Niks veranderd hier dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijn.Feli met je contract kerel!
[..]
Dat klinkt saai....en ik dacht dat het zo'n mooi weer was in NL?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, da's allemaal een hoop geneul in de ruimteDaarbij wordt 't tijd dat jij eens geneukt wordt
Vind je niet?
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?quote:
Ach, het is hier nu ook een beetje grijsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen vandaag toevallig even, 15 graden ofzo... Maar ik ben al ziekig/verkouden sinds Zaterdag
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve het feit dat jij geen single meer bent, idd weinig. Is het niet fijn?
Dank jequote:
Sommige dingen veranderen nooitquote:
Bosquote:
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je![]()
Hoe is het op Malta?
[..]
Sommige dingen veranderen nooit![]()
Wrom?quote:
Wie is de gelukkige? Die stripper?quote:
Met afgeknipte tampondraadje?quote:
Gewoon een schop gevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog steeds heerlijk, op zoek naar een ander flatje en zulks.
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?quote:
quote:
Zoiets hoorde ik van CLquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo afknippen? Die kun je toch tussen je binnenste schaamlippen wegfrommelen?
Vertel wie is het dan wel?quote:
Lekker is dat...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
Wat de neuk... Word zo drie keer achter elkaar bijna aangereden door een fietser en dat terwijk ik op de stoep loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |