Oh, niet goed gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
ach hemel die premier van Japan zie je elke dag er beroerder uit gaan zien van de zorgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij![]()
Ik kom thuis.....geen plasje te zien
En ik heb net de woonkamer open gegooid. Eens kijken hoe ze zich houden
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.quote:
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat de scepsis over kerncentrales opeens wel hout snijdt, in dit soort situaties.
lucky girl!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
meisje wat priveles krijgt wordt iedere week gebracht door haar vader in een hele mooie grote auto en ging 2 weken geleden ff skien in Italie en tassen/kleding shoppen in Milaan
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekken
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japans volk is zo'n beheerst volk. Zag een foto dat ze nog netjes in een ellenlange rij stonden voor eten terwijl er lang niet genoeg was. Na zo'n ramp nog steeds zulke goede manieren...
zeker, en Haiti ook al... Japan doet t heel goed zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.
Kijk naar Amerika, zodra er wat gebeurt wordt er geplunderd e.d nee das een oplossing.
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzet.
Lekker warm 's wintersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijk
ja in een ideale wereld waar het kernafval mooi afgebroken kan worden en geen bedreiging vormt voor de aarde en waar nooit zulke dingen als in Japan of wat dan ook gebeuren.. dan is t miss een optie. Maar in deze wereld dus niet
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker warm 's winters![]()
Walvissen zijn wel blij trouwens, de haven waar de jagers liggen is compleet verwoest.
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te tracerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijven
Of allebeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te traceren
'bekende mobiele expert' jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch CowboysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
![]()
Interessant stuk ook![]()
Jij bent niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch Cowboys![]()
Interessant stuk ook
Gaat wel goedkomen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neh, lekker zelf uitknobbelen allemaal
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:Ik ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
.
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktasquote:
*grinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktas
Lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dan zal ie in ieder geval wel lekker zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dat was het ookquote:
Ja, dat hadden we nog altijd niet geregeld, omdat mrLie in principe alles betaalt en ik dan de boodschappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben er weer Lie
En gezamenlijke rekening? Daar moeten wij ook nog naar gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |