Datquote:
Iddquote:
Je bedoeld Rihanna met S&M tijdens het schoonmaken? Wel toepasselijk trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef zakpatat90 het volgende:
Welk nummer was dat? Of waarvan?
Komt me zo bekend voor!
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef tralalala het volgende:
Vergeten![]()
Dan zo meteen maar even terugkijken.
Het wordt vanavond herhaald. Om half 12 oid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.
Nee, toen ging het over straattaal, en de boks :pquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef June. het volgende:
[..]
Je bedoeld Rihanna met S&M tijdens het schoonmaken? Wel toepasselijk trouwens
Wat is er mis met rtlgemist?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dit soort programma's je leert de Geert Wilders stemmers kennen.
Was ook mijn gedachtequote:
Je hebt gelijk ze stemmen niet.quote:
kleinheidquote:
Goede OPquote:
En we blijven quoten hierquote:
Mooie afsluiter iddquote:
Alleen op mensen die pretenderen zelf wel weten hoe het hoort, maar het tegendeel bewijzenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij hebt kritiek op het beledigende taalgebruik van anderen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef ukga het volgende:
Gary in de Plus tegen die vakkenvuller; He mooiboy![]()
Was wel weer een heerlijke opmerking ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef luckass het volgende:
"Hij kwam heel onverzekerd over." Hoog eigen risico?
emotieloze trol is dat iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Naamah het volgende:
Dat iedereen Jenna zo schattig vindt.. Ik blijf me bij haar maar afvragen of ze nou echt botox in d'r wangen heeft of dat het alleen zo lijkt.
Moet nog komen. Vrijdag denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Soury het volgende:
Oh weet iemand of dat diner met de "kakkers"al is geweest ? Volgens mij heb ik geen enkele
uitzending gemist
Oh top dank je, ik maakte me al ongerustquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet nog komen. Vrijdag denk ik.
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Soury het volgende:
Oh weet iemand of dat diner met de "kakkers"al is geweest ? Volgens mij heb ik geen enkele
uitzending gemist
Die TT![]()
Inderdaad. Alleen jammer van dat Friese accent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.
Mootiequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.
Ik vind het vooral lief om te zien hoe ze zo trots op zichzelf kunnen zijn om iets (wat voor ons) simpel is. Een ij netjes kunnen zeggen. Van de meiden zijn dat er niet zoveel, Yosie, Dilara en Meron. De jongens lijken me om de een of andere reden veel gemotiveerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie![]()
Ja iid dat vind ik zo leuk om te zien. Plus ze heeft een flinke dosis humor en zelfvertrouwen.
Die gaat het sowiezo wel redden
Met haar ouders zal opzich neit heel veel mis zijn nee, die chick is gewoon te recalcitrant om het te doen zoals het hoortquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral als je de jongens gaat vergelijken met Linsey.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lief om te zien hoe ze zo trots op zichzelf kunnen zijn om iets (wat voor ons) simpel is. Een ij netjes kunnen zeggen. Van de meiden zijn dat er niet zoveel, Yosie, Dilara en Meron. De jongens lijken me om de een of andere reden veel gemotiveerder.
''aan'' is hier foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef leolinedance het volgende:
al 5x gehoord "ik irriteer me"![]()
Godver dat dit bestaat
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
haha lindsey heeft wel deels gelijk.
Nou ja, in die zin dat ze niet zo asociaal doet als die andere dames zoals Linsey en Jennaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind Dilara verre van snugger, zij zegt ook niet veel zinvols
eensquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind Dilara verre van snugger, zij zegt ook niet veel zinvols
Ja dat is wel zo maar zij zit daar ook niet voor niks, ik denk dat zij zich gewoon wat op de achtergrond houdt en haar viswijf-kant nog moet laten zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Nou ja, in die zin dat ze niet zo asociaal doet als die andere dames zoals Linsey en Jenna
Je kan bijna een bingokaart maken met uitspraken van haar...quote:
QFTquote:
Je gaat toch helemaal stukquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het altijd teringlijersGodver man waarom kijk ik dit
Idd. Waren ze eerst neit van een uur ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Die afleveringen zijn veel te kortze hadden dat beter anders kunnen doen want zo gebeurt er te weinig in een aflevering
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Rnie het volgende:
Jenna zou ik flink tussen haar **** willen nemen
By the way...leuk programma
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:Pquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!
Zolang ze stil is ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:P
Ik zit haar gewoon aan te moedigen om een beetje sneller te pratenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:P
Ik vind haar ook best geil.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Rnie het volgende:
Jenna zou ik flink tussen haar **** willen nemen
By the way...leuk programma
Juist niet. Wat een snoepie is ze tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!
Eerst Linsey, dan Jennifer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
MeronVan de jongens vind ik Dave en Gary wel sympathiek.
Vraag me af waarom Linsey ooit heeft besloten mee te doen aan dit programma. Jennifer mag wel eerst exit, want Linseys uitspraken zijn nog wel eens vermakelijk, Jennifer is puur irritant.
Ik ben er bijna zeker van dat we Linsey kunnen uitzwaaien aan het einde van de weekquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Soury het volgende:
Dat Marokkaanse meisje spreekt beter Nederlands dan dat héle zooitje bij elkaar.
Was dat er niet een van de Halal-zusjes?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Soury het volgende:
Dat Marokkaanse meisje spreekt beter Nederlands dan dat héle zooitje bij elkaar.
Nouja. Ik vind dit wel een van de beste episodes ever. Veel harder, veel meer werkelijkheid, veel groffer en veeeeeeeeeeeeeel beter. (H)quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat we Linsey kunnen uitzwaaien aan het einde van de weekFiguurlijk dan...
Ik zit vaak hard te lachen, maar héél eerlijk soms krijg ik tranen in mijn ogen van die gasten. Ik vind het echt ontroerend soms. Mooie TVquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind dit wel een van de beste episodes ever. Veel harder, veel meer werkelijkheid, veel groffer en veeeeeeeeeeeeeel beter. (H)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef tralalala het volgende:
Of Meron gaat eruit want die heeft daar helemaal niets te zoeken.
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:53 schreef tralalala het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Linsey er gewoon in blijft.
Stiekem vind ik die domheid wel leuk.quote:
Linsey is gewoon zo dom dat het niet meer leuk is. Maar hetgeen me het meest aan haar stoort is haar negativiteit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Stiekem vind ik die domheid wel leuk.
Over een paar weken doet iedereen netjes en is 2,5 uur per week veels te veel.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:09 schreef Moofasah het volgende:
Linsey is gewoon zo dom dat het niet meer leuk is. Maar hetgeen me het meest aan haar stoort is haar negativiteit.
dat komt waarschijnlijk omdat je een Adblocker hebt, RTL moet toegang hebben tot netstat of Doubleclick. Tevens werkt RTL's Silverlight meestal niet in Google Chrome.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Fascination het volgende:Waarom doen de afleveringen het bij mij niet op rtl gemist? Die van vorig seizoen doen het wel.
Enge smoelquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:47 schreef Morrigan het volgende:
Ik vind die Jennifer eigenlijk best grappig.
Die ga ik echt onthouden, ik moest hard lachen daaromquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef Paaskonijn het volgende:
"Zit ze op die luie koeienkut van der.".
Jenna.
iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:26 schreef zoem het volgende:
"Ik gebruik af en toe mijn dildo hoor, anders wordt een zo'n stoffig nestje daar beneden"
Welke browser gebruik je? In Dragon doet 'ie het ook niet bij mij, in IE wel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:06 schreef Fascination het volgende:
Pfff, die neger die grappig probeert te zijn.Je bent het niet, stop trying.
Waarom doen de afleveringen het bij mij niet op rtl gemist? Die van vorig seizoen doen het wel.
Vanavond weer lekker simpel vermaakquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:01 schreef SEMTEX het volgende:
Heerlijke ergernis, elke avond rond achten. Favoriete nieuwe show!
Ja das ook zo schijnheil eerste klas. bahquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Laat iemand aub die Jennifer in elkaar meppen.
Jah ik wou precies het zelfde postenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Zag net een voorstukje van 'Echte meisjes in de jungle'. Michaela, seizoen 2, ziet er al weer uit als vanouds, helemaal terug naar haar oude stijl.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Jah ik wou precies het zelfde posten
Vorige seizoen was ze de winnaar van Dames in de dop. Ze had een hele speech over dat ze der leven ging, moest en zal beteren en maar janken enzo. Nu loopt ze er alweer bij als de kroegslet zoals we gewent waren
Daar kan ik mee levenquote:Op donderdag 17 maart 2011 23:15 schreef Pwn_zoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen zal het programma wat saaier worden zonder haar
Was ook wel te verwachten. Net alsof ook maar een van die ''dames'' daadwerkelijk hun leven gaan veranderen. Zodra ze het landhuis hebben verlaten zijn ze alles wat ze daar geleerd hebben weer vergetenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:24 schreef mootie het volgende:
Zag net een voorstukje van 'Echte meisjes in de jungle'. Michaela, seizoen 2, ziet er al weer uit als vanouds, helemaal terug naar haar oude stijl.
Bronquote:Dames
Dilara, 20, uit Schiedam, Zuid-Holland
Jenna, 19, uit Den Haag, Zuid-Holland
Jennifer, 21 uit Lelystad, Flevoland
Josefien, 19 uit Grootebroek, Noord-Holland
Linsey Wareman, 19 uit Zoetermeer, Zuid-Holland
Lois, 18 uit Oosterhout
Meron van der Schaar, 20 uit Grouw, Friesland
Zira Berg, 19 uit Amsterdam, Noord-Holland
Heren
Dave Lamens, 21 uit Den Haag, Zuid-Holland
Dominique Kudret, 24 uit Den Haag, Zuid-Holland
Gary Curiel, 20 uit Heerhugowaard, Noord-Holland
Marcin Sarna, 20 uit Mijdrecht, Utrecht
Vrijwel allemaal randstad. No surprise there.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bron
Ik had zoiets van wtf wie is Josefien?Josie dus.
Daar wonen een hoop mensen en Josey vind ik wel een tof meisie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal randstad. No surprise there.
En toch is het best handig, afstandsbedieningen worden echt ranzig. Maar goed, daar heb je dan ook weer een poetslap voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:52 schreef ukga het volgende:
Zit nu ff aflverin van donderdag te bekijken;
Folie om je afstandbediening. Ik dacht dat ik al het sneue in de wereld wel gezien had, krijg je dit
Wel doodzonde dat haar ouders haar geen beugel aan hebben laten meten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wonen een hoop mensen en Josey vind ik wel een tof meisie.
Ja inderdaad. En wat ziet ze er opeens leuk uit als ze haar haar los heeftquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel doodzonde dat haar ouders haar geen beugel aan hebben laten meten.
Ik sta ook steeds verbaasd als ik haar lichaam zie, ze is heel slank, maar door haar gezicht verwacht je een fors lichaam.
Dat vind ik niet eens storend. Het geeft haar een karakter kop. Beter dan die volmaakte typesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel doodzonde dat haar ouders haar geen beugel aan hebben laten meten.
Ik sta ook steeds verbaasd als ik haar lichaam zie, ze is heel slank, maar door haar gezicht verwacht je een fors lichaam.
Dan heet je Josefien en noem je jezelf Josie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bron
Ik had zoiets van wtf wie is Josefien?Josie dus.
Ik wil net zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch is het best handig, afstandsbedieningen worden echt ranzig. Maar goed, daar heb je dan ook weer een poetslap voor natuurlijk.
Nee Anna had gewonnen, die andere die in de Jungle meedoet. Maar dat is evengoed weer een kroegslet geworden zo te zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Jah ik wou precies het zelfde posten
Vorige seizoen was ze de winnaar van Dames in de dop. Ze had een hele speech over dat ze der leven ging, moest en zal beteren en maar janken enzo. Nu loopt ze er alweer bij als de kroegslet zoals we gewent waren
naja ik weet niet welk seizoen het was(volgens mij seizoen 2), maar die dames in de dop werd toch echt door Michella gewonnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nee Anna had gewonnen, die andere die in de Jungle meedoet. Maar dat is evengoed weer een kroegslet geworden zo te zien.
Dit is mijn favo nieuwe programma!!!
Oh excuus, ik dacht dat er nog maar 1 seizoen was geweest. Die van Anna...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:50 schreef ukga het volgende:
[..]
naja ik weet niet welk seizoen het was(volgens mij seizoen 2), maar die dames in de dop werd toch echt door Michella gewonnen
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Pencile het volgende:
Volgens mij komt er een nieuwe griet bij want was even die namen op hyves aan het zoeken. Kwam ik via die dave's hyves op dit meisjes hyves:
http://beauty-nails20.hyv(...)035.49Od&__state__=5
ook al wat nieuwe kapseltjes van de meiden te zien op haar fotos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt dat niet zo omdat ze dit seizoen elke dag uitzenden en voorheen maar 1x per week?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:12 schreef ukga het volgende:
Ik had btw wel het idee dat er in seizoen 2 veel sneller progressie gemaakt werd qua het bereiken van een; dames status
Lois staat ook op de foto's dus nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Pencile het volgende:
Volgens mij komt er een nieuwe griet bij want was even die namen op hyves aan het zoeken. Kwam ik via die dave's hyves op dit meisjes hyves:
http://beauty-nails20.hyv(...)035.49Od&__state__=5
ook al wat nieuwe kapseltjes van de meiden te zien op haar fotos
True.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:25 schreef Pencile het volgende:
Dat zag ik maar in dit soort programmas komt er ook vaak iemand terug die is weggegaan als suprise voor de groep dus je weet het maar nooit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef Ole het volgende:
![]()
Als Linsey weg moet gaat er toch wel wat lekkere ergertv verloren
We zouden haar missen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:00 schreef Ole het volgende:
![]()
Als Linsey weg moet gaat er toch wel wat lekkere ergertv verloren
Begin jij ook al?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef Blistering het volgende:
Wat heeft die moeder-overste in godsnaam voor poepvlek op d'r wang?
Juist wel, leuk!quote:
quote:
Het valt gewoon opquote:
Heuh, ik ben fries en eet met een hooivorkquote:
Idd.quote:
Typisch.quote:
Iddquote:
'Weet je hoe je het moet drinken ?'quote:
Alsof ze weten wat een pleonasme is.quote:
Meron misschien wel hoorquote:
Lekkere blonde jeweetzzzquote:
quote:
Zis izz tievieeeequote:
En vijf centimeter plamuur.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef Ole het volgende:
Yosie ziet er echt veel beter uit met haar haar zo los en mooi gefohnt!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:26 schreef Ole het volgende:
Yosie ziet er echt veel beter uit met haar haar zo los en mooi gefohnt!
Oh ja, Hagenese spellingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerste commentaar: "Blijve alleen maar van die dooie kutjes ovah"
Dat mens heeft echt een obsessie met haar eigen bil. Grijpt iedere gelegenheid aan om te moonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
Dan blijf ik wel gewoon lekkah aso
Hahaha en ze laat zo dr broek zakken. Wtf.
Zou haar zo doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
Lekker lichaam welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
sowieso. One night stand met haar lijkt me zwaar relaxt aangezien tot 1600 slaapt. Dan kan ik lekker slapen tot een uurtje of 12.00 en dan wegsneaken.quote:
Wegsneaken vind ik altijd zo laf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef ukga het volgende:
[..]
sowieso. One night stand met haar lijkt me zwaar relaxt aangezien tot 1600 slaapt. Dan kan ik lekker slapen tot een uurtje of 12.00 en dan wegsneaken.
bij figuren als zira is geen andere optie mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wegsneaken vind ik altijd zo laf.
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef ukga het volgende:
[..]
bij figuren als zira is geen andere optie mogelijk
Nouja ze zette wel haar vooroordelen aan de kant, en probeerde het wel. Zira werd in de eerste week al op t matje geroepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Moofasah het volgende:
Belachelijk. Ze houden Linsey er gewoon in omday ze verwachten dat ze kijkcijfers boekt. Die doos moet opkankeren. Als iemand het verdiend had om te vertrekken was zij het!
En nog wel omdat het eten lekker wasquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ze zette wel haar vooroordelen aan de kant, en probeerde het wel. Zira werd in de eerste week al op t matje geroepen.
Ze is echt een moederfiguur daar, dat zie je duidelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Injetta het volgende:
Meron is een geweldig mens. Die hoort daar eigenlijk niet. Ze is wat plomp en wat recht door zee, maar zo vreselijk aso en dom als de rest is ze echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |