Oh ja, Hagenese spellingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eerste commentaar: "Blijve alleen maar van die dooie kutjes ovah"
Dat mens heeft echt een obsessie met haar eigen bil. Grijpt iedere gelegenheid aan om te moonenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
Dan blijf ik wel gewoon lekkah aso
Hahaha en ze laat zo dr broek zakken. Wtf.
Zou haar zo doenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
Lekker lichaam welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Zira
sowieso. One night stand met haar lijkt me zwaar relaxt aangezien tot 1600 slaapt. Dan kan ik lekker slapen tot een uurtje of 12.00 en dan wegsneaken.quote:
Wegsneaken vind ik altijd zo laf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:45 schreef ukga het volgende:
[..]
sowieso. One night stand met haar lijkt me zwaar relaxt aangezien tot 1600 slaapt. Dan kan ik lekker slapen tot een uurtje of 12.00 en dan wegsneaken.
bij figuren als zira is geen andere optie mogelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Wegsneaken vind ik altijd zo laf.
Want?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef ukga het volgende:
[..]
bij figuren als zira is geen andere optie mogelijk
Nouja ze zette wel haar vooroordelen aan de kant, en probeerde het wel. Zira werd in de eerste week al op t matje geroepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:32 schreef Moofasah het volgende:
Belachelijk. Ze houden Linsey er gewoon in omday ze verwachten dat ze kijkcijfers boekt. Die doos moet opkankeren. Als iemand het verdiend had om te vertrekken was zij het!
En nog wel omdat het eten lekker wasquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja ze zette wel haar vooroordelen aan de kant, en probeerde het wel. Zira werd in de eerste week al op t matje geroepen.
Ze is echt een moederfiguur daar, dat zie je duidelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:21 schreef Injetta het volgende:
Meron is een geweldig mens. Die hoort daar eigenlijk niet. Ze is wat plomp en wat recht door zee, maar zo vreselijk aso en dom als de rest is ze echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |