Ben begonnen aan Midnight's Children, en het is erg pittig! Wel enorm interessant, heb ook wikiresearch gedaan naar de achtergrond van dat hele India/Pakistan gedoe. Vind het alsnog een verrassend boek om een aankomend eerstejaarsstudent te laten lezen!
On another note: Een vriendin en ik hebben besloten om volgend jaar in de zomer door Groot-Brittannië te reizen. We hebben dit jaar met wat andere meiden geinterrailed door Oost-Europa, wat erg leuk was, maar toen kregen we dus het idee hiervoor! Je kunt namelijk ook een one country-pass kopen waarmee je voor een vast bedrag een aantal keer kunt reizen in dat land. We moeten alleen nog kijken of het niet voordeliger is om gewoon zelf treinkaartjes enzo te kopen, maar dat kunnen we pas vaststellen als we de steden weten waar we heengaan.
Dus: Welke steden MOETEN we nou bezoeken? De one country-pass geldt niet in (Noord-)Ierland, maar als we die pass niet kopen, kunnen we daar wel heen.
We willen ook naar een muziekfestival. Ik zou heel graag naar Glastonbury willen, maar ik vrees dat ik dan nog school heb, dus het wordt waarschijnlijk T in The Park (ook heel awesome), maar als iemand iets anders kan aanraden, zal ik daar zeker naar kijken!
“I hope you read some fine books and kiss someone who thinks you’re wonderful, and don’t forget to make some art — write or draw or build or sing or live as only you can.”
-Neil Gaiman