Ja, dat scheelt. ik heb er maar 1 in de buurt :pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben een grote fan van Saskia. Ik heb hier 5 kringloopwinkels hè
(+ 2 waar ik eigenlijk niet kom
) dus heb bijna altijd wel ergens bingo, al is het maar 1 bolletje.
plaats je een foto als het af is ben benieuwtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:22 schreef kwakz0r het volgende:
ola! ik ben momenteel helemaal druk met het breien van m'n eerste monster uit mn big book of monsters.ben helemaal verliefd! en ik kan mn gekke kleuren acryl nu mooi opmaken, want bij die monsters staat t heel tof, van dat vieze felle groen enzo.
wat mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Tan het volgende:
HB, wat een mooie Granny-kleuren
En de Padma van trui is ook liefIk ben nog niet toe aan beestjes haken, maar het lijkt me erg leuk om te doen... maar ja, de lijst van wat ik wil is al zo lang, ik denk dat het pas van de winter wordt dat ik mijn eerste beestje haak
En dat brillenhoesje is ook leuk en vooral handig, al snap ik wel een beetje wat je bedoelt (ik vind het wel netjes gemaakt, maar verder is het best een vaag dingetje, niet rot bedoeld hoor).
Mijn basis voor de Japanse-bloemen-sjaal is af, nu 'alleen nog maar' langer haken.
[ afbeelding ]
Er gaat meer katoen in zitten dan ik dacht, dus ik vrees dat ik bij moet kopen, maar dat zien we dan wel weer
Apart en uniek ontwerpquote:Op zaterdag 19 maart 2011 08:56 schreef mijsje het volgende:
even wat foto's van het brillenhoesje dat ik heb gemaakt voor de oma van mijn man... ik vind het afschuwelijk, dus deel mee in de lelijkheid...(och, het valt wel mee, maar het is niet mijn mooiste/beste werk...
)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:41 schreef Tan het volgende:
HB, wat een mooie Granny-kleuren
En de Padma van trui is ook liefIk ben nog niet toe aan beestjes haken, maar het lijkt me erg leuk om te doen... maar ja, de lijst van wat ik wil is al zo lang, ik denk dat het pas van de winter wordt dat ik mijn eerste beestje haak
En dat brillenhoesje is ook leuk en vooral handig, al snap ik wel een beetje wat je bedoelt (ik vind het wel netjes gemaakt, maar verder is het best een vaag dingetje, niet rot bedoeld hoor).
Mijn basis voor de Japanse-bloemen-sjaal is af, nu 'alleen nog maar' langer haken.
[ afbeelding ]
Er gaat meer katoen in zitten dan ik dacht, dus ik vrees dat ik bij moet kopen, maar dat zien we dan wel weer
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:14 schreef MissN het volgende:
@trovey, tnx de 2e link is ook handigik ga het toch echt es uitproberen
![]()
Mooie gs-jes herfstblad!
Ik heb alweer veel te veel haakideeen
Waar zjin je aan- en afhechtdraadjes of ben je zo'n typje wat tijdens het haken al aan het afwerken is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:56 schreef trui het volgende:
hij wordt prachtig, tan!
m'n volgende padma is alweer in de maak. dit keer met iets meer kleurtjes...
[ afbeelding ]
Ik zit er hard over te denken maar zit wel erg te piekeren over het garen. Hij is bedoelt voor fingering dikte en die mooie diepe kleur doet het 'm ook wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:23 schreef mijsje het volgende:
Karin, vooral die eerste shawl vind ik ook erg mooi!ga je die maken na je sweet pea shawl?
Euhm... oke.... ik zoek wel ff een uitlegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef EsseEi het volgende:
Nathalie ze bedoelt minderendus van twee steken 1 steek maken zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |