Oh top dank je, ik maakte me al ongerustquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet nog komen. Vrijdag denk ik.
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:10 schreef Soury het volgende:
Oh weet iemand of dat diner met de "kakkers"al is geweest ? Volgens mij heb ik geen enkele
uitzending gemist
Die TT![]()
Inderdaad. Alleen jammer van dat Friese accent.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.
Mootiequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Meron wil ook graag, ze vindt het echt leuk. Je kon stiekum wel aan de ouders zien dat de basis wel gelegd is.
Ik vind het vooral lief om te zien hoe ze zo trots op zichzelf kunnen zijn om iets (wat voor ons) simpel is. Een ij netjes kunnen zeggen. Van de meiden zijn dat er niet zoveel, Yosie, Dilara en Meron. De jongens lijken me om de een of andere reden veel gemotiveerder.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mootie![]()
Ja iid dat vind ik zo leuk om te zien. Plus ze heeft een flinke dosis humor en zelfvertrouwen.
Die gaat het sowiezo wel redden
Met haar ouders zal opzich neit heel veel mis zijn nee, die chick is gewoon te recalcitrant om het te doen zoals het hoortquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral als je de jongens gaat vergelijken met Linsey.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lief om te zien hoe ze zo trots op zichzelf kunnen zijn om iets (wat voor ons) simpel is. Een ij netjes kunnen zeggen. Van de meiden zijn dat er niet zoveel, Yosie, Dilara en Meron. De jongens lijken me om de een of andere reden veel gemotiveerder.
''aan'' is hier foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef leolinedance het volgende:
al 5x gehoord "ik irriteer me"![]()
Godver dat dit bestaat
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
haha lindsey heeft wel deels gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |