Oh god ja, ik zie het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Die slimmeriken van net5 hebben de nominatiefilmpjes al op de site geflikkerd
Ze kan goed fakenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Stiekum onder een deken, met camera's erop zonder geluid te maken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef afca_oc het volgende:
Die slimmeriken van net5 hebben de nominatiefilmpjes al op de site geflikkerd
Nee, die zijn níet hoogbegaafdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Dutchdress het volgende:
Het zijn ook echt geen slimmerikken hoor, die makers :s
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video'squote:
k had inderdaad wel verwacht dat alex genomineerd zou zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video's
Joanna die Karim nomineert, naaier
Opvallend dat zowel Gerard als Alex niet genomineerd zijn zeg![]()
Hij ging er zelf al vanuit, dus hij zal balen maar niet verrast zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Guido's hoofd zien als hij te horen krijgt dat hij is genomineerd
Nah, hij is veel te dom om zelf geheimen te raden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat ze Alex nu niet nomineren net nu hij een groter gevaar is dan ooit
Servio, als hij hoort dat hij voor de tweede keer achtereen genomineerd is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
oooooooooooow ik zie hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de hoofdpagina iets naar beneden scrollen, bij video's
Joanna die Karim nomineert, naaier
Opvallend dat zowel Gerard als Alex niet genomineerd zijn zeg![]()
ik ook, zal die dan een tandje harder z'n best gaan doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Helemaal prima wat mij betreft.quote:
En er gelijk helemaal uitquote:
Nog vervelender en slomer zijn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
ik ook, zal die dan een tandje harder z'n best gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |