Ik speel geen spelletjes. Maar zo werk ik wel eens vanaf de bank.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
Ja, Bejeweled of een ander wijvenspel
Ik niet, heb al veel teveel last van RSI.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes. Maar zo werk ik wel eens vanaf de bank.
moeje vaker bewegen tussendoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet, heb al veel teveel last van RSI.
of dat ontzettend leuke programmaatje downloaden! dat je midden in een zin zit en de boel wordt geblokkeerdquote:
Workpacequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
of dat ontzettend leuke programmaatje downloaden! dat je midden in een zin zit en de boel wordt geblokkeerd
Ik game best wel veel, maar zit onbewust toch altijd een beetje te denken aan dat stigma dat gamers levenloze figuren zijn en voel me dan toch een beetje slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik game al maanden niet meer, maar voorheen deed ik het wel vanaf de bank, gewoon met de xboxcontroller aan mijn PC, of op de Xbox/Ps3 zelf natuurlijk.
Ik heb ook wel PC gegamed, maar ben het achter mijn bureau zitten gewoon zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik game best wel veel, maar zit onbewust toch altijd een beetje te denken aan dat stigma dat gamers levenloze figuren zijn en voel me dan toch een beetje slecht.
Altijd vanaf de bank trouwens, ben geen PC-gamer.
En dood aan Workpace. Met je micropauzes.
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ik me voel?
Hoe ik me VOEL?!
HOE IK ME VOEL?!?!!!
Fokking verwaarloosd omdat het zo lang duurde voordta dit topic er kwam!!!! En toen zat ik ook nog eens in een raar fout topic van Tijnbrein!!!! En nou is ie er... is ie er zonder OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZO VOEL IK ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You have NO idea!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat moet het vermoeiend zijn om jou te zijn.
Zeikwijfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Hoe ik me voel?
Hoe ik me VOEL?!
HOE IK ME VOEL?!?!!!
Fokking verwaarloosd omdat het zo lang duurde voordta dit topic er kwam!!!! En toen zat ik ook nog eens in een raar fout topic van Tijnbrein!!!! En nou is ie er... is ie er zonder OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZO VOEL IK ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ja, wel een beetje somsquote:
Nee, je zegt net dat je je dubbel voeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
Voel mezelf eigenlijk een beetje dubbel.
Op zich voel ik me best goed, maar er zijn wel wat dingen die wat minder lopen en waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet.
Laten we het er maar op houden dat ik me neutraal voel.
Het was een garpjequote:
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:12 schreef Royco1 het volgende:
Voel mezelf eigenlijk een beetje dubbel.
Op zich voel ik me best goed, maar er zijn wel wat dingen die wat minder lopen en waarvan ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet.
Laten we het er maar op houden dat ik me neutraal voel.
Wilde het gewoon even delen met jullie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Hier is niemand echt geintresseerd. Hier zitten we om onze eigen gevoelens te behagen.
Noem je me nu een leugenaar?quote:
Oh, reken maar van yes! Jij vuile flikkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nu een leugenaar?
Nou?
Zeg je nu dat ik lieg?
He?
Noem je me nu een zondaar?
Zeker omdat ik homo ben he?
Dat je denkt: Nou die ene zonde begaat ie, dan vast ook de rest!
HOMOFOOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vergeet: Flikker maar op!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, reken maar van yes! Jij vuile flikker
Ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:45 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik voel mij nu zo ontiegelijk vrolijk door de zon!
Echt zo heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookIk krijg er ontiegelijk veel zin door
Zin in?..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ookIk krijg er ontiegelijk veel zin door
Hopelijk is het vrijdag ook zulke mooi weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Echt zo heerlijk!!!!
Zomer komt u maar binnen!
Wat is er vrijdag?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Hopelijk is het vrijdag ook zulke mooi weer
Cliché..quote:
Tot je een normale naam hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:53 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Cliché..Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat mijn naam naar jullie (het fok! volk) bedoeld is?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef L-E het volgende:
We voelen ons waardeloos, verdrietig, machteloos, verward.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
![]()
En toch zijn we blij dat je er bent....
Vrijdag ga ik lekker naar Delft. En hopelijk kunnen we dan op het terras zittenquote:
De goede kant op.quote:
Gefeliciteerd Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De goede kant op.![]()
Vandaag natuurlijk een klein feestje (jarig, 30 jeeuh)
Oh, je bedoelt 't gevoel. Ja, dat wel natuurlijkquote:
Oh, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De goede kant op.![]()
Kon het me ook al niet voorstellenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt 't gevoel. Ja, dat wel natuurlijk
Dat soort dingen herinner ik me nu eenmaal snelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Wauw, wat goed onthouden! Ja, klopt helemaal.
Ik eet die echt bijna nooit meer. Zeker niet gekookt, meestal dat ik ze dan wok of roerbak. Maar ik doe meer noodles/rijst en pasta dan aardappels. Ja Gnocchi komt wel in de buurt van aardappels, maar ook weer niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
En ik mag eigenlijk niet klagen, maar:weer aardappels
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De goede kant op.![]()
best lekker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:53 schreef JoeBravo het volgende:
'navond
En ik mag eigenlijk niet klagen, maar:weer aardappels
Ja, eindelijk bij de beruchte club. Kreeg al verschillende opmerkingen vorige week van collega;s. Ben benieuwd vrijdag..quote:
Ik vind de club die ik vorig jaar verlaten heb beruchterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk bij de beruchte club. Kreeg al verschillende opmerkingen vorige week van collega;s. Ben benieuwd vrijdag..
Eeuuhhmm, hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef cafpow het volgende:
best lekker.
Hier een restant linzensoep van gisteren met wat rijst en broodjes(tosti's) dat is het menu vandaag, na de hele dag in amsterdam te hebben rondgelopenma heeft geen zin om te koken en ik kan niet koken...
mooi zoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind de club die ik vorig jaar verlaten heb beruchterDe club van 27
![]()
Ik heb vandaag een functioneringsgesprek gehad en een vastcontract![]()
Hey, toch verlenging? Cool manquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Wat voor baan of opleiding doe je/heb je gedaan?quote:
Dankjequote:
Aan de ene kant wist ik wel dat het een vastcontract zou worden. Aan de andere kant twijfelde ik omdat ik geen bevestiging kreeg en het gesprek steeds werd uitgesteld.quote:
em heb een ICT opleiding mbo niveau achter de rug, en kwa werk verschillende banen acher de rug, van callcenter tot netwerk monitoring bij t-mobile..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor baan of opleiding doe je/heb je gedaan?
TOFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Zekerquote:
ja, eigenlijk wel. Gelukkig kan ik wel wat maken zoals eitjes bakken, aardappels koken, vlees bakken en zuurkool makenquote:
ik ben op zoek en donderdag heb ik een 2e intake bij het werkplein bij mij in de buurt om te kijken of ze kunnen helpen bij de zoektocht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Hoe gaat het met jouw zoektocht naar werk?
[..]
Aan de ene kant wist ik wel dat het een vastcontract zou worden. Aan de andere kant twijfelde ik omdat ik geen bevestiging kreeg en het gesprek steeds werd uitgesteld.
Nou, je kan meer maken dan de mannen die ik ken van jouw leeftijd..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja, eigenlijk wel. Gelukkig kan ik wel wat maken zoals eitjes bakken, aardappels koken, vlees bakken en zuurkool maken![]()
En van een dagje brood gaat niemand dood![]()
Maar ik ben niet zo'n keuken mens
maar ach, ik ben ook geen man héquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je kan meer maken dan de mannen die ik ken van jouw leeftijd..
Dus er is nog hoopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, je kan meer maken dan de mannen die ik ken van jouw leeftijd..
Snuit, problem solved.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er is nog hoopof ze moet gewoon een man zoeken die wel goed kan koken. Nee dat ben ik niet
Ik kan niet koken
![]()
Vreemd dat jij je niet opwerpt als kokquote:
En dan genadeloos door de mand vallen? Dacht 't niet..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vreemd dat jij je niet opwerpt als kok
ha dus jij bent een slechte kokquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan genadeloos door de mand vallen? Dacht 't niet..
Ja, helaas, ik had je graag blij willen maken met een volle maag, maar het mocht niet zo zijnquote:
Veel slechter koken dan haar kan niet hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan genadeloos door de mand vallen? Dacht 't niet..
Vertel mij niet dat jij helemaal niets kan kokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, helaas, ik had je graag blij willen maken met een volle maag, maar het mocht niet zo zijn
Ik kan wel koken, maar goed koken is een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel mij niet dat jij helemaal niets kan koken
Dat is al meer dan Abbyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan wel koken, maar goed koken is een ander verhaal
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, helaas, ik had je graag blij willen maken met een volle maag, maar het mocht niet zo zijn
hartstikke bedankt hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel slechter koken dan haar kan niet hoor
Sorry maar als jij een keertje kookt dan maak je zuurkool en dat vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.
[..]
hartstikke bedankt hoor![]()
maar goed, ik ga mijn buik vullen
Damn, ik hoopte zo op een "Ach, als je niets probeert weet je niets.."quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.
[..]
hartstikke bedankt hoor![]()
maar goed, ik ga mijn buik vullen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
Zie ik hier wat opbloeien tussen Tijnbrein en Cafpow?
Wil je daarmee zeggen dat jullie de kudde zijn?quote:
Misschien wordt dat eens tijd, mien jongquote:
Jofu.quote:
Neu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat jullie de kudde zijn?
Maltamanquote:
Net zoals jij en Stingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wordt dat eens tijd, mien jong
En nu ben je teleurgesteld want de kusjes blijven uit?quote:
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maltaman
[..]
Net zoals jij en Sting
Gelukkig maar.quote:
Nee, nu moet ik pissen als een paardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu ben je teleurgesteld want de kusjes blijven uit?
Tijn.quote:
Dat klinkt saai....en ik dacht dat het zo'n mooi weer was in NL?quote:
Niks veranderd hier dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn.Feli met je contract kerel!
[..]
Dat klinkt saai....en ik dacht dat het zo'n mooi weer was in NL?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?quote:
Ach, het is hier nu ook een beetje grijsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?
Dank jequote:
Sommige dingen veranderen nooitquote:
Bosquote:
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe is het op Malta?
[..]
Sommige dingen veranderen nooit![]()
Wrom?quote:
Wie is de gelukkige? Die stripper?quote:
Met afgeknipte tampondraadje?quote:
Gewoon een schop gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?quote:
quote:
Zoiets hoorde ik van CLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?
Vertel wie is het dan wel?quote:
Lekker is dat...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Moet je maar op mijn gezichtsboek kijkenquote:
Wel eentje die voor je wil strippen?quote:
Ik wist niet dat zij aan strippen deed.quote:
Vrijdag kijken naar een appartement met zwembad!quote:
Jaquote:
Ze wist het in ieder geval welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij aan strippen deed.
Kzie niks. En om je nou daarvoor toe te gaan voegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Moet je maar op mijn gezichtsboek kijken
Ik heb je niet op fakebookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mmmmm.... Dan zat het vast ergens in Sex and the city.quote:
Zo nieuwsgierig ben je dus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kzie niks. En om je nou daarvoor toe te gaan voegen.
@Samzz: Wil jij ff voor mij kijken?quote:
quote:
Daar kan ik niet zomaar bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedzo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
Gesprek op school ging goed, kleine man gaat na de zomer havo/vwo doen!
Oh jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zomaar bij![]()
En de enige waarmee ik jou kon vinden heeft jou niet meer als vriendje..
Doe je snel, 2 wekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Kasanova_ het volgende:
Net de laatste spullen opgehaald bij de ex, het is nu 2 weken uit maar voel me wel een stuk beter nu het allemaal afgehandeld is.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar kan ik niet zomaar bij![]()
En de enige waarmee ik jou kon vinden heeft jou niet meer als vriendje..
Wederom neenquote:
Ik bedoel niet wat jij bedoelt. Denk ik. Of bedoel jij iets anders?quote:
Wat dacht je gewoon van een friendrequest?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dan moet je maar een pm sturen of zo
Ze heet Samantha, is buitenlands en heeft een achternaam die ik niet onthouden heb. Heb verder geen idee hoe ze eruit zietquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon van een friendrequest?
Bij deze dan, nu eerst een hete douche, daarna weer even neuzenquote:
Ik heb geen idee. Wat bedoel ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel niet wat jij bedoelt. Denk ik. Of bedoel jij iets anders?
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ze heet Samantha, is buitenlands en heeft een achternaam die ik niet onthouden heb. Heb verder geen idee hoe ze eruit ziet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
Nice Bar, voor zover ik kan beoordelen op die kleine foto!
Niks, maar ik kan via jouw vriendenlijst haar toch gewoon opzoeken.quote:
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje hequote:
Meteen al claimgedrag over z'n chickie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje he
Ach, soms doe ik datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje he
HEUL klein fotootje danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan via jouw vriendenlijst haar toch gewoon opzoeken.
Cue_quote:
Deze keer wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen al claimgedrag over z'n chickie.
Dan ben jij een vriend-van-een-vriend. Ik kan het niet. Toch Samzz maar ff adden dan.quote:
quote:
Nog meer claimgedrag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal haar zeggen dat ze haar privacy settings aan moet passen
As always, awesome. Nu net wat meer dan normaalquote:
Volgens mijn zijn ze al vrij strict ingesteld bij haarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar zeggen dat ze haar privacy settings aan moet passen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As always, awesome. Nu net wat meer dan normaal
Deze ene keerquote:
Samzz, add mij! Snel!quote:
Verschrikkelijk verliefd en zulksquote:
Ik ook van jouquote:
quote:
Nee, sorryquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik wou nog wel zeggen dat ik langs wilde komen .. nu niet meer dus
BarBoy is stiekem Barbusse?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En ik wou nog wel zeggen dat ik langs wilde komen .. nu niet meer dus
Het begint nu wel heel erg naar sekstoerisme te klinken....quote:
op? hoe heet ze, uit welk land komt ze, zit je al gevangen? etcquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verschrikkelijk verliefd en zulks
Plus eind april misschien een appartement met zwembad![]()
Uh-huhquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:21 schreef dawg het volgende:
[..]
op? hoe heet ze, uit welk land komt ze, zit je al gevangen? etc
Minder Libiërs dan hier!quote:
Zij heeft jou gevangen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uh-huh![]()
Ze is Iers-Maltees, heet Samantha, is opgeleid tot kok en nee, gevangen zit ik niet
Nee, zo ging het niet echt....quote:
Dat zeg je nuquote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En geen verliefde mannen![]()
Nee hoor.. leuk voor je
Nah, lang verhaal en zulks. Ik ken de concentratiespanne van [Singles]quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, lang verhaal en zulks. Ik ken de concentratiespanne van [Singles]
[ afbeelding ]
Feli en succes met je nieuwe baan!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed hoor
binnenkort starten met een nieuwe baan,d us wel spannend.
en verder weinig nieuws
Yes, you hate me.quote:
Enlighten mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, lang verhaal en zulks. Ik ken de concentratiespanne van [Singles]
[ afbeelding ]
Nee mijn concentratiespanne is heul niet zo.quote:
Lieverd! Zoonlief kan naar de school die hij wilde!!!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jij drinkt zoveel wodka, daar kun je wel een aquarium mee vullen voor die vis
Gefeliciteerd! Een 'gewone' middelbare school, of ben je net als ik zo'n Montessori-fan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd! Zoonlief kan naar de school die hij wilde!!!
Montessoriquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Een 'gewone' middelbare school, of ben je net als ik zo'n Montessori-fan?
Een gewonequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Een 'gewone' middelbare school, of ben je net als ik zo'n Montessori-fan?
Korte versie is dat ik haar al kende, maar nog nooit op deze manier.quote:
Denk ik ook, afgaande op je verhalen. Iets te veel vrijheid wellicht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een gewoneHij heeft wel een Dalton basisschool gehad. Montessori zou niet werken bij 'm denk ik
Net als Chandler en Monica.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Korte versie is dat ik haar al kende, maar nog nooit op deze manier.
En toch heb ik ergens het idee dat jij er helemaal niet eens geinterresseerd in bent, maar corrigeer me als ik het verkeerd heb....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee mijn concentratiespanne is heul niet zo.
Nu hebben jullie geneuktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Denk ik ook, afgaande op je verhalen. Iets te veel vrijheid wellicht.
Hou je benen dan ook bij elkaar!quote:
You are NAKED under these sheets! So are you!quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je benen dan ook bij elkaar!
Und wie...quote:
Horizontaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
De beste manier om iemand op een andere manier te leren kennen.
Zo grappig is m'n hoest anders nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je benen dan ook bij elkaar!
quote:
Mooi tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben er trouwens vermoedelijk achter wat er mis gaat bij de oppas van Peuter: een of ander KUTkind pest mijn zoon. Verdorie.
Und danach noch einmal...quote:
Ik loop er nu twee weken meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Duurde bij mij ook wel iets van anderhalve week.
Dit is gewoon een Nederlands forum... Gewoon ter informatie en zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und danach noch einmal...![]()
Und wieder noch eine Kleine zum Endes....![]()
und dann wieder in der Dusche....
Hoe vaker hoe beterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und danach noch einmal...![]()
Und wieder noch eine Kleine zum Endes....![]()
und dann wieder in der Dusche....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben er trouwens vermoedelijk achter wat er mis gaat bij de oppas van Peuter: een of ander KUTkind pest mijn zoon. Verdorie.
Ik ben vroeger ook wel eens gepest. Iedereen wel. Het is niet leuk, dat snap ik.quote:
Wat heeft dat kutkind dan met die oppas te maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
Het gebeurt daar, die oppas = de gastouder.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wat heeft dat kutkind dan met die oppas te maken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is gewoon een Nederlands forum... Gewoon ter informatie en zo.
Het breekt mijn hart. 'Daar word je hard van', daar heb ik weinig aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vroeger ook wel eens gepest. Iedereen wel. Het is niet leuk, dat snap ik.
Ah, hij verblijft bij de oppas thuis.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gebeurt daar, die oppas = de gastouder.
Dat regelt peuter toch gewoon zelf:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
Dus als er binnenkort een nieuwsbericht verschijnt over een driejarige in stukjes gehakt en men denkt aan een familiedrama: wees maar gerust, dat was ik, dat kutkind een lesje lerende.
Ow....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gebeurt daar, die oppas = de gastouder.
En pesten wordt niemand hard van btw....hoogstens gefrustreerd...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Het breekt mijn hart. 'Daar word je hard van', daar heb ik weinig aan.
Ik heb er niks aan overgehoudenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En pesten wordt niemand hard van btw....hoogstens gefrustreerd...
Ja precies, stomme opmerkingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En pesten wordt niemand hard van btw....hoogstens gefrustreerd...
Ik heb altijd gewoon van me af gebeten, zoals mijn pa mij dat geleerd heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben jij blijkbaar niet genoeg gepest
Niet iedereen is hetzelfde samzzje...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon van me af gebeten, zoals mijn pa mij dat geleerd heeft
Er bestaat een verschil tussen wel eens gepest worden, en mentaal onderuit geschopt worden. Wat systematisch pesten met je doet.quote:
En als je dat nu eens niet kan? Wat dan? Gewoon maar laten het gaat vanzelf wel overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon van me af gebeten, zoals mijn pa mij dat geleerd heeft
En we hebben nog geen idee wat er met het kind van LE gebeurd.. dus kunnen we nu dus nog alles behandelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er bestaat een verschil tussen wel eens gepest worden, en mentaal onderuit geschopt worden. Wat systematisch pesten met je doet.
Ik ook. But never mind. Still life's awesomequote:
Dan moet er wel systematisch gepest worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er bestaat een verschil tussen wel eens gepest worden, en mentaal onderuit geschopt worden. Wat systematisch pesten met je doet.
Vrouwen die dat dragen moeten ze de benen van amputeren. Als straf voor hun wansmaak.quote:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
quote:
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En we hebben nog geen idee wat er met het kind van LE gebeurd.. dus kunnen we nu dus nog alles behandelen
Wie heeft het over gewoon maar laten?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als je dat nu eens niet kan? Wat dan? Gewoon maar laten het gaat vanzelf wel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |