Oh, niet goed gelezen?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:01 schreef DarkElf het volgende:
ach hemel die premier van Japan zie je elke dag er beroerder uit gaan zien van de zorgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben blij![]()
Ik kom thuis.....geen plasje te zien
En ik heb net de woonkamer open gegooid. Eens kijken hoe ze zich houden
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.quote:
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een vreselijk drama idd, arme Japanners. Tokyo is vlakbij de kerncentrale, maar een paar honderd km. Daar wonen 13.5 miljoen mensen.
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Moet zeggen dat de scepsis over kerncentrales opeens wel hout snijdt, in dit soort situaties.
lucky girl!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
meisje wat priveles krijgt wordt iedere week gebracht door haar vader in een hele mooie grote auto en ging 2 weken geleden ff skien in Italie en tassen/kleding shoppen in Milaan
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach joh we wonen niet op een breuklijn, wat kan ons nou gebeuren?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja afschuwelijk idd. je ziet de mensen ook echt helemaal murw geslagen rondlopen op tv.. heel bizar. en veel mensen vluchten, de prijs van tickets japan uit is enorm gestegen omdat er (vooral buitenlanders) zoveel mensen willen vetrekken
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Japans volk is zo'n beheerst volk. Zag een foto dat ze nog netjes in een ellenlange rij stonden voor eten terwijl er lang niet genoeg was. Na zo'n ramp nog steeds zulke goede manieren...
zeker, en Haiti ook al... Japan doet t heel goed zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gelukkig maar daarom is er geen massahysterie waardoor er nog meer ellende kan gebeuren.
Kijk naar Amerika, zodra er wat gebeurt wordt er geplunderd e.d nee das een oplossing.
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij bouwen onze kerncentrales op of onder zeeniveau maakt niet uit waar je die dingen neerzet.
Lekker warm 's wintersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know ik was sarcastisch, ik vind kernenergie geen oplossing namelijk
ja in een ideale wereld waar het kernafval mooi afgebroken kan worden en geen bedreiging vormt voor de aarde en waar nooit zulke dingen als in Japan of wat dan ook gebeuren.. dan is t miss een optie. Maar in deze wereld dus niet
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker warm 's winters![]()
Walvissen zijn wel blij trouwens, de haven waar de jagers liggen is compleet verwoest.
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te tracerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:18 schreef DarkElf het volgende:
en vervolgens wordt de zee radioactief en komen ze vanzelf bovendrijven
Of allebeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Of ze gaan licht geven en zijn dan nog makkelijker te traceren
'bekende mobiele expert' jajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:15 schreef DarkElf het volgende:
*op hemelsbreed 10-15 km van een kerncentrale woont![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch CowboysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
![]()
Interessant stuk ook![]()
Jij bent niet mijn doelgroepquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk Steer! Natúúrlijk ken ik Dutch Cowboys![]()
Interessant stuk ook
Gaat wel goedkomen denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neh, lekker zelf uitknobbelen allemaal
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:Ik ken de siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'bekende mobiele expert' jaja
Nu gaan jullie zeggen dat jullie Dutch Cowboys niet kennen![]()
.
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktasquote:
*grinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nerds met minimaal 3 verschillende smartphones en een tablet in hun notebooktas
Lekker!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dan zal ie in ieder geval wel lekker zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik sta hier een salade te maken in de keuken voor bij 't eten en merk ineens dat ik er staande in de keuken al aan begonnen ben.
Dat was het ookquote:
Ja, dat hadden we nog altijd niet geregeld, omdat mrLie in principe alles betaalt en ik dan de boodschappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben er weer Lie
En gezamenlijke rekening? Daar moeten wij ook nog naar gaan kijken
Ja precies dat was ook ons idee, voor het overzichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we nog altijd niet geregeld, omdat mrLie in principe alles betaalt en ik dan de boodschappen.
Maar nu heb ik een tijdje nog minder inkomen (geen stufi) dus we moeten ook die boodschappen delen
Daarom een gezamenlijke rekening, voor het overzicht
Ik gaf ook steeds meer uit dan we hadden afgesproken (qua wat mijn bijdrage zou zijn zeg maar, niet qua te veel boodschappenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja precies dat was ook ons idee, voor het overzicht
Toch een stuk duidelijker
Oléquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
Zo! Waar ik gisteravond nog een beetje een k**avond had en echt verdrietig ging slapen, ben ik vandaag echt bijna manisch gelukkigWat een heerlijke dag was vandaag, ik heb wel 10 km gewandeld (weliswaar in drie stukken), heb lekker gewerkt en onderwijl gezellig gemaild met leuke mensen, ennnnn, de klapper van de dag: mijn Spaanse schoonbroer en -zus gaan volgende maand trouwen. Raad eens wie er naar Madrid afreist
Die is nog aan 't werk tot laat vanavondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Niks mis mee, kaas, als je maar genoeg over laat voor de vrouw des huizes
Dat is een goede waarschuwing dan. Het recept staat in de planning.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker!
Ik had de cajun-kip uit de allerhande gemaakt.
Ja... Goed... héérlijk, maar veel te pittig! oempf
Ja, is 't naar je zin? Mooi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat fijn CF!![]()
En bedankt voor het mooie jasje![]()
quote:
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer isquote:
Heerlijk!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer is
Heerlijk vooruitzicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
16 april. Hopen dat we in A's appartement kunnen slapen, lekker middenin de stad als het mooi weer is
Nou een kleine week eruit lijkt mij wel lekker... Rome is al weer té lang geleden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ga je dat doen, AnneX? Rome is wel erg geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
In ieder geval hebben zij geen vacatures vacant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
*burb*
In het kader van de Restaurantweek lekker, maar niet echt heel erg bijzonder gegeten bij Apicius.
Verslag met foto's volgt later of anders morgen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef golfer het volgende:
Oh...en Sunny: je roots waren duidelijk nog aanwezig in Bakkum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stikt er van de tieten daar
Volgens mij is dat cafe van de zoon van een neef van mijn opa of zo iets dergelijks
![]()
![]()
Goede kans ja, kansloos seizoen voor Bayernquote:
Nope, het irriteert mij ook soms dat alles tegenwoordig maar 'studeren' moet hetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef AnneX het volgende:
Bij die kookwedstrijden op tv. zie ik staan: afgestudeerd kok !
Vroegû heette dat "volleerd"kok.
Ben ik een ouwe muggeziftermuts?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Bluezz het volgende:
Kon het niet laten om er even een picje van te maken Sun
Waar blijft de SunCF jasjes foto??![]()
Ziet er lekker uit, die menukaart daar en aanmerkelijk schappelijker geprijsd dan waar wij vanavond waren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis![]()
ik ga zondag (met rubbereend, als bedank voor de verhuishulp) hier eten:
http://www.harbourclub.nl/default.aspx?id=1
Zin n
en leuke locatie wel, kon sowieso pas heel laat boeken ivm werk enzo maar ben heel benieuwd (restaurantweek dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, die menukaart daar en aanmerkelijk schappelijker geprijsd dan waar wij vanavond waren.
Je hebt verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
terug van dansen en laatste half uur gezien hoe bayern erin gingik zag het aankomen en ja hoor.. de slechtste/stomste club gaat toch door
Mooi zo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
Kamer is nog droog
Gok heeft goed uitgepakt
Het is ons al eerder met de Restaurantweek overkomen dat de keuken bewust er naartoe werkt om bepaalde gerechten zoveel mogelijk tegelijkertijd door te laten komen en uit te serveren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
en wat stom Bluezz dat iedereen tegelijk hoofdgerecht krijgt.. wat heeft het dan voor nut om een tijd te mogen boekenen je hebt het vaker gehad lees ik...? ik gelukkig nog niet...
Goed bezig, Leinquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Weer een avondje gewerkt. En donderdag, op mijn vrije dag, ga ik met een leuk oudje naar het ziekenhuis. Haar man komt elke dag bij haar langs, maar hij ligt nu in het ziekenhuis een kwartiertje verderop. We gaan er met de tram heen, en de vervangende 1e contactpersoon is me er heel dankbaar om.
Jullie gaan hardquote:Op woensdag 16 maart 2011 00:35 schreef DarkElf het volgende:
Laatste afl Dexter seizoen 2 gaan we nu kijken
en daar moet jij bij zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:01 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, weer 15 minuten pasjes geoefend, hopen dat het goed gaat morgen!!
7:45 komt de wasmachineman de wasmachine repareren
Dat vind ik dus weer erg lief van je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Weer een avondje gewerkt. En donderdag, op mijn vrije dag, ga ik met een leuk oudje naar het ziekenhuis. Haar man komt elke dag bij haar langs, maar hij ligt nu in het ziekenhuis een kwartiertje verderop. We gaan er met de tram heen, en de vervangende 1e contactpersoon is me er heel dankbaar om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |