Datquote:
Iddquote:
Je bedoeld Rihanna met S&M tijdens het schoonmaken? Wel toepasselijk trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef zakpatat90 het volgende:
Welk nummer was dat? Of waarvan?
Komt me zo bekend voor!
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef tralalala het volgende:
Vergeten![]()
Dan zo meteen maar even terugkijken.
Het wordt vanavond herhaald. Om half 12 oid.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.
Nee, toen ging het over straattaal, en de boks :pquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef June. het volgende:
[..]
Je bedoeld Rihanna met S&M tijdens het schoonmaken? Wel toepasselijk trouwens
Wat is er mis met rtlgemist?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Want rtl5 online is echt rot.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:25 schreef tong80 het volgende:
Toch leuk dit soort programma's je leert de Geert Wilders stemmers kennen.
Was ook mijn gedachtequote:
Je hebt gelijk ze stemmen niet.quote:
kleinheidquote:
Goede OPquote:
En we blijven quoten hierquote:
Mooie afsluiter iddquote:
Alleen op mensen die pretenderen zelf wel weten hoe het hoort, maar het tegendeel bewijzenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij hebt kritiek op het beledigende taalgebruik van anderen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef ukga het volgende:
Gary in de Plus tegen die vakkenvuller; He mooiboy![]()
Was wel weer een heerlijke opmerking ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:37 schreef luckass het volgende:
"Hij kwam heel onverzekerd over." Hoog eigen risico?
emotieloze trol is dat iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Naamah het volgende:
Dat iedereen Jenna zo schattig vindt.. Ik blijf me bij haar maar afvragen of ze nou echt botox in d'r wangen heeft of dat het alleen zo lijkt.
Moet nog komen. Vrijdag denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Soury het volgende:
Oh weet iemand of dat diner met de "kakkers"al is geweest ? Volgens mij heb ik geen enkele
uitzending gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |