Ach, wat vervelend!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom er achter dat ik ik geen naald nummer 8 heb....mooi excuus om nog even langs mijn fourniturenzaak met wolopruiming te gaan.
Moet je geen onverwacht bezoek krijgen natuurlijk.quote:
ik vind je african flowers heel mooi Spiegelei, maar het zijn geen hexagonnetjes... het zijn pentagonnetjes, want ieder bloemetje heeft maar 5 blaadjes. heeft je bloem er 6, dan is het een hexagonnetje...quote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Spiegelei het volgende:
een overzichtje van mijn hexagonnetjes voor in totaal 4 kleine knuffelballen zoals ik ze nu noem.
Inmiddels zijn er 2 nagenoeg in elkaar gezet (1 hexagonnetje nog open als een dekseltje om de vulling er nog in te kunnen doen).
[ afbeelding ]
En van de week nog een ware Spiegelei Massacre hier! Ik had ergens achter in de kledingkast nog van die grote soort handpoppen liggen in de vorm van Sint Bernhardshondenkoppen die heel stom kunnen blaffen (leek meer piepen!). Ik heb de vulling bij mijn voorraad vulling gedaan en de ogen en neuzen uitgeknipt en geprobeerd los te krijgen zo dat ik ze kan hergebruiken (en dat lukt na geel beleid en moeite wel dus ik bewaar ze voor latere projecten):
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef mijsje het volgende:
wow omdatappel!dat ziet er heel goed uit voor een eerste haaksel!
Wat een schatje! Leuk patroon ook! Of heb je het zelf bedacht? In dat geval helemaal goed werkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag mijn allereerste haakding gemaakt.
Op aanraden van die lieve Bloempje. is het een uil geworden, alleen de wenkbrauw mist nog. Ik kon zo gauw even geen vilt vinden.
Hier enkele foto's, ik hoop dat jullie hem niet al te mislukt vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Muck het volgende:
Hij is echt heel erg leuk geworden omdatappel![]()
Nee, niet zelf bedacht, daar ben ik nog te amateuristisch voor denk ik. Heb het patroon van een site geplukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wat een schatje! Leuk patroon ook! Of heb je het zelf bedacht? In dat geval helemaal goed werk
euh, die van mij staat er nog niet bij hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef mijsje het volgende:
wow, mooi monster Kwakz... ik wilde dat ik zo mooi kon breien... heb je dat rond gedaan? of met een naadje?
Heel erg leuk! En helemaal niet mislukt hoor!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
Op aanraden van die lieve Bloempje. is het een uil geworden, alleen de wenkbrauw mist nog. Ik kon zo gauw even geen vilt vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd de knoopjessteek om een oog te maken, net zo makkelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan mn monster nog niet in elkaar zetten - moet nog wachten tot mn safety eyes er zijn - dus ben maar met monster nummer 2 begonnen: Cecil! in paars met roze (meer een Cecilia dus)
dit is het voorbeeld voor Dot, die ik dus alleen nog hoef te vullen
[ afbeelding ]
En dit is Cecil (voorbeeld uit t boekje)
[ afbeelding ]
oh, wat een fijne kleurencombo's!quote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kirsten. het volgende:
Eindelijk heb ik weer een foto geupload. Deze is van mijn deken in wording:
[ afbeelding ]
De kleuren zijn nog niet helemaal zoals ze moeten zijn, want flitser en geen daglicht. Hij is niet heel erg fel maar ik vind de kleuren wel mooi bij elkaar passen!
Jij had het niet druk genoeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
hoi lieverds!![]()
Ben weer terug van een geweldig weekendje bij vriendjelief
Had met mijn schoonzusje gepraat, en ze vroeg of ik haar wilde leren haken
Ze vond het hartstikke leuk maar snapte er nog niet veel van. Dus ga ik het haar binnenkort leren. Ze wou graag een poncho voor haar nichtje maken (net 6 maanden oud, ik ben helemaal weg van dat kleine schatje
), maar was bang dat ze zelf het geduld niet ervoor had
Toen heb ik aangeboden em te maken! Binnenkort krijg ik de wol en ga ik een leuke poncho maken voor de kleine
Harmonie in pastel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kirsten. het volgende:
[ afbeelding ]
De kleuren zijn nog niet helemaal zoals ze moeten zijn, want flitser en geen daglicht. Hij is niet heel erg fel maar ik vind de kleuren wel mooi bij elkaar passen!
Heejj leuk! Jij ook hierquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er imho mooi uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 22:27 schreef kirsten. het volgende:
[ afbeelding ]
Haha idd, ik heb het nog niet druk genoegquote:Op maandag 21 maart 2011 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij had het niet druk genoeg.![]()
[..]
Harmonie in pastel.
Dankje, maar deze is denk ik te groot, het is voor op een kaartje waar ook nog de naam bij moet. Bovendien in het Engels en ik kan daar gewoon niet mee uit de voetenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:50 schreef Lijnloos het volgende:
Tan, deze vond ik wel leuk om te doen... is niet met een magic ring, maar gewoon een ring van lossen.. http://theroyalsisters.bl(...)hearts-tutorial.html
Zij heeft er ook meteen een handige foto-begeleiding/tutorial bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lijnloos op 22-03-2011 09:15:06 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |