Ik niet, mijn telefoon wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Paul-89 faalt in het openen van nieuw topic
Het zij je vergevenquote:
Valt me van Vossius tegen dat ie daar niet op reageerdequote:
Hij is niet scherpquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Valt me van Vossius tegen dat ie daar niet op reageerde
En vervolgens weggooienquote:
Michelle? Sandra bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Djokotron het volgende:
Wat een FUCKING dom mokkel die michelle, goedemiddag zeg
Sodiumcarbonaat?![]()
Ik wil niet weten waar die Sandra werkt. Mijn god, dat moet me toch een ranzig voedsel zijn wat ze klaarmaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Djokotron het volgende:
Stekker vergeten.. dat zijn echt GEEN koks, dat kan gewoon niet
De lokale patatboer?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar die Sandra werkt. Mijn god, dat moet me toch een ranzig voedsel zijn wat ze klaarmaakt
Ik mag voor haar hopen dat zoiets er niet opstaatquote:
Ze maakt dus Durum en kebabquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:21 schreef Djokotron het volgende:
Naam:
Sandra
Leeftijd:
47
Beroep:
Kok en moeder
Specialiteit:
Turkse en Thaise keuken
Opvallend:
Woonde 14 jaar in Turkije
Karakter:
Praatgraag, spontaan en een tikje eigenwijs.
![]()
![]()
Leuke baan voor een kokquote:
Daar hoop ik nou ook altijd opquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef Djokotron het volgende:
Zou wel baas zijn als ze zo zeggen "is niet zo heel goed" Jaspers cijfer opschrijft, Kranenborg mee kijkt en terwijl die gozer er nog bij staat zegt "Nou dat is nog wat hoog" En dan inzoomen op het gezicht van die kandidaat
Erg jaren 70.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:26 schreef Djokotron het volgende:
Ik draai nu zelfgemaakte gehaktballen. Wat zal Julius er van vinden vraag ik me nu af?
Ik maak de 2011 versie, met vers geplukte groentjes uit onze verse groentekraamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |