Goed nieuws voor Pim dus...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk dat de relatie tussen Mo en Maik snel over is.
Oh nee ze leefde nog lang en gelukkigquote:
Ik hoop dat Maik mag blijven. Zijn kans om naar huis te moeten heeft ie al gehadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is voor mij goed genoeg![]()
Maar eigenlijk wil ik dat Maik nu gaat, hopelijk is hij ook nog genomineerd.
Servio kan nog voor veel clashen zorgen in het huis wat Maik zeker niet gaat doen.
aww Pimmetje....wanneer komt hij in de daily?quote:
Philipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Urb het volgende:
Oh Flip. Tegen Joan als ze wakker word:" Heb je onder je matras gelegen ofzo? Moet je es in de spiegel kijken. "
Ik heb juist het gevoel dat ze hem nu al zat is....geeft totaal geen tegengas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee man, zo'n meisje blijft altijd verliefd op haar "Loverboy/datraper"
Ik dacht dat 'we' doelde op nog een einde in het huisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh nee ze leefde nog lang en gelukkig
Zodra die slimme meid weer andere mensen tegenkomt gaat ze zich snel irriteren aan Maik en zn oog.
...donderdag in de liveshow...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef Uberchica het volgende:
[..]
aww Pimmetje....wanneer komt hij in de daily?
Neuh dat lukt ze nog welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat 'we' doelde op nog een einde in het huis
Yep denk het ook. Het irriteert haar mateloos denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb juist het gevoel dat ze hem nu al zat is....geeft totaal geen tegengas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |