Gaat deze jongen niet doen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:09 schreef delfse het volgende:
Ben benieuwd wie Alphons eruit wil hebben als er 3 genomineerd zijn. Stemmen is oplichterij dus nooit stemmen.
Er stond voor denk en dat denk ik omdatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef mYsca het volgende:
[..]
Het ging om waar je die namen vandaan haalde.
Aafke zei dat ze het niet meegenomen had met stemmen over de ruzie tussen Gerard en Joannequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er stond voor denk en dat denk ik omdat
Laura, Sharon en Mo een afspraak hadden om op Ser en Flip te stemmen.
En Aafke op het moment van de nominaties boos was op Gerard en Joanne denk ik zoizo wel op Gerard had gestemd..
Hahaha hij doet zelfs alsof hij lopend leest...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef Day het volgende:
Dat boek van ser de hele dag is om ons te laten denken dat hij intelligent is?
weet ik nie ik heb de streams net pas aanstaanquote:
Het ging niet om een ruzie tussen Gerard en Joane, maar dat Gerard zat te vertellen dat tijdens de Love party zij hem had proberen te zoenenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef minzo het volgende:
[..]
Aafke zei dat ze het niet meegenomen had met stemmen over de ruzie tussen Gerard en Joanne
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha hij doet zelfs alsof hij lopend leest...![]()
![]()
Proficiat..........quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net Jaap gesproken en die zegt dat het totale onzin is dat Huub in SST komt.
LOL Neem jij die gast serieus?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
waar komt die onzin vandaan dan?????quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
je moet eerst iemand spreken om dat door te hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bingokoningin aan het eind van het feest in het Holland Heineken Huis, om te mensen weg te jagen. Dus zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Papiergeld het volgende:
Alex denkt dat Servio iets met de Olympische Spelen te maken heeft
Welnee joh, Huubje was het niveau van "Vrouwen in de dop" of zoiets.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
heb ook begrepen dat Huub een kennis/vriend van Gerard schijnt te zijn (nee heb ik geen bron voor, ergens gelezen). Als dat zo is zou 't ook oneerlijk zijn natuurlijk.
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee joh, Huubje was het niveau van "Vrouwen in de dop" of zoiets.
Gerard is toch van een topniveautje dat merk je toch in omgang met anderen, da ken je dagelijks zien haha
Huub was en is veel, maar sneaky is niet 1 van zijn traits....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.
....waar gaat dit over.....?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.
Nee ik zou dat toch anders benoemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub was en is veel, maar sneaky is niet 1 van zijn traits....
En gelukkig ook geen feitenopsomtopicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef marky het volgende:
[..]
Het is dan ook gelukkig geen schoonheidswedstrijd
Nah, das zonde vd boeken....quote:
ah........dat is ontopic.........quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over de gelijkenis tussen Gerard en Huub
Dat lukt 'm nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Nah, das zonde vd boeken....
Je kunt hem straks beter over dat boek overhoren.......ook een missie
Sommige mensen zijn nu eenmaal makkelijk beïnvloedbaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Kom dan... nuuuhuuu wordt hier al gebruikt in huis
ze moeten toch een keer overstappen op duracel. die konijntjes gaan veeeeeeeeeel langer door!quote:
Sharon konijntjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze moeten toch een keer overstappen op duracel. dike konijntjes gaan veeeeeeeeeel langer door!
oeps... het was die... oud toetsenbordquote:
uhhuhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
oeps... het was die... oud toetsenbord
niets is wat het lijkt!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
avondeten in badjas.......
ze moet echt een nieuwe garderobe La Joanne.....
Ik trouwens ook,volg de streams al 4 weken , kan niet weer een joggingbroek aantrekken.....het oog wil ook wat.
Ik heb liever dat Karim zijn rode broek loost.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
avondeten in badjas.......
ze moet echt een nieuwe garderobe La Joanne.....
Ik trouwens ook,volg de streams al 4 weken , kan niet weer een joggingbroek aantrekken.....het oog wil ook wat.
#rooiebroek moet blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Karim zijn rode broek loost.
Dat ook weer nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Moet Karim hem nu uitdoen van jou, zo middenin de woonkamer?
quote:
Nou dan, als #rooiebroek nu alles is wat hij heeft meegenomen, dan moeten wij maar zorgen dat hij eruit gaat. En STREEEEAMSquote:
Hoe moet ik nu toch eens naard e wc?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef Vultarian het volgende:
pff die streamlocks vallen wel tegen tegenwoordig, niet meer lekker een paar uur eruit
uitslag van alex z'n pogingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef RobbieBoy het volgende:
Maar WAT is er nu opgenomen? Want heb stukje van de uitzending gezien, en die zaten nog bij zondag
dan zijn ze gewend dat doen zemet slapen ook.... even opstaan en na 20 min gewoon weer terug gaan liggen alsof er niks gebeurt isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:36 schreef superkokje het volgende:
en verder eten alsof ze niet van hun plaats geweest zijn
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan zijn ze gewend dat doen zemet slapen ook.... even opstaan en na 20 min gewoon weer terug gaan liggen alsof er niks gebeurt is
nee al een tijdje niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dat laten ze normaal gesproken toch altijd zien?
Nou met beetje geluk is het geheim geraden volgende week als ze door gaan met uitsluitenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat het geheim van Gerard nog niet geraden mag worden
lakhar etuhhhhhhhhhhhquote:
voor de live showquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
Zou er soms vandaag een feestje komen? Dan eten ze meestal vroeger
Dat zou evul zijn, Aaf mag niet zuipen ivm medicijnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef RobbieBoy het volgende:
Zou er soms vandaag een feestje komen? Dan eten ze meestal vroeger
Wel leuk voor ons!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou evul zijn, Aaf mag niet zuipen ivm medicijnen.
reden te meer. Kunnen de anderen ook eens wat alcohol binnen krijgenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zou evul zijn, Aaf mag niet zuipen ivm medicijnen.
Er zijn al genoeg hints naar beiden gedaan. En er is al een keer gedrukt op Joanna die een romance met een voetballer zou hebben gehad, dus ergens zitten ze wel dichtbijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Niki.P het volgende:
Als ze niet een clou in het huis gooien die met Liefde en de olympische spellen te maken heeft gaan ze het echt nooit raden...
Doe dan een keer alcohol die Laura lust, wordt vast leuk!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
reden te meer. Kunnen de anderen ook eens wat alcohol binnen krijgen
Yes please!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Doe dan een keer alcohol die Laura lust, wordt vast leuk!!
Dream on. Lijzige Laura gaat nooit zuipen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef Niki.P het volgende:
Doe dan een keer alcohol die Laura lust, wordt vast leuk!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:49 schreef RobbieBoy het volgende:
"Laura spuit de tafel weer even onder"
Mmm die van Aafke op Guido was een twijfel.. maar daar heeft Jo niet op gestemd en ik wil weten welke zij allebei hebben!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef afca_oc het volgende:
Aafke nomineert Guido, Laura Philip en Mo Servio. Dat was te zien in preview komend blok
hij zoorgt ervoor dat het meubilair niet vast roestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Niki.P het volgende:
Servio probeert Guido ook te betrekken in het huishouden, wil niet helemaal lukken..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Niki.P het volgende:
Servio probeert Guido ook te betrekken in het huishouden, wil niet helemaal lukken..
het word weer tijd voor de spiegelwandenquote:
Bedankt Kwaliteit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hmm weet iemand waarom ik zwart/wit beeld heb met tv-kaart?
http://www.spixtv.nl/live.php
de boel staat gewoon op PAL
nee dat kun je niet wegwrijven !!quote:
Dan zijn denk ik Flip Servio en Alex genomineerd, dat Sharon Servio er bij heeft (was gisteren op de radio) Mo Flip en Jo Alex (gok ik)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef afca_oc het volgende:
Laura: Flip, Servio
Sharon: Flip
Mo: Servio
Aafke: Guido, Alex
Joanna: Maik
Zover bekend
Van mij mag Maik inderdaad ook wel weg! Maar eerst Servio, dan Maik en dan Guido,,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
Maik is net hondenpoep. Voegt niks toe, als je het ziet loop je eromheen, zie je het wel en je gaat erop in trap je erin.
Momenteel een van de meest actieve spelers in het spel. Vrijwel continu ermee bezig. Al dan niet vanuit bed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag Guido vertrekken, alleen zijn bed zal hem missen.
Ja, ze komen allebei uit het noorden dus het accent is inderdaad gelijkend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook al zegt Aafke dat ze geen nicht is van Kim Feenstra. De manier waarop ze praat is toch wel heel gelijkend.
Wat was dat dan voor onzin gisteren op Q-music!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Sharon: Flip, Guido
Mo: Servio, Flip
Joanna: Maik, Karim
Flip, Servio en Guido genomineerd dus.
Sharon heeft Guido niet genomineerd, op Q music is al gezegd dat zij Flip en Servio heeft genomineerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoorde alleen Flip gisterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor onzin gisteren op Q-music!
Onze een beetje voor de gek houden!
Heeft servio alle mannelijke atleten afgewerkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Papiergeld het volgende:
Alex denkt dat Servio iets met de Olympische Spelen te maken heeft
waar haal je dat vandaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Nattevingerwerkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
slag in de rontequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Daar staan alle nominaties al op?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:12 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Die filmpjes op de sst site zijn nep dan
Ze staan d'r vanaf 20:00 uurquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staan alle nominaties al op?
Lijkt me stug dat ze dat plaatsen voor de uitzending voorbij is
staan er toch echt opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze staan er op, heb even snel filmpje van Sharon gekeken inderdaad Flip en Guido..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
t is waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een faal-actie zeg. Beetje je eigen kijkcyfers verneuken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens ....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:15 schreef Niki.P het volgende:
Ik heb liever Guido op de bank dan Alex! (maar volgens mij ben ik in de minderheid)
Jaaah ik ook!!! Het liefst Servio er uit, Guido mag weg maar dus eerst Servio en Maik mag ook wel weg.. en ik denk ook dat Guido heel irritant wordt nu hij genomineerd isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens ....![]()
Hoop alleen dat philip blijft
Okay servio eerst dan ..... en dan volgende week Joanna of lauraquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Urb het volgende:
Guido mag van mij blijven, Liefst zie ik Servio gaan maar eerst Flip is ook goed zodat Servio weer een bum-buddy kwijt raakt. Maar ik denk niet dat Flip door het publiek weggestemd zal worden, hoewel z'n acties vandaag niet zullen helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |