Big mama 'rico'quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dat was me nog even spannend met die Sandra, maar gelukkig is dat grafmens eruit
Terecht natuurlijk dat Youri door is!
En de preview van volgende week, die Surinaamse weer![]()
Dat wordt weer mooie televisiequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik het ga trekken met die Surinaamse.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat wordt weer mooie tenenkrommende televisie![]()
QFTquote:
Ik weet niet of die Surinaamse het zelf überhaupt wel trekt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef hexje het volgende:
Ik weet niet of ik het ga trekken met die Surinaamse.
Hmm, dan zou ik een staafmixer vragen voor je verjaardag, haha! In een vijzel of met een koksmes lukt een pesto niet echt........ (hoewel 'de kenners' zeggen dat je basilicumpesto in de vijzel moet maken).quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, een staafmixerIk heb een garde en een koksmes
Hoe hoog moet de oven door die aardappels en heb je daar speciale aardappels voor nodig?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef zoem het volgende:
Willen jullie even niet tegen mij praten, zodat ik het emotioneel kan verwerken?
Absoluut! Yoeri is echt heel goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel terecht dat Elian en Yoeri door zijn.
Youri sowieso jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:48 schreef Paul-89 het volgende:
Wel terecht dat Elian en Yoeri door zijn.
Dubbel zo leukquote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Zowel de vrouwelijke Rico als de Suri-Rico zitten in deze week
Ik ben toch geen kokquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |