Same here. Ik hoor echt geen "a boat" hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef Omentuva het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik een 'oa' klank hoor op 1:30 - wel iets meer van een t-klank op het einde. Same for 2:14...
Canadezen zeggen 'about' inderdaad een beetje anders dan dat men in de VS dat doet (even heel stereotype: zeg 'aboet' hardop op zijn Nederlands), is altijd leuk om te horenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is hier ook niet zo heel sterk. Maar de manier waarom hij 'about' uitspreekt is, heb ik nog nooit gehoord. Wat voor accent is dit wat deze man spreekt? Hij komt geloof ik uit Canada, zou het Canadees kunnen zijn?
Hier nog een (laatste) fragment, oa vanaf 14:21 hoor je 'about':
Haha precies! Toen ik de vraag las dacht ik meteen dat het Canadees was door HIMYM! Heldenserie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik moest ook denken aan het Canadese karakter Robin Scherbatsky uit How I Met Your Mother, hoor maar op 00.28
Jaaa!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:32 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik moest ook denken aan het Canadese karakter Robin Scherbatsky uit How I Met Your Mother, hoor maar op 00.28
Jij hoort het tenminste zoals ik het ook hoor: 'oat and aboat'quote:
*tikt aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet m'n essay revisen en ik stel het uithet is heel simpel werk, heb verder geen flikker te doen.. maar tóch!
Essay voor een minorvak?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet m'n essay revisen en ik stel het uithet is heel simpel werk, heb verder geen flikker te doen.. maar tóch!
Oh dat klinkt interessantquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, voor Introduction to Middle English Literature...
M'n minorvak heb ik gehaald met een 7,9
Dat hadden we dus dit jaar allemaal met English from Old to New, het tweede deel. Iedereen 'oooh dit ging best goed', mensen die wekenlang geleerd hadden, en dan nog een slecht cijfer haddenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
Het is wel een leuk vakmaar het is érg moeilijk om de (wel ontzettend toffe én aardige) docent tevreden te stellen
het eerste tentamen ging echt kick ass dacht ik, en met mij de rest van de groep.. en de cijfers vielen enorm tegen![]()
Heb je geen 40 EC gehaald dan? Anders mag je er gewoon aan beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant
baal echt dat ik een jaar langer over mijn P doe
Nope. In de derde tentamenperiode overleed mijn beste vriend, heb dus geen tentamens gehaald. In de vierde werd ik superziek (as in; naar het ziekenhuis-ziek) waardoor ik die herkansingen ook niet heb gehaald..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Heb je geen 40 EC gehaald dan? Anders mag je er gewoon aan beginnen![]()
Overigens heb je dan geluk, vanaf volgend jaar zou je niet eens meer verder mogen met je studie als je geen 40EC haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |