quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
En toch heeft die mike een glazen oog links (kijkers rechts)
En iets Chinees he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
En toch heeft die mike een glazen oog links (kijkers rechts)
dan gaat Karim eruitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ben bang dat we het met Gerard, Alex en Karim moeten doen...
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:33 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Ben bang dat we het met Gerard, Alex en Karim moeten doen...
het is nog niet bekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?
Gisteren hebben ze alles wel laten zienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Stickertje het volgende:
hebben ze eindelijk spectaculaire beelden, zenden ze de dag erna uit
Weet nog niemand, we zullen zien zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is Servio niet genomineerd? Hoe kan dat nou?
Zei het met een wollen dekentje voor Joanna en Serpentioquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gisteren hebben ze alles wel laten zien
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
Echt.. ben je wat .. 25 .. ken je nog je grenzen niet
rodebroekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?
Ja, wmb is Karim een grotere aanwinst daar dan Maik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef 2live het volgende:
[..]
misschien kunnen ze alleen de rode broek eruit gooien en Karim in de geheime kamer?
dat is waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wmb is Karim een grotere aanwinst daar dan Maik.
ja ik heb van het weekend geen stream gekeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg de livestreams niet meer zo dus de samenvattingen zijn dan wel leuk om te volgen
Ik kijk alleen dit en lees af en toe de COS bij, maar dat gaat zo snel, is niet te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg de livestreams niet meer zo dus de samenvattingen zijn dan wel leuk om te volgen
Heeft ie al meerdere keren gezegd, iets in die trant maar ze hadden het er vandaag over dat je dat blijkbaar mag doen. ( je eigen geheim uitspreken )quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Zei Gerard nou "ik ben miljonair" toen de sirene ging
Amenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:42 schreef evaxsis het volgende:
Wat mij betreft gaat Maik er donderdag uit, die voegt niets toe
Hoezo, hij heeft toch helemaal geen grote geldprijs gewonnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
Wat belachelijk dat er niet gezegd werd bij Maik dat hij dicht bij het geheim zat
Gerard heeft toch ook geen grote geldprijs gewonnen, maar er gewoon voor gewerkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
Wat belachelijk dat er niet gezegd werd bij Maik dat hij dicht bij het geheim zat
Nee maar het gaat wel over heleboel geld.. Dus had hij op zijn minst kunnen zeggen dat het in de buurt zat ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Zixon het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch helemaal geen grote geldprijs gewonnen?
Maar nog lang niet genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Stranger het volgende:
Volgens mij hebben ze de screentime van Bart flink weggesneden. Best aardig
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal hoogbegaafd zijn
Voor de één is 1000 euro ook veel geld, en dan ben je nog lang geen miljonair...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef lieveliesje90 het volgende:
[..]
Nee maar het gaat wel over heleboel geld.. Dus had hij op zijn minst kunnen zeggen dat het in de buurt zat ofzo
iedereen behalve Monique das zo'n domme blonde doos.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik denk idd dat joan de domste is en de rest redelijk intelligent hoorquote:
Ik denk dat jij ze te hoog inschatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ech niequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef mYsca het volgende:
[..]
iedereen behalve Monique das zo'n domme blonde doos.
hij zit toch ook niet dichtbij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef lieveliesje90 het volgende:
het scheelde zeker 2 tieten met geld hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij zit toch ook niet dichtbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |