Oh, niet goed gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
ach hemel die premier van Japan zie je elke dag er beroerder uit gaan zien van de zorgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij![]()
Ik kom thuis.....geen plasje te zien
En ik heb net de woonkamer open gegooid. Eens kijken hoe ze zich houden
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.quote:
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat de scepsis over kerncentrales opeens wel hout snijdt, in dit soort situaties.
lucky girl!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
meisje wat priveles krijgt wordt iedere week gebracht door haar vader in een hele mooie grote auto en ging 2 weken geleden ff skien in Italie en tassen/kleding shoppen in Milaan
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekken
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japans volk is zo'n beheerst volk. Zag een foto dat ze nog netjes in een ellenlange rij stonden voor eten terwijl er lang niet genoeg was. Na zo'n ramp nog steeds zulke goede manieren...
zeker, en Haiti ook al... Japan doet t heel goed zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.
Kijk naar Amerika, zodra er wat gebeurt wordt er geplunderd e.d nee das een oplossing.
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzet.
Lekker warm 's wintersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijk
ja in een ideale wereld waar het kernafval mooi afgebroken kan worden en geen bedreiging vormt voor de aarde en waar nooit zulke dingen als in Japan of wat dan ook gebeuren.. dan is t miss een optie. Maar in deze wereld dus niet
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker warm 's winters![]()
Walvissen zijn wel blij trouwens, de haven waar de jagers liggen is compleet verwoest.
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te tracerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijven
Of allebeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te traceren
'bekende mobiele expert' jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch CowboysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
![]()
Interessant stuk ook![]()
Jij bent niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch Cowboys![]()
Interessant stuk ook
Gaat wel goedkomen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neh, lekker zelf uitknobbelen allemaal
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:Ik ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
.
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktasquote:
*grinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktas
Lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dan zal ie in ieder geval wel lekker zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dat was het ookquote:
Ja, dat hadden we nog altijd niet geregeld, omdat mrLie in principe alles betaalt en ik dan de boodschappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben er weer Lie
En gezamenlijke rekening? Daar moeten wij ook nog naar gaan kijken
Ja precies dat was ook ons idee, voor het overzichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we nog altijd niet geregeld, omdat mrLie in principe alles betaalt en ik dan de boodschappen.
Maar nu heb ik een tijdje nog minder inkomen (geen stufi) dus we moeten ook die boodschappen delen
Daarom een gezamenlijke rekening, voor het overzicht
Ik gaf ook steeds meer uit dan we hadden afgesproken (qua wat mijn bijdrage zou zijn zeg maar, niet qua te veel boodschappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies dat was ook ons idee, voor het overzicht
Toch een stuk duidelijker
Oléquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zo! Waar ik gisteravond nog een beetje een k**avond had en echt verdrietig ging slapen, ben ik vandaag echt bijna manisch gelukkigWat een heerlijke dag was vandaag, ik heb wel 10 km gewandeld (weliswaar in drie stukken), heb lekker gewerkt en onderwijl gezellig gemaild met leuke mensen, ennnnn, de klapper van de dag: mijn Spaanse schoonbroer en -zus gaan volgende maand trouwen. Raad eens wie er naar Madrid afreist
Die is nog aan 't werk tot laat vanavondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis mee, kaas, als je maar genoeg over laat voor de vrouw des huizes
Dat is een goede waarschuwing dan. Het recept staat in de planning.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker!
Ik had de cajun-kip uit de allerhande gemaakt.
Ja... Goed... héérlijk, maar veel te pittig! oempf
Ja, is 't naar je zin? Mooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat fijn CF!![]()
En bedankt voor het mooie jasje![]()
quote:
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer isquote:
Heerlijk!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer is
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer is
Nou een kleine week eruit lijkt mij wel lekker... Rome is al weer té lang geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je dat doen, AnneX? Rome is wel erg geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
In ieder geval hebben zij geen vacatures vacant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
*burb*
In het kader van de Restaurantweek lekker, maar niet echt heel erg bijzonder gegeten bij Apicius.
Verslag met foto's volgt later of anders morgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
Oh...en Sunny: je roots waren duidelijk nog aanwezig in Bakkum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stikt er van de tieten daar
Volgens mij is dat cafe van de zoon van een neef van mijn opa of zo iets dergelijks
![]()
![]()
Goede kans ja, kansloos seizoen voor Bayernquote:
Nope, het irriteert mij ook soms dat alles tegenwoordig maar 'studeren' moet hetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef AnneX het volgende:
Bij die kookwedstrijden op tv. zie ik staan: afgestudeerd kok !
Vroegû heette dat "volleerd"kok.
Ben ik een ouwe muggeziftermuts?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Kon het niet laten om er even een picje van te maken Sun
Waar blijft de SunCF jasjes foto??![]()
Ziet er lekker uit, die menukaart daar en aanmerkelijk schappelijker geprijsd dan waar wij vanavond waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis![]()
ik ga zondag (met rubbereend, als bedank voor de verhuishulp) hier eten:
http://www.harbourclub.nl/default.aspx?id=1
Zin n
en leuke locatie wel, kon sowieso pas heel laat boeken ivm werk enzo maar ben heel benieuwd (restaurantweek dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, die menukaart daar en aanmerkelijk schappelijker geprijsd dan waar wij vanavond waren.
Je hebt verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van dansen en laatste half uur gezien hoe bayern erin gingik zag het aankomen en ja hoor.. de slechtste/stomste club gaat toch door
Mooi zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Kamer is nog droog
Gok heeft goed uitgepakt
Het is ons al eerder met de Restaurantweek overkomen dat de keuken bewust er naartoe werkt om bepaalde gerechten zoveel mogelijk tegelijkertijd door te laten komen en uit te serveren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
en wat stom Bluezz dat iedereen tegelijk hoofdgerecht krijgt.. wat heeft het dan voor nut om een tijd te mogen boekenen je hebt het vaker gehad lees ik...? ik gelukkig nog niet...
Goed bezig, Leinquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Weer een avondje gewerkt. En donderdag, op mijn vrije dag, ga ik met een leuk oudje naar het ziekenhuis. Haar man komt elke dag bij haar langs, maar hij ligt nu in het ziekenhuis een kwartiertje verderop. We gaan er met de tram heen, en de vervangende 1e contactpersoon is me er heel dankbaar om.
Jullie gaan hardquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:35 schreef DarkElf het volgende:
Laatste afl Dexter seizoen 2 gaan we nu kijken
en daar moet jij bij zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer 15 minuten pasjes geoefend, hopen dat het goed gaat morgen!!
7:45 komt de wasmachineman de wasmachine repareren
Dat vind ik dus weer erg lief van je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Weer een avondje gewerkt. En donderdag, op mijn vrije dag, ga ik met een leuk oudje naar het ziekenhuis. Haar man komt elke dag bij haar langs, maar hij ligt nu in het ziekenhuis een kwartiertje verderop. We gaan er met de tram heen, en de vervangende 1e contactpersoon is me er heel dankbaar om.
s2 is idd leuker.quote:
Ah bien! En je weet het he? Rust en regelmaatquote:Ik ga zo eens kijken of de beestjes
vannacht in de slaapkamer kunnenDit lijkt goed te gaan
Yes m'm. Thnx voor de tipsquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:39 schreef DarkElf het volgende:
Ah bien! En je weet het he? Rust en regelmaat
Van een keer een beetje te weinig eten voel je je toch niet tot de volgende ochtend beroerd? Of kan dat wel?quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:25 schreef PdeHoog het volgende:
Steer, Lie
Bah...ik voel me beroerdGisteravond ook al. Ik voelde me gewoon helemaal slap worden bij de fotoclub. Zou ik te weinig gegeten hebben gisteravond?
Nee. Ik vermoed dat ook niet. En het zijn niet echt de symptomen voor griep. Meer een algeheel lamlendigheidsgevoelquote:Op woensdag 16 maart 2011 07:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Van een keer een beetje te weinig eten voel je je toch niet tot de volgende ochtend beroerd? Of kan dat wel?
Werk zequote:Werken, bye!
Sterkte!quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:42 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh, ik moet zo naar de tandarts!
Ja, en de mondhygieniste doet ook een schoonmaaksessie. Ik heb zelden gaatjes dus ik verwacht snel klaar te zijn. Toch blijft het onprettig.quote:
Praatjes vullen geen gaatjes Kaasiequote:Op woensdag 16 maart 2011 08:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en de mondhygieniste doet ook een schoonmaaksessie. Ik heb zelden gaatjes dus ik verwacht snel klaar te zijn. Toch blijft het onprettig.
Ja, je schrikt behoorlijk. Maar ik snap het ook niet. Ze weten dat het een drukke weg is en ze fietst als een kip zonder kop naar de overkant. Ik ben echt blij dat ik vooralsnog remmen heb die goed werken, aangezien de standaard Kever remmen niet heel geweldig waren vroegerquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:58 schreef freecell het volgende:
Oi Annie, schrok ze zelf ook erg?
Volgens mij zit je dan echt te trillen achter je stuur, of niet?
Hier is de beslissing simpel, ik ga niet aan het werk, net de oudste uit bed gehaald met 40 graden. Daar gaan we niet bij weg.
gelukkig zat je niet te suffen en doen de remmen van je kever het goed, dat is niet altijd zo toch meen ik mij te herinneren?quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Soest had bijna een fietser minder. Wat bezielt je als scholier om op 1 van de drukkere doorgaande wegen zomaar je fiets voor een auto te pleuren. Die van mij in dit geval. Ben blij dat de remmen toch nog enigzins toevoeging hebben op deze bolide anders had ze toch 700 kg ouderwetsch blik tegen haar lichaam gehad.
Nee, die trommelremmen trap je zo doorheen als het er op aan komt. Ik heb een model gekocht met wat luxere opties, zoals schijfremmen. Eigenlijk zit er gewoon een rem configuratie op van een Golfquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig zat je niet te suffen en doen de remmen van je kever het goed, dat is niet altijd zo toch meen ik mij te herinneren?
Hoop dat ze goed geschrokken is en voortaan uitkijkt.
nou idd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die trommelremmen trap je zo doorheen als het er op aan komt. Ik heb een model gekocht met wat luxere opties, zoals schijfremmen. Eigenlijk zit er gewoon een rem configuratie op van een Golf. En dat merk je met alles. Remweg is een stuk korter en het ding remt ook goed af
.
En daar had ze geluk.
Betere actie dit danquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, die trommelremmen trap je zo doorheen als het er op aan komt. Ik heb een model gekocht met wat luxere opties, zoals schijfremmen. Eigenlijk zit er gewoon een rem configuratie op van een Golf. En dat merk je met alles. Remweg is een stuk korter en het ding remt ook goed af
.
En daar had ze geluk.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou idd.
sinds ik autorij zie ik pas hoe gevaarlijk fietsers zijn, en zo fietste ik vroeger ook
oh jij deed nooit gevaarlijk in t verkeer als kind/puber? Dan ben je de eerste wrsquote:
Ik luisterde altijd erg goed naar m'n ouders die zeiden dat ik voorzichtig moest doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh jij deed nooit gevaarlijk in t verkeer als kind/puber? Dan ben je de eerste wrs
nou, itt sommigen, durf ik best toe te geven dat ik niet altijd naar mijn ouders luisterde hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik luisterde altijd erg goed naar m'n ouders die zeiden dat ik voorzichtig moest doen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:20 schreef borisz het volgende:
Als ik eens in een vervelende bui was reed ik op de rotonde en dan pas op het allerlaatste moment afslaan zonder hand uitsteken waardoor die auto net moest stoppen en opnieuw gas moet geven.
.
Ja, dat ken ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou idd.
sinds ik autorij zie ik pas hoe gevaarlijk fietsers zijn, en zo fietste ik vroeger ook
Ja hequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Vroeger dacht je dat zonder licht fietsen niet zulke grote gevolgen zou hebben, maar dat valt vies tegen
. Je ziet ze echt niet
.
Klopt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik. Vroeger dacht je dat zonder licht fietsen niet zulke grote gevolgen zou hebben, maar dat valt vies tegen
. Je ziet ze echt niet
.
Ja, ik snap die reden ook niet helemaal. Zelfs als jij als automobilist er niets aan kan doen, dan ben je alsnog de dader. Het kweekt ook niet echt een verantwoordelijkheids gevoel bij fietsers. Ja, ze zijn kwetsbaar maar als ze 's avonds zonder licht fietsen en je schept ze omdat je ze niet ziet, waarom moet ik daar voor opdraaien? Je ziet ze echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt.
Lullige alleen is dat je als automobilist altijd de sjaak bent als je er , god verhoede, ooit een raakt, ook al rijden ze zonder licht/steken verkeerd over/weet ik t allemaal.
Ik snap wel dat een automobilist meer verantwoording draagt, jij bent de sterkste zeg maar... maar idd fietsers leren zo ook geen verantwoording nemen, heel annoying.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik snap die reden ook niet helemaal. Zelfs als jij als automobilist er niets aan kan doen, dan ben je alsnog de dader. Het kweekt ook niet echt een verantwoordelijkheids gevoel bij fietsers. Ja, ze zijn kwetsbaar maar als ze 's avonds zonder licht fietsen en je schept ze omdat je ze niet ziet, waarom moet ik daar voor opdraaien? Je ziet ze echt niet
hier in België kom je ook fietsers tegen op plekken waarvan je denktquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
In Frankrijk moest ik daar ook erg aan wennen, dat ze overal mogen fietsen. Net als scooters. We moesten op een gegeven moment een scooter ontwijken op een provinciale weg. Kom je aan met 110, vol in de remmen, omdat er zo'n idioot stug midden op de weg 30 rijd.
Dat kan daar, blijkbaar
In 2010 720(NL) om 777(Belgie)quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hier in België kom je ook fietsers tegen op plekken waarvan je denktMag gewoon..
Tsjah, niet voor niets zoveel verkeersdoden hier bijv.
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:47 schreef borisz het volgende:
[..]
In 2010 720(NL) om 777(Belgie)
Maar goed wij zijn met een stuk meer
Huidige situatie: geen verantwoordelijkheid als fietser, maar bij een ongeval met een auto wel ziekenhuis, gehandicapt of dood.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef DarkElf het volgende:
Ik snap wel dat een automobilist meer verantwoording draagt, jij bent de sterkste zeg maar... maar idd fietsers leren zo ook geen verantwoording nemen, heel annoying.
Maar dat is ook helemaal niet zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, ik snap die reden ook niet helemaal. Zelfs als jij als automobilist er niets aan kan doen, dan ben je alsnog de dader. Het kweekt ook niet echt een verantwoordelijkheids gevoel bij fietsers. Ja, ze zijn kwetsbaar maar als ze 's avonds zonder licht fietsen en je schept ze omdat je ze niet ziet, waarom moet ik daar voor opdraaien? Je ziet ze echt niet
wie heeft het over 'de schuld krijgen'?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huidige situatie: geen verantwoordelijkheid als fietser, maar bij een ongeval met een auto wel ziekenhuis, gehandicapt of dood.
Met verantwoording: bij ongeval met auto dus nog steeds ziekenhuis, gehandicapt of dood + de schuld.
Eh, dat laatste zou dan tot beter fietsgedrag moeten leiden omdat ernstig gewond raken of dood gereden worden niet afschrikwekkend genoeg is, maar de schuld krijgen wel??
Een echt Darwin-oriented land zeg maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:57 schreef DarkElf het volgende:
tis een soort survival of the fittest hier
Nou, de hit & runs mogen ze wat mij betreft nog veel harder aanpakken. Dat is gewoon ongelovelijk asociaal en schofterig.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat is ook helemaal niet zoDat wordt best wel uitgebreid gecontroleerd.
Mijn vroegere buurmeisje is twee jaar geleden doodgereden omdat ze overstak met de fiets zonder uit te kijken, die chauffeur heeft daar verder geen straf voor gekregen oid. Wel een levenslang trauma
Overigens, vorige maand nog een meisje doodgereden hier in Vlaanderen omdat de chauffeur de vervaagde wegmarkeringen niet zagWas ook nog eens hit&run, die gaat er niet mee wegkomen.
Moeten ze de dader wel pakkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, de hit & runs mogen ze wat mij betreft nog veel harder aanpakken. Dat is gewoon ongelovelijk asociaal en schofterig.
Iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nou, de hit & runs mogen ze wat mij betreft nog veel harder aanpakken. Dat is gewoon ongelovelijk asociaal en schofterig.
Ja, dat is het probleem ook. Maar ook daar kunnen ze vast tot op zekere hoogte al meer mee dan vroeger. Als ze nu al SMSjes kunnen sturen naar mensen in de omgeving van een misdrijf of je iets gezien hebt of niet, dan kunnen ze vast ook wel rond de tijd van het ongeluk ook alle personen die om en rond die plek zijn gesignaleerd aflopen. Om maar wat te noemenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem ook. Maar ook daar kunnen ze vast tot op zekere hoogte al meer mee dan vroeger. Als ze nu al SMSjes kunnen sturen naar mensen in de omgeving van een misdrijf of je iets gezien hebt of niet, dan kunnen ze vast ook wel rond de tijd van het ongeluk ook alle personen die om en rond die plek zijn gesignaleerd aflopen. Om maar wat te noemen.
Ik snap het ook niet, maar ik snap wel meer niet in deze wereld qua gedragquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef DarkElf het volgende:
ik heb wel eens ergens gelezen dat t een logische reactie is op een bepaald niveau dat je doorrijdt, puur uit schrik/angst/ongeloof (de vecht/vlucht reactie)... maar dat je niet meteen de politie belt/terugrijdt/verantwoording neemt/ noem maar op snap ik echt niet, hoe kan je met jezelf leven als je zoiets doet
Klopt, en dat gaat van zoiets zwaars naar skihut avonden leuk vindenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar ik snap wel meer niet in deze wereld qua gedrag.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt, en dat gaat van zoiets zwaars naar skihut avonden leuk vinden
grappig... Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Klopt, en dat gaat van zoiets zwaars naar skihut avonden leuk vinden
Niets. Er is ook geen reden om je aangesproken te voelen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappig... Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Noemde ik je naam danquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappig... Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Ja, dat tienermeisje, toch? Vreselijk verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:04 schreef DarkElf het volgende:
hier vlakbij was ook een hit and run, of bedoel je die in Hoevenen CF?
automobilist is gepakt omdat hij zijn auto naar een garage gebracht had en die garagist had bedenkingen bij de schade en belde de politie. En dat was hem dus.
Ongelooflijk dat iemand zich niet meldt
Ach ja, daar ben ik het wel mee eens hoor. Maar het is zo afhankelijk van de situatie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat tienermeisje, toch? Vreselijk verhaal
Overigens staan fietsers- en voetgangersoversteekplaatsen altijd wel uitgebreid met borden aangeduid, als je dan als automobilist niet extra alert bent of te hard rijdt, ben je wat mij betreft toch zeker deels schuldig
ja heel erg idd.. arm kindquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt.quote:Overigens staan fietsers- en voetgangersoversteekplaatsen altijd wel uitgebreid met borden aangeduid, als je dan als automobilist niet extra alert bent of te hard rijdt, ben je wat mij betreft toch zeker deels schuldig
ach kom op zeg. Het over doodrijders en asociaal rijgedrag hebben en dan zoiets erachter aan. Om wie t ook gaat, grote grote onzin en mag hopen dat je dat zelf ook wel weet.quote:
Nou ja!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach kom op zeg. Het over doodrijders en asociaal rijgedrag hebben en dan zoiets erachter aan. Om wie t ook gaat, grote grote onzin en mag hopen dat je dat zelf ook wel weet.
misschien heeft de dader zich later alsnog gemeldt, zoals vaker. Zoiets moet toch in je hoofd blijven spoken zou je denken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Overigens staan fietsers- en voetgangersoversteekplaatsen altijd wel uitgebreid met borden aangeduid, als je dan als automobilist niet extra alert bent of te hard rijdt, ben je wat mij betreft toch zeker deels schuldig
Even tussendoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik had ook 'iedereen is gek op jack' liefhebbers kunnen noemen
Vergeet het voetbal tuig niet. Om de halve SC ook te beledigen als het blijkbaar daar toch op slaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ja!!!![]()
Je vind jezelf wel heel belangrijk he?![]()
Ik had ook 'iedereen is gek op jack' liefhebbers kunnen noemen of the Xfactor of wat dan ook, maar dit schoot me te binnen, sue me
2000000 kijkers per week liegen niet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even tussendoor
Bestaan die mensen dan echt?
Ik geef toe dat ik van slechte tv hou maar zelfs ik heb dat programma uitgezet
Nee, de garagehouder heeft hem aangegeven.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
misschien heeft de dader zich later alsnog gemeldt, zoals vaker. Zoiets moet toch in je hoofd blijven spoken zou je denken?
ong 2 miljoen nederlanders begreep ik uit de kijkcijfersquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even tussendoor
Bestaan die mensen dan echt?
Ik geef toe dat ik van slechte tv hou maar zelfs ik heb dat programma uitgezet
Nog maar 1,4m kijkers. Er is nog hoop.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
2000000 kijkers per week liegen niet.
Nederland verpauperd.
Yep of die idd....quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet het voetbal tuig niet. Om de halve SC ook te beledigen als het blijkbaar daar toch op slaat.
Of die idioten die in het openbaar gaan trouwen.
1,4m humorloze in Nederland vind jij hoopgevend?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog maar 1,4m kijkers. Er is nog hoop.
ik vind mezelf heel belangrijk jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou ja!!!![]()
Je vind jezelf wel heel belangrijk he?![]()
Ik had ook 'iedereen is gek op jack' liefhebbers kunnen noemen of the Xfactor of wat dan ook, maar dit schoot me te binnen, sue me
Nederlanders die in Belgie gaan wonenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep of die idd....
voorbeelden plenty.
goed van em! Wat een ongelooflijke rotzak.. Kan zoiets niet begrijpen. Zal wel 2 jaar zn rijbewijs kwijtraken en voorwaardelijk krijgen en dat was tquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, de garagehouder heeft hem aangegeven.
Dat zijn de ergstenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
Nederlanders die in Belgie gaan wonen.
Al die Nederlanders gaan nu ook vast bij de AH in Belgie boodschappen doen. Nog ergerquote:
DE misschienquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef borisz het volgende:
Al die Nederlanders gaan nu ook vast bij de AH in Belgie boodschappen doen. Nog erger
nee hoor ik doe bij de AH in nederland boodschappenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Al die Nederlanders gaan nu ook vast bij de AH in Belgie boodschappen doen. Nog erger
landverraaiers zijn t!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nederlanders die in Belgie gaan wonen.
prima schatjequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind mezelf heel belangrijk jaheeft er ook echt mee te maken haha pff. Ik zei in laatste zin 'over wie je t ook mag hebben'. Als je 'gek op jack' mensen zou zeggen is t nog n kromme vergelijking.
maar scheelt toch onwijs in prijs? NL en BE supers?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee hoor ik doe bij de AH in nederland boodschappenEn bij de aldi (bel én Nl) en bij de delhaize wel eens... ben van alle markten thuis
Vandaar ook dat je niet strafbaar bent als je je binnen een bepaalde tijd wel komt melden bij de politie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:06 schreef DarkElf het volgende:
ik heb wel eens ergens gelezen dat t een logische reactie is op een bepaald niveau dat je doorrijdt, puur uit schrik/angst/ongeloof (de vecht/vlucht reactie)... maar dat je niet meteen de politie belt/terugrijdt/verantwoording neemt/ noem maar op snap ik echt niet, hoe kan je met jezelf leven als je zoiets doet
quote:
Hmm misschien komt het dan inderdaad nog goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog maar 1,4m kijkers. Er is nog hoop.
dankje, net geprobeerd een gesprekje aan te knopen maar voel me nogal lomp..wat is juist om te zeggen? Ik heb echt iets stoms gevraagdquote:
de KL die jij ook hebt en dunne chocoladekoekjes met witte chocoladevulling, tenminste dat is t planquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DE, welk kleedje, en welke koekjes?Ik heb ook bak-zin, maar ik ga zo eens worteltjes dippen in yoghurt met tahin.
als je direct belt kun je levens redden. Als je wegrijdt en blijft vind ik t moord. Is dat ook zo dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je niet strafbaar bent als je je binnen een bepaalde tijd wel komt melden bij de politie.
Als je dat niet doet ben je wel strafbaar.
En ik snap ook niet waarom mensen zich niet zouden melden
quote:Machiel de Graaf, fractievoorzitter van de PVV: De onversaagdheid en de heldenmoed van deze Poolse koning en zijn Heilige Alliantie hebben ervoor gezorgd dat Europa niet reeds in de 17e eeuw grotendeels islamiseerde. Een dag na 11 september 1683 brak Sobieski het Ottomaanse Beleg van Wenen. Deze gebeurtenis luidde het einde van de 2e jihad in, waardoor de islam niet heel Europa kon doordringen en waardoor Den Haag nu o.m. 'Internationale stad van Vrede en Recht' kan zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
net gebeld door ArkeFly, was heel prettig gesprek29 maart sollicitatie
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
haha kopen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Binnenkort nog een paar kg horecamixnootjes over?
Spannendquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
jaa zeker! Door het gesprek van net heb ik er een goed gevoel over. Tijdens de solli middag wordt je begeleid en er werd vertelt dat t engelse gesprek door 2 lieve mensen wordt gehouden die aanvoelen of je zenuwachtig bent. Dat vind ik heel fijnquote:
Gewoon je best doen en jezelf niet te veel zorgen maken van te vorenquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaa zeker! Door het gesprek van net heb ik er een goed gevoel over. Tijdens de solli middag wordt je begeleid en er werd vertelt dat t engelse gesprek door 2 lieve mensen wordt gehouden die aanvoelen of je zenuwachtig bent. Dat vind ik heel fijn25 maart heb ik KLM en die wordt heel zwaar en streng en ben er ook wel bang voor
(voor dichtklappen)
weet je wat lekker is? Wel vreemd maar jum; vanille ijs met noten pepita mix!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan het nooit vinden in de winkels. Lekker pikant met de katjang pedis er doorheen
Tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet je wat lekker is? Wel vreemd maar jum; vanille ijs met noten pepita mix!
thanksquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon je best doen en jezelf niet te veel zorgen maken van te voren
Het is maar goed dat ik daar geen abo op heb, mijn arme lijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef FutureFairytale het volgende:
CF; iedere 4 weken krijgen we een vakblad 'Chocolaterie' en daar staan ook aparte en gave banketrecepten in. Dacht gelijk eraan dat jij dat wel heel leuk zou vinden
Wat dacht je van een half volkorenbrood en een pakje kipfilet? Gezond kan ook een optie zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga straks wat lekkers kopen bij de super, zin inweet alleen nog niet wat. Saucijzenbroodjes, focaccia of loempia'tjes? Hmm keuzes
![]()
nog wat tomaatjes en sla erbijquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van een half volkorenbrood en een pakje kipfilet? Gezond kan ook een optie zijn.
ja thnx het was hiervoor niet uit te houden en gelukkig is dat veranderdquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:18 schreef DarkElf het volgende:
Leuk FF een solli ! spannend!
fijn dat t op je werk iets beter is ook.
kan best maar nu geen zin in. Kipfilet vind ik overigens vrij smaakloos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van een half volkorenbrood en een pakje kipfilet? Gezond kan ook een optie zijn.
lekker met wat honing mosterd eropquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kan best maar nu geen zin in. Kipfilet vind ik overigens vrij smaakloos.
... Ok.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
kan best maar nu geen zin in. Kipfilet vind ik overigens vrij smaakloos.
Ze is een van mijn liefjes. En haar man is ook dol op mequote:Op woensdag 16 maart 2011 12:55 schreef DarkElf het volgende:
hé Lein had ik al gezegd dat ik je een schatje vind dat je met dat oudje op pad gaat?
Nee? Nou dat vind ik wel
ziet er mooi uit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net op DPZ een toffe fotolokatie tegenEens kijken of ik daar in April naar toe kan
http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=107&t=66359
Naargeestigquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom net op DPZ een toffe fotolokatie tegenEens kijken of ik daar in April naar toe kan
tof!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef PdeHoog het volgende:
3 uurtjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:01 schreef z80 het volgende:
[..]
ziet er mooi uit.
maar wat een rot eind rijden.
Zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:23 schreef AnneX het volgende:
info voor Vork (namens Mn.AnneX):
http://www.voedingnu.nl/n(...)e-samen.149870.lynkx
Goed nieuws van solli's - oudjes en Lein - de zon en verder administratief bezig.
Das ook werk.
Best hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZekerIk mag er morgen en vrijdag weer tegenaan
![]()
Hoe gaat het met je gezondheid?
Ja ik heb met mijn rug naar de wind gezeten, ik kan niet half gebogen staan en zet dan de bank een heel eind v/d schutting af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:28 schreef AnneX het volgende:
Denk je aan de wind als je met de spuitbus aant werk gaat ?
Of doe je in de garage ( en de auto buiten)...
Groenverdelger in de aanbieding bij de Action ! en daarvoor moet ik 15 km rijden.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef AnneX het volgende:
Hier heb ik lang roze gras gehad !![]()
omdat ik heel bijdehand dacht dat ik de kwast niet moest uitslaan op de tegels en/of grint!
Dat zag ik onlangs in zo'n amerikaans huiskrot-opknap en sellprogramma:quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons gras is nu bij wat sprietjes mss wat groener, en ik gebruik een spuitbus. Ideaal!
Recensie staat er!
ik had alleen even gekeken op google maps, en op het eerste gezicht leek dit ver weg.quote:
dat blijft een lekkere combiquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lekker met wat honing mosterd erop
goeie recensie! Ik zou de link naar Apicius mailen als ik jou was. Restaurants vinden t leuk om over hun eten te lezen en wat betreft deze kunnen ze er nog wat van leren. Toetje van je is idd beetje ongeinspireerd 'zooitje'quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:47 schreef golfer het volgende:
[..]
http://eetrecensies.web-l(...)-restaurantweek.html
Gras spuitenquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:53 schreef AnneX het volgende:
Dat zag ik onlangs in zo'n amerikaans huiskrot-opknap en sellprogramma:
Het verdorde gras voor de deur werd groen !!! gespoten.
Gaat de recensie lezen. Ook foto's?
2 of 3 uur maakt ook niet meer uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:05 schreef z80 het volgende:
[..]
ik had alleen even gekeken op google maps, en op het eerste gezicht leek dit ver weg.
net even een route planning gemaakt blijkt het wel mee te vallen, bijna 2 uur rijden vanaf hier.
maken we er een mini meet van. als het uitkomt wil ik ook wel mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
2 of 3 uur maakt ook niet meer uitHet blijft een roteind. Ik probeer het te combineren aangezien ik precies langs SunTAVSam kom qua route
Ik heb SunTAV maar eens gepolst of ze zin hebben om mee te gaan
en maar klagen dat je zo weinig weggaatquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, lekkere planning trouwens: kom ik vanaf Madrid dinsdagavond thuis, vertrekken we die donderdagavond alweer naar Londen
quote:Ik ben ook weer uitermate romantisch; Meneer is in die periode vrij druk met werk, dus die neemt dinsdagochtend de eerste vlucht. Ik neem een goedkopere vlucht in de middag (kan ik lekker nog wat shoppen of wijntjes drinken op een terras) maar nu bedacht ik me dat dat net de dag is dat Meneer en ik 10 jaar bij elkaar zijn
Vrij van 15 april t/m 25 aprilquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik doe meewat ligt er voor jou in 't verschiet na die 4,5 week?
Mijne ook, staat me goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:31 schreef Sarabi het volgende:
Hmm mijn haar is toch wel korter dan ik dacht
Fotoquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mijne ook, staat me goed.
ken ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Foto
En voor mijn haar was het ook wel beter maar toch...even wennen
(ookal verder niemand verschil zien, ik zelf wel)
Je hebt nog 4,5 weekquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef TAV74 het volgende:
Hoi.
Leuk idee P., heb nu even niet de puf om er over na te denken (murw van vele uren overleg, nadeel van de dubbel functie die ik invul nu is dat ik 2 landelijke vakoverleggen achter elkaar heb) )
Ga er dus later over nadenken.
Ja, ik ook. Tot je ongevraagd adds op kreeg en/of moest betalen, toen heb ik ze er razend snel gegooid.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:52 schreef borisz het volgende:
Bij DWDD vanavond Joost Suurbier. Wie? Nou diegene die de extensie .TK heeft gekocht van de Tokelau-eilanden en loopt binnen. Vroegah ook wel eens .TK domeinen gehad
.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:30 schreef AnneX het volgende:
hij vroeg mij ten huwelijk omdat de gebakkken aard. zo lekker waren.
Mijn mr mij niet, dat kwam als bonus ineens na een paar jaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
AnneX, hahaha, wat liefIk denk ook weleens dat mijn Meneer vooral met me getrouwd is om mijn culinaire enthousiasme
Ja, jij doet dat natuurlijk nog helemaal niet zo lang! Des te meer impressivequote:Op woensdag 16 maart 2011 17:48 schreef DarkElf het volgende:
Mijn mr mij niet, dat kwam als bonus ineens na een paar jaar
Aanstellerquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk idee Pee, maar heb ook nog ff niet de puf er uitgebreid over na te denken en op de kalender te kijken en zo![]()
Salade van gister met gebakken aardappeltjes uit de ovenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef DarkElf het volgende:
zo wat schaft de pot vanavond bij jullie allemaal?
Ik ga straks kip in zoetzure saus maken
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, jij doet dat natuurlijk nog helemaal niet zo lang! Des te meer impressive
yeah!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef PdeHoog het volgende:
Slaapkamer droogVoor zover ik kan zien iig
En groot gelijk heeft jouw Mrquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:47 schreef ColdFeet het volgende:
AnneX, hahaha, wat liefIk denk ook weleens dat mijn Meneer vooral met me getrouwd is om mijn culinaire enthousiasme
Tskquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
alleen waar kom ik kijken? de looks zeker??![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |