Je gaat toch helemaal stukquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef leolinedance het volgende:
Ik vind het altijd teringlijersGodver man waarom kijk ik dit
Idd. Waren ze eerst neit van een uur ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:31 schreef Sofia90 het volgende:
Die afleveringen zijn veel te kortze hadden dat beter anders kunnen doen want zo gebeurt er te weinig in een aflevering
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Rnie het volgende:
Jenna zou ik flink tussen haar **** willen nemen
By the way...leuk programma
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:Pquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!
Zolang ze stil is ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:P
Ik zit haar gewoon aan te moedigen om een beetje sneller te pratenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel schattig eigenlijk...:P
Ik vind haar ook best geil.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Rnie het volgende:
Jenna zou ik flink tussen haar **** willen nemen
By the way...leuk programma
Juist niet. Wat een snoepie is ze tochquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Toch wel met een zak over haar hoofd en tape over haar mond? Mijn god, wat is dat kind slooooooooooom!
Eerst Linsey, dan Jennifer.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
MeronVan de jongens vind ik Dave en Gary wel sympathiek.
Vraag me af waarom Linsey ooit heeft besloten mee te doen aan dit programma. Jennifer mag wel eerst exit, want Linseys uitspraken zijn nog wel eens vermakelijk, Jennifer is puur irritant.
Ik ben er bijna zeker van dat we Linsey kunnen uitzwaaien aan het einde van de weekquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Soury het volgende:
Dat Marokkaanse meisje spreekt beter Nederlands dan dat héle zooitje bij elkaar.
Was dat er niet een van de Halal-zusjes?quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:21 schreef Soury het volgende:
Dat Marokkaanse meisje spreekt beter Nederlands dan dat héle zooitje bij elkaar.
Nouja. Ik vind dit wel een van de beste episodes ever. Veel harder, veel meer werkelijkheid, veel groffer en veeeeeeeeeeeeeel beter. (H)quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker van dat we Linsey kunnen uitzwaaien aan het einde van de weekFiguurlijk dan...
Ik zit vaak hard te lachen, maar héél eerlijk soms krijg ik tranen in mijn ogen van die gasten. Ik vind het echt ontroerend soms. Mooie TVquote:Op donderdag 17 maart 2011 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja. Ik vind dit wel een van de beste episodes ever. Veel harder, veel meer werkelijkheid, veel groffer en veeeeeeeeeeeeeel beter. (H)
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:05 schreef tralalala het volgende:
Of Meron gaat eruit want die heeft daar helemaal niets te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |