaat ZyZz
this is youquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar daar komen alleen eckten, i.t.t. TS en zijn holmaat ZyZz
LMAO 2 plate11!!11quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja of course, maar fuck off met je 2x bw
doet hij srs brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ja of course, maar fuck off met je 2x bw
Hier is dat uit den boze, gelukkig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Chestbrah het volgende:
dan willen ze ook nog gaan benchen in het squatrack, ongelofelijk
schelden is nergens voor nodig brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:19 schreef vanBinsberge het volgende:
wat een kk patsertopic weer van deze gast.
Hey dude dat doe ik ook he, iets meer respect voor tieners die het vak willen leren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik kan mensen die in de jaren 90 geboren zijn niet serieus nemen. Ga maar door met je noobvragen in het bb topic
Hoogstaandquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"hij doet serious bro"
"you jealous"
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Onbegrijpelijke teksten posten ook niet.
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)quote:
zyzz is wel kk smexy iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)
Ik vraag me nou al jaren af wat dat ding in je UI nou eigenlijk isquote:
ja dat is srs brahquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
Praten mensen serieus zo met elkaar of is dit het nieuwe breezah?
Alleen op internetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
nee, in reallife ben ik ook een troll, als ik uitga en ik loop tegen iemand aan zeg ik ook u mad brah?quote:
Dit zegt genoeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Zyzz het volgende:
[..]
en post gelijk wat pics, kunnen we met zn alle fappen (no homo)
Dit is de breezah onder de anabolenjunkies met kleine plassertjes.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef Adelante het volgende:
doe ik ook. Die koppen als je zegt 'u jelly'quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
nee, in reallife ben ik ook een troll, als ik uitga en ik loop tegen iemand aan zeg ik ook u mad brah?
(srs)
why u so mad?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg.
[..]
Dit is de breezah onder de anabolenjunkies met kleine plassertjes.
je hoeft niet te verwachten dat ik ga spotten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:26 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Omdat iedereen toch jou 'advies' gebruikt en dus op de maandag gaat benchen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |