Ik gebruik naald 2 als ik beestjes haak met Nova en ben nu met naald 2,75 een kruikhoes aan het haken. En hoewel ik (zeker bij Ami's) vrij strak haak vind ik dat het toch het mooiste uitzienquote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef MissN het volgende:
Grr iemand had de saskia voorraad bij 'mijn' wibra geplunderd![]()
Heb wel een rode, gele en groene saskia meegenomen voor eventuele gs-jes.
En heb hele mooie bolletjes nova katoen gekocht, azuurblauw en grijs. Op de verpakking staat naald 3,5-4,5. Het lijkt me zo groot!? Iemand ervaring met nova van de wibra, en welke haaknaald er het beste bij past?
Ach, wat vervelend!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef trovey het volgende:
Ik kom er achter dat ik ik geen naald nummer 8 heb....mooi excuus om nog even langs mijn fourniturenzaak met wolopruiming te gaan.
Moet je geen onverwacht bezoek krijgen natuurlijk.quote:
ik vind je african flowers heel mooi Spiegelei, maar het zijn geen hexagonnetjes... het zijn pentagonnetjes, want ieder bloemetje heeft maar 5 blaadjes. heeft je bloem er 6, dan is het een hexagonnetje...quote:Op maandag 21 maart 2011 01:57 schreef Spiegelei het volgende:
een overzichtje van mijn hexagonnetjes voor in totaal 4 kleine knuffelballen zoals ik ze nu noem.
Inmiddels zijn er 2 nagenoeg in elkaar gezet (1 hexagonnetje nog open als een dekseltje om de vulling er nog in te kunnen doen).
[ afbeelding ]
En van de week nog een ware Spiegelei Massacre hier! Ik had ergens achter in de kledingkast nog van die grote soort handpoppen liggen in de vorm van Sint Bernhardshondenkoppen die heel stom kunnen blaffen (leek meer piepen!). Ik heb de vulling bij mijn voorraad vulling gedaan en de ogen en neuzen uitgeknipt en geprobeerd los te krijgen zo dat ik ze kan hergebruiken (en dat lukt na geel beleid en moeite wel dus ik bewaar ze voor latere projecten):
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef mijsje het volgende:
wow omdatappel!dat ziet er heel goed uit voor een eerste haaksel!
Wat een schatje! Leuk patroon ook! Of heb je het zelf bedacht? In dat geval helemaal goed werkquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag mijn allereerste haakding gemaakt.
Op aanraden van die lieve Bloempje. is het een uil geworden, alleen de wenkbrauw mist nog. Ik kon zo gauw even geen vilt vinden.
Hier enkele foto's, ik hoop dat jullie hem niet al te mislukt vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:16 schreef Muck het volgende:
Hij is echt heel erg leuk geworden omdatappel![]()
Nee, niet zelf bedacht, daar ben ik nog te amateuristisch voor denk ik. Heb het patroon van een site geplukt.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:21 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Wat een schatje! Leuk patroon ook! Of heb je het zelf bedacht? In dat geval helemaal goed werk
euh, die van mij staat er nog niet bij hequote:Op maandag 21 maart 2011 20:49 schreef mijsje het volgende:
wow, mooi monster Kwakz... ik wilde dat ik zo mooi kon breien... heb je dat rond gedaan? of met een naadje?
Heel erg leuk! En helemaal niet mislukt hoor!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi allemaal!
Ik heb vandaag mijn allereerste haakding gemaakt.
Op aanraden van die lieve Bloempje. is het een uil geworden, alleen de wenkbrauw mist nog. Ik kon zo gauw even geen vilt vinden.
Hier enkele foto's, ik hoop dat jullie hem niet al te mislukt vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |