quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet hem hem nog vragen he
Of jij vraagt het zelf. Mij om 't even
nee ik kom niet naar eindhoven maar ik ga naar Enschede om te feesten. Zowel voor competitie als voor de beker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:43 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Beetje plagen mag toch wel......paar maanden? Kom je op het stadhuisplein in Eindhoven kijken naar de huldiging?
Ja, maar wij hadden het over een feestje met ons en toen ging jij roepen dat je ook wilde komen (hihi, ik zei komen)quote:
Nee natuurlijk niet, bij VMVM lig je als je als eerste man ligt tussen 2 vrouwen in, in jou geval naast maximaal 1!!quote:
Heb jij je visum al wel aangevraagd?, kan je wel tevens bij WW op bezoekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee ik kom niet naar eindhoven maar ik ga naar Enschede om te feesten. Zowel voor competitie als voor de beker!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga hier maar niet al te serieus in
Dan wil ik ook wel komen hoor. ( hihi ik zei het ook. )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wij hadden het over een feestje met ons en toen ging jij roepen dat je ook wilde komen (hihi, ik zei komen)
Wat lijkt je daar leuk aan?quote:
Als je niet weet wat er bedoeld wordt bemoei je er dan niet meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, bij VMVM lig je als je als eerste man ligt tussen 2 vrouwen in, in jou geval naast maximaal 1!!
Yeah, right...quote:
Emmen uit altijd lastig!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij je visum al wel aangevraagd?, kan je wel tevens bij WW op bezoek
er woont familie van mij in rijssen, wierden en nijverdal dus komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij je visum al wel aangevraagd?, kan je wel tevens bij WW op bezoek
Ja, maar dan wordt het dus een VMVMV-feestje en dat wil jij nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel komen hoor. ( hihi ik zei het ook. )
Kom je dan ook bij mij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
er woont familie van mij in rijssen, wierden en nijverdal dus komt goed
Als je wist wij de dames zijnquote:
Dat is ook in de buurtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh je houdt er dus al rekening mee......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het dus een VMVMV-feestje en dat wil jij niet
ach joh, dat broekie heb ik in n half uurtje uitgeputquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het dus een VMVMV-feestje en dat wil jij niet
pfffffffffffffff niet elke minuut van de dag of elke post gaat over voetbal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Oh je houdt er dus al rekening mee......
Owquote:
Nou, wie zijn het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je wist wij de dames zijn![]()
![]()
[..]
Dat is ook in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |