Ik niet, mijn telefoon wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paul-89 faalt in het openen van nieuw topic
Het zij je vergevenquote:
Valt me van Vossius tegen dat ie daar niet op reageerdequote:
Hij is niet scherpquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Valt me van Vossius tegen dat ie daar niet op reageerde
En vervolgens weggooienquote:
Michelle? Sandra bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Wat een FUCKING dom mokkel die michelle, goedemiddag zeg
Sodiumcarbonaat?![]()
Ik wil niet weten waar die Sandra werkt. Mijn god, dat moet me toch een ranzig voedsel zijn wat ze klaarmaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Stekker vergeten.. dat zijn echt GEEN koks, dat kan gewoon niet
De lokale patatboer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die Sandra werkt. Mijn god, dat moet me toch een ranzig voedsel zijn wat ze klaarmaakt
Ik mag voor haar hopen dat zoiets er niet opstaatquote:
Ze maakt dus Durum en kebabquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Djokotron het volgende:
Naam:
Sandra
Leeftijd:
47
Beroep:
Kok en moeder
Specialiteit:
Turkse en Thaise keuken
Opvallend:
Woonde 14 jaar in Turkije
Karakter:
Praatgraag, spontaan en een tikje eigenwijs.
![]()
![]()
Leuke baan voor een kokquote:
Daar hoop ik nou ook altijd opquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Zou wel baas zijn als ze zo zeggen "is niet zo heel goed" Jaspers cijfer opschrijft, Kranenborg mee kijkt en terwijl die gozer er nog bij staat zegt "Nou dat is nog wat hoog" En dan inzoomen op het gezicht van die kandidaat
Erg jaren 70.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Ik draai nu zelfgemaakte gehaktballen. Wat zal Julius er van vinden vraag ik me nu af?
Ik maak de 2011 versie, met vers geplukte groentjes uit onze verse groentekraamquote:
Als dat zo is, dan heeft Corné nog aardig wat te lerenquote:
hou niet echt van bloemkoolquote:
Niet haten op Youri hè.quote:
Wat deed hij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef Djokotron het volgende:
Youri KNEUS nu hoop ik echt dat ie verliest
Koraal voor de bite, het knappertje.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zee-egel? Ik dacht dat het koraal was![]()
Kneus zijn. Haten op een ander die een hoog cijfer had, want hij wist allemaal wel hoe het moestquote:
Corne zijn houding was pas raar.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:47 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Kneus zijn. Haten op een ander die een hoog cijfer had, want hij wist allemaal wel hoe het moest![]()
Nog 10 min ( 19.50 )quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:50 schreef wonderer het volgende:
Wacht, hoe laat is het? Is het nog niet afgelopen?
oh ja, kutquote:
Zoudquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:50 schreef Drassss het volgende:
Ja Sandra het is lastig.. bij friet is het gewoon zoud & mayo. Klaar is Sandra.
itt zuikerquote:
Dat blok kaas was ook zo groot, die moest wel worden opgemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef franklop het volgende:
klagen over de kaas, is toch goed voor de sponsor
you're kidding, right? Right?!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Youri moet naar huis, hij kookt te goed
maakt niet uit, als Sandra maar niet door gaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:58 schreef hexje het volgende:
Michelle schat, jij gaat niet naar de finale.
Sandra staat 2 punten voor op Michelle.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
maakt niet uit, als Sandra maar niet door gaat
Was een uitspraak van Cornequote:
Kan nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Sandra staat 2 punten voor op Michelle.
Ach, zo zijn chefs nou eenmaal. En Vossius=baasquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:01 schreef new_moon het volgende:
ik vind vooral robert & julius heel arrogant en disrespectvol bah wat een ventjes![]()
eerst die kaas overal eraf schrapen zonder pardon en bij de laatste erachter komen dat het "best lekker" is als het door de saus valt
Phew.quote:
quote:
oh vind ik wel meevallen, Julius is vaak erg lief naar de kandidaten door ze tussen neus en lippen door tips te geven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:01 schreef new_moon het volgende:
ik vind vooral robert & julius heel arrogant en disrespectvol bah wat een ventjes![]()
eerst die kaas overal eraf schrapen zonder pardon en bij de laatste erachter komen dat het "best lekker" is als het door de saus valt
zo willekeurig, echt niet professioneel
Behalve voor Jaspers.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:33 schreef wonderer het volgende:
Ik realiseer me ineens: culinaire afvalrace
Dat zou echt zonde zijn. Je mag hem stom vinden, maar tot nu toe is hij de meest constante en beste van de groep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:15 schreef wonderer het volgende:
Ik zie het trouwens zo gebeuren dat Youri er door EEN stomme fout zo uitvliegt...
dat was Maurtis afgelopen week, 1 minder gare vis en hij vloog eruitquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat zou echt zonde zijn. Je mag hem stom vinden, maar tot nu toe is hij de meest constante en beste van de groep.
Was Maurits ook 3 maal dag winnaar?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was Maurtis afgelopen week, 1 minder gare vis en hij vloog eruit
volgens mij wel, iig minimaal 2xquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:24 schreef hexje het volgende:
Was maur
[..]
Was Maurits ook 3 maal dag winnaar?
niet iedereen lag even dicht bij elkaar, maar ze hadden ook naar vorige resultaten moeten kijken en niet naar 1 minder gare vis.quote:Nope, bij die groep lag het dichter bij elkaar.
Je hebt gelijk. Hij verdiende de plek meer dan Nicky.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef roos85 het volgende:
niet iedereen lag even dicht bij elkaar, maar ze hadden ook naar vorige resultaten moeten kijken en niet naar 1 minder gare vis.
Ik vind hem niet stom, ik ben fan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:20 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat zou echt zonde zijn. Je mag hem stom vinden, maar tot nu toe is hij de meest constante en beste van de groep.
Die masterclasses vind ik altijd wel fijn, vooral die op Vrijdag van de sterren-chef. Wel opvallend dat ze hun 'geheim' zo laten zien. Zal wel een leuk bedrag tegenover staan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:57 schreef Tezz het volgende:
Geniaal programma. Puur leedvermaak en heel af en toe leer ik er wat van..........
Dat is ook wel waar ja, vaak zit het geheim van de chefs in hun fonds of bouillons.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:48 schreef k_man het volgende:
Nou ja, geheim? Veel van die sterrenchefs brengen ook kookboekjes uit met hun recepten. Bovendien zie je vaak dat een aantal karakteristieke onderdelen al kant-en-klaar aan de kandidaten worden aangeleverd, dus het is dan niet exact duidelijk hoe dat tot stand gekomen is.
Het is ook publiciteit voor die restaurants.
Ja, Peter-Jan, maar ik heb gemist waarom...quote:
Zeiden ze ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, Peter-Jan, maar ik heb gemist waarom...
Oh, dan ligt het deze keer niet aan mijquote:
My guess:quote:
quote:
dat zei ik ook al maar dat vinden ze hier normaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:11 schreef zoem het volgende:
Dat ge'oui' en ge'bon' chef ook de hele tijd
ja die plak kaas er bovenop ziet er niet uit iddquote:
Wel een halve kop, anders is er niet genoeg voor iedereen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:36 schreef k_man het volgende:
Ze kunnen die kop van Michelle ook beter uithollen en vullen met ragout.
Dat zeg ik; kop schoonmaken en vullen met ragout. Kan ze alleen maar slimmer van worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet echt een helder licht he?
Yes. Ze moest ijs makenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Heh? Sandra is door voor mogen ( kom net binnen vallen )....
Ja, dat wordt lachen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Drassss het volgende:
Heh? Sandra is door voor mogen ( kom net binnen vallen )....
Je schoen heb je reeds opgegeten?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:29 schreef Drassss het volgende:
Als Sandra door gaat vreet ik mijn sok op.
Jep, die is inmiddels weggewerkt. Sok kan er dus wel bij..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je schoen heb je reeds opgegeten?
Aankomende week ook maar eens maken dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:04 schreef Tezz het volgende:
Die pesto overigens die ze een tijdje terug maakten (op de Hasselback-aardappel) met spinazie en cashewnoten is echt GENIAAL.
Ik heb vanmiddag een hele bak gemaakt, maar ik heb er al zovaak aan gezeten dat er nog maar een beetje overblijft voor over mijn biefstukje straks....
komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:30 schreef franklop het volgende:
als sandra de halve finale haalt dan ga ik een keer in haar tent eten
Ik heb ook geen keukenmachine! Met de staafmixer werkt prima hoor!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:30 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen keukenmachine, anders had ik het ook wel geprobeerd... Die piepers lijken me ook nog steeds heerlijk.
Heb ik ook niet, een staafmixerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen keukenmachine! Met de staafmixer werkt prima hoor!
En die aardappelen die maak ik al jaren, haha, zonder te weten dat er een speciale naam voor is!
Ze zijn overigens ook echt heerlijk................
Stomme reclame trouwens. En stom dat Corne er uit is. Ik had het hem zooooooooo gegund! Jong talentje!
Big mama 'rico'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat was me nog even spannend met die Sandra, maar gelukkig is dat grafmens eruit
Terecht natuurlijk dat Youri door is!
En de preview van volgende week, die Surinaamse weer![]()
Dat wordt weer mooie televisiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik het ga trekken met die Surinaamse.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat wordt weer mooie tenenkrommende televisie![]()
QFTquote:
Ik weet niet of die Surinaamse het zelf überhaupt wel trekt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik het ga trekken met die Surinaamse.
Hmm, dan zou ik een staafmixer vragen voor je verjaardag, haha! In een vijzel of met een koksmes lukt een pesto niet echt........ (hoewel 'de kenners' zeggen dat je basilicumpesto in de vijzel moet maken).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, een staafmixerIk heb een garde en een koksmes
Hoe hoog moet de oven door die aardappels en heb je daar speciale aardappels voor nodig?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef zoem het volgende:
Willen jullie even niet tegen mij praten, zodat ik het emotioneel kan verwerken?
Absoluut! Yoeri is echt heel goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel terecht dat Elian en Yoeri door zijn.
Youri sowieso jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel terecht dat Elian en Yoeri door zijn.
Dubbel zo leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Zowel de vrouwelijke Rico als de Suri-Rico zitten in deze week
Ik ben toch geen kokquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |