Nah, das zonde vd boeken....quote:
ah........dat is ontopic.........quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Over de gelijkenis tussen Gerard en Huub
Dat lukt 'm nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef danilel het volgende:
[..]
Nah, das zonde vd boeken....
Je kunt hem straks beter over dat boek overhoren.......ook een missie
Sommige mensen zijn nu eenmaal makkelijk beïnvloedbaar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
Kom dan... nuuuhuuu wordt hier al gebruikt in huis
ze moeten toch een keer overstappen op duracel. die konijntjes gaan veeeeeeeeeel langer door!quote:
Sharon konijntjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze moeten toch een keer overstappen op duracel. dike konijntjes gaan veeeeeeeeeel langer door!
oeps... het was die... oud toetsenbordquote:
uhhuhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
oeps... het was die... oud toetsenbord
niets is wat het lijkt!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
avondeten in badjas.......
ze moet echt een nieuwe garderobe La Joanne.....
Ik trouwens ook,volg de streams al 4 weken , kan niet weer een joggingbroek aantrekken.....het oog wil ook wat.
Ik heb liever dat Karim zijn rode broek loost.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef MissJ.24 het volgende:
avondeten in badjas.......
ze moet echt een nieuwe garderobe La Joanne.....
Ik trouwens ook,volg de streams al 4 weken , kan niet weer een joggingbroek aantrekken.....het oog wil ook wat.
#rooiebroek moet blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Karim zijn rode broek loost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |