Vertel mij niet dat jij helemaal niets kan kokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, helaas, ik had je graag blij willen maken met een volle maag, maar het mocht niet zo zijn
Ik kan wel koken, maar goed koken is een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel mij niet dat jij helemaal niets kan koken
Dat is al meer dan Abbyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan wel koken, maar goed koken is een ander verhaal
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, helaas, ik had je graag blij willen maken met een volle maag, maar het mocht niet zo zijn
hartstikke bedankt hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel slechter koken dan haar kan niet hoor
Sorry maar als jij een keertje kookt dan maak je zuurkool en dat vind ik echt niet lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.
[..]
hartstikke bedankt hoor![]()
maar goed, ik ga mijn buik vullen
Damn, ik hoopte zo op een "Ach, als je niets probeert weet je niets.."quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
haha, ach je bent niet het enige redmiddel om mijn buik te vullen hoor, je hebt ook nog de AH, afhaal enz.
[..]
hartstikke bedankt hoor![]()
maar goed, ik ga mijn buik vullen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
Zie ik hier wat opbloeien tussen Tijnbrein en Cafpow?
Wil je daarmee zeggen dat jullie de kudde zijn?quote:
Misschien wordt dat eens tijd, mien jongquote:
Jofu.quote:
Neu.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat jullie de kudde zijn?
Maltamanquote:
Net zoals jij en Stingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wordt dat eens tijd, mien jong
En nu ben je teleurgesteld want de kusjes blijven uit?quote:
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimtequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maltaman
[..]
Net zoals jij en Sting
Gelukkig maar.quote:
Nee, nu moet ik pissen als een paardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En nu ben je teleurgesteld want de kusjes blijven uit?
Tijn.quote:
Dat klinkt saai....en ik dacht dat het zo'n mooi weer was in NL?quote:
Niks veranderd hier dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn.Feli met je contract kerel!
[..]
Dat klinkt saai....en ik dacht dat het zo'n mooi weer was in NL?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?quote:
Ach, het is hier nu ook een beetje grijsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?
Dank jequote:
Sommige dingen veranderen nooitquote:
Bosquote:
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe is het op Malta?
[..]
Sommige dingen veranderen nooit![]()
Wrom?quote:
Wie is de gelukkige? Die stripper?quote:
Met afgeknipte tampondraadje?quote:
Gewoon een schop gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?quote:
quote:
Zoiets hoorde ik van CLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?
Vertel wie is het dan wel?quote:
Lekker is dat...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Moet je maar op mijn gezichtsboek kijkenquote:
Wel eentje die voor je wil strippen?quote:
Ik wist niet dat zij aan strippen deed.quote:
Vrijdag kijken naar een appartement met zwembad!quote:
Jaquote:
Ze wist het in ieder geval welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zij aan strippen deed.
Kzie niks. En om je nou daarvoor toe te gaan voegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Moet je maar op mijn gezichtsboek kijken
Ik heb je niet op fakebookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mmmmm.... Dan zat het vast ergens in Sex and the city.quote:
Zo nieuwsgierig ben je dus nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kzie niks. En om je nou daarvoor toe te gaan voegen.
@Samzz: Wil jij ff voor mij kijken?quote:
quote:
Daar kan ik niet zomaar bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goedzo!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef missbehavin het volgende:
Gesprek op school ging goed, kleine man gaat na de zomer havo/vwo doen!
Oh jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zomaar bij![]()
En de enige waarmee ik jou kon vinden heeft jou niet meer als vriendje..
Doe je snel, 2 wekenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Kasanova_ het volgende:
Net de laatste spullen opgehaald bij de ex, het is nu 2 weken uit maar voel me wel een stuk beter nu het allemaal afgehandeld is.
The plot thickens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Daar kan ik niet zomaar bij![]()
En de enige waarmee ik jou kon vinden heeft jou niet meer als vriendje..
Wederom neenquote:
Ik bedoel niet wat jij bedoelt. Denk ik. Of bedoel jij iets anders?quote:
Wat dacht je gewoon van een friendrequest?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Dan moet je maar een pm sturen of zo
Ze heet Samantha, is buitenlands en heeft een achternaam die ik niet onthouden heb. Heb verder geen idee hoe ze eruit zietquote:
Ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat dacht je gewoon van een friendrequest?
Bij deze dan, nu eerst een hete douche, daarna weer even neuzenquote:
Ik heb geen idee. Wat bedoel ik?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel niet wat jij bedoelt. Denk ik. Of bedoel jij iets anders?
Je bent een schat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef Samzz het volgende:
Ze heet Samantha, is buitenlands en heeft een achternaam die ik niet onthouden heb. Heb verder geen idee hoe ze eruit ziet
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:08 schreef AirwiN het volgende:
Nice Bar, voor zover ik kan beoordelen op die kleine foto!
Niks, maar ik kan via jouw vriendenlijst haar toch gewoon opzoeken.quote:
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje hequote:
Meteen al claimgedrag over z'n chickie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje he
Ach, soms doe ik datquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo, jij wijst wel heel snel met een beschuldigend vingertje he
HEUL klein fotootje danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks, maar ik kan via jouw vriendenlijst haar toch gewoon opzoeken.
Cue_quote:
Deze keer wel jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen al claimgedrag over z'n chickie.
Dan ben jij een vriend-van-een-vriend. Ik kan het niet. Toch Samzz maar ff adden dan.quote:
quote:
Nog meer claimgedrag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal haar zeggen dat ze haar privacy settings aan moet passen
As always, awesome. Nu net wat meer dan normaalquote:
Volgens mijn zijn ze al vrij strict ingesteld bij haarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal haar zeggen dat ze haar privacy settings aan moet passen
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
As always, awesome. Nu net wat meer dan normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |