hij zoorgt ervoor dat het meubilair niet vast roestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Niki.P het volgende:
Servio probeert Guido ook te betrekken in het huishouden, wil niet helemaal lukken..
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Niki.P het volgende:
Servio probeert Guido ook te betrekken in het huishouden, wil niet helemaal lukken..
het word weer tijd voor de spiegelwandenquote:
Bedankt Kwaliteit!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef Kwaliteit het volgende:
Hmm weet iemand waarom ik zwart/wit beeld heb met tv-kaart?
http://www.spixtv.nl/live.php
de boel staat gewoon op PAL
nee dat kun je niet wegwrijven !!quote:
Dan zijn denk ik Flip Servio en Alex genomineerd, dat Sharon Servio er bij heeft (was gisteren op de radio) Mo Flip en Jo Alex (gok ik)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef afca_oc het volgende:
Laura: Flip, Servio
Sharon: Flip
Mo: Servio
Aafke: Guido, Alex
Joanna: Maik
Zover bekend
Van mij mag Maik inderdaad ook wel weg! Maar eerst Servio, dan Maik en dan Guido,,quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef iBenny het volgende:
Maik is net hondenpoep. Voegt niks toe, als je het ziet loop je eromheen, zie je het wel en je gaat erop in trap je erin.
Momenteel een van de meest actieve spelers in het spel. Vrijwel continu ermee bezig. Al dan niet vanuit bed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag Guido vertrekken, alleen zijn bed zal hem missen.
Ja, ze komen allebei uit het noorden dus het accent is inderdaad gelijkend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook al zegt Aafke dat ze geen nicht is van Kim Feenstra. De manier waarop ze praat is toch wel heel gelijkend.
Wat was dat dan voor onzin gisteren op Q-music!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Sharon: Flip, Guido
Mo: Servio, Flip
Joanna: Maik, Karim
Flip, Servio en Guido genomineerd dus.
Sharon heeft Guido niet genomineerd, op Q music is al gezegd dat zij Flip en Servio heeft genomineerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
Ik hoorde alleen Flip gisterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor onzin gisteren op Q-music!
Onze een beetje voor de gek houden!
Heeft servio alle mannelijke atleten afgewerkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Papiergeld het volgende:
Alex denkt dat Servio iets met de Olympische Spelen te maken heeft
waar haal je dat vandaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef afca_oc het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |