quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
En toch heeft die mike een glazen oog links (kijkers rechts)
En iets Chinees he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
En toch heeft die mike een glazen oog links (kijkers rechts)
dan gaat Karim eruitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ben bang dat we het met Gerard, Alex en Karim moeten doen...
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ben bang dat we het met Gerard, Alex en Karim moeten doen...
het is nog niet bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?
Gisteren hebben ze alles wel laten zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Stickertje het volgende:
hebben ze eindelijk spectaculaire beelden, zenden ze de dag erna uit
Weet nog niemand, we zullen zien zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?
Zei het met een wollen dekentje voor Joanna en Serpentioquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze alles wel laten zien
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
Echt.. ben je wat .. 25 .. ken je nog je grenzen niet
rodebroekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?
Ja, wmb is Karim een grotere aanwinst daar dan Maik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?
dat is waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wmb is Karim een grotere aanwinst daar dan Maik.
ja ik heb van het weekend geen stream gekeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg de livestreams niet meer zo dus de samenvattingen zijn dan wel leuk om te volgen
Ik kijk alleen dit en lees af en toe de COS bij, maar dat gaat zo snel, is niet te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg de livestreams niet meer zo dus de samenvattingen zijn dan wel leuk om te volgen
Heeft ie al meerdere keren gezegd, iets in die trant maar ze hadden het er vandaag over dat je dat blijkbaar mag doen. ( je eigen geheim uitspreken )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Zei Gerard nou "ik ben miljonair" toen de sirene ging
Amenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
Wat mij betreft gaat Maik er donderdag uit, die voegt niets toe
Hoezo, hij heeft toch helemaal geen grote geldprijs gewonnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
Wat belachelijk dat er niet gezegd werd bij Maik dat hij dicht bij het geheim zat
Gerard heeft toch ook geen grote geldprijs gewonnen, maar er gewoon voor gewerkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
Wat belachelijk dat er niet gezegd werd bij Maik dat hij dicht bij het geheim zat
Nee maar het gaat wel over heleboel geld.. Dus had hij op zijn minst kunnen zeggen dat het in de buurt zat ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Zixon het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch helemaal geen grote geldprijs gewonnen?
Maar nog lang niet genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij hebben ze de screentime van Bart flink weggesneden. Best aardig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal hoogbegaafd zijn
Voor de één is 1000 euro ook veel geld, en dan ben je nog lang geen miljonair...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef lieveliesje90 het volgende:
[..]
Nee maar het gaat wel over heleboel geld.. Dus had hij op zijn minst kunnen zeggen dat het in de buurt zat ofzo
iedereen behalve Monique das zo'n domme blonde doos.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik denk idd dat joan de domste is en de rest redelijk intelligent hoorquote:
Ik denk dat jij ze te hoog inschatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ech niequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef mYsca het volgende:
[..]
iedereen behalve Monique das zo'n domme blonde doos.
hij zit toch ook niet dichtbij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
het scheelde zeker 2 tieten met geld hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij zit toch ook niet dichtbij?
Waarbij Gerard de meest gehaaide.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik denk idd dat joan de domste is en de rest redelijk intelligent hoor
ik vind het 2 totaal verschillende dingenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
het scheelde zeker 2 tieten met geld hoor
Hij zat er naast, jonguh!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij zit toch ook niet dichtbij?
Ze verbergt het alleen nog goed nu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die is vooral kortzichtig, maar ik denk dat ze een stuk intelligenter is
Maik, je haar danst!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
Het hagelt, het hagelt...
Over reclame gesproken...
Maik zou best in een Head & Shoulder reclame kunnen spelen
en dat aafke dan aan zijn benen trekt....nog 1keertje.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef iBenny het volgende:
Het hagelt, het hagelt...
Over reclame gesproken...
Maik zou best in een Head & Shoulder reclame kunnen spelen
Waarom Philip genomineerd?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef janet68 het volgende:
ik hoop dat Servio en Philip genomineerd staan en dan servio exit.
en maik aubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef janet68 het volgende:
ik hoop dat Servio en Philip genomineerd staan en dan servio exit.
Ik gniffel nog naquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lag in een deuk
Pijn in me buik van het lacchen
Er wordt kennelijk te weinig ge-SMSt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Stickertje het volgende:
150.. ze beginnen een beetje gierig te worden daar
Guidoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef evaxsis het volgende:
oeh Phillip genomineerd, Servioen de laatste is?
Aafke zonder bril, mocht je haar niet herkennen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Aaf zonder make-up, mocht je haar niet herkennen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Philip en Servio lijken me dus sowieso de klos
Gerardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef evaxsis het volgende:
Neeeheee geen Gerard hoordoe me dat niet aan.
We mogen nog even wachten op de uitslag
Nee joh we zorgen ervoor dat Servio gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef Blakablaka het volgende:
Als Philip eruit is kijk ik niet meer
Nee joh.
Ik weet iets leuks voor het weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Vogeltjesdans
Nu heb ik het in mijn hoofd
Tja een week nadenken is best zwaarquote:
ik heb er nog zo een iets met een negerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Vogeltjesdans
Nu heb ik het in mijn hoofd
thomasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik heb er nog zo een iets met een neger
Schamel? kreeg ik het maar handje contantjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef Anneloortje het volgende:
Wat vinden jullie van de schamele bedragjes???
Tooske Rages zou zeggen handje courantje!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Schamel? kreeg ik het maar handje contantje
...in ieder geval heeft ie een heel servies voor zijn hoofd...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Anneloortje het volgende:
Maik heeft geen bord voor zn kop maar een muur.
Ja.. dat bedacht ik mij dus ook net.. na het huis al over.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat de relatie tussen Mo en Maik snel over is.
Dat is voor mij goed genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Eva
Ik ben 'voor' niemand, maar vanaf dag 1 heb ik het beste gevoel bij Gerard
Nee man, zo'n meisje blijft altijd verliefd op haar "Loverboy/datraper"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Optimistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. dat bedacht ik mij dus ook net.. na het huis al over.
Bart zuipen? Nee, Bart houdt het bij een cola.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Heeft Bart gister tot laat gezopen ofzo?
Zo ziet hij er uit
hij is vast overredenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Heeft Bart gister tot laat gezopen ofzo?
Zo ziet hij er uit
Goed nieuws voor Pim dus...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Oh nee ze leefde nog lang en gelukkigquote:
Ik hoop dat Maik mag blijven. Zijn kans om naar huis te moeten heeft ie al gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is voor mij goed genoeg![]()
Maar eigenlijk wil ik dat Maik nu gaat, hopelijk is hij ook nog genomineerd.
Servio kan nog voor veel clashen zorgen in het huis wat Maik zeker niet gaat doen.
aww Pimmetje....wanneer komt hij in de daily?quote:
Philipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Urb het volgende:
Oh Flip. Tegen Joan als ze wakker word:" Heb je onder je matras gelegen ofzo? Moet je es in de spiegel kijken. "
Ik heb juist het gevoel dat ze hem nu al zat is....geeft totaal geen tegengas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee man, zo'n meisje blijft altijd verliefd op haar "Loverboy/datraper"
Ik dacht dat 'we' doelde op nog een einde in het huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee ze leefde nog lang en gelukkig
Zodra die slimme meid weer andere mensen tegenkomt gaat ze zich snel irriteren aan Maik en zn oog.
...donderdag in de liveshow...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef Uberchica het volgende:
[..]
aww Pimmetje....wanneer komt hij in de daily?
Neuh dat lukt ze nog welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'we' doelde op nog een einde in het huis
Yep denk het ook. Het irriteert haar mateloos denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat ze hem nu al zat is....geeft totaal geen tegengas.
en terechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Is Mo nou boos dat Karim op Maik drukt en haar geld naar hem doorsluist?
Echt? Echt?quote:
...maar ja, de sex is blijkbaar goed...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yep denk het ook. Het irriteert haar mateloos denk ik.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Echt?
()
Of nee, dat kan je nog niet weten toch?
Of heb je het op de streams al gezien ofzo?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Laura: Flip, Servio
Sharon: Flip, Guido
Mo: Servio, Flip
Aafke: Guido, Alex
Joanna: Maik, Karim
Flip, Servio en Guido genomineerd dus.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop dat Maik mag blijven. Zijn kans om naar huis te moeten heeft ie al gehad
Gerard wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
![]()
Ik wil actie in het huis![]()
(getrouwd Maik & Mo)
Wat stom van Karim dat hij gaat drukken voor zoiets.
Dit kan hij toch nooit zelf hebben verzonnen?
Dat compenseert wel natuurlijk , maar uiteindelijk wint de ergernis het van de lust vermoed ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...maar ja, de sex is blijkbaar goed...
omg wat een faal-actie weer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Die slimmeriken van net5 hebben de nominatiefilmpjes al op de site geflikkerd
Stiekum onder een deken, met camera's erop zonder geluid te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...maar ja, de sex is blijkbaar goed...
quote:
ow okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Oh god ja, ik zie het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Ze kan goed fakenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Stiekum onder een deken, met camera's erop zonder geluid te maken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Nee, die zijn níet hoogbegaafdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Dutchdress het volgende:
Het zijn ook echt geen slimmerikken hoor, die makers :s
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video'squote:
k had inderdaad wel verwacht dat alex genomineerd zou zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video's
Joanna die Karim nomineert, naaier
Opvallend dat zowel Gerard als Alex niet genomineerd zijn zeg![]()
Hij ging er zelf al vanuit, dus hij zal balen maar niet verrast zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Guido's hoofd zien als hij te horen krijgt dat hij is genomineerd
Nah, hij is veel te dom om zelf geheimen te raden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat ze Alex nu niet nomineren net nu hij een groter gevaar is dan ooit
Servio, als hij hoort dat hij voor de tweede keer achtereen genomineerd is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
oooooooooooow ik zie hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video's
Joanna die Karim nomineert, naaier
Opvallend dat zowel Gerard als Alex niet genomineerd zijn zeg![]()
ik ook, zal die dan een tandje harder z'n best gaan doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Helemaal prima wat mij betreft.quote:
En er gelijk helemaal uitquote:
Nog vervelender en slomer zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik ook, zal die dan een tandje harder z'n best gaan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |