Oh, niet goed gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
ach hemel die premier van Japan zie je elke dag er beroerder uit gaan zien van de zorgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij![]()
Ik kom thuis.....geen plasje te zien
En ik heb net de woonkamer open gegooid. Eens kijken hoe ze zich houden
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.quote:
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat de scepsis over kerncentrales opeens wel hout snijdt, in dit soort situaties.
lucky girl!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
meisje wat priveles krijgt wordt iedere week gebracht door haar vader in een hele mooie grote auto en ging 2 weken geleden ff skien in Italie en tassen/kleding shoppen in Milaan
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekken
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japans volk is zo'n beheerst volk. Zag een foto dat ze nog netjes in een ellenlange rij stonden voor eten terwijl er lang niet genoeg was. Na zo'n ramp nog steeds zulke goede manieren...
zeker, en Haiti ook al... Japan doet t heel goed zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.
Kijk naar Amerika, zodra er wat gebeurt wordt er geplunderd e.d nee das een oplossing.
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzet.
Lekker warm 's wintersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijk
ja in een ideale wereld waar het kernafval mooi afgebroken kan worden en geen bedreiging vormt voor de aarde en waar nooit zulke dingen als in Japan of wat dan ook gebeuren.. dan is t miss een optie. Maar in deze wereld dus niet
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker warm 's winters![]()
Walvissen zijn wel blij trouwens, de haven waar de jagers liggen is compleet verwoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |