abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:41:24 #176
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94328351
HB, wat een mooie Granny-kleuren :Y

En de Padma van trui is ook lief O+ Ik ben nog niet toe aan beestjes haken, maar het lijkt me erg leuk om te doen... maar ja, de lijst van wat ik wil is al zo lang, ik denk dat het pas van de winter wordt dat ik mijn eerste beestje haak :')

En dat brillenhoesje is ook leuk en vooral handig, al snap ik wel een beetje wat je bedoelt (ik vind het wel netjes gemaakt, maar verder is het best een vaag dingetje, niet rot bedoeld hoor).

Mijn basis voor de Japanse-bloemen-sjaal is af, nu 'alleen nog maar' langer haken.

Er gaat meer katoen in zitten dan ik dacht, dus ik vrees dat ik bij moet kopen, maar dat zien we dan wel weer :)
pi_94329138
Mooiii Tan! Het is grappig om te zien hoe verschillend de bloemen er uit zien door wanneer je overschakelt op een andere kleur...
haken is cool
pi_94329486
:D de kleur is de bol die ik nog in huis had (die ik niet gebruikte voor de lucybag... die past daar echt niet bij) en die kleur vind de oma van m'n man wel mooi :) royal vind ik mooi dik voor zoiets, zodat de bril toch enigszins beschermd is. maar voor mezelf had ik het echt nooit gemaakt zo.
de visjes waren wel makkelijk om te gebruiken, omdat je vrij snel resultaat hebt. en de oma van m'n man gaf aan dat ze dat patroon heel leuk vond toen ik bij hun aan de visjes werkte. vandaar dus die keuze.

O+ Tan, wat geweldig, die bloemen met paars en zwart!

O+ blauwe Padma... mooi Trui! :D

Karin, vooral die eerste shawl vind ik ook erg mooi! O+ ga je die maken na je sweet pea shawl?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 12:44:15 #179
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94330052
oh die zwart met lila sjaal/bloemen prachtig gewoon
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94330635
Mooie sjaal, Tan! :)

En wel handig zo'n hoesje voor je zonnebril. Het is ook wel grappig, maar niet mijn favoriete kleur haha :P

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik ben een grote fan van Saskia *O* . Ik heb hier 5 kringloopwinkels hè ;) (+ 2 waar ik eigenlijk niet kom :@ ) dus heb bijna altijd wel ergens bingo, al is het maar 1 bolletje. :')
Ja, dat scheelt. ik heb er maar 1 in de buurt :p

En ik ben ook Saskiafan. Niet zo voor amigurumi's, maar wel voor tassen en dekens en granny's enzo :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:22:42 #181
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_94331319
ola! ik ben momenteel helemaal druk met het breien van m'n eerste monster uit mn big book of monsters. O+ ben helemaal verliefd! en ik kan mn gekke kleuren acryl nu mooi opmaken, want bij die monsters staat t heel tof, van dat vieze felle groen enzo.
Kwak
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:46:53 #182
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94331998
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:22 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik ben momenteel helemaal druk met het breien van m'n eerste monster uit mn big book of monsters. O+ ben helemaal verliefd! en ik kan mn gekke kleuren acryl nu mooi opmaken, want bij die monsters staat t heel tof, van dat vieze felle groen enzo.
plaats je een foto als het af is ben benieuwt
  zaterdag 19 maart 2011 @ 14:15:41 #183
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94332791
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Tan het volgende:

En de Padma van trui is ook lief O+ Ik ben nog niet toe aan beestjes haken, maar het lijkt me erg leuk om te doen... maar ja, de lijst van wat ik wil is al zo lang, ik denk dat het pas van de winter wordt dat ik mijn eerste beestje haak :')

En dat brillenhoesje is ook leuk en vooral handig, al snap ik wel een beetje wat je bedoelt (ik vind het wel netjes gemaakt, maar verder is het best een vaag dingetje, niet rot bedoeld hoor).

Mijn basis voor de Japanse-bloemen-sjaal is af, nu 'alleen nog maar' langer haken.

[ afbeelding ]

Er gaat meer katoen in zitten dan ik dacht, dus ik vrees dat ik bij moet kopen, maar dat zien we dan wel weer :)
wat mooi O+
Knoei
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:19:49 #184
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_94334668
Bij de euroknaller zijn weer 2 nieuwe haakboeken, dieren haken ze hadden al liggen 1 brei en 1 haakboek (7.95) nu 2 nieuwe dus 4.95 en iets van 7 euro..............
  zaterdag 19 maart 2011 @ 15:56:29 #185
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94335765
hij wordt prachtig, tan!

m'n volgende padma is alweer in de maak. dit keer met iets meer kleurtjes... 8-)
in de haak.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:28:40 #186
244933 trovey
Nachtoele
pi_94336741
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef mijsje het volgende:
even wat foto's van het brillenhoesje dat ik heb gemaakt voor de oma van mijn man... ik vind het afschuwelijk, dus deel mee in de lelijkheid... :') (och, het valt wel mee, maar het is niet mijn mooiste/beste werk... :P )
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Apart en uniek ontwerp ^O^ ...zo goed? :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:29:34 #187
244933 trovey
Nachtoele
pi_94336767
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Tan het volgende:

[ afbeelding ]

Mooi O+
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:32:04 #188
244933 trovey
Nachtoele
pi_94336857
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 10:14 schreef MissN het volgende:
@trovey, tnx de 2e link is ook handig :) ik ga het toch echt es uitproberen :D
Mooie gs-jes herfstblad!
Ik heb alweer veel te veel haakideeen 8)7
Gewoon proberen ;) , kan je hooguit een paar tasjes kosten die je toch weg zou doen. :P Mijn tasje is opvallend licht, gelukkig dat ik de draagband zo lang heb gemaakt dat ik het ding diagonaal kan dragen (is altijd veel makkelijker op de fiets en tijdens het winkelen) anders zou ik het niet eens merken als ik de tas zou verliezen. :+
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:33:09 #189
244933 trovey
Nachtoele
pi_94336898
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef trui het volgende:
hij wordt prachtig, tan!

m'n volgende padma is alweer in de maak. dit keer met iets meer kleurtjes... 8-)
[ afbeelding ]
Waar zjin je aan- en afhechtdraadjes of ben je zo'n typje wat tijdens het haken al aan het afwerken is? :+
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 16:42:38 #190
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94337282
ze zitten aan de binnenkant. :) maar ik werk ze wel zoveel mogelijk weg ja 8-) (zolang ik er nog bij kan).
in de haak.
pi_94337816
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 16:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Apart en uniek ontwerp ^O^ ...zo goed? :')
_O- hmmm, oke :')

mooi met die kleurtjes Trui! :D
pi_94338327
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef mijsje het volgende:

Karin, vooral die eerste shawl vind ik ook erg mooi! O+ ga je die maken na je sweet pea shawl?
Ik zit er hard over te denken maar zit wel erg te piekeren over het garen. Hij is bedoelt voor fingering dikte en die mooie diepe kleur doet het 'm ook wel natuurlijk.

Hele mooie bloemensjaal Tan! En die multicolour Padma ziet er ook al leuk uit.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:33:12 #193
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_94339273
M'n moeder heet drie bedrollers die overvol met allerlei wol en garen zitten meegenomen van mijn oma. M'n oma breit nog wel maar niet meer zo lang en vaak per dag, ze heeft last van haar arm waardoor dat niet meer zo lang en vaak gaat. Dus die wol gaat ze never nooit niet opmaken!
De bedrollers blijven wel gewoon bij mijn moeder staan want ik denk serieus dat ik ruzie thuis krijg als ik daar nog mee aan zou komen zetten :P . er staat al een kastje in de kamer dat vol zit met mijn spullen (wol, maar ook kaarten voor postcrossing en gewoon voor vrienden/familie, stickers, kraaltjes, viltstiften, kleurpotloden, knikkers en dingetjes zoals dobbelstenen, rummikubstenen waarvan ik dan denk: daar kan ik vast nog wel eens iets mee :') ). Verder is de inbouwkast in de woonkamer op de onderkant na ook gevuld met mijn spullen en dan hebben we het nog niet op de slaapkamer gehad .... :P .
Ik zag vandaag wel in een winkeltje nog bollen van Scheepjeswol (Roma) in de aanbieding, mooie felle kleuren 10 bollen voor ¤ 15,00 en 20 voor ¤25,00, maar dat heb ik dus maar niet gedaan.

trui je padma is tof!
klerkje
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:43:07 #194
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94339659
Ohh weer veel moois!!!
Padma 1 ^^ scheve ogen maar van de vooorkant heel lief :D:D en padma 2 in wording lekker vrolijk :D
En een mooie shawl met bloemen! inderdaad wat een verschil krijg je als je op ander moment andere kleur neemt!!! gaaf hoor
en ja die brillenkoker :P ik vind 'm niet afschuwelijk, maar vind die kleur ook niet echt mooi haha :@
weet niet of ik nog iets vergeten ben...

Karin, waar staat het patroon van dat leeuwtje? die is echt heel schattig!!

Spiegelei, wat gaaf ZOOOO veel garen!!! :D

Vandaag in de stad geweest en twee handwerk boeken gekocht. De haakboekjes vielen wat tegen (althans: ik vond ze gewoon niet leuk genoeg of had ze al ;)) maar wel een brei boek gekocht: Little Knitted Creatures van Amy Gaines, dus nu moet ik dat echt gaan leren. En een boek om knuffels van oude sokken te maken: Socks Appeal van Brenna Maloney ^^
ze hadden ook het gebreide monster boek :)
(verder ook nog 2 muziek boeken maar dat terzijde)

Nu ga ik een poging wagen mn swap af te krijgen :P of morgen ;)
pi_94339875
EsseEi: al m'n plaatjes zijn ook links naar de patronen op Ravelry, het leeuwtje is deze

http://www.ravelry.com/pa(...)s-the-amigurumi-lion
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:56:02 #196
244933 trovey
Nachtoele
pi_94340142
Ik wil deze maken. *O*(of in ieder geval het patroon als tas of zo :P )Kijk ik...no longer available. :( Zou ik zoiets zelf kunnen uitvogelen hoe je het moet maken :?

http://www.ravelry.com/patterns/library/cats-afghan

[ Bericht 14% gewijzigd door trovey op 19-03-2011 18:02:32 ]
Optimist tot in de kist
  zaterdag 19 maart 2011 @ 18:11:35 #197
244933 trovey
Nachtoele
pi_94340707
Oei gevonden *O* *O* *O* *O*

Blijkbaar is het patroon vele malen op allerlei sites gezet en daar net zo snel weer verdwenen ;( maar ik heb hem. :D
Vreemd genoeg kan ik hier niet de link neerzetten want dan wordt aangegeven dat het patroon niet aanwezig is :o dus als een andere kattenliefhebber interesse heeft dan moet die persoon mij maar even pm-en voor de PDF. ;)
Optimist tot in de kist
pi_94343059
Wie kan me helpen. Ik ben bezig met mijn 1ste amigurumi Pip.
Nu staat er bij toer 12:
5 v, 2 v samen haken etc.
Maar die 2 vasten samen haken, dit is niet meerderen toch?
Maar wat word er dan precies bedoeld?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:16:33 #199
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_94343159
Nathalie ze bedoelt minderen :) dus van twee steken 1 steek maken zeg maar :)
pi_94343945
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef EsseEi het volgende:
Nathalie ze bedoelt minderen :) dus van twee steken 1 steek maken zeg maar :)
Euhm... oke.... ik zoek wel ff een uitleg ;)
Thx!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')