waar komt die onzin vandaan dan?????quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Net Jaap gesproken en die zegt dat het totale onzin is dat Huub in SST komt.
je moet eerst iemand spreken om dat door te hebben?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bingokoningin aan het eind van het feest in het Holland Heineken Huis, om te mensen weg te jagen. Dus zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Papiergeld het volgende:
Alex denkt dat Servio iets met de Olympische Spelen te maken heeft
Welnee joh, Huubje was het niveau van "Vrouwen in de dop" of zoiets.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
heb ook begrepen dat Huub een kennis/vriend van Gerard schijnt te zijn (nee heb ik geen bron voor, ergens gelezen). Als dat zo is zou 't ook oneerlijk zijn natuurlijk.
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee joh, Huubje was het niveau van "Vrouwen in de dop" of zoiets.
Gerard is toch van een topniveautje dat merk je toch in omgang met anderen, da ken je dagelijks zien haha
Huub was en is veel, maar sneaky is niet 1 van zijn traits....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.
....waar gaat dit over.....?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Qua sneakyness ontlopen ze elkaar niet veel denk ik.
Nee ik zou dat toch anders benoemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Huub was en is veel, maar sneaky is niet 1 van zijn traits....
En gelukkig ook geen feitenopsomtopicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:20 schreef marky het volgende:
[..]
Het is dan ook gelukkig geen schoonheidswedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |