SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:35 schreef YPPY het volgende:
Wat is dat plastic-tassen-tasje leuk geworden!
Eindelijk weer een foto update van mij.
Zoe vordert langzaam
[ afbeelding ]
Dekentje voor de poppen van mijn dochter
[ afbeelding ]
Babydekentje voor een vriendin die zwanger is. Tweede foto met een doos tissues, voor de verhoudingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je dikke of dunne tasjes gebruikt? Die dikkere tasjes zijn eigenlijk niet bruikbaar met een dubbel draad methode. Heb daar even een poging mee gedaan maar na een paar lossen dacht ikquote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:29 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook zo'n tasje gemaakt, haakt wel nog zwaarder dan zpagetti! Heb hem nog 'gevoerd' met een heel plastic zakje
Zal eens een foto maken dit weekend
Het maakt het soepeler om mee te werken werd het gezegd....er zal wel een(tijdelijk) laagje omheen komen wat daar voor zorgt , ik denk niet dat je aan een weekmaker moet denken (alhoewel mijn kennis van scheikunde wat is weggezakt op dat gebiedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef Tegan het volgende:
Wasverzachter maakt hard plastic zacht. Eng spul dan.
nee hoor, ik heb de wol weer bijgekocht. en hij is al af, op de kwastjes na. suf maar daar heb ik steeds geen puf voor. zodra ik weet wanneer ik m'n nichtje zie (die 'm cadeau krijgt) zal ik daar wel weer even voor gaan zitten.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:02 schreef KarinvdB het volgende:
Ben net begonnen met de sweet pea shawl met zeeman bianca (dat mohair spul). Trui, kom jij nog steeds garen te kort voor de jouwe? Kwam gister die kleur wel tegen bij de zeeman in Woudenberg.
Zoiets?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef trui het volgende:
[..]
trovey, goed gelukt die TassenTas! lijkt me echt iets om eens in 't groot te maken, en om daar dan weer al onze plastic tassen in te bewaren.![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef trui het volgende:
bedankt Lutte!
voici m'n blauwe padmaatje. zo a-symmetrisch als wat, maar allez. ben er toch best tevreden over.
[ afbeelding ]
Grannny'squote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:10 schreef Herfstblad het volgende:
Bedankt Lutte!
Leuke Padma, trui
Granny's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtjes kloppen niet even goed op elke foto (vooral de rozerode niet), foto's zijn gemaakt met mijn mobiel
edit: ik zie dat ik de blauwe heb gepakt waar net een fout in zit.![]()
Ik ben een grote fan van Saskiaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:44 schreef Herfstblad het volgende:
Dit is van de Wibra, ook lekker betaalbaarBij mijn kringloop hebben ze zelden mooie wol helaas.
Het worden 2 dekens denk ik, maar ben er nog niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |